napęd motocyklowy - wymiana, zmiana przełożenia itp
- Posty: 43
- Dołączył(a): 5 września 2010, o 20:03
- Lokalizacja: Olsztyn
Łańcuch
Witam
mam problem z Kawą ZR7, po przejechaniu 100 km łańcuch musi zostać ponownie podciągnięty czy to nie zbyt szybko?, a był idealnie ustawiony ponadto jedynka wchodzi z jakimś szarpaniem motonga i trzaskiem. Czy to skutek nieprawidłowego naciągu łańcucha czy jeszcze coś się dzieje. Nadmienię iż moja technika jazdy jest daleka od ideału bo to moje pierwsze kilometry i zmiana biegów nie zawsze przebiegała jak powinna.
Z góry dzięki za pomoc
mam problem z Kawą ZR7, po przejechaniu 100 km łańcuch musi zostać ponownie podciągnięty czy to nie zbyt szybko?, a był idealnie ustawiony ponadto jedynka wchodzi z jakimś szarpaniem motonga i trzaskiem. Czy to skutek nieprawidłowego naciągu łańcucha czy jeszcze coś się dzieje. Nadmienię iż moja technika jazdy jest daleka od ideału bo to moje pierwsze kilometry i zmiana biegów nie zawsze przebiegała jak powinna.
Z góry dzięki za pomoc
- Posty: 23
- Dołączył(a): 3 listopada 2010, o 23:23
- Lokalizacja: WOT
przebieg moto nie ma nic nic wspólnego z napędem jak się często reguluje to znaczy ze już zużyty ja 4 tys km i ani razu jeszcze nie naciągałem tylko czyśćże i smaruje bo konserwacja zwiększa wytrzymałość napędu a narazi nie nie reguluje bo nie ma potrzeby :lol:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
a moze poprostu sproboj naciagnac jeszcze raz. moze kiepsko zakontrowane bylo i sie naciag poluzowal. ja kiedys tez tak mialem, naciag zrobilem poniwnie i bylo git. a szaprie i szumi bo ma kontakt z wahaczem na tej suwnicy. poza tym ma wiekszy luz na zebatkach i tez szarpie. powiedz czy lancuch byl wymieniany z zebatkami? jak tak mysle ze nic strasznego. gorzej jak lancuch nowy a zebatki stare to lacuch szybko pojdzie do wymiany. ja jak zalozylem nowego lancuch to jeszcze nie robilem naciagu a ma z 1,5-2 tys na koncie. wyczysc, nasmaruj, naciagnij. zlukaj zebatki. moze foto porob wrzuc to zobaczymy
- Posty: 941
- Dołączył(a): 20 lutego 2008, o 18:37
- Lokalizacja: S
jakie orginelne przelozenie zx10r
witam jakie jest orginalne przełozenie ilosc zeboe przod/tyl zx10r rok 06 dzieki za odp ,pozdr
- Posty: 219
- Dołączył(a): 3 czerwca 2010, o 20:32
- Lokalizacja: Nowa D
http://www.motocykl-online.pl/testy/Kaw ... _10R_Ninja to się tyczy ZX10R 2008 ale może akurat przełożenie nie uległo zmianie.
Przyspiesza jak stado wściekłych gepardów, korzystając przy tym zarówno z większej mocy maksymalnej (poprzednio 175, a po dynamicznym doładowaniu 183 KM), z krótszego przełożenia wtórnego (17/41 zamiast 17/40), jak i z krótszych przełożeń na pierwszym, czwartym i piątym biegu.
- Posty: 1260
- Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46
ma ktoś? ktoś korzysta/korzystał? bo cena atrakcyjna
http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy- ... 46505.html
http://moto.allegro.pl/zestaw-napedowy- ... 46505.html
- Posty: 886
- Dołączył(a): 8 listopada 2010, o 13:34
jaka cena taka jakość, DID VM z zębatkami można wyrwać już od 450 500 zl a starcza na w pizdu kilometrów wiec po co wogole rozkminiac jakieś nisko budżetowe gówna. Rozumiem ze 500zl piechota nie chodzi ale później jest tak jak z akumulatorami .Kupuje się jakieś padło z chin za 80zl zamiast yuase za 250 zl i wszyscy płaczą ze trzyma pół roku a nie 3 lata jak oryginalny.Pamiętaj chytry 2 razy traci:D
- Posty: 173
- Dołączył(a): 25 kwietnia 2010, o 11:29
- Lokalizacja: Gdynia
Pokor napisał(a):jaka cena taka jakość, DID VM z zębatkami można wyrwać już od 450 500 zl a starcza na w pizdu kilometrów wiec po co wogole rozkminiac jakieś nisko budżetowe gówna. Rozumiem ze 500zl piechota nie chodzi ale później jest tak jak z akumulatorami .Kupuje się jakieś padło z chin za 80zl zamiast yuase za 250 zl i wszyscy płaczą ze trzyma pół roku a nie 3 lata jak oryginalny.Pamiętaj chytry 2 razy traci:D
Biednego nie stac,na tanie rzeczy ;)
A jezeli chcesz kupic tani i dobry , to ja sie pytam po co Ci dwa lancuchy?? :mrgreen:
- Posty: 195
- Dołączył(a): 30 sierpnia 2010, o 19:18
- Lokalizacja: Gda
lipny łańcuch.ja bym sie nie pisał na coś takiego.no niestety motocykle to drogie hobby a jak kogoś nie bardzo stać to sklepy z częściami i akcesoriami motocyklowymi prowadzą sprzedaż ratalną.bierzesz porządny napęd raty po 50zł co miesiąc i spłaca sie roczek i po sprawie.a jak bedzie dopływ gotówki to spłaci sie szybciej.ja tak czasem robie.akurat spłacam sobie buciki.
- Posty: 1117
- Dołączył(a): 10 października 2010, o 23:29
- Lokalizacja: Jaworzno
:mrgreen: :mrgreen: ty wiesz po co glowe na karku nosisz :mrgreen:jewon napisał(a):pny łańcuch.ja bym sie nie pisał na coś takiego.no niestety motocykle to drogie hobby a jak kogoś nie bardzo stać to sklepy z częściami i akcesoriami motocyklowymi prowadzą sprzedaż ratalną.bierzesz porządny napęd raty po 50zł co miesiąc i spłaca sie roczek i po sprawie.a jak bedzie dopływ gotówki to spłaci sie szybciej.ja tak czasem robie.akurat spłacam sobie buciki.
:mrgreen:jareqw napisał(a):Biednego nie stac,na tanie rzeczy ;)
A jezeli chcesz kupic tani i dobry , to ja sie pytam po co Ci dwa lancuchy?? :mrgreen:
:mrgreen:Pokor napisał(a):jareqw, Genialne, powieszę nad drzwiami do warsztatu:D
:-) swieta prawda
- Posty: 1247
- Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
- Lokalizacja: lodz
Zmiana napędu. Zębatka przód GPZ 500 (którą stroną założyć?)
Witam mam taki problem, może i banalny ale nie jestem pewien i wolę się zapytać aby nie zrypać łańcucha.
Kupiłem łańcuch oraz zębatki przód 16 i tył 42.
Jako że ta przednia jest inna niż tą co miałem wcześniej, to zgłupiałem jak zobaczyłem jak jest zamontowana,do tego jeszcze w serwisówce.
Chodzi mi o to że ten rant powinien być na zewnątrz czy do środka?
Wydaje mi się , że poprzednio była źle założona, ale to przesuwa się o jakieś 5 mm w bok moto, ale patrząc na fotkę z serwisówki to niby była dobrze zamontowana.
1. Po lewo ta stara a po prawo nowa (różni się tym, że ta nowa ma rant tylko przy frezie)
2.Stara zębatka(ta po lewo) była przykręcona tak jak na tym foto czyli rant na zewnątrz.
3.Ale tej nowej tak nie przykręcę ponieważ śrubki ledwo łapią i zabezpieczenie nie będzie dolegać całe.
4.Ale gry przykręcę ją rantem do środka to zębatka przesunie się o jakieś 5 mm na zewnątrz (to łańcuch może wtedy być po skosie i będzie do bani po paru tys km). Ale wtedy zabezpieczenie dolega całe do zębatki i śrubki starczają.
5.A może poprzednio była źle zamontowana i powinna być tak jak na tym foto ta po lewo?
6.Ale na fotce z serwisówki jest ten rant na zewnątrz, tzn widać na foto.
Może po prostu wstawić podkładki pod tą przestrzeń i trochę dłuższe śrubki ? By była równo jak ta stara ??
Proszę o odpowiedź.
Kupiłem łańcuch oraz zębatki przód 16 i tył 42.
Jako że ta przednia jest inna niż tą co miałem wcześniej, to zgłupiałem jak zobaczyłem jak jest zamontowana,do tego jeszcze w serwisówce.
Chodzi mi o to że ten rant powinien być na zewnątrz czy do środka?
Wydaje mi się , że poprzednio była źle założona, ale to przesuwa się o jakieś 5 mm w bok moto, ale patrząc na fotkę z serwisówki to niby była dobrze zamontowana.
1. Po lewo ta stara a po prawo nowa (różni się tym, że ta nowa ma rant tylko przy frezie)
2.Stara zębatka(ta po lewo) była przykręcona tak jak na tym foto czyli rant na zewnątrz.
3.Ale tej nowej tak nie przykręcę ponieważ śrubki ledwo łapią i zabezpieczenie nie będzie dolegać całe.
4.Ale gry przykręcę ją rantem do środka to zębatka przesunie się o jakieś 5 mm na zewnątrz (to łańcuch może wtedy być po skosie i będzie do bani po paru tys km). Ale wtedy zabezpieczenie dolega całe do zębatki i śrubki starczają.
5.A może poprzednio była źle zamontowana i powinna być tak jak na tym foto ta po lewo?
6.Ale na fotce z serwisówki jest ten rant na zewnątrz, tzn widać na foto.
Może po prostu wstawić podkładki pod tą przestrzeń i trochę dłuższe śrubki ? By była równo jak ta stara ??
Proszę o odpowiedź.
- Posty: 57
- Dołączył(a): 27 maja 2010, o 19:25
- Lokalizacja: Konin/Liche
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość