przewody hamulcowe w stalowym oplocie

kaski, rękawice, kombinezony, żółwie co gdzie po ile..

Moderator: michu

przewody hamulcowe w stalowym oplocie

przez rat » 27 maja 2009, o 17:56

chcialbym sie dowiedziec czy te przewody wszystkie sa takie drogie?? myslalem o wymianie moich, nie z powodu ze sa zle, tylko zeby bylo jeszcze lepiej. no i tak szukalem i znalazlem firmy lucas za 630 zl !!!! oni na łby upadli?
bo to juz sam nie wiem. moze wy znacie gdzie mozna kupic w przystepnej cenie?
 
Posty: 941
Dołączył(a): 20 lutego 2008, o 18:37
Lokalizacja: S

przez szymekzx7rr » 27 maja 2009, o 18:12

Tu masz link; http://www.przewodywoplocie.pl/
prewody HEL są w dobrej kasie,koncówki sa ze stali nierdzewnej w dowolnym kolorze i kolor koszulki równierz bez dodatkowych opłat.

[ Dodano: 27 Maj 2009, 18:35 ]
Także komplet przewodów HEL do twojego moto (przód+tył) to koszt 390zł,ewentuałnie sam przód to koszt 299zł więc myślę że warto :-D
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez pawelmoto2 » 28 maja 2009, o 06:11

moim zdaniem nie ma sie co rozczulac, lucas, goodridge czy hel czy inny pies tak naprawde nie ma zadnej roznicy, nie ma takiej opcji zeby przewod pekl czy cos w tym stylu - te przewody sa wieczne wiec nalezy sie kierowac cena, bo montowac je naprawde warto, roznica jest duza
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez rat » 28 maja 2009, o 08:46

szymekzx7rr, dzieki za info ;-)
 
Posty: 941
Dołączył(a): 20 lutego 2008, o 18:37
Lokalizacja: S

przez derej » 28 maja 2009, o 09:43

Czesc,

Proponuje rzucic okiem na www.ebay.co.uk - ja kupowalem tam GOODRIDGE'a do poprzedniego wozka - co prawda wtedy kurs funta byl duuuzo lepszy i wyszlo mnie to w okolicach 260pln, ale teraz i tak bez problemu uda sie zejsc ponizej 400pln (za komplet - co prawda nie z koncowkami z nierdzewki, ale skoro mowimy o oszczednosciach...)

Komplet standardowy (3przewody + komplet srubek i podkladek) kosztuje 55funtow + 10funtow przesylka do PL = 330pln

Jak by nie bylo w PL tego typu akcesoria sa baaaaaardzo drogie - no ale tutaj duzo osob musi duzo zarobic...

Sprawdzony sklep na ebay'u... :

http://stores.shop.ebay.co.uk/RiceRocke ... ec0Q2em322

Pozdrawiam,
B.
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 kwietnia 2009, o 13:45
Lokalizacja: Krak

przez Spidi » 28 maja 2009, o 09:45

Ja brałem ostatnio goodridge(w zielonym kondonie) w Poland Position i za komplet zapłaciłem 300kilkadziesiąt złotych.
Za mniej jak 300-350 raczej napewno nie znajdziesz.
Można kupić skręcane do samodzielnego montażu ale cena będzie raczej zbliżona.
 
Posty: 52
Dołączył(a): 24 kwietnia 2009, o 18:24
Lokalizacja: W-wa/Bia

przez jakuba » 28 maja 2009, o 12:48

Można kupić skręcane do samodzielnego montażu ale cena będzie raczej zbliżona.


ja poszedłem tą drogą i wyszło mnie komplet 3 przewodów, śrubki, podkładki, uchwyty 260zł z przesyłką(jeszcze 1 metr przewodu został). Przy montażu jeśli ktoś nie posiada zdolności techniczno- manualnych trzeba doliczyć parę browarów na ukojenie nerwów i pokaleczone łapy od oplotu. Efekt w hamowaniu jest wyrażny i satysfakcja że coś się samemu wydziergało też duży.

Ale zrobisz jak uważasz.
 
Posty: 281
Dołączył(a): 19 października 2008, o 21:47
Lokalizacja: GPU

przez pawelmoto2 » 28 maja 2009, o 19:58

z ebayem to trzeba teraz dobrze liczyc, bo sama rzecz moze miec cene atrakcyjna ale przesylka wychodzi w granicach 25-30 E lub funciakow i wtedy juz robi sie lekka lipa
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez funkyfresh » 28 maja 2009, o 20:24

witam!odnosnie przewodow w stalowym oplocie to mam pytanie?mianowicie w mojej miescince w sklepie motocyklowym szanowny pan sprzedawca poinformowal mnie ze jak bym byl zainteresowany to oni sami dorabiaja takie przewody!pytanie jest nastepujace:jaka roznica moze byc w cenie i jakosci takich dorabianych przewodow a orginalnych dobrej firmy?
 
Posty: 315
Dołączył(a): 23 maja 2009, o 23:05
Lokalizacja: jelenia gora

przez Spidi » 28 maja 2009, o 20:38

funkyfresh napisał(a):witam!odnosnie przewodow w stalowym oplocie to mam pytanie?mianowicie w mojej miescince w sklepie motocyklowym szanowny pan sprzedawca poinformowal mnie ze jak bym byl zainteresowany to oni sami dorabiaja takie przewody!pytanie jest nastepujace:jaka roznica moze byc w cenie i jakosci takich dorabianych przewodow a orginalnych dobrej firmy?


jak dobrze zrobione to z punktu widzenia używania- żadna. Róznice mogą być jedynie w jakości użytych przewodów i końcówek(i zarazem inna cena) Jednak jeśli to ktoś dorabia to nie wiem czy cenowo aż tak atrakcyjnie wyjdzie w stosunku do gotowych akcesoryjnych, bo napewno skasują Cie za dorobienie końcówek
 
Posty: 52
Dołączył(a): 24 kwietnia 2009, o 18:24
Lokalizacja: W-wa/Bia

przez funkyfresh » 28 maja 2009, o 20:58

do badboy stunta.
thanx za odp.bo teoretycznie roznica zadna ale w praktyce roznie to bywa!jezeli dowiem sie o roznice w cenie to na pewno dam znac.
 
Posty: 315
Dołączył(a): 23 maja 2009, o 23:05
Lokalizacja: jelenia gora

przez Spidi » 28 maja 2009, o 21:28

funkyfresh napisał(a):do badboy stunta.
thanx za odp.bo teoretycznie roznica zadna ale w praktyce roznie to bywa!jezeli dowiem sie o roznice w cenie to na pewno dam znac.


miałem jedne i dorabiane i akcesoryjne, testowane intensywnie po kilka sezonów... możesz być spokojny! ;-)
 
Posty: 52
Dołączył(a): 24 kwietnia 2009, o 18:24
Lokalizacja: W-wa/Bia

przez funkyfresh » 28 maja 2009, o 21:49

do badboy!
dzieki za opinie!glownie chodzi mi o to ze moto robione jest na full streeta a co za tym idzie wymiana kiery na wyzsza-najlepiej od enduro,do tego dojda mocowania kiery no a fabryczny przewod(ten od zbiorniczka do trojnika) nie da rady-za krotki takze trzeba wyminic i jak juz to komplet kaloszy na stalowy oplot!
 
Posty: 315
Dołączył(a): 23 maja 2009, o 23:05
Lokalizacja: jelenia gora

przez majkelek84 » 14 lutego 2010, o 22:54

Trochę odgrzebie ale ...

Czy będzie jakaś różnica jak w zx wybiorę układ F przewodów ?? zamiast O ??
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez gandi » 14 lutego 2010, o 23:00

Producent twierdzi że nie ma różnicy, chodzi prawdopodobnie tylko o wygląd.
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

przez locked » 15 lutego 2010, o 00:17

nie no co stalowy oplot to stalowy! tutaj nie chodzi o wyglad ale o bezpieczenstwo, przynajmniej u mnie w zr-7 hamulce są nieporównywalnie lepsze niż u kumpla który ma seryjny opot. Ja do tego ma akcesoryjną kierownice renthala jest szersza od oryginału i jak dla mnie wszystkie jest zgrane super !
 
Posty: 219
Dołączył(a): 8 stycznia 2010, o 12:21
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

przez majkelek84 » 15 lutego 2010, o 12:33

Względy estetyczne mają najmniejsze znaczenie mi głównie chodzi o odp napytanie czy istnieje jakaś przewaga układu O na F ?( wiem na stronie producenta jest, że różnica jest prawie żadna i można stosować zamiennie ) Oczywiście nie chodzi mi o informacje że jeden jest łatwiej odpowietrzyć :-P
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez bizonZ1000 » 15 lutego 2010, o 16:59

Generalnie nie ma znaczenia czy założysz F czy O, producenci zgodnie twierdzą że nie ma różnicy w sile hamowania. Ale żaden producent nie przeprowadzał miarodajnych testów aby stwierdzić który jest lepszy.
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 lutego 2009, o 17:07
Lokalizacja: Warszawa

przez Micha » 15 lutego 2010, o 19:17

Zauważył ktoś podczas normalnego użytkowania motocykla wady stalowego oplotu, bo ja tak. Hamulec stał się mniej dozowalny i bardzo łatwo (szczególnie niedoświadczonym) bikerom na śliskiej nawierzchni przyblokować koło i wyłapać glebe. Przy seryjnych przewodach trzeba używać wiecej siły, ale uważam je za ciut bezpieczniejsze, nie licząc torów wyścigowych, gdzie nawierzchnia ma przynajmniej w teori wszędzie jednakową przyczepność. Duży plus stalowgo oplotu, to trwałość.
 
Posty: 484
Dołączył(a): 29 sierpnia 2007, o 16:18

przez Fat » 15 lutego 2010, o 20:18

Ja mam zupełnie odwrotne odczucia, kładłem stalówki do każdego mojego sprzęta i zawsze wyczuwalność i dozowalność hebla się poprawiała. W Gixxie na razie nie planuję zakładać ;-)
 
Posty: 180
Dołączył(a): 1 czerwca 2007, o 22:31
Lokalizacja: Pozna

przez majkelek84 » 15 lutego 2010, o 20:25

Fat a jakie wkładałeś? w układzie F czy O ?
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez Ar2rM » 15 lutego 2010, o 21:20

moj sprzet wlasnie stoi w serwisie i czeka na wymiane. stalowki do er-6 kosztuja ok 300zl ale do wersji z abs kosztuja juz trzy razy wiecej.
 
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 13:49
Lokalizacja: Chorz

przez Kura » 15 lutego 2010, o 21:25

Ar2rM, a czym one sie roznia?? :|
 
Posty: 955
Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
Lokalizacja: ostr

przez Fat » 15 lutego 2010, o 22:59

majkelek84 napisał(a):Fat a jakie wkładałeś? w układzie F czy O ?

Takie, gdzie każdy przewód szedł bezpośrednio od pompy do zacisku, bez żadnych trójników itp. Czyli wychodzi, że F.
 
Posty: 180
Dołączył(a): 1 czerwca 2007, o 22:31
Lokalizacja: Pozna

przez Ar2rM » 15 lutego 2010, o 23:05

Kuraś napisał(a):Ar2rM, a czym one sie roznia?? :|

jest ich wiecej. nie lacza sie od razu z zaciskami tylko leca najpierw do pompy absu.
kazdy przewod to dwie koncowki ktore tez koszutja.
 
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 13:49
Lokalizacja: Chorz

przez Micha » 15 lutego 2010, o 23:18

a jeszcze jedna sprawa dotycząca przewodów, że to kawałek przewodu i śmieszne końcówki, dzięki którym zarabiają na nas prducenici niesamowicie, uwazam, ze komplet nie powinien być droższy niż 100zł, to jest zdzierstwo, że np do zeta kosztują 300zł
 
Posty: 484
Dołączył(a): 29 sierpnia 2007, o 16:18

przez ZenonBoski » 16 lutego 2010, o 04:13

przewody stalowe kosztują dużo nie dlatego że są drogie w wykonaniu tylko że są z założenia nieśmiertelne, wiec prędzej czy później skończą się klienci

mnie czeka prawdopodobnie kupno 4 sztuk, wiec 520zł :-/
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez bizonZ1000 » 16 lutego 2010, o 16:49

Ar2rM napisał(a):
Kuraś napisał(a):Ar2rM, a czym one sie roznia?? :|

jest ich wiecej. nie lacza sie od razu z zaciskami tylko leca najpierw do pompy absu.
kazdy przewod to dwie koncowki ktore tez koszutja.


A możesz mi wyjaśnić jaki jest sens zakładania oplotu do moto z Abs-em ? Moim zdaniem i nie tylko jest to totalna głupota. Ponieważ pompa ABS jak jedną ze zmiennych uwzględnia rozprężanie się gumowych przewodów, a w momencie kiedy zastąpisz je stalowymi praca układu ABS może płatać Ci nie lada figle. Generalnie NIE POWINNO SIĘ zakładać przewodów do moto z ABS-em. A cena takiego układu to ok 1600 zł
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 lutego 2009, o 17:07
Lokalizacja: Warszawa

przez Ar2rM » 16 lutego 2010, o 20:30

jakos wszystkie motoguzzi maja stalowe oploty . te z abs tez. nie rozumiem dla czego pompa ma cos uwgledniac. czujnik melduje o zatrzymaniu kola - pompa pompuje. nie ma zatrzymania kola - pompa cisnie tyle ile jej dasz.
co ma do tego rozszerzalnosc przewodow? sadzisz ze jak przewody beda stare i rozcisniete to komputer absu tez bedzie sobie dobrze radzil?
 
Posty: 528
Dołączył(a): 23 lipca 2008, o 13:49
Lokalizacja: Chorz

przez Kura » 16 lutego 2010, o 21:04

polecam wejsc na brytyjski ebay czy usa i uwierzcie ze za polowe ceny w pl mozna kupic.. tylko trzeba miec konto i cos czaic :mrgreen:


ps przykladem sa swieczki irydowe z uk z przesylka wychodzi 80zl za 2szt. a u nas ok 120>
 
Posty: 955
Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
Lokalizacja: ostr

Następna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości