Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi

Wszystkie sprawy mechaniczne, jak naprawić motocykl, książki serwisowe itp..

Moderator: michu

przez rau3000 » 24 czerwca 2013, o 18:31

do uruchamiania i stopowania lap timera ;-)
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez Kawasaki ZX10R » 25 czerwca 2013, o 13:21

Ponieważ nigdy tego nie musiałem rozbierać to nie wiem jak się za to zabrać :-)

Mam pytanie jak rozebrać lusterko w modelu zx10r 2008-2010r ?? Chodzi mi o to że zauważyłem że lekko się śrubka poluźniła w nim i przenoszą się z niego niemiłe drgania i taki hałas (szczególnie przy jakiś tam 4tyś obr słychać jak ten plastik wpada w rezonans). Dostęp do tych śrubek jest raczej dość mocno utrudniony i nie chciałbym sobie uszkodzić lusterka wyrywając go :-) Nie wiem czy są tam po prostu w nim jakieś zaczepy które pod wpływem ciągnięcia puszczą czy jak ?? dlatego wolę zapytać może ktoś to już rozbierał :-P

Szukałem wszędzie ale jakoś nic na temat jak wyciągnąć szkło z obudowy nie znalazłem :-/
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez gres » 25 czerwca 2013, o 13:28

widzisz Irekzx9r zabierasz się od dupy strony kombinując z jakimiś katami zamiast się cieszyć że mając 96 koni na pokładzie nie dostałeś bęcków od znacznie lżejszej F3

Niestety na rozważaniach teoretycznych moja wiedza się kończy.

p.s. zaglądnąłem z ciekawości do dowodu zx6 mojej małżonki - ma 10 kW wiecej od ciebie :P
 
Posty: 153
Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:46

przez Irekzx9r » 25 czerwca 2013, o 17:53

gres napisał(a):widzisz Irekzx9r zabierasz się od dupy strony kombinując z jakimiś katami zamiast się cieszyć że mając 96 koni na pokładzie nie dostałeś bęcków od znacznie lżejszej F3

Niestety na rozważaniach teoretycznych moja wiedza się kończy.

p.s. zaglądnąłem z ciekawości do dowodu zx6 mojej małżonki - ma 10 kW wiecej od ciebie :P


Ok racja ale chciałbym odczuć prawdziwą moc 9-tki..
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 czerwca 2013, o 09:50
Lokalizacja: Jaros

przez mariosol » 25 czerwca 2013, o 18:03

podjechalem w koncu dzisiaj w dzien. Zajrzalem dokladnie i sie okazalo ze drugi kabel masowy sie przetarl. Polaczylem i wszystko gra. Dzieki za podpowiedzi
Avatar użytkownika
 
Posty: 12
Dołączył(a): 21 czerwca 2013, o 14:33

przez AdamSsS » 25 czerwca 2013, o 18:45

Kawasaki ZX10R, Określ o co dokladnie ci chodzi bo nie czaj co chcesz rozebrać wyjąć lustro z plastikime z obudowy czy jak ??
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez Kawasaki ZX10R » 25 czerwca 2013, o 21:55

AdamSsS napisał(a):Kawasaki ZX10R, Określ o co dokladnie ci chodzi bo nie czaj co chcesz rozebrać wyjąć lustro z plastikime z obudowy czy jak ??

Adam po prostu potrzebuje wyciągnąć lustro aby móc dokręcić te śrubki, które trzymają ten powiedzmy mechanizm dzięki któremu możesz sobie szkłem kręcić :-) Nie wiem czy ciągnąć za lustro czy jak hmmm. Jednak jak dobrze przekręcę szkło widać, że jest tam luz (na tych śrubkach) i jak puknę w nie tak palcem (w obudowę) słychać właśnie ten dźwięk, który od jakiegoś czasu mnie dobija hehee ;-)


Obrazek
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez AdamSsS » 25 czerwca 2013, o 22:25

nie mialem lusterka w kawie w ręce aczkolwiek w giksie było na wcisk :-P
tylko delikatnie popatrz latarka przyświeć ale po budowie i wiedzą ze tam racze inajcze nei będzie to obstawiaem że an wcisk jak w giksie :-P
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez Kawasaki ZX10R » 25 czerwca 2013, o 23:59

No też tak właśnie myślę ale nie mam tej pewności dlatego zapytałem ;-) a nie chciałbym go sobie przecież uszkodzić hehe :-P No nic będę szukać :-) ale mimo wszystko dzięki :-D Pozdro
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez bananowy » 28 czerwca 2013, o 10:31

czy napinacz łancuszka rozrzadu z zx6r f1/2 bedzie pasował do zx6r j2?
 
Posty: 162
Dołączył(a): 7 maja 2011, o 19:33
Lokalizacja: TSZ

przez Irekzx9r » 29 czerwca 2013, o 14:49

Mam dziwny problem.. Przyśpiesza ok i od 7tys obroty lecą momentalnie do odcięcia --- SPRZĘGŁO ?? .... dziwne bo na gumie latam to strzelam i na niskich jest ok..
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 czerwca 2013, o 09:50
Lokalizacja: Jaros

przez AdamSsS » 29 czerwca 2013, o 15:34

bananowy, Wątpie musisz porównać obydwa ich wymiary napinacze kształt jak daleko sie wysówają itp .

Irekzx9r, typowe objawy sprzęgła . A jak z olejem ??

No i na gume 9 stawiasz spokojnei z gazu ale to swoja drogą . gumując z strzału z sprzęgła powodujesz jego szybsze zużycie .
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez Zbigniew Gil » 29 czerwca 2013, o 15:44

Mam troszkę nie w temacie pytanie przy ilu tysiącach masz odcięcie bo u mnie jest przy 13 tys.
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez AdamSsS » 29 czerwca 2013, o 15:56

Zbigniew Gil, określi się który masz model zx9r lub z którego roku ;-)
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez Zbigniew Gil » 29 czerwca 2013, o 23:12

Rocznik 2001 :-)
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez Wretched » 1 lipca 2013, o 22:30

Panowie czy to normalne że w kawie zx6r 2005r podczas pracy silnika słychać "wycie" pompy paliwa?
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 czerwca 2013, o 22:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez Kawasaki ZX10R » 1 lipca 2013, o 23:04

A sprawdzałeś czy jak otwierasz wlew słychać takie psssss powietrza ??
To oznaczałoby że masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa :-D
Zobacz od tego :-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez Wretched » 1 lipca 2013, o 23:43

Neeeee Pssss raczej nie słychać, ale w każdym bądź razie gdzie wyprowadzone jest odpowietrzenie z baku ?
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 czerwca 2013, o 22:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez Futro » 2 lipca 2013, o 13:21

Panowie czy to normalne, ze w B1 od 7 tysi czuc takie drzenie (mam na mysli taki minimalne wibracje rochodzace sie po calym moto) ? I czym to moze byc spowodowane?
 
Posty: 62
Dołączył(a): 1 lutego 2013, o 15:16

przez rau3000 » 2 lipca 2013, o 17:24

myślę, że w każdym moto czuć wibracje i może to być spowodowane tym,że siedzi się na silniku, który dodatkowo jest przykręcony do ramy na sztywno;)
 
Posty: 415
Dołączył(a): 3 sierpnia 2011, o 14:11
Lokalizacja: prudnik

przez Wretched » 2 lipca 2013, o 17:48

Ej jednak robi skubaniec pssssss przy otworzeniu baku, zaobserwowałem 1szy raz to brzęczenie jak zalalem pod korek, ale zupelnie pod sam trzymajac moto w pionie, coś sie przytkało od odpowietrzenia baku? Gdzie jest wężyk od tego wyprowadzony ?
 
Posty: 15
Dołączył(a): 21 czerwca 2013, o 22:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez Irekzx9r » 2 lipca 2013, o 20:41

Puścił mi się olej hmmm wygląda jak z zębatki zdawczej ... Uszczelniacz na zdawczej ??
 
Posty: 10
Dołączył(a): 20 czerwca 2013, o 09:50
Lokalizacja: Jaros

przez marcinj_84 » 9 lipca 2013, o 15:59

czy skrzynia biegów z zxr 750 pasuje do zx9r 1995 rok
 
Posty: 1
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:13
Lokalizacja: polkowice

przez DENAT » 9 lipca 2013, o 23:42

Hej chłopaki! ;-) mam pytanie bo w końcu sam już nie wiem jak to jest... Ostatnio wymieniłem płyn chłodniczy wylałem stary full i zalałem prestone no i niby git . W wyrównawczym wlałem miedzy min a max . I teraz jest jakoś tak dziwnie że wywala mi do zbiorniczka wyrównawczego po jeździe ciągle płyn przekracza max gdy wywalę z wyrównawczego to dalej trochę wyleje . Wydaje mi się że u mnie coś z układem jest nie tak ale moto normalnie chłodzi podczas jazdy mam 77-86 stopni w mieście 96-100 kiedy wyłacze nagle po np na stacji po jedzie po miescie wskoczy do 108 czasem 112 dodam ze po wylaczeniu silnika od razu mi wylacza sie wiatrak . Nie wiem czy mam sie martwic tym czy to normalne jest juz sie glupi robi a nie chce zgrzac kawy wiecieo co chodzi . Pozdro
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14

przez hajen » 10 lipca 2013, o 01:54

Zapowietrzony układ?
hajen
 

przez Zbigniew Gil » 10 lipca 2013, o 08:41

Wiatrak powinien chodzić po zgaszeniu silnika aż spadnie temperatura u mnie w 9-tce włącza się przy 102 stopnie a wyłącza przy 98 stopni
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez AdamSsS » 10 lipca 2013, o 09:27

marcinj_84, musisz ściągnąc sobie serwisówki i sprawdzić przełożenia poszczególnych biegóa czy są takie same . Sprawdzić zczy wymary wałków są aksie same oraz mocowanei kosza sprzęgłowego . Jak wszystko sie zgadza to spasuje . Nie sądzę aby ktoś tka kombinował więc będzeisz chyba pierwszym .

DENAT, typowe objawy zapowietrzonego układu . Tylko jeszcze co z korkiem na chłodnicy czy dobze siedzi bo tez może być nie szczelny i ciągnąć powietrze.
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez DENAT » 10 lipca 2013, o 12:43

Właśnie chyba zostaje sprawdzić ten korek bo odpowietrzałem full jak się da już i nic . Do tego jak dodam gazu to na chłodnicy wylewa płyn bez korka a później idą bąbelki ale robię tak ciągle i to samo szukałem już wszędzie i jest szczelny układ chłodnica jest jak nowa ...
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14

przez Zbigniew Gil » 10 lipca 2013, o 13:40

Jak dodajesz gazu bez korka to objaw normalny a korek ma za zadanie utrzymywać do jakiegoś tam ciśnienia jeśli przekroczy ciśnienie wówczas puszcza do zbiorniczka wyrównawczego
 
Posty: 29
Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
Lokalizacja: Wroc

przez DENAT » 10 lipca 2013, o 18:48

Rozumiem ;-) dziś właśnie kiedy jeździłem po mieście złapała 90-98 i pojechałem na stacje zgasiłem i wywaliło trochę do wyrównawczego teraz jest pod F a nie po między . Nie wiem czy to jest jakiś problem czy tak ma być bo np: ze zbiorniczka całkiem nie wywala na zewnątrz a gdy jest w zbiorniczku to uzupełnia chłodnice . Możliwe że to jest przez to że u mnie wentylator wylacza sie razem z silnikiem ... Albo ten korek .
 
Posty: 151
Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
cron