Jazda w zakrętach
Moderator: michu
Posty: 18
|Strona 1 z 1
Jazda w zakrętach
Witam
Mam pytanie czy zx9r 01 w zakręcie po delikatnym odpuszczeniu gazu powinno wstawać ze złożenia ? a nawet delikatna zmiana pozycji w zakręcie i to samo, moto wstaje jak szalone naprawdę trzeba się napocić :-( pytam bo myślałem że to wynika z mojego ubogiego doświadczenia ale wczoraj kilku kumpli się przejechało moją zx9r i twierdzą że to dosyć dziwne. Ja zaś siadłem na 929 i tam nie ma takiego efektu.
Doradźcie coś!! Może mam coś sprawdzić albo wymienić ??
Mam pytanie czy zx9r 01 w zakręcie po delikatnym odpuszczeniu gazu powinno wstawać ze złożenia ? a nawet delikatna zmiana pozycji w zakręcie i to samo, moto wstaje jak szalone naprawdę trzeba się napocić :-( pytam bo myślałem że to wynika z mojego ubogiego doświadczenia ale wczoraj kilku kumpli się przejechało moją zx9r i twierdzą że to dosyć dziwne. Ja zaś siadłem na 929 i tam nie ma takiego efektu.
Doradźcie coś!! Może mam coś sprawdzić albo wymienić ??
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
Ciśnienia nie sprawdzałęm :-( ale łożyska są ok, a moto miało małą przygodę garażową ale nie tak by być krzywe, no i hamulce ok więc nie wiem czy się tylko czepiam z nudów swojej Niunjii czy coś faktycznie nie tak jest w niej bo tj pisałem miałem porównanie z 929 i tam jest to trochę inaczej :-/
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
ok na twardsze a jak ustawili napięcei wstępne jak dobicie a jak odbicie ?
Ile ważysz ?
I pytanie jak z łożyskami główki ramy ?
Źle ustawione zawieszenei wybite łożyska mogą powodować zle prowadzenie a wybite łożyska prostowanei motocykla .
Ile ważysz ?
I pytanie jak z łożyskami główki ramy ?
Źle ustawione zawieszenei wybite łożyska mogą powodować zle prowadzenie a wybite łożyska prostowanei motocykla .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
AdamSsS napisał(a):Ile ważysz ?
I pytanie jak z łożyskami główki ramy ?
moja waga to 105kg a co do łożyska główki ramy to jest ok nikt nim na kole nie śmiga ani nie śmigał w momencie zakupu miał przejechane 8500 mil więc wnioskuję że więcej stał niż jeździł.
AdamSsS napisał(a):ok na twardsze a jak ustawili napięcei wstępne jak dobicie a jak odbicie ?
na tym się nie znam więc nic konkretnego nie umiem powiedzieć :-( w każdym bądź razie jest i tak lepiej niż było wcześniej na bardzo miękkim (moto pływało po koleinach jak i w zakrętach)
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
łożyska wybić sie mogę nie tylko od jazdy na kole mi padły w kawie po przejaźdzce i jeździe 40 km po dziurawej drodze po tym nagle moto prostowało i czuć było że kiera pracuje skokowo .
To dowiedz się jak jest ustawione względem seryjnych nastawień .
Jeśli dalej nie znajdzie się problemu trzeba będzie zmierzyć geometrię .
To dowiedz się jak jest ustawione względem seryjnych nastawień .
Jeśli dalej nie znajdzie się problemu trzeba będzie zmierzyć geometrię .
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
umnie kierownica pracuje płynnie ale wszystko możliwe jak tylko będę miał wolniejszą chwilę to podjadę do chłopaków do serwisu i dopytam się dokładnie wszystkiego ;-)
Tymczasem dzięki za radę jak będę miał konkrety to opiszę.
[ Dodano: 1 Wrzesień 2014, 16:50 ]
wczoraj byłem na torze i dochodzę do wniosku że mam do du... opony bo strasznie łapią uślizgi to jedna rzecz a druga to to że są zjeżdżone na środku :-(
czy mam rację ??
Tymczasem dzięki za radę jak będę miał konkrety to opiszę.
[ Dodano: 1 Wrzesień 2014, 16:50 ]
wczoraj byłem na torze i dochodzę do wniosku że mam do du... opony bo strasznie łapią uślizgi to jedna rzecz a druga to to że są zjeżdżone na środku :-(
czy mam rację ??
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
Witam po dłuższej nieobecności :)
Tak oponki mam zjechane środkiem ale nie czuć wyraźnego przejścia.
Byłem na torze i stwierdzam że to 100% opony gdyż w dużym złożeniu oponki puszczały i gdybym o tym nie wiedział to bym wylądował na poboczu :-P
opon mam bridgestone battlax BT-020 wyczytałem że to są mierne opony więc na przyszły sezon będą micheliny pilot power
Tak oponki mam zjechane środkiem ale nie czuć wyraźnego przejścia.
Byłem na torze i stwierdzam że to 100% opony gdyż w dużym złożeniu oponki puszczały i gdybym o tym nie wiedział to bym wylądował na poboczu :-P
opon mam bridgestone battlax BT-020 wyczytałem że to są mierne opony więc na przyszły sezon będą micheliny pilot power
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
Powiedz jeszcze jak stare są te opony. Ja kiedyś przez 9 letnie kartofle (imho. Battlaxy) zaliczyłem szlifa. Jeśli chcesz opony z dużą przyczepnością to polecam Dunlop Sportmax Qualifier. Przyczepność super (sprawdzone na torze) ale znikają w oczach. Moje następne opony to Metzeler Roadtec Z8 Interact - kompromis pomiędzy przyczepnością, a żywotnością.
- Posty: 72
- Dołączył(a): 23 lutego 2014, o 18:10
- Lokalizacja: DPL
Opony mam z 08 r.
Chcę opony na których wchodząc w zakręt nie będę myślał czy złapią uślizg czy nie. wstępnie wybór padł na pilot power 2ct gdyż dużo pozytywnych opinii słyszałem o nich ale jestem otwarty na propozycje :mrgreen:
Kubunia napisał(a):Jeśli chcesz opony z dużą przyczepnością to polecam Dunlop Sportmax Qualifier. Przyczepność super (sprawdzone na torze) ale znikają w oczach. Moje następne opony to Metzeler Roadtec Z8 Interact - kompromis pomiędzy przyczepnością, a żywotnością.
Chcę opony na których wchodząc w zakręt nie będę myślał czy złapią uślizg czy nie. wstępnie wybór padł na pilot power 2ct gdyż dużo pozytywnych opinii słyszałem o nich ale jestem otwarty na propozycje :mrgreen:
- Posty: 10
- Dołączył(a): 5 grudnia 2013, o 00:09
- Lokalizacja: Zamo
Re: Jazda w zakrętach
Pewnie widziałeś, dla przypomnienia, sam jestem laikiem i studiuje Biblię ;)
https://youtu.be/jMV1fYosaQs
https://youtu.be/jMV1fYosaQs
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 sierpnia 2017, o 09:31
Posty: 18
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości