wydech Akrapovic ER6n 2010
Posty: 17
|Strona 1 z 1
wydech Akrapovic ER6n 2010
Witka,
W koncu zalozylem wydech Akrapa. FIlm nie ukazuje to co naprawde sie dzieje w realu;)
Jest zarabiscie glosny.
To co zauwazylem po zalozeniu to nieznaczny wzrost mocy i co denerwujace glosne strzelanie z tlumika ;]
http://www.youtube.com/watch?v=MYGxA8eemnE
W koncu zalozylem wydech Akrapa. FIlm nie ukazuje to co naprawde sie dzieje w realu;)
Jest zarabiscie glosny.
To co zauwazylem po zalozeniu to nieznaczny wzrost mocy i co denerwujace glosne strzelanie z tlumika ;]
http://www.youtube.com/watch?v=MYGxA8eemnE
Ostatnio edytowano 12 grudnia 2011, o 21:46 przez Slajciak, łącznie edytowano 2 razy
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
Zaznaczam ze sie nie znam ale mnie zawsze uczono ze wymieniajac tlumik trzeba oddac moto na regulacje. Koszt niewielki bo kolo 50zlotych to ma kosztowac. No ale mozna katowac silnik i bez regulacje. Bo strzaly to juz wiesz od czego masz;>
- Posty: 74
- Dołączył(a): 18 lutego 2009, o 21:28
- Lokalizacja: 3miasto
Aet strzaly mialem tez z seryjnym wydechem. Byl nawet temat na forum o tym i ER6 tak maja na to wyglada.
Napisze maila do Akrapa i do Kawasaki Polska co oni o tym mysla i wtedy jak uzaja ze regulacja jest potrzebna pizne tym papierem w salonie;)
Napisze maila do Akrapa i do Kawasaki Polska co oni o tym mysla i wtedy jak uzaja ze regulacja jest potrzebna pizne tym papierem w salonie;)
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
W seryjnym ECU nie da zmienić mapy zapłonu więc nie da się nic "dostroić" do wydechu. Jedynym sposobem żeby dostroić mapę pod wydech jest zastosowanie Power commandera.
Jeśli to jest sama końcówka to nic nie trzeba zmieniać. Jeśli kompletny układ od kolektorów to zależy czy są miejsca na sondy. Jeśli nie ma to trzeba wsadzić PC i zaślepić sondy eliminatorami O2 ( PC nie jest w stanie oczytywać wartości z sondy ), a jeśli są miejsca na sondy to wkręcasz je i po sprawie.
Można też zmienic seyjne ECU na Race Kit ECU i bawić się dowolnie ustawieniami mieszanki i zapłonu jeśli się oczywiście ma o tym pojęcie ( bo można coś spierdolić :) )
Jeśli to jest sama końcówka to nic nie trzeba zmieniać. Jeśli kompletny układ od kolektorów to zależy czy są miejsca na sondy. Jeśli nie ma to trzeba wsadzić PC i zaślepić sondy eliminatorami O2 ( PC nie jest w stanie oczytywać wartości z sondy ), a jeśli są miejsca na sondy to wkręcasz je i po sprawie.
Można też zmienic seyjne ECU na Race Kit ECU i bawić się dowolnie ustawieniami mieszanki i zapłonu jeśli się oczywiście ma o tym pojęcie ( bo można coś spierdolić :) )
- Posty: 372
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 13:16
- Lokalizacja: Kra
qrczę, muszę nagrać swoją kawę, mam LeoVince.. pięęęęęęęęęęęęęęknie mruczy...
ee znalazłam jeden..
ale nie oddaje uroku ;)
http://www.youtube.com/watch?v=puUSYkZWGxE
ee znalazłam jeden..
ale nie oddaje uroku ;)
http://www.youtube.com/watch?v=puUSYkZWGxE
- Posty: 4
- Dołączył(a): 7 czerwca 2011, o 14:28
Ostatnio miałem okazję przerabiając tłumiki na poczekaniu sprawdzić ilość decybeli przed i po przeróbce.Jakie było zaskoczenie jak okazywało sie po przeróbce tłumiki mieściły się lub prawie w Polskiej normie:
HONDA CBF500
Przed -88dB
Po -92dB
Kawasaki VERSYS coś jak ER6
Przed -93dB
Po -97dB
Ale już CAN-AM SPYDER mierzyłem tylko po przeróbce -101dB
HONDA CBF500
Przed -88dB
Po -92dB
Kawasaki VERSYS coś jak ER6
Przed -93dB
Po -97dB
Ale już CAN-AM SPYDER mierzyłem tylko po przeróbce -101dB
- Posty: 48
- Dołączył(a): 2 stycznia 2010, o 12:37
- Lokalizacja: Modlin Twierdza
Re: wydech Akrapovic ER6n 2010
Edzio, mam pytanko,gdzie zrobiłeś ten seryjny że tak ładnie mruczy? też chce coś takiego zrobić. I tak wogóle co z nim zostało zrobione?
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19 kwietnia 2015, o 21:03
Posty: 17
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości