Kawasaki ZX636R '06 pytanie o kilka szczegółów
Posty: 10
|Strona 1 z 1
Kawasaki ZX636R '06 pytanie o kilka szczegółów
Witam Kolegów.
Mam pytanie odnośnie kilku danych mojego moto bo coś mi się nie zgadza.
1. moc silnika w dowodzie - mam wpisane moc 87KW -+ 118 KM a z tego co wyczytałem na wiki, taka moc występowała jedynie w wersjach 03 - 04. Dla sprzętu z '06 powinno to być 95 lub 100 KW czyli -+ 130 KM.
Czy to możliwe że w moto z 2006 roku zamontowany byłby silnik z poprzedniej generacji ? Oznaczenie silnika jakie znalazłem na naklejce na ramie to 6kaxc.636aac.
2. Model w dowodzie rejestracyjnym to zx 636 (bez R) - czy tak samo wygląda to u Was czy to lenistwo urzędnika a może jakaś wersja ... biedna ? niesportowa ?
Dzięki za pomoc w wyjaśnieniu moich wątpliwości.
Dominik
Mam pytanie odnośnie kilku danych mojego moto bo coś mi się nie zgadza.
1. moc silnika w dowodzie - mam wpisane moc 87KW -+ 118 KM a z tego co wyczytałem na wiki, taka moc występowała jedynie w wersjach 03 - 04. Dla sprzętu z '06 powinno to być 95 lub 100 KW czyli -+ 130 KM.
Czy to możliwe że w moto z 2006 roku zamontowany byłby silnik z poprzedniej generacji ? Oznaczenie silnika jakie znalazłem na naklejce na ramie to 6kaxc.636aac.
2. Model w dowodzie rejestracyjnym to zx 636 (bez R) - czy tak samo wygląda to u Was czy to lenistwo urzędnika a może jakaś wersja ... biedna ? niesportowa ?
Dzięki za pomoc w wyjaśnieniu moich wątpliwości.
Dominik
- Posty: 125
- Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
- Lokalizacja: Skierniewice
Ty lepiej nie patrz na dowód bo tam strzelają różne babole :-P
Jak chcesz dla twojej pewności podaj albo nr VIN motocykla albo nr silnika to ci rozwieję twoje wątpliwości co to masz ;-) (najlepiej to i to)
Pozdrawiam i tak jak mówię nie takie cuda w dowodzie widziałem :-D
Przykładowo u siebie we wcześniejszym moto też miałem w ogóle inne dane które miały się ni jak do tego co miałem faktycznie.
Jak chcesz dla twojej pewności podaj albo nr VIN motocykla albo nr silnika to ci rozwieję twoje wątpliwości co to masz ;-) (najlepiej to i to)
Pozdrawiam i tak jak mówię nie takie cuda w dowodzie widziałem :-D
Przykładowo u siebie we wcześniejszym moto też miałem w ogóle inne dane które miały się ni jak do tego co miałem faktycznie.
ja miałem w dowodzie tak samo napisane przy roczniku 2005, ale maiłem też założoną blokadę na przepustnicę, którą zdemontowałem małym imbusem :P
moc była pełna a w dowodzie zostało mniej koni, a dla przykładu miałem r1 2007r, w dowodzie 189km a w rzeczywistości 156km bo wersja USA :/
teraz odpowiedz sobie na pytanie co jest ważniejsze, dane w dowodzie i czy to co pod tyłkiem faktycznie siedzi :)
moc była pełna a w dowodzie zostało mniej koni, a dla przykładu miałem r1 2007r, w dowodzie 189km a w rzeczywistości 156km bo wersja USA :/
teraz odpowiedz sobie na pytanie co jest ważniejsze, dane w dowodzie i czy to co pod tyłkiem faktycznie siedzi :)
To ja dorzucę swoją przygodę z wydziałem komunikacji i tymi co w dowody wpisują rożne ciekawostki. Miałem szlifa na KTM Super Duke 990. Zahaczyłem puszkarza więc była Policja. Mega zdziwienie funkcjonariuszy wywołał fakt , że mój motocykl w systemie sklasyfikowano jako "motorower" :D Ot taka inwencja wpisującego urzędnika 130 konny motorower bez pedałów :) Wiec magia może mieć miejsce też w twoim dowodzie. Dopiero hamownia to zweryfikuje.
- Posty: 21
- Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 22:21
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Dzięki za informacje.
ssswer - możesz przybliżyć nieco temat blokady na przepustnicy ? Jak ona wygląda ? gdzie jest umieszczona i ja ją zdemontować ? Prosiłbym o krótki opis.
Hamownię mam niedaleko i jak zrobi się cieplej i ładniej to na pewno się tam przejadę.
ssswer - możesz przybliżyć nieco temat blokady na przepustnicy ? Jak ona wygląda ? gdzie jest umieszczona i ja ją zdemontować ? Prosiłbym o krótki opis.
Hamownię mam niedaleko i jak zrobi się cieplej i ładniej to na pewno się tam przejadę.
- Posty: 125
- Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
- Lokalizacja: Skierniewice
Zdlawienie na przepustnicy może polegać na ślubie wkręconej w przepustnice, która redukuje możliwość jej obrotu - otwarcia.Bedzie sie blokowała uderzając w obudowe. Miałem tak w moim pierwszym motocyklu. Dodatkowo była blaszka na rolgazie, która nie pozwalala na pelne odkrecenie manetki. Było to wprost wpisane w niemieckich dokumentach. Może być jeszcze kastracja elektroniczna - mieszanie w module. Francuzi się w tym lubują i masz 100 konne R1 albo zx10 :P
- Posty: 21
- Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 22:21
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 10
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości