Kawasaki 250R - torówka- full przelot/dekat
Moderator: michu
Posty: 2
|Strona 1 z 1
Kawasaki 250R - torówka- full przelot/dekat
Cześć wszystkim,
Przygotowuje 250R do torowania w klasie 300, chciałbym zrobić full przelot oczywiście, żeby zwiększyć moc motocykla (oczywiście nieznacznie ale zawsze coś :) ) W tym poście nie pytam o zestrojenie itd. bo to mam ogarnięte. Lecz pytanie dotyczy bardziej, jak robiliście full przelot w 250R i czy trzeba wycinać kata i spawać, czy jest kat wkręcany i wystarczy przedłużka dołączona do tłumika lub czy są już gdzie gotowe kolektory z full przelotem ?
Czekam na wasze komentarze, może ma ktoś już zrobioną torówkę lub miał i chce się pozbyć jakiś gratów do 250R ? Chętnie wszystko przejrzę.
pozdro
Przygotowuje 250R do torowania w klasie 300, chciałbym zrobić full przelot oczywiście, żeby zwiększyć moc motocykla (oczywiście nieznacznie ale zawsze coś :) ) W tym poście nie pytam o zestrojenie itd. bo to mam ogarnięte. Lecz pytanie dotyczy bardziej, jak robiliście full przelot w 250R i czy trzeba wycinać kata i spawać, czy jest kat wkręcany i wystarczy przedłużka dołączona do tłumika lub czy są już gdzie gotowe kolektory z full przelotem ?
Czekam na wasze komentarze, może ma ktoś już zrobioną torówkę lub miał i chce się pozbyć jakiś gratów do 250R ? Chętnie wszystko przejrzę.
pozdro
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1 września 2019, o 19:45
Re: Kawasaki 250R - torówka- full przelot/dekat
Z tego co widzę to dyskusja w tym wątku jest bardzo słaba.
______________________________________________________
chusteczki odświeżające
______________________________________________________
chusteczki odświeżające
- Posty: 1
- Dołączył(a): 7 października 2020, o 09:56
Posty: 2
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości