amortyzator skrętu
Moderator: michu
Amortyzator skrętu Ohlins
Mam pytanie, warto kupić potorowy amorek skrętu np. po 2-uch sezonach
- Posty: 67
- Dołączył(a): 27 listopada 2009, o 19:55
- Lokalizacja: Op'oleCityRa
Wszystko zależy od tego za ile :mrgreen:
Ohlins zaleca kontrolę amorka przy jeździe szosowej co około 20-30 tysi km.... przy torowej co 10 godzin jazdy... jeśli nie jest mechanicznie uszkodzony to można brać... bo koszt naprawy ewentualnych wycieków to około 380 złotych... i dostajesz roczną bodajże gwarancję... oczywiście naprawa na czesciach Ohlinsa. Jeśli ma pogiętą prowadnicę albo uszkodzony korpus to chyba lepeij odpuścić i poszukać czegoś na alledrogo :mrgreen:
Ohlins zaleca kontrolę amorka przy jeździe szosowej co około 20-30 tysi km.... przy torowej co 10 godzin jazdy... jeśli nie jest mechanicznie uszkodzony to można brać... bo koszt naprawy ewentualnych wycieków to około 380 złotych... i dostajesz roczną bodajże gwarancję... oczywiście naprawa na czesciach Ohlinsa. Jeśli ma pogiętą prowadnicę albo uszkodzony korpus to chyba lepeij odpuścić i poszukać czegoś na alledrogo :mrgreen:
- Posty: 90
- Dołączył(a): 10 października 2007, o 23:23
- Lokalizacja: z Marsa
Amortyzator skrętu Ohlins w ZX10R [ustawienie]
Czołem ;)
Mam problem z ustawieniem amortyzatora w mojej Kawie. Ogólnie amorek ma 18-sto stopniowa regulacje. Mianowicie wczoraj jechałem droga i wyprzedzając puszkę musiałem wjechac na drugi pas a po środku pasami były dziury... (braki asfaltu)
Podczas wyprzedzania miałem na budziku 160km/h i nagle zaczeło kierownica szarpac jak głupie ;/ Myślałem że sie jebnę na glebe ... ale na szczeście skonczyło sie dobrze. Regulacje mam na 9 stopniu tłumienia.
Na jakim stopniu polecacie ustawić ?? Chodzi mi jak macie w ZX10R-ach (na jakim stopniu). I chodzi mi o to czy jak ustawie na duzy stopien tłumienia to czy jak sie połoze w zakret to mi kiedy czasem nie zblokuje i na zakrecie nie pojade prosto.
P.S
Odnoście tych co wiedzieli jaki mam problem z moto. Problem został rozwiazany. Mianowicie były spalone przekaźniki mocy i exup był zmielony tzn. podczas postoju wszystko ok a podczas jazdy jak przekraczało 5 tys obrotów to lipa. Poprzedni włascciel jak wymieniał tłumiki to źle podczepił linki i exup kaput.
Mam problem z ustawieniem amortyzatora w mojej Kawie. Ogólnie amorek ma 18-sto stopniowa regulacje. Mianowicie wczoraj jechałem droga i wyprzedzając puszkę musiałem wjechac na drugi pas a po środku pasami były dziury... (braki asfaltu)
Podczas wyprzedzania miałem na budziku 160km/h i nagle zaczeło kierownica szarpac jak głupie ;/ Myślałem że sie jebnę na glebe ... ale na szczeście skonczyło sie dobrze. Regulacje mam na 9 stopniu tłumienia.
Na jakim stopniu polecacie ustawić ?? Chodzi mi jak macie w ZX10R-ach (na jakim stopniu). I chodzi mi o to czy jak ustawie na duzy stopien tłumienia to czy jak sie połoze w zakret to mi kiedy czasem nie zblokuje i na zakrecie nie pojade prosto.
P.S
Odnoście tych co wiedzieli jaki mam problem z moto. Problem został rozwiazany. Mianowicie były spalone przekaźniki mocy i exup był zmielony tzn. podczas postoju wszystko ok a podczas jazdy jak przekraczało 5 tys obrotów to lipa. Poprzedni włascciel jak wymieniał tłumiki to źle podczepił linki i exup kaput.
Ostatnio edytowano 8 czerwca 2011, o 00:02 przez ZielonyNinja, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 32
- Dołączył(a): 7 marca 2011, o 22:35
- Lokalizacja: Polska
Amortyzator skrętu.
Czy do zx6r 07-08r podejdzie amortyzator skrętu od ińszego modelu ?? :> 636, zx10r itp... testowal kto??
- Posty: 22
- Dołączył(a): 26 lipca 2011, o 21:43
- Lokalizacja: WWL
- Posty: 172
- Dołączył(a): 17 stycznia 2011, o 00:47
- Lokalizacja: Pruszk
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
tutaj daję pierwsze lepsze przykłady;
http://motoextreme.pl/amortyzator-skrtu ... p-173.html
w tym linku jest to tylko cena za samo mocowanie więc dochodzi koszt amortyzatora;
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-mocujacy ... 17225.html
i tak do wyboru do koloru jest jeszcze spoto innych firm oferujących amortyzatory z mocowaniem do tego modelu ale nie zawsze są dostępne w polsce więc trzeba kupować za granicą.
http://motoextreme.pl/amortyzator-skrtu ... p-173.html
w tym linku jest to tylko cena za samo mocowanie więc dochodzi koszt amortyzatora;
http://sklep.scigacz.pl/zestaw-mocujacy ... 17225.html
i tak do wyboru do koloru jest jeszcze spoto innych firm oferujących amortyzatory z mocowaniem do tego modelu ale nie zawsze są dostępne w polsce więc trzeba kupować za granicą.
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
Amortyzator skretu ZX10r.
W moim otoczeniu chodzą pogłoski że seryjne amortyzatory są do bani.
Milem kilka motorów które miały zamontowane nie fabrycznie amory i po skręceniu amorka na maxa ledwo można było ruszyć kierownica i wydaje mi się że tak ma byc.
Potem kupiłem Kawasaki 2007 i ten amor ledwo reagował na tą regulacje. Uznałem że jest padnięty i go zdemontowałem i wysłałem kolesiowi który zajmuje się naprawa Ohlinsa. Wymienił mi zaworek jakieś uszczelniacze i jest OK.
Teraz kupiłem ta KAWE z 2010 r i amor tak samo ledwo reaguje na regulacje. Zastanawiam się czy tak ma byc?
Czy po prostu kolejny raz z rzędu upiłem motor z walniętym amortyzatorem.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat
Milem kilka motorów które miały zamontowane nie fabrycznie amory i po skręceniu amorka na maxa ledwo można było ruszyć kierownica i wydaje mi się że tak ma byc.
Potem kupiłem Kawasaki 2007 i ten amor ledwo reagował na tą regulacje. Uznałem że jest padnięty i go zdemontowałem i wysłałem kolesiowi który zajmuje się naprawa Ohlinsa. Wymienił mi zaworek jakieś uszczelniacze i jest OK.
Teraz kupiłem ta KAWE z 2010 r i amor tak samo ledwo reaguje na regulacje. Zastanawiam się czy tak ma byc?
Czy po prostu kolejny raz z rzędu upiłem motor z walniętym amortyzatorem.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat
- Posty: 335
- Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
- Lokalizacja: DSW
ani wtedy ani teraz nie kupiles walnietego amora, te ohlinsy seryjne tak maja , slyszalem ze mozna zaworki wymieniac i zalewac twardszym olejem ale ponoc slabo to dziala i ma mala trwalosc wiec ja kupilem racinga a ten co zmieniales zawor ile ci pozniej przelatal?
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
pewnie chodzi ci o śruby typu security torx,musisz pożyczyć/kupić takie klucze
http://allegro.pl/kpl-bitow-bity-torx-t ... 12053.html
potrzebny będzie Ci bodajże torx 40
http://allegro.pl/kpl-bitow-bity-torx-t ... 12053.html
potrzebny będzie Ci bodajże torx 40
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
Czesc,
W temacie przewijaja sie bodajze dwie firmy, Ohlins (Najczesciej seryjny - powod do narzekan) i tansza ale wcale nie gorsza alternatywa Hyperpro)... co z innymi firmami?
Od jakiegos czasu zaczalem sie rozgladac za amortyzatorem skretu, ale widze ze ich roznorodnosc dosc duza (zarowno technologicznie jak i cenowo). Jakie amory macie u siebie i czy zdaja egzamin? korzystacie z tych wszystkich nastaw i opcji?
Przegladalem amorki producentow Ohlins, SCOTTS, GPR V(rozne numery),i Louis ma w ofercie LSL i to w zasadzie tyle co udalo mi sie wyszukac. Niektore z nich w ukladzie teleskopowym, dosc rozciagniete, niektore kompaktowe(scotts), jedne 6 nastaw, drugie 20, 50 i nie wiadomo ile (i po co)....
Wypada zaznaczyc, ze moto (zx6rr 04') ujezdzane jest sportowo turystycznie (80% poza miastem, 20% miasto) i glownie zapobiegac ma nieprzyjemnym doznaniom (shima) jakie od czasu do czasu pojawiaja sie przy przejechaniu na dziurawy odcinek jezdni... prawdopodobnie w miare rozkrecania sie i nabierania umiejetnosci pojawi sie etap podnoszenia kol .
Nie sadze wiec bym potrzebowal amora z najwyzszej polki (chociaz nie mam ograniczenia finansowego w tej kwestii - safety first), ale nie chce kupic czegos co po kilku miesiacach uznam za szajs ktory nalezy wymienic..
aa no i sorry za brak polskich znakow, polska jezyk zbyt trudna ;)
[ Dodano: 7 Czerwiec 2012, 23:04 ]
Panowie, pomozcie nie prosze o wiele, napiszcie jaki amor macie (lub nie macie w ogole) i czy jestescie z niego zadowloeni czy nie bardzo... no i byloby swietnie gdyby wypowiedzieli sie posiadacze 599/636 :P
[ Dodano: 12 Czerwiec 2012, 01:56 ]
Ludkowie,
Ktory z posrod tych amorkow najlepiej oplaca sie kupic? Chodzi oczywiscie o stosunek cena/jakosc. (na niektorych linkach nie uzwzglednione zostaly koszty montazowe ok 800 zl dla zx6)
Ohlins
Sprint
Hyperproo
W temacie przewijaja sie bodajze dwie firmy, Ohlins (Najczesciej seryjny - powod do narzekan) i tansza ale wcale nie gorsza alternatywa Hyperpro)... co z innymi firmami?
Od jakiegos czasu zaczalem sie rozgladac za amortyzatorem skretu, ale widze ze ich roznorodnosc dosc duza (zarowno technologicznie jak i cenowo). Jakie amory macie u siebie i czy zdaja egzamin? korzystacie z tych wszystkich nastaw i opcji?
Przegladalem amorki producentow Ohlins, SCOTTS, GPR V(rozne numery),i Louis ma w ofercie LSL i to w zasadzie tyle co udalo mi sie wyszukac. Niektore z nich w ukladzie teleskopowym, dosc rozciagniete, niektore kompaktowe(scotts), jedne 6 nastaw, drugie 20, 50 i nie wiadomo ile (i po co)....
Wypada zaznaczyc, ze moto (zx6rr 04') ujezdzane jest sportowo turystycznie (80% poza miastem, 20% miasto) i glownie zapobiegac ma nieprzyjemnym doznaniom (shima) jakie od czasu do czasu pojawiaja sie przy przejechaniu na dziurawy odcinek jezdni... prawdopodobnie w miare rozkrecania sie i nabierania umiejetnosci pojawi sie etap podnoszenia kol .
Nie sadze wiec bym potrzebowal amora z najwyzszej polki (chociaz nie mam ograniczenia finansowego w tej kwestii - safety first), ale nie chce kupic czegos co po kilku miesiacach uznam za szajs ktory nalezy wymienic..
aa no i sorry za brak polskich znakow, polska jezyk zbyt trudna ;)
[ Dodano: 7 Czerwiec 2012, 23:04 ]
donvictorio napisał(a):Czesc,
Od jakiegos czasu zaczalem sie rozgladac za amortyzatorem skretu, ale widze ze ich roznorodnosc dosc duza (zarowno technologicznie jak i cenowo). Jakie amory macie u siebie i czy zdaja egzamin? korzystacie z tych wszystkich nastaw i opcji?
Panowie, pomozcie nie prosze o wiele, napiszcie jaki amor macie (lub nie macie w ogole) i czy jestescie z niego zadowloeni czy nie bardzo... no i byloby swietnie gdyby wypowiedzieli sie posiadacze 599/636 :P
[ Dodano: 12 Czerwiec 2012, 01:56 ]
Ludkowie,
Ktory z posrod tych amorkow najlepiej oplaca sie kupic? Chodzi oczywiscie o stosunek cena/jakosc. (na niektorych linkach nie uzwzglednione zostaly koszty montazowe ok 800 zl dla zx6)
Ohlins
Sprint
Hyperproo
- Posty: 18
- Dołączył(a): 1 marca 2012, o 00:20
- Lokalizacja: gorz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości