Wymiana klocków hamulcowych, tłoczki hamulcowe

przez cobratw » 20 czerwca 2012, o 19:05

wylamane nie jest ani nie ma zabezpieczenia :/
zapieklo sie chyba w tej gumie i nie chce sie wysunac
 
Posty: 27
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 09:07
Lokalizacja: W

przez stanio » 19 sierpnia 2012, o 13:02

witam, panowie. mam taki problem jak kolega wspomnial na ktorejs stronie.chodzi o uszczelki w zacisku. mam kawe zx9r 2000r i hamulec byl jak w simsonie. czyli byle jaki. zdjolem zaciski rokrecilem je i doznalem szoku. jedna strona zacisku pracowala a druga zapieczona stala w miejscu. pierwsze uszczelki te co maja za zadanie chronic przed brudem sa struchlale i nie nadaja sie do ponownego uzytku. znalazlem zestaw naprawczy ale on kosztuje 300 zl. i moje pytanie czy sa jakies zamienniki (tansze)? bo te uszczelki nie maja styku z plynem hamulcowym i nie musza byc chyba odporne na takie dzialania plynu. mozna dosztukowac w jakim hydraulicznym lub motoryzacyjnym od czegos innego?
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez levisik » 19 sierpnia 2012, o 13:12

 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez stanio » 19 sierpnia 2012, o 14:03

ale to jest chyba tylko na tyl. i nie ma innego ratunku tylko jak zestaw naprawczy? nie warto kupowac drugich zaciskow? (tylko nie wiadomo w jakim sa stanie ;/ )
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez baxiorr » 2 maja 2013, o 14:58

Witam. Wymieniam klocki z tyłu przy kawie zx6r 2001 i napotkałem problem, ponieważ z tyłu w zacisku jest taka mała blaszka i nie wiem jak ją zamontować i po co ona jest. Wiecie możę? W serwisówce nie ma pokazane właśnie jak to zamontowac..
 
Posty: 104
Dołączył(a): 29 kwietnia 2012, o 22:49
Lokalizacja: Wlkp

przez CrazyBoy » 3 maja 2013, o 17:53

właśnie ja też miałem problem z tą blaszką bo mi wypadła jak wyjmowałem stary klocek i nie wiedziałem później jak ją zamontować. Ale jakoś pokombinowałem i mi się udało :)

Musisz też jakoś dać radę, no bo faktycznie w serwisówce tego nie ma. Nie wiem czy ta blaszka nie jest po to aby się jakiś syf nie dostał w klocki ?
 
Posty: 156
Dołączył(a): 15 sierpnia 2010, o 01:19
Lokalizacja: WLKP

przez jewon » 3 maja 2013, o 20:06

ta blaszka dociska klocki zeby zbytnio nie goniły w zacisku.jak jej nie to nic sie nie stanie
 
Posty: 1117
Dołączył(a): 10 października 2010, o 23:29
Lokalizacja: Jaworzno

przez spawach » 14 lipca 2013, o 18:12

Mam problem z przednim hamulcem w ZX6R z 99. Od kiedy kupiłem motocykl to wygląda tak jak były by zapowietrzone. Starałem się je odpowietrzyć, delikatnie pomogło. Później wyjąłem tłoczki gdyż były trochę zapieczone. Niestety mimo moich starań nadal słabo hamują tzn nadal klamka dochodzi prawie do manetki. Klocki są w średnim stanie, nie są jak nowe ale jeszcze nadają się do jazdy dosyć długo.
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
Lokalizacja: Lublin

przez AdamSsS » 15 lipca 2013, o 00:26

a przewody ?? płyn kiedy zmienainy ?? zaciskiw jakim stanie ??? TO wszystko am wplyw na dziaąłnie hamulców nie tylko klocki . ;-)
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez spawach » 16 lipca 2013, o 06:27

Przewody są w oplocie aluminiowym, co prawda jeden jest delikatnie podgięty ale myślę że to nie ma wpływu. Płyn jest nowy. Zaciski wyglądają na całkiem ok nie poniszczone w środku tak jak i uszczelki, nie wiem co mogło by być uszkodzone w nich jak sprawdzić dokładnie.
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
Lokalizacja: Lublin

przez AdamSsS » 16 lipca 2013, o 07:42

przewody nie mogę być zagięte i sprawdź pracę tłoczków w zaciskach . powinieneiś je wcisnąć bez większego problemu palcami tylko odkręć pokrywkę od zbiorniczka .
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez spawach » 16 lipca 2013, o 18:15

Wydaje mi się że to jest wina samych tłoczków. Motocykl kupiłem w Angli, po jednej stronie tłoczki były zapieczone. Dosyć łatwo wyszły po podaniu dużego ciśnienia, wszystko wyczyściłem przesmarowałem płynem i złożyłem. Niestety ktoś wcześniej się już do nich dobierał i to dosyć brutalnie i wydaję mi się że mógł zniekształcić tłoczki? ale czy to było by powodem "zapowietrzenia"?
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
Lokalizacja: Lublin

przez AdamSsS » 17 lipca 2013, o 00:25

tak . jak tłoczki nie przylegaja idealnie mogą łapać powietrze i się zapowietrzać .
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez spawach » 17 lipca 2013, o 06:17

Uważasz że lepiej będzie kupić cały używany zacisk czy tłoczki ewentualnie dorobić ?
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
Lokalizacja: Lublin

przez AdamSsS » 17 lipca 2013, o 06:26

dorabiać tłoczki nie ma co . Może da sie jej kupić nowe . Trzeba sprawdzić a jak nie to kupić zaciski z tłoczkami .
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez spawach » 17 lipca 2013, o 07:02

Chyba kupie całe zaciski za 190zł są na allegro
 
Posty: 5
Dołączył(a): 28 maja 2013, o 09:25
Lokalizacja: Lublin

przez huragan » 8 stycznia 2015, o 20:03

zużycie zerowe ale piszczą dziwki

https://www.youtube.com/watch?v=YPGS_VSHEPQ
 
Posty: 328
Dołączył(a): 16 grudnia 2011, o 04:06
Lokalizacja: ZS

Poprzednia strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości