Prędkość Maxymalna ZX6R Jaką wy osiągnęliście ?

Tutaj umieszczamy artykuły z gazet np. ŚM, M i podobnych, przekroje silników, ciekawostki, informacje o motocyklach, historii, modyfikacjach itp

przez august » 26 maja 2012, o 15:08

Jak pojadę na autostradę to zmierzę predkość z GPS bo nie ufam swojemu licznikowi. Zdaje mi się,że zawyża. Co prawda przy 230 miała jeszcze zapas obrotów ale jakoś drogi brakowało czy mocy. Po drugie wątpie,żeby chciała coś więcej jechać,w końcu to jest emerytka.
 
Posty: 65
Dołączył(a): 26 kwietnia 2009, o 22:13
Lokalizacja: O

przez kamil200009 » 3 czerwca 2012, o 12:25

ja zx10r 2005 licznik zamknięty ,przełożenia standard ale tak od 280 szału nie było może przez to że delikatnie pod górkę było...
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2011, o 15:09
Lokalizacja: Sosnowiec

przez czarny » 3 czerwca 2012, o 21:30

temat jest o zx6r a nie zx10
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

zx6r 2002r

przez karolkarol123 » 3 czerwca 2012, o 22:25

ja moim zx6r 2002r opona tył 180 wycisnąłem 253 i niestety trzeba było hamować :(
 
Posty: 10
Dołączył(a): 24 października 2011, o 10:13

przez czarny » 3 czerwca 2012, o 22:28

nie jeździj tak szybko bo to niebezpieczne jest :-P
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez kamil200009 » 4 czerwca 2012, o 18:56

a no fakt, nie doczytałem...
 
Posty: 27
Dołączył(a): 1 maja 2011, o 15:09
Lokalizacja: Sosnowiec

przez Bull » 7 czerwca 2012, o 17:18

ja moim zx6r z 2007r. wczoraj na ekspresówce 251 poleciałem ale nie chciałem dalej odkręcać :-P jeszcze za świeży jestem :-D a poza tym straszne wiatry są na tej trasie :-(
 
Posty: 24
Dołączył(a): 29 listopada 2011, o 22:40
Lokalizacja: Szczecin

przez ssswer » 10 czerwca 2012, o 22:47

ja swoją kawą zx636 05r. na początku przy seryjnym wydechu i zwykłym filtrze powietrza miałem licznikowe 265, potem na przelocie 275, teram mam seryjny wydech i filtr K&N i bez problemu mi te 275 wyciska a zrezygnowałem z przelotu bo lubię dłuższe trasy a przelot lubi nabroić przy zaworach i słuch można stracić przy tak wysokoobrotowym silniku, no i brak mocy na niskich obrotach bo jednak exup jest tylko przy serii :D
myślę że nawet więcej by poszło niż te 275 wszystko zależy od pogody i drogi :)
Avatar użytkownika
 
Posty: 76
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 17:14
Lokalizacja: Pniewy

przez JakubT » 14 czerwca 2012, o 03:18

Panowie nie sugerujcie się licznikami - mi pokazało 294km/h. Przy pierwszym pomiarze na Garminie (GPS) 284km/h. Poprawione przy największym złożeniu. Pokazało tym razem 290km/h. W Corvette na zegarach było 300km/h. W TomTomie 289km/h.
Więcej się po prostu nie da! :)

A to zrzut z mojego Garmina, ten pierwszy pomiar.

Obrazek


R6 - słabsze od szóstki, ale to jest troszkę tam pogrzebane i licznikowo 295km/h - jeśli na seryjnych zębatkach to wyszło też ok 290 na GPS :) http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JC ... re=related
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez levisik » 14 czerwca 2012, o 07:51

Rozumiem, że masz wygrzebane z 600cc więcej niż 150 kucy ??

Bo inaczej nie jestem w stanie zrozumieć, jak mogłeś pojechać więcej niż 270.
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez JakubT » 14 czerwca 2012, o 11:52

levisik napisał(a):Rozumiem, że masz wygrzebane z 600cc więcej niż 150 kucy ??

Bo inaczej nie jestem w stanie zrozumieć, jak mogłeś pojechać więcej niż 270.


122KM na kole. Spoko... Jest parę zabawek w Lublinie (600cc) pogrzebanych i chłopaki dochodzą do podobnych prędkości. Moim zdaniem nie trzeba 150KM - troszkę poprawiona seria też wygarnie temat :)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez ssswer » 14 czerwca 2012, o 22:48

to raczej warunki atmosferyczne i dobra prosta swoje robią :D bo wiadomo jak nie masz mocy to pod wiatr swojego nie wygarniesz a za każdym razem na pewno też nie ma takich samych pomiarów :) ja np na hamowni miałem 129km a wygarnął te 275 tyle, że jak pokazało taki pomiar to puściłem manetkę więc pewnie da radę więcej, może nawet by te 290 jak kolega się dało ogarnąć :D
Avatar użytkownika
 
Posty: 76
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 17:14
Lokalizacja: Pniewy

przez JakubT » 14 czerwca 2012, o 23:21

ssswer napisał(a):to raczej warunki atmosferyczne i dobra prosta swoje robią :D bo wiadomo jak nie masz mocy to pod wiatr swojego nie wygarniesz a za każdym razem na pewno też nie ma takich samych pomiarów :) ja np na hamowni miałem 129km a wygarnął te 275 tyle, że jak pokazało taki pomiar to puściłem manetkę więc pewnie da radę więcej, może nawet by te 290 jak kolega się dało ogarnąć :D



Dokładnie! :)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez levisik » 15 czerwca 2012, o 08:47

ale te ztuningowane 600sety idą ;-) niedługo wszystkie będą 300 latać :>
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez JakubT » 15 czerwca 2012, o 09:20

levisik napisał(a):ale te ztuningowane 600sety idą ;-) niedługo wszystkie będą 300 latać :>

Zmotować Ci film? ;)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez levisik » 15 czerwca 2012, o 09:58

nie chcę filmu, moja na liczniku też pokazuje 300, a wcale tyle nie jedzie.

po prostu patrzę na realia i prawa fizyki. Moment obrotowy powyżej 14 tyś obrotów szybko maleje, co za tym idzie moc również.

Obrazek

rozumiem, że na seryjnych zębatkach, seryjnych oponach walisz 16 tyś obrotów na 6 biegu ?
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez JakubT » 15 czerwca 2012, o 10:32

levisik napisał(a):nie chcę filmu, moja na liczniku też pokazuje 300, a wcale tyle nie jedzie.

po prostu patrzę na realia i prawa fizyki. Moment obrotowy powyżej 14 tyś obrotów szybko maleje, co za tym idzie moc również.

[url=http://images42.fotosik.pl/432/eb56b409a400db9d.jpg]Obrazek[/u rl]

rozumiem, że na seryjnych zębatkach, seryjnych oponach walisz 16 tyś obrotów na 6 biegu ?



Po pierwsze nikt nie mówi o 300. Po drugie - nikt też nie mówił, że licznik pokazuje 300 - tylko navi GPS. Jeśli chcesz to mogę podłączyć dodatkowo G-TECH (pewnie wiesz co to jest?)...
Poza tym nie wiem czy jesteś mechanikiem czy kim - ale jeśli bywasz na jakimkolwiek zgrupowaniu MP na Poznaniu albo przynajmniej pretedentów to pogadaj z chłopakami. Zazwyczaj wszyscy mają jedynie te same mody co wszyscy (wydechy, pwrcmd, filtry itd) i wymienioną uszczelkę pod głowicą na sportową. Jestem fotografem w motogenie/często wymieniam info z chłopakami - wymienić Ci kolejno nazwiska od 600 kto może Ci potwierdzić zrzut GPS z prędkością na poziomie 285-290? :)


Stary nie wiem - ja się nie znam w takim razie. Mówię to co mam na GPS :)




P.S. Nie wiem co rozumiesz przez opony seryjne. Ja zmieniam co Poznań - zmieniam cały czas pomiędzy racetec a supercorsa. A zębatki? Sprawdzę na fakturze, jedyne co pamiętam to to, że są Driven'a.
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez levisik » 15 czerwca 2012, o 11:08

zębatki - chodzi mi oczywiście o ich rozmiar (ilość zębów).

co mi powie G-tech, przecież on służy do pomiaru przyśpieszeń, a prędkość mierzy równie niedokładnie jak navi.

Opony seryjne - proszę Cię, przecież to oczywiste, że chodziło mi o rozmiar...

Powiedz, jakie miałeś obroty przy tej magicznej prędkości 284km/h to się okaże jaka naprawdę była prędkość.
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez JakubT » 15 czerwca 2012, o 11:17

levisik napisał(a):zębatki - chodzi mi oczywiście o ich rozmiar (ilość zębów).

co mi powie G-tech, przecież on służy do pomiaru przyśpieszeń, a prędkość mierzy równie niedokładnie jak navi.

Opony seryjne - proszę Cię, przecież to oczywiste, że chodziło mi o rozmiar...

Powiedz, jakie miałeś obroty przy tej magicznej prędkości 284km/h to się okaże jaka naprawdę była prędkość.



16/42

180-190/55 - 120/70

15-16tyś? Nie wiem, nie zwróciłem uwagi - świeciła się jedynie dioda od zmiany biegów ;)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez levisik » 15 czerwca 2012, o 11:27

no to przy takich zębatkach jest to znacząca różnica:

15tyś - 274km/h
16 tyś - 293km/h
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez JakubT » 15 czerwca 2012, o 11:51

To nie jest seria? W stanach zaprowadziłem go na strojenie, ale jeszcze bez niektórych modów - zębatki powiedzieli, że są optymalne. Wymieniłem więc na takie same ;)
 
Posty: 21
Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58

przez nitro99 » 15 czerwca 2012, o 12:02

a ja raz czy dwa stalem przy hajabusa nitro i raz nawet na takiej siedzialem
 
Posty: 1184
Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
Lokalizacja: Warszawa

przez levisik » 15 czerwca 2012, o 12:41

jak będziesz miał prędkość 285km/h na takim GPSie - garmin 60csx

to uwierzę ;-)
 
Posty: 1948
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez franklin » 1 października 2012, o 15:13

Panowie, tak trochę odświeżę suchara, ale... bo ssswer napisał m.in. że " no i brak mocy na niskich obrotach bo jednak exup jest tylko przy serii :D "
nie orientowałem się w temacie, ale czy rzeczywiście exup daje odczuwalnego "kopa" na niższych obrotach i czy tylko w serii może on być?
Jak kupiłem swoją 636 to miałem przelot i exupa, ale chłopaki, co mi ogarniali serwis wyrzucili exupa, bo mówili właśnie, że zamula bardziej...
 
Posty: 22
Dołączył(a): 25 października 2011, o 12:26
Lokalizacja: WX

przez MONSTER LESZNO » 11 kwietnia 2013, o 21:46

bonzo320i napisał(a):wcześniejsza maszyna ZX6R 96r - 235km/h licznikowe
obecna ZX9R 99r - 265km/h licznikowe(i chce więcej)


ZX6R jeszcze nie próbowałem , a ZX9R z 97r 300KM/H jakoś droga się zwężała ;) hehe
 
Posty: 1
Dołączył(a): 11 kwietnia 2013, o 20:55
Lokalizacja: Leszno

przez ill » 12 kwietnia 2013, o 12:51

mi pokazało 282 km/h licznikowo, ale 2 zęby więcej na na kole. na seryjnych zębatkach 270. pozdrawiam
 
Posty: 7
Dołączył(a): 15 kwietnia 2012, o 18:38
Lokalizacja: Tarnowskie G

przez nort7 » 12 kwietnia 2013, o 14:52

franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.

Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez nort7 » 12 kwietnia 2013, o 14:52

franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.

Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
 
Posty: 19
Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
Lokalizacja: RJA

przez maroo85 » 2 czerwca 2013, o 08:47

Ja swoja 636 wczoraj do 280 rozpedzilem i chyba więcej nie pójdzie...
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez zoltaibiza » 2 czerwca 2013, o 13:48

maroo85 napisał(a):Ja swoja 636 wczoraj do 280 rozpedzilem i chyba więcej nie pójdzie...

Ja swoja licznikowo 286 :)
 
Posty: 111
Dołączył(a): 16 marca 2010, o 14:27

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości