Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Moderator: michu
Ja tankuje do pełna (pamiętam, gdzie mniej więcej sięga benzyna w zbiorniku), resetuje trip B i jade. Przy nastepnym tankowaniu leje do tego samego poziomu, mnoże wlane litry razy 100 i dziele przez przebieg od ostatniego tankowania, spalanie na sto masz na kalkulatorze. Pozdrawiam :)
- Posty: 14
- Dołączył(a): 4 marca 2013, o 19:14
Witam Panowie,
mam problem ze znalezieniem rozrusznika do mojego maleństwa bn 125 eliminatora z 2004 r.
Czy może mi ktoś pomóc - ma takowy lub podpowiedzieć z jakiego modelu mógłbym pod-pasować rozrusznik?
Z góry dzięki za każdą informację.
pozdr
mam problem ze znalezieniem rozrusznika do mojego maleństwa bn 125 eliminatora z 2004 r.
Czy może mi ktoś pomóc - ma takowy lub podpowiedzieć z jakiego modelu mógłbym pod-pasować rozrusznik?
Z góry dzięki za każdą informację.
pozdr
- Posty: 1
- Dołączył(a): 9 maja 2013, o 17:40
- Lokalizacja: Rzesz
ja mam z katem i tak średnio to 6,5-7l/100km przy większym pałowaniu ok 7,5 więcej mi nie łyknął ktoś kiedyś pisał na forum, że będzie wycinał kata i miał dać znać jakie wyniki, ale coś ucichło, co do spalania to ponoć jeszcze świeczki irydowe mogą pozytywnie wpłynąć na spalanie, ja i tak na dniach będę zmieniał świeczki na irydówki więc dam znać co i jak ze spalaniem
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
rau3000 napisał(a):ja mam z katem i tak średnio to 6,5-7l/100km przy większym pałowaniu ok 7,5 więcej mi nie łyknął ktoś kiedyś pisał na forum, że będzie wycinał kata i miał dać znać jakie wyniki, ale coś ucichło, co do spalania to ponoć jeszcze świeczki irydowe mogą pozytywnie wpłynąć na spalanie, ja i tak na dniach będę zmieniał świeczki na irydówki więc dam znać co i jak ze spalaniem
Odzywałem się do tego kolegi co miał wycinać kata i nawet miał wysłać mi fotki jak to dobrze zrobić ale chyba o mnie zapomniał :( wiec już mu się przypomniałem :mrgreen: wiec może niedługo będą jakieś wieści ;-)
- Posty: 152
- Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 17:43
- Lokalizacja: Bia
Ja exupa już nie mam i rzeczywiście przykladowo r6 04 z dołu idzie lepiej niż moja Kawka. Ale za to góra to mmm. :D rau3000, no to nie jest źle bo mi tak średnio 6-7.5. Także to samo. Raz miałem traskę 100km 80-100km/h to wyszło mi 5.21 :O Ale przy takiej pozycji to jest męczarnia a nie turystyka. :D
Jak ma być jakieś głębsze info o kacie to też skorzystam :)
Jak ma być jakieś głębsze info o kacie to też skorzystam :)
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
- Lokalizacja: RJA
rau3000 napisał(a):raczej nie bo na hamowni mi wypluł 10 kucy mniej niż teoretycznie powinno być, no ale cóż:/ ja niestety nie mam nikogo z taką kawą żeby móc porównać:/
Bo na hamowni wyszła Ci pewnie moc na kole, a wszędzie podawana jest na sprzęgle albo na wale i stąd te różnice... Gdzieś wyczytałem że seryjna 636 na kole powinna mieć 114km co i tak jest dobrym wynikiem w klasie 600ccm, choć wiadomo że hamownia hamowni nie równa :)
DENAT napisał(a):Hej no właśnie te kawy 636 na kolektorach oryginalnych i wydechu z dołu są słabe dopiero później dostaje takieg kopa denerwuje mnie to bo normalnie nie można wyrwać na koło z małych obrotów :evil: .
rau3000 napisał(a):żartujesz? moja kawa idzie na gumę z 6 tys. z szarpnięcia gazem, a z 10 sama po odkręceniu z dołu ;-) co nie znaczy, że można coś poprawić np. wyrzucić drugie przepustnice:P
Potwierdzam co pisze rau3000 na jedynce z gazu z 6tys, a jak odwiniesz na max'a na 1ce to tak przy 10-12 koło wędruje w górę i nie ma zmiłuj.
Denat Możliwe że Twoja to wersja USA która ma 123km lub nawet Francuska 106km i z tego mogą wynikać różnice. Poszukaj na youtube jak zrobić "jumper mod" w 636 który odblokowuje wersje usa do pełnych 130km. Ja tego nie robiłem wiec nie wiem jak to dokładnie działa, ale z tego filmiku wynika że niby coś w tym jest. A jeśli to nie pomorze to sprawdź czy exup Ci dobrze chodzi jeśli narzekasz na dół :)
- Posty: 152
- Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 17:43
- Lokalizacja: Bia
rau3000 napisał(a):moja kawa idzie na gumę z 6 tys. z szarpnięcia gazem, a z 10 sama po odkręceniu z dołu
Ja mam dokładnie to samo. :P Na 2 ciężko ale z siedzenia też z gazu przy 12 pójdzie. :P A pod lekką górkę to jak z procy. :D
Ciekawe ile kosztuje takie wywalenie kata u Edka. Mnie tylko jedno od tego chroni - będzie dużo głośniejsza i może stracić na basie. Teraz mam przelot Leo i buczy cudnie :D
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
- Lokalizacja: RJA
ja waże dość sporo bo 100kg i ze mną na 2 ciężko, ale moja dziewczyna mówi, że na 2 idzie:D aczkolwiek trzeba mieć świadomość, że mimo wszystko to zawsze tlko 600setka chociaż mocna i np jak się położysz na baku to już tak chętnie nie idzie.
Co do kata to mam tlko 1 opór, generalnie same plusy, wiadomo do czego służy kat i nie ma to nic wspólnego z poprawą mocy:P ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jak wywali się kata, to straci doły, ze względu na exup, gdyż zwiększa się pojemność wydechu i przepływ powietrza, jak Wy nie macie exupa, to bym się nie zastanawiał nawet chwile, kupić na alledrogo rurę z nierdzewki 30-40cm fleksa w dłoń i ogień :mrgreen:
Co do kata to mam tlko 1 opór, generalnie same plusy, wiadomo do czego służy kat i nie ma to nic wspólnego z poprawą mocy:P ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jak wywali się kata, to straci doły, ze względu na exup, gdyż zwiększa się pojemność wydechu i przepływ powietrza, jak Wy nie macie exupa, to bym się nie zastanawiał nawet chwile, kupić na alledrogo rurę z nierdzewki 30-40cm fleksa w dłoń i ogień :mrgreen:
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
nic dziwnego, że nie możesz, bo tak się tego nie robi:
http://www.youtube.com/watch?v=Gym7kDmk75U
http://www.youtube.com/watch?v=Gym7kDmk75U
- Posty: 415
- Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
- Lokalizacja: prudnik
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości