Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Moderator: michu
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Witam zakupiłem ostatnio kawasaki zzr500 planowałem remont silnika lecz jest problem z częściami. Moje pytanie brzmi czy silnik z kawasaki zzr600 podejdzie do zzr500 ? Dekle itp sa takie same czytałem na innych forach że zmieniony jest tylko skok tłoka. Budżet mam dosyć duży ponieważ kupiłem motocykl za bezcen silnik odpala itp. Z góry dzięki za pomoc ;)
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9 października 2015, o 21:48
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
jesteś dla mnie wielki-ja nigdy o takim moto nie słyszałem-jeszcze raz szacun :)
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15 października 2015, o 18:50
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Witam panowie mam nastepujacy problem z er6
W moto wymieniłem akumulator bo był rozładowany i moto nie chciało gadać , odpaliło raz na sprzegle i usłyszałem jakby wiekszy wybuch i zaczeło cos kopcic ale tylko raz i przez chwile takjakby z nadmiaru paliwa moto pochodziło sobie z 10 minut po czym zgasiłem je . Od tatmej pory nie chce odpalic ani z popychu ani ze starteru , kreci ale nie załapuje. Wcześniej zanim wymieniłem aku motocykl troche meczyłem z popychu ale nie chciał odpalic. Co może być przyczyną? Pomóżcie prosze
W moto wymieniłem akumulator bo był rozładowany i moto nie chciało gadać , odpaliło raz na sprzegle i usłyszałem jakby wiekszy wybuch i zaczeło cos kopcic ale tylko raz i przez chwile takjakby z nadmiaru paliwa moto pochodziło sobie z 10 minut po czym zgasiłem je . Od tatmej pory nie chce odpalic ani z popychu ani ze starteru , kreci ale nie załapuje. Wcześniej zanim wymieniłem aku motocykl troche meczyłem z popychu ale nie chciał odpalic. Co może być przyczyną? Pomóżcie prosze
- Posty: 2
- Dołączył(a): 30 października 2015, o 00:00
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Męczeniem namieszałeś w zapłonie lub przedstawiłeś np rozrząd. Jeśli tak, to współczuje.
- Posty: 53
- Dołączył(a): 25 października 2015, o 12:35
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
MarkII napisał(a):Męczeniem namieszałeś w zapłonie lub przedstawiłeś np rozrząd. Jeśli tak, to współczuje.
Niby w jaki sposób?
Nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak naturalny ruch napędu i silnika może przestawić rozrząd, albo namieszać w zapłonie. Na popych ok, wymuszam ten ruch, ale tak samo się dzieje jak odpuszczasz całkiem gaz i hamujesz silnikiem... Jakby tak było jak mówisz, to odpuszczając całkiem gaz, gdy koło napędza silnik, miałbyś jakoś przestawić rozrząd? Mi się to kupy nie trzyma, plx wyjaśnij.
- Posty: 118
- Dołączył(a): 27 sierpnia 2014, o 13:27
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Siły działające przy hamowaniu silnikiem są słabsze. Silnik schodzi z obrotów, tłoki są cały czas smarowane ciśnieniem z pompy olejowej, dopalane są opary paliwa z poprzedniego cyklu pracy i nie ma tak silnego szarpnięcia jak odpalania na pych, przy braku smarowania. Wystarczy większy luz na zużytym napinaczu / łańcuchu i przeskoczy.
- Posty: 53
- Dołączył(a): 25 października 2015, o 12:35
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Witam
Jestem nowym uzytkownikiem i mam nadzieję, że uda mi się tutaj znaleźć odpowiedź na moje pytania.Mam mały problem z moim kawasaki er 6f 2013.
1. Kolega zmienał półkę dolną bo byla lekko skrzywiona i po odebraniu przestały działać kierunkowskazy i postojówki.
Czy ktoś wie, gdzie może leżeć przyczyna? Jedyne co mogę jeszcze powiedzieć to światła długie działają zaś żarówki w światłach mijania nie mam, stąd też drugie pytanie:
2. Jakie żarówki są potrzebne do długich i do swiateł mijania?
Jestem nowym uzytkownikiem i mam nadzieję, że uda mi się tutaj znaleźć odpowiedź na moje pytania.Mam mały problem z moim kawasaki er 6f 2013.
1. Kolega zmienał półkę dolną bo byla lekko skrzywiona i po odebraniu przestały działać kierunkowskazy i postojówki.
Czy ktoś wie, gdzie może leżeć przyczyna? Jedyne co mogę jeszcze powiedzieć to światła długie działają zaś żarówki w światłach mijania nie mam, stąd też drugie pytanie:
2. Jakie żarówki są potrzebne do długich i do swiateł mijania?
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Kolego zazwyczaj masz na kloszu wybite jakie są żarówki.
A druga sprawa to co przed naprawą ich tam nie było czy kolega mechanik je wyciągnął ??
Posprawdzaj kostki czy są wpięte czy masa przykręcona bo tu może być problem.
A druga sprawa to co przed naprawą ich tam nie było czy kolega mechanik je wyciągnął ??
Posprawdzaj kostki czy są wpięte czy masa przykręcona bo tu może być problem.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Ok
Juz po zakupie nie bylo, wiedzialem ze biore bez zarowek. Jedynie włożyłem H4 byle dojechać do mechanika. H4 świeciła więc masa jest.
Ale sprawdzę ten fakt.
Juz po zakupie nie bylo, wiedzialem ze biore bez zarowek. Jedynie włożyłem H4 byle dojechać do mechanika. H4 świeciła więc masa jest.
Ale sprawdzę ten fakt.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Orientuje się ktoś gdzie i czy są jeszcze bezpieczniki oprócz jednego który jest przy akumulatorze w Kawasaki er 6F 2013?
Problemu z brakiem kierunkowskazów i postojówek dalej nie rozwiązałem
Problemu z brakiem kierunkowskazów i postojówek dalej nie rozwiązałem
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Serwisuwka się kłania kolego. Może pod którymś boczkiem jest z prawej lub lewej strony pod kierownicą
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Tak najwidoczniej będe musiał zrobić. Chciałem tego uniknąć no ale cóż. Dzieki
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Też jestem noga z angielskiego ale po obrazkach dojdziesz. Jest wszystko pokazane jak na dłoni.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Witam,
kupiłem przed zimą 636 04r. z przebiegiem 38k km i między innymi planuję wymienić olej. Teraz mam problem, bo chciałbym zalać możliwie najlepszy (myślę o syntetyku) gdyż w przyszłości motocykl będzie użytkowany na torze. Chciałbym wiedzieć czy wykonywał ktoś taki zabieg (bo zakładam że właściciel lał tańszy półsyntetyk) przy podobnej ilości km i jakie były tego konsekwencje? czy warto taki zabieg wykonać?
kupiłem przed zimą 636 04r. z przebiegiem 38k km i między innymi planuję wymienić olej. Teraz mam problem, bo chciałbym zalać możliwie najlepszy (myślę o syntetyku) gdyż w przyszłości motocykl będzie użytkowany na torze. Chciałbym wiedzieć czy wykonywał ktoś taki zabieg (bo zakładam że właściciel lał tańszy półsyntetyk) przy podobnej ilości km i jakie były tego konsekwencje? czy warto taki zabieg wykonać?
- Posty: 7
- Dołączył(a): 6 lutego 2016, o 14:15
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Witam, mam szybkie pytanie, może głupie, ale przyglądam się i jestem ślepy. W którym miejscu bądź w jaki sposób mogę spuścić paliwo z gaźników ? Motocykl to Kawasaki er6n 2007.
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6 lutego 2016, o 16:36
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
100milowy napisał(a):Witam,
kupiłem przed zimą 636 04r. z przebiegiem 38k km i między innymi planuję wymienić olej. Teraz mam problem, bo chciałbym zalać możliwie najlepszy (myślę o syntetyku) gdyż w przyszłości motocykl będzie użytkowany na torze. Chciałbym wiedzieć czy wykonywał ktoś taki zabieg (bo zakładam że właściciel lał tańszy półsyntetyk) przy podobnej ilości km i jakie były tego konsekwencje? czy warto taki zabieg wykonać?
Olej to PODSTAWOWY płyn - krew motocykla. Oczywiście, ze warto. Jeśli planujesz użytkowanie torowe Motul 300V FL 15w50, jeśli cykl mieszany z jazdą drogową ten sam ale 10w40.
I nie słuchaj nikogo, kto powie Ci, że jak był lany półsyntetyk to nie możesz nalać full. Wyślij go do szkoły i tyle.
- Posty: 53
- Dołączył(a): 25 października 2015, o 12:35
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Lucky Luq napisał(a):Witam, mam szybkie pytanie, może głupie, ale przyglądam się i jestem ślepy. W którym miejscu bądź w jaki sposób mogę spuścić paliwo z gaźników ? Motocykl to Kawasaki er6n 2007.
er6n z 2007 roku nie ma gaźników
- Posty: 51
- Dołączył(a): 13 kwietnia 2012, o 22:25
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
To w jaki sposób mogę spuścić paliwo ?
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6 lutego 2016, o 16:36
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Co sądzicie o tych crashach do ninjy 250 z 2008 roku?
http://www.kupwinternecie.pl/kawasaki/4 ... 08-12.html
http://www.kupwinternecie.pl/kawasaki/4 ... 08-12.html
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6 września 2015, o 13:40
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Mi wyglądają na strasznie cienkie te śruby i w ogóle całość tak średnio solidnie wygląda. Tam są zdaje się takie dystanse, żeby nie ciąć owiewki, ale takie rozwiązanie ponoć jest słabe, bo crashpad się gnie przy glebie i guzik chroni owiewkę i może być tak, że prędzej się złamie od samego crashpada...
Z crashpadami to ponoć loteria, jednego ochronią, innemu zrobią gorzej.
Ja u siebie w zx7r mam crashpady, ale takie konkretne, grube i montowane razem ze śrubami, które trzymają silnik w ramie.
Z crashpadami to ponoć loteria, jednego ochronią, innemu zrobią gorzej.
Ja u siebie w zx7r mam crashpady, ale takie konkretne, grube i montowane razem ze śrubami, które trzymają silnik w ramie.
- Posty: 118
- Dołączył(a): 27 sierpnia 2014, o 13:27
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie czy w ninjy 250 jest przerywacz, a jak jet to gdzie?
Co do tych crashów to kuszą mnie ceną bo inne do tej ninjy zaczynaja sie od 400 i w góre a na takie nie mam hajsu jak narazie
Co do tych crashów to kuszą mnie ceną bo inne do tej ninjy zaczynaja sie od 400 i w góre a na takie nie mam hajsu jak narazie
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6 września 2015, o 13:40
Użytkownicy 636 C1H i C6H - nierówna praca
Witam.
Do wszystkich użytkowników 636.
Czy lekko nierówna praca na niżsych obrotach to standard?
Czy jak jest zimno wspieracie się gazem przy odpalaniu?
Czy silnik powinien chodzić jedwabiście gładko na każdych obrotach?
Do wszystkich użytkowników 636.
Czy lekko nierówna praca na niżsych obrotach to standard?
Czy jak jest zimno wspieracie się gazem przy odpalaniu?
Czy silnik powinien chodzić jedwabiście gładko na każdych obrotach?
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2 listopada 2012, o 12:35
Re: Użytkownicy 636 C1H i C6H - nierówna praca
DeadlY napisał(a):Witam.
Do wszystkich użytkowników 636.
Czy lekko nierówna praca na niżsych obrotach to standard?
Czy jak jest zimno wspieracie się gazem przy odpalaniu?
Czy silnik powinien chodzić jedwabiście gładko na każdych obrotach?
Zależy czy masz przelot k&n i inne bajery> Jeżeli jest oryginał nie powinno tak być, Kłania się synchronizacja.
Re: Użytkownicy 636 C1H i C6H - nierówna praca
DeadlY napisał(a):Witam.
Do wszystkich użytkowników 636.
Czy lekko nierówna praca na niżsych obrotach to standard?
Czy jak jest zimno wspieracie się gazem przy odpalaniu?
Czy silnik powinien chodzić jedwabiście gładko na każdych obrotach?
Siemka.
Ze swojego doświadczenia mogę Ci powiedzieć tak: Mam maszynę z 2005 roku, filtr BMC + Slip On Akrapa, Miałem robioną synchronizację wtrysków i regulowane zawory. Przed tym zabiegiem obroty falowały w granicach 300 obrotów na zimnym do 100-200 na ciepłym. Po ww zabiegach na zimnym obroty falują w zakresie poniżej 200 obrotów (zazwyczaj 1 kreska na wyświetlaczu) a na ciepłym to obrotomierz stoi prawie równo jak na baczność ale słychać delikatnie nierówną pracę bo to w końcu sport który kręci się do 16 000 obrotów :) . Ja odpalam zawsze bez gaz nawet w instrukcji jest taki zapis że jest to niezalecane.
Pozdro i szerokości :)
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Dzięki panowie.
Czyli wspieranie sie gazem i nierówna praca może znaczyć zawory do roboty?
Motocykl był na fabrycznym wydechu, ale raczej od nie dawna.
4000 - 5000 tysięcy jak gdyby gubił cylinder.
To raczej też nie będzie standard?
Czyli wspieranie sie gazem i nierówna praca może znaczyć zawory do roboty?
Motocykl był na fabrycznym wydechu, ale raczej od nie dawna.
4000 - 5000 tysięcy jak gdyby gubił cylinder.
To raczej też nie będzie standard?
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2 listopada 2012, o 12:35
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
DeadlY napisał(a):Dzięki panowie.
Czyli wspieranie sie gazem i nierówna praca może znaczyć zawory do roboty?
Motocykl był na fabrycznym wydechu, ale raczej od nie dawna.
4000 - 5000 tysięcy jak gdyby gubił cylinder.
To raczej też nie będzie standard?
Dla świętego spokoju daj to do dobrego mechanika i niech przejrzy Ci moto.
Rozrząd zobaczc i świece wymienić
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
wiertło napisał(a):DeadlY napisał(a):Dzięki panowie.
Czyli wspieranie sie gazem i nierówna praca może znaczyć zawory do roboty?
Motocykl był na fabrycznym wydechu, ale raczej od nie dawna.
4000 - 5000 tysięcy jak gdyby gubił cylinder.
To raczej też nie będzie standard?
Dla świętego spokoju daj to do dobrego mechanika i niech przejrzy Ci moto.
Rozrząd zobaczc i świece wymienić
Mam takie samo zdanie. A przede wszystkim należy zmierzyć kompresje w cylindrach , na 98% kompresja prawdę Ci powie o szczelności komory spalania w moto:)
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Dziękuje za odpowiedzie, ale ja jestem przed zakupem a nie po panowie.
Pytam ogólnie o charakterystykę tego silnika. Co można zaliczyć do kategorii "ten typ tak ma", a co do kategorii "będziemy to musieli zrobić"
Wszelkie iformacje na temat tego motocykla są niesamowicie cenne dla mnie :-)
Pytam ogólnie o charakterystykę tego silnika. Co można zaliczyć do kategorii "ten typ tak ma", a co do kategorii "będziemy to musieli zrobić"
Wszelkie iformacje na temat tego motocykla są niesamowicie cenne dla mnie :-)
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2 listopada 2012, o 12:35
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
DeadlY napisał(a):Dziękuje za odpowiedzie, ale ja jestem przed zakupem a nie po panowie.
Pytam ogólnie o charakterystykę tego silnika. Co można zaliczyć do kategorii "ten typ tak ma", a co do kategorii "będziemy to musieli zrobić"
Wszelkie iformacje na temat tego motocykla są niesamowicie cenne dla mnie :-)
To jeszcze lepiej zrobisz jak weźmiesz kogoś kto się zna i zobaczy ten motocykl. Szczerze mówiąc my wszystkiego nie widzimy i nie słyszymy a szkoda żebyś się w kupę wjebał.
Re: Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Ja doceniam wszelkie porady i nie chce być niegrzeczny teraz, ale pytanie jest jak chodzi silnik w 636
- Posty: 15
- Dołączył(a): 2 listopada 2012, o 12:35
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości