Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi
Moderator: michu
Ponieważ nigdy tego nie musiałem rozbierać to nie wiem jak się za to zabrać :-)
Mam pytanie jak rozebrać lusterko w modelu zx10r 2008-2010r ?? Chodzi mi o to że zauważyłem że lekko się śrubka poluźniła w nim i przenoszą się z niego niemiłe drgania i taki hałas (szczególnie przy jakiś tam 4tyś obr słychać jak ten plastik wpada w rezonans). Dostęp do tych śrubek jest raczej dość mocno utrudniony i nie chciałbym sobie uszkodzić lusterka wyrywając go :-) Nie wiem czy są tam po prostu w nim jakieś zaczepy które pod wpływem ciągnięcia puszczą czy jak ?? dlatego wolę zapytać może ktoś to już rozbierał :-P
Szukałem wszędzie ale jakoś nic na temat jak wyciągnąć szkło z obudowy nie znalazłem :-/
Mam pytanie jak rozebrać lusterko w modelu zx10r 2008-2010r ?? Chodzi mi o to że zauważyłem że lekko się śrubka poluźniła w nim i przenoszą się z niego niemiłe drgania i taki hałas (szczególnie przy jakiś tam 4tyś obr słychać jak ten plastik wpada w rezonans). Dostęp do tych śrubek jest raczej dość mocno utrudniony i nie chciałbym sobie uszkodzić lusterka wyrywając go :-) Nie wiem czy są tam po prostu w nim jakieś zaczepy które pod wpływem ciągnięcia puszczą czy jak ?? dlatego wolę zapytać może ktoś to już rozbierał :-P
Szukałem wszędzie ale jakoś nic na temat jak wyciągnąć szkło z obudowy nie znalazłem :-/
widzisz Irekzx9r zabierasz się od dupy strony kombinując z jakimiś katami zamiast się cieszyć że mając 96 koni na pokładzie nie dostałeś bęcków od znacznie lżejszej F3
Niestety na rozważaniach teoretycznych moja wiedza się kończy.
p.s. zaglądnąłem z ciekawości do dowodu zx6 mojej małżonki - ma 10 kW wiecej od ciebie :P
Niestety na rozważaniach teoretycznych moja wiedza się kończy.
p.s. zaglądnąłem z ciekawości do dowodu zx6 mojej małżonki - ma 10 kW wiecej od ciebie :P
- Posty: 153
- Dołączył(a): 16 maja 2012, o 13:46
gres napisał(a):widzisz Irekzx9r zabierasz się od dupy strony kombinując z jakimiś katami zamiast się cieszyć że mając 96 koni na pokładzie nie dostałeś bęcków od znacznie lżejszej F3
Niestety na rozważaniach teoretycznych moja wiedza się kończy.
p.s. zaglądnąłem z ciekawości do dowodu zx6 mojej małżonki - ma 10 kW wiecej od ciebie :P
Ok racja ale chciałbym odczuć prawdziwą moc 9-tki..
- Posty: 10
- Dołączył(a): 20 czerwca 2013, o 09:50
- Lokalizacja: Jaros
AdamSsS napisał(a):Kawasaki ZX10R, Określ o co dokladnie ci chodzi bo nie czaj co chcesz rozebrać wyjąć lustro z plastikime z obudowy czy jak ??
Adam po prostu potrzebuje wyciągnąć lustro aby móc dokręcić te śrubki, które trzymają ten powiedzmy mechanizm dzięki któremu możesz sobie szkłem kręcić :-) Nie wiem czy ciągnąć za lustro czy jak hmmm. Jednak jak dobrze przekręcę szkło widać, że jest tam luz (na tych śrubkach) i jak puknę w nie tak palcem (w obudowę) słychać właśnie ten dźwięk, który od jakiegoś czasu mnie dobija hehee ;-)
bananowy, Wątpie musisz porównać obydwa ich wymiary napinacze kształt jak daleko sie wysówają itp .
Irekzx9r, typowe objawy sprzęgła . A jak z olejem ??
No i na gume 9 stawiasz spokojnei z gazu ale to swoja drogą . gumując z strzału z sprzęgła powodujesz jego szybsze zużycie .
Irekzx9r, typowe objawy sprzęgła . A jak z olejem ??
No i na gume 9 stawiasz spokojnei z gazu ale to swoja drogą . gumując z strzału z sprzęgła powodujesz jego szybsze zużycie .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
- Posty: 29
- Dołączył(a): 8 kwietnia 2013, o 18:15
- Lokalizacja: Wroc
Ej jednak robi skubaniec pssssss przy otworzeniu baku, zaobserwowałem 1szy raz to brzęczenie jak zalalem pod korek, ale zupelnie pod sam trzymajac moto w pionie, coś sie przytkało od odpowietrzenia baku? Gdzie jest wężyk od tego wyprowadzony ?
- Posty: 15
- Dołączył(a): 21 czerwca 2013, o 22:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Posty: 1
- Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:13
- Lokalizacja: polkowice
Hej chłopaki! ;-) mam pytanie bo w końcu sam już nie wiem jak to jest... Ostatnio wymieniłem płyn chłodniczy wylałem stary full i zalałem prestone no i niby git . W wyrównawczym wlałem miedzy min a max . I teraz jest jakoś tak dziwnie że wywala mi do zbiorniczka wyrównawczego po jeździe ciągle płyn przekracza max gdy wywalę z wyrównawczego to dalej trochę wyleje . Wydaje mi się że u mnie coś z układem jest nie tak ale moto normalnie chłodzi podczas jazdy mam 77-86 stopni w mieście 96-100 kiedy wyłacze nagle po np na stacji po jedzie po miescie wskoczy do 108 czasem 112 dodam ze po wylaczeniu silnika od razu mi wylacza sie wiatrak . Nie wiem czy mam sie martwic tym czy to normalne jest juz sie glupi robi a nie chce zgrzac kawy wiecieo co chodzi . Pozdro
- Posty: 151
- Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14
marcinj_84, musisz ściągnąc sobie serwisówki i sprawdzić przełożenia poszczególnych biegóa czy są takie same . Sprawdzić zczy wymary wałków są aksie same oraz mocowanei kosza sprzęgłowego . Jak wszystko sie zgadza to spasuje . Nie sądzę aby ktoś tka kombinował więc będzeisz chyba pierwszym .
DENAT, typowe objawy zapowietrzonego układu . Tylko jeszcze co z korkiem na chłodnicy czy dobze siedzi bo tez może być nie szczelny i ciągnąć powietrze.
DENAT, typowe objawy zapowietrzonego układu . Tylko jeszcze co z korkiem na chłodnicy czy dobze siedzi bo tez może być nie szczelny i ciągnąć powietrze.
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
Właśnie chyba zostaje sprawdzić ten korek bo odpowietrzałem full jak się da już i nic . Do tego jak dodam gazu to na chłodnicy wylewa płyn bez korka a później idą bąbelki ale robię tak ciągle i to samo szukałem już wszędzie i jest szczelny układ chłodnica jest jak nowa ...
- Posty: 151
- Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14
Rozumiem ;-) dziś właśnie kiedy jeździłem po mieście złapała 90-98 i pojechałem na stacje zgasiłem i wywaliło trochę do wyrównawczego teraz jest pod F a nie po między . Nie wiem czy to jest jakiś problem czy tak ma być bo np: ze zbiorniczka całkiem nie wywala na zewnątrz a gdy jest w zbiorniczku to uzupełnia chłodnice . Możliwe że to jest przez to że u mnie wentylator wylacza sie razem z silnikiem ... Albo ten korek .
- Posty: 151
- Dołączył(a): 11 września 2012, o 21:14
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości