Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi

Wszystkie sprawy mechaniczne, jak naprawić motocykl, książki serwisowe itp..

Moderator: michu

przez maniek90 » 24 kwietnia 2013, o 19:52

Ja tankuje do pełna (pamiętam, gdzie mniej więcej sięga benzyna w zbiorniku), resetuje trip B i jade. Przy nastepnym tankowaniu leje do tego samego poziomu, mnoże wlane litry razy 100 i dziele przez przebieg od ostatniego tankowania, spalanie na sto masz na kalkulatorze. Pozdrawiam :)
 
Posty: 14
Dołączył(a): 4 marca 2013, o 19:14

przez Zbigniew Gil » 28 kwietnia 2013, o 10:55

Witam mam pytanie jaki macie wpisany maksymalny nacisk na oś w dowodzie rejestracyjnym ? Kawasaki zx9r 2001r.bo ja mam 4,40 co jest bzdurą nawet na przeglądzie to zauważył :-)
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez bonzo320i » 28 kwietnia 2013, o 23:11

w mojej Kawce 99' jest 2.00 KN :mrgreen:
Avatar użytkownika
 
Posty: 631
Dołączył(a): 14 lipca 2009, o 21:39
Lokalizacja: Ko

przez Zbigniew Gil » 29 kwietnia 2013, o 19:05

Tak samo czyli 2,0 KN wpisał mi diagnosta i wystawił zaświadczenie z którym mam iść do wydziału komunikacji Dzięki :-)
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez gromu » 2 maja 2013, o 16:23

Pany, szybka akcja! Czy deklel altermatora od zx6r 98-99 pasuje bez żadnych kombinacji do 2000/2001?
 
Posty: 179
Dołączył(a): 19 stycznia 2013, o 22:43
Lokalizacja: Legnica

przez AdamSsS » 2 maja 2013, o 16:26

tak ;-)
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez wesel24 » 12 maja 2013, o 22:49

od jakiego modelu Kawki bedą pasowały tarcze hamulcowe na przod do zx7r z 97r.??
 
Posty: 168
Dołączył(a): 10 marca 2012, o 21:08
Lokalizacja: Radom

przez tytusRiA » 13 maja 2013, o 12:48

Witam Panowie,
mam problem ze znalezieniem rozrusznika do mojego maleństwa bn 125 eliminatora z 2004 r.
Czy może mi ktoś pomóc - ma takowy lub podpowiedzieć z jakiego modelu mógłbym pod-pasować rozrusznik?

Z góry dzięki za każdą informację.

pozdr
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 maja 2013, o 17:40
Lokalizacja: Rzesz

przez nort7 » 15 maja 2013, o 11:30

Czy to prawda, że katalizator negatywnie wpływa na spalanie l/100km?
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez rau3000 » 15 maja 2013, o 14:48

wszstko co w jakikolwiek sposób stawia opó dla silnika czy to przez spaliny, czy przez inne rzeczy zwiększa zużycie paliwa i zmniejsza moc, nie wiem, czy aż o 1l ale całkiem możliwe
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez nort7 » 15 maja 2013, o 18:58

rau3000, ile Ci sprzęt pali? :P Masz kata u siebie?
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez rau3000 » 16 maja 2013, o 16:36

ja mam z katem i tak średnio to 6,5-7l/100km przy większym pałowaniu ok 7,5 więcej mi nie łyknął ktoś kiedyś pisał na forum, że będzie wycinał kata i miał dać znać jakie wyniki, ale coś ucichło, co do spalania to ponoć jeszcze świeczki irydowe mogą pozytywnie wpłynąć na spalanie, ja i tak na dniach będę zmieniał świeczki na irydówki więc dam znać co i jak ze spalaniem
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez LeoVince » 17 maja 2013, o 11:09

rau3000 napisał(a):ja mam z katem i tak średnio to 6,5-7l/100km przy większym pałowaniu ok 7,5 więcej mi nie łyknął ktoś kiedyś pisał na forum, że będzie wycinał kata i miał dać znać jakie wyniki, ale coś ucichło, co do spalania to ponoć jeszcze świeczki irydowe mogą pozytywnie wpłynąć na spalanie, ja i tak na dniach będę zmieniał świeczki na irydówki więc dam znać co i jak ze spalaniem


Odzywałem się do tego kolegi co miał wycinać kata i nawet miał wysłać mi fotki jak to dobrze zrobić ale chyba o mnie zapomniał :( wiec już mu się przypomniałem :mrgreen: wiec może niedługo będą jakieś wieści ;-)
 
Posty: 152
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 17:43
Lokalizacja: Bia

przez MsK » 17 maja 2013, o 11:22

Super sprawa :-P Pewnie i ja skorzystam, jak będziecie mieć jakieś info :mrgreen:
 
Posty: 31
Dołączył(a): 28 lutego 2013, o 19:34
Lokalizacja: Vien

przez rau3000 » 17 maja 2013, o 12:58

No na pewno by się przydały takie info; teoretycznie wycięcie kata powinno dodać mocy w górnym zakresie obrotów, ale nie wiem, czy ze względu na exup'a nie zmuli się troche od dołu, ale to tylko takie dewagacje, czekamy na info ;-)
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez nort7 » 17 maja 2013, o 22:10

Ja exupa już nie mam i rzeczywiście przykladowo r6 04 z dołu idzie lepiej niż moja Kawka. Ale za to góra to mmm. :D rau3000, no to nie jest źle bo mi tak średnio 6-7.5. Także to samo. Raz miałem traskę 100km 80-100km/h to wyszło mi 5.21 :O Ale przy takiej pozycji to jest męczarnia a nie turystyka. :D

Jak ma być jakieś głębsze info o kacie to też skorzystam :)
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez DENAT » 22 maja 2013, o 12:15

Hej no właśnie te kawy 636 na kolektorach oryginalnych i wydechu z dołu są słabe dopiero później dostaje takieg kopa denerwuje mnie to bo normalnie nie można wyrwać na koło z małych obrotów :evil: .
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14

przez rau3000 » 22 maja 2013, o 14:23

żartujesz? moja kawa idzie na gumę z 6 tys. z szarpnięcia gazem, a z 10 sama po odkręceniu z dołu ;-) co nie znaczy, że można coś poprawić np. wyrzucić drugie przepustnice:P
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez DENAT » 22 maja 2013, o 15:34

Może coś było grzebane u Cb w silniku u mojego znajomego tak samo jak u mnie na full oryginałach z dołu jest zamuła .
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14

przez rau3000 » 22 maja 2013, o 15:46

raczej nie bo na hamowni mi wypluł 10 kucy mniej niż teoretycznie powinno być, no ale cóż:/ ja niestety nie mam nikogo z taką kawą żeby móc porównać:/
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez maroo85 » 22 maja 2013, o 17:04

Nie wiem czy kojarzycie kolegę Edzio, ja go znam z svgorum i on przerabia wydechy profesjonalnie i też mi mówił żeby kata wywalić jego firma to edhaust wpiszcie na youtube czy gdziekolwiek jak coś to mam namiary na niego.
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez LeoVince » 22 maja 2013, o 17:30

rau3000 napisał(a):raczej nie bo na hamowni mi wypluł 10 kucy mniej niż teoretycznie powinno być, no ale cóż:/ ja niestety nie mam nikogo z taką kawą żeby móc porównać:/


Bo na hamowni wyszła Ci pewnie moc na kole, a wszędzie podawana jest na sprzęgle albo na wale i stąd te różnice... Gdzieś wyczytałem że seryjna 636 na kole powinna mieć 114km co i tak jest dobrym wynikiem w klasie 600ccm, choć wiadomo że hamownia hamowni nie równa :)

DENAT napisał(a):Hej no właśnie te kawy 636 na kolektorach oryginalnych i wydechu z dołu są słabe dopiero później dostaje takieg kopa denerwuje mnie to bo normalnie nie można wyrwać na koło z małych obrotów :evil: .

rau3000 napisał(a):żartujesz? moja kawa idzie na gumę z 6 tys. z szarpnięcia gazem, a z 10 sama po odkręceniu z dołu ;-) co nie znaczy, że można coś poprawić np. wyrzucić drugie przepustnice:P

Potwierdzam co pisze rau3000 na jedynce z gazu z 6tys, a jak odwiniesz na max'a na 1ce to tak przy 10-12 koło wędruje w górę i nie ma zmiłuj.
Denat Możliwe że Twoja to wersja USA która ma 123km lub nawet Francuska 106km i z tego mogą wynikać różnice. Poszukaj na youtube jak zrobić "jumper mod" w 636 który odblokowuje wersje usa do pełnych 130km. Ja tego nie robiłem wiec nie wiem jak to dokładnie działa, ale z tego filmiku wynika że niby coś w tym jest. A jeśli to nie pomorze to sprawdź czy exup Ci dobrze chodzi jeśli narzekasz na dół :)
 
Posty: 152
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 17:43
Lokalizacja: Bia

przez nort7 » 23 maja 2013, o 12:01

rau3000 napisał(a):moja kawa idzie na gumę z 6 tys. z szarpnięcia gazem, a z 10 sama po odkręceniu z dołu


Ja mam dokładnie to samo. :P Na 2 ciężko ale z siedzenia też z gazu przy 12 pójdzie. :P A pod lekką górkę to jak z procy. :D

Ciekawe ile kosztuje takie wywalenie kata u Edka. Mnie tylko jedno od tego chroni - będzie dużo głośniejsza i może stracić na basie. Teraz mam przelot Leo i buczy cudnie :D
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez rau3000 » 23 maja 2013, o 14:06

ja waże dość sporo bo 100kg i ze mną na 2 ciężko, ale moja dziewczyna mówi, że na 2 idzie:D aczkolwiek trzeba mieć świadomość, że mimo wszystko to zawsze tlko 600setka chociaż mocna i np jak się położysz na baku to już tak chętnie nie idzie.

Co do kata to mam tlko 1 opór, generalnie same plusy, wiadomo do czego służy kat i nie ma to nic wspólnego z poprawą mocy:P ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że jak wywali się kata, to straci doły, ze względu na exup, gdyż zwiększa się pojemność wydechu i przepływ powietrza, jak Wy nie macie exupa, to bym się nie zastanawiał nawet chwile, kupić na alledrogo rurę z nierdzewki 30-40cm fleksa w dłoń i ogień :mrgreen:
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez nort7 » 23 maja 2013, o 16:52

Gdyby ta rura była idealnie prosta to pewnie bym się go pozbył. A te firmowe decaty to kosztują...
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez rau3000 » 23 maja 2013, o 17:10

zawsze jest jeszcze opcja, żeby rozzciąć ten co jest i go wydłubać, a później tylko zaspawać tak jak tu np:

Obrazek
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez maroo85 » 23 maja 2013, o 17:33

Może głupie pytanie ale muszę.... Czy 636 2003 1AP ma tego exupa ??
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez rau3000 » 23 maja 2013, o 18:41

rocznik 2003-2004 nie ma
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez Legion » 26 maja 2013, o 14:42

kurde nie moge u siebie zrobic self diagnostics, wkladam kluczyk przekrecam, wlaczam zaplon czerowny na on, przchodze na ODO i trzymam reset ponad 2 sekundy i tylko zegar zaczyna migac :/ zx6r 2008
 
Posty: 105
Dołączył(a): 26 kwietnia 2013, o 06:48

przez rau3000 » 26 maja 2013, o 16:44

nic dziwnego, że nie możesz, bo tak się tego nie robi:
http://www.youtube.com/watch?v=Gym7kDmk75U
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości
cron