zamykanie opony
Moderator: michu
A.S. napisał(a):No .. widzę że jak konkretny ma pisać to znowu pier*&%ić tylko potrafi .
Hehh .. ale nawet czytać nie umie .. chyba mu tą pizdą oczy zarosły ...
My nie siedzimy tylko na kartingach .. ale tak jak pisałem lubimy się tam powygłupiać .. I nie wiem o co zawsze tyle hałasu ?? Tylko po to żeby pier*&%ić bez sensu ??
Ja latam tam dla fanu kiedy nie mam Poznania .. lub pogoda pozwoli w weekend .. Ja motocyklem syn potem na kartach .. k***wa ile to trzeba pisać żeby do tego "błyszczącego" łba trafiło ?
A pisze o tym że tam jestem BO W PRZECIWIEŃSTWIE DO CIEBIE lubię podzielić się tym co wiem i co podpatruje u lepszych .. i kto ma ochotę ten kontakt znajdzie .. Nie koniecznie od razu za 2000 zł na Poznaniu ... a pozycji się nauczy, hamowania, przekładania szybkiego, patrzenia odpowiedniego itd .. reszta już na dużych obiektach..
KNIGHT RIDER >> TAK na kartingu przodek zamknięty .. ciśnienie - 2.15 na gorąco ;-) ..
kurcze ja na Poznaniu d211 nie mogłem zamknąć , brakuje mi jakieś 3-4mm. i słyszałem że w d211 nie da rady zamknąć z przodu. ja kończe sezon z czasem 1:52 na Poznaniu ale dopiero to był mój pierwszy sezon i za dużo nie pojeździłem.Powodzenia Pozdrawiam. nie jeździłem nigdy na kartingi i chyba następny sezon zaczne właśnie od kartingów bo największy problem robią mi wolne zakręty ;) mała patelnia idzie mi najgorzej i tam trace w ch*j czasu.
- Posty: 63
- Dołączył(a): 15 grudnia 2012, o 13:55
Nie wiem ile razy byłeś .. ale 1.52 to dobry czas na start. Ja w zeszłym roku byłem 3 dni ( raz jeden i raz dwa ) i skończyłem na 1.50 ..
Na Poznaniu do zamknięcia przodu zostaje mi 1-2 mm .. ale szczerze ;-) to ja na to raczej nie zwracam uwagi - tak napisałem wtedy bo złożenia szły potężne ..
O wiele ważniejsze jest miejsce zużywania się opon. Bo tylko te małe, charakterystyczne znaki mówią ci więcej o całej jeździe niż godzina rozmowy z nie jednym instruktorem jazdy z najwyższej półki ;-) ... Kiedy nauczysz się czytać z pracy opon to już tylko kwestia czasu jak dotrzesz w okolice góry tabeli grupy A ;-) ..
Na tym zdjęciu tyłu widać gdzie i jak odkręcam gaz ... To jest LITR ;-) .. czasy 1.47-1.48 to nie jest wolna jazda ( nie jest to Star Trek .. ale wleczenie się tez nie ) a ja mam opony w mieszance S .. Teoretycznie powinienem POTARGAĆ je po 3 kółkach .. a ja na 2 sztukach przelatałem 8 dni po Pozen+ masturbacje na Radomiu i Kisielinie w sporej liczbie ;-) ... Ostatniego dnia założyłem 3 sztukę i ledwo ją drasnąłem ( zdjęcie ) i pracowałem gazem w pełnym złożeniu a nie odwijałem pod czerwone jak już prostowałem żeby ją wyżerało w 2/3 barku ... A na dodatek według producenta na takie warunki temperaturowe ma być założona E a nie S ... a i tak odpowiednim ciśnieniem i techniką można sporo zdziałać ;-) ...
Inaczej jeśli chodzi o przód .. tzn. też zjechałem dwa i teraz założyłem trzecią ... Tylko że zużycie przodu mówi zaś o pracy zawieszenia, jego balansie ( ustawienie i pozycja kierowcy ) i obchodzeniu się z klamka hamulca ... początkowo walczyłem deko z ciśnieniem .. Nie ma doświadczenia przy 11 stopniach ( tzn. nie maiłem ) ... i powoli uczyłem się .. pod koniec dnia było już perfect ... oponka pracowała mega przyczepnie i zużywała się bardzo przyzwoicie ;-) .... Tzn. wygryzało ją delikatnie jakieś 4-5 cm od boku ( czyli hamowałem nie tylko jadąc na wprost ale już w złożeniu ) .. końcówka boku opony była jak szyba ( pełna przyczepność w złożeniach i dobre ustawienie zawiasu i jego praca ) ... Tak że temat rzeka a czy więcej się widzi i rejestruje tym ta rzeka szersza się staje ;-) ...
Na Poznaniu do zamknięcia przodu zostaje mi 1-2 mm .. ale szczerze ;-) to ja na to raczej nie zwracam uwagi - tak napisałem wtedy bo złożenia szły potężne ..
O wiele ważniejsze jest miejsce zużywania się opon. Bo tylko te małe, charakterystyczne znaki mówią ci więcej o całej jeździe niż godzina rozmowy z nie jednym instruktorem jazdy z najwyższej półki ;-) ... Kiedy nauczysz się czytać z pracy opon to już tylko kwestia czasu jak dotrzesz w okolice góry tabeli grupy A ;-) ..
Na tym zdjęciu tyłu widać gdzie i jak odkręcam gaz ... To jest LITR ;-) .. czasy 1.47-1.48 to nie jest wolna jazda ( nie jest to Star Trek .. ale wleczenie się tez nie ) a ja mam opony w mieszance S .. Teoretycznie powinienem POTARGAĆ je po 3 kółkach .. a ja na 2 sztukach przelatałem 8 dni po Pozen+ masturbacje na Radomiu i Kisielinie w sporej liczbie ;-) ... Ostatniego dnia założyłem 3 sztukę i ledwo ją drasnąłem ( zdjęcie ) i pracowałem gazem w pełnym złożeniu a nie odwijałem pod czerwone jak już prostowałem żeby ją wyżerało w 2/3 barku ... A na dodatek według producenta na takie warunki temperaturowe ma być założona E a nie S ... a i tak odpowiednim ciśnieniem i techniką można sporo zdziałać ;-) ...
Inaczej jeśli chodzi o przód .. tzn. też zjechałem dwa i teraz założyłem trzecią ... Tylko że zużycie przodu mówi zaś o pracy zawieszenia, jego balansie ( ustawienie i pozycja kierowcy ) i obchodzeniu się z klamka hamulca ... początkowo walczyłem deko z ciśnieniem .. Nie ma doświadczenia przy 11 stopniach ( tzn. nie maiłem ) ... i powoli uczyłem się .. pod koniec dnia było już perfect ... oponka pracowała mega przyczepnie i zużywała się bardzo przyzwoicie ;-) .... Tzn. wygryzało ją delikatnie jakieś 4-5 cm od boku ( czyli hamowałem nie tylko jadąc na wprost ale już w złożeniu ) .. końcówka boku opony była jak szyba ( pełna przyczepność w złożeniach i dobre ustawienie zawiasu i jego praca ) ... Tak że temat rzeka a czy więcej się widzi i rejestruje tym ta rzeka szersza się staje ;-) ...
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
Jeśli tak wygląda tył ( czy podobnie )
To po prostu odkręcasz gaz mocno na wyjściu z zakrętu kiedy już prostujesz motocykl .. nie całkiem oczywiście .. tylko już podnosisz go ze złożenia ... nie bój żaby >> też tak miałem :-) odwijanie mocno gazu w pełnym złożeniu to nie jest takie hop-siup .. przyjdzie z czasem ;-) ...
To po prostu odkręcasz gaz mocno na wyjściu z zakrętu kiedy już prostujesz motocykl .. nie całkiem oczywiście .. tylko już podnosisz go ze złożenia ... nie bój żaby >> też tak miałem :-) odwijanie mocno gazu w pełnym złożeniu to nie jest takie hop-siup .. przyjdzie z czasem ;-) ...
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
ja tu walczę żeby kapcia z tyłu domknąć (brakuję około 1cm) a Wy mi tu ze zjechaną całą oponą do rantu wyskakujecie............ :D
chyba spuszczę trochę powietrze z tyłu do 2bar to będzie łatwiej ją domknąć, bo niżej jak schodzę to mam jazdę że się zaraz wyjebie, z kolei jak patrzę na przednią to chyba trzeba lagami trzeć aby ją domknąć......
chyba spuszczę trochę powietrze z tyłu do 2bar to będzie łatwiej ją domknąć, bo niżej jak schodzę to mam jazdę że się zaraz wyjebie, z kolei jak patrzę na przednią to chyba trzeba lagami trzeć aby ją domknąć......
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
antekzx6r napisał(a):czyli wcześniej odkręcać w złożeniu? czy jeden bieg niżej w zakręcie aby nie było takiego dużego zrywania na wyjściu?
Hmm.. trudno powiedzieć .. Ja zszedłem biegami w dół ( w sensie w stronę pierwszego ) ... jak tylko się dało ;-) .. żeby mieć pędzel non stop .. więc to nie ma znaczenia w sensie gdzie oponę targa ... jedyna droga to odkręcanie w złożeniu tzn. mówiąc obrazowo od połowy winkla maneta pod 95 % otwarcia ... :mrgreen:
[ Dodano: 28 Marzec 2014, 07:53 ]
W tą sobotę załatwiliśmy otwarcie toru w zasadzie tylko dla grupki osób ale kto ma ochotę niech wpada ... 150 zł za cały dzień ... jest możliwość kupić pół ( chyba ;-) ) ....
Jazdy od 9.00 do chyba 16.30 .. bo później już ciemno powoli się robi i zimno ..
Ma być patelnia w sensie bezchmurnie.. bo powietrze 13 stopni ale słońce nagrzeje czarnucha :) ...
Jak ktoś ma ochotę wpaść to dawać znać tutaj albo na PW ...
[ Dodano: 28 Marzec 2014, 07:55 ]
TOR W ARDOMIU OF COURSE :-)
[ Dodano: 28 Marzec 2014, 09:36 ]
PANY, UPDATE ODNOŚNIE CENY !!!
CEnA JAK W TYGODNIU :-) !!!!!
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
- Posty: 713
- Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
- Lokalizacja: OGL
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
Re: zamykanie opony
witam wszystkich. niedawno zakupiłem zx12r i potrzebuję zmienić oponki. sporo dobrego naczytałem się o Pirelli Angel ST ale nie wiem czy to na pewno prawda czy przypadkiem nie była to reklama... miał ktoś kontakt z nimi? czy faktycznie są tak wytrzymałe jak się o nich pisze?, czy można je pozamykać na winklach?
- Posty: 7
- Dołączył(a): 15 października 2015, o 18:50
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości