Wymiana klocków hamulcowych, tłoczki hamulcowe
witam, panowie. mam taki problem jak kolega wspomnial na ktorejs stronie.chodzi o uszczelki w zacisku. mam kawe zx9r 2000r i hamulec byl jak w simsonie. czyli byle jaki. zdjolem zaciski rokrecilem je i doznalem szoku. jedna strona zacisku pracowala a druga zapieczona stala w miejscu. pierwsze uszczelki te co maja za zadanie chronic przed brudem sa struchlale i nie nadaja sie do ponownego uzytku. znalazlem zestaw naprawczy ale on kosztuje 300 zl. i moje pytanie czy sa jakies zamienniki (tansze)? bo te uszczelki nie maja styku z plynem hamulcowym i nie musza byc chyba odporne na takie dzialania plynu. mozna dosztukowac w jakim hydraulicznym lub motoryzacyjnym od czegos innego?
- Posty: 35
- Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18
- Posty: 1948
- Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
Witam. Wymieniam klocki z tyłu przy kawie zx6r 2001 i napotkałem problem, ponieważ z tyłu w zacisku jest taka mała blaszka i nie wiem jak ją zamontować i po co ona jest. Wiecie możę? W serwisówce nie ma pokazane właśnie jak to zamontowac..
- Posty: 104
- Dołączył(a): 29 kwietnia 2012, o 22:49
- Lokalizacja: Wlkp
właśnie ja też miałem problem z tą blaszką bo mi wypadła jak wyjmowałem stary klocek i nie wiedziałem później jak ją zamontować. Ale jakoś pokombinowałem i mi się udało :)
Musisz też jakoś dać radę, no bo faktycznie w serwisówce tego nie ma. Nie wiem czy ta blaszka nie jest po to aby się jakiś syf nie dostał w klocki ?
Musisz też jakoś dać radę, no bo faktycznie w serwisówce tego nie ma. Nie wiem czy ta blaszka nie jest po to aby się jakiś syf nie dostał w klocki ?
- Posty: 156
- Dołączył(a): 15 sierpnia 2010, o 01:19
- Lokalizacja: WLKP
Mam problem z przednim hamulcem w ZX6R z 99. Od kiedy kupiłem motocykl to wygląda tak jak były by zapowietrzone. Starałem się je odpowietrzyć, delikatnie pomogło. Później wyjąłem tłoczki gdyż były trochę zapieczone. Niestety mimo moich starań nadal słabo hamują tzn nadal klamka dochodzi prawie do manetki. Klocki są w średnim stanie, nie są jak nowe ale jeszcze nadają się do jazdy dosyć długo.
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
- Lokalizacja: Lublin
Przewody są w oplocie aluminiowym, co prawda jeden jest delikatnie podgięty ale myślę że to nie ma wpływu. Płyn jest nowy. Zaciski wyglądają na całkiem ok nie poniszczone w środku tak jak i uszczelki, nie wiem co mogło by być uszkodzone w nich jak sprawdzić dokładnie.
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
- Lokalizacja: Lublin
Wydaje mi się że to jest wina samych tłoczków. Motocykl kupiłem w Angli, po jednej stronie tłoczki były zapieczone. Dosyć łatwo wyszły po podaniu dużego ciśnienia, wszystko wyczyściłem przesmarowałem płynem i złożyłem. Niestety ktoś wcześniej się już do nich dobierał i to dosyć brutalnie i wydaję mi się że mógł zniekształcić tłoczki? ale czy to było by powodem "zapowietrzenia"?
- Posty: 5
- Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
- Lokalizacja: Lublin
zużycie zerowe ale piszczą dziwki
https://ag-biuro.pl/zarzadzanie-podmiotami-trzecimi-jak-zapewnic-pelna-kontrole-nad-dokumentacja-i-rozliczeniami/
https://ag-biuro.pl/zarzadzanie-podmiotami-trzecimi-jak-zapewnic-pelna-kontrole-nad-dokumentacja-i-rozliczeniami/
- Posty: 328
- Dołączył(a): 16 grudnia 2011, o 04:06
- Lokalizacja: ZS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości