amortyzator skrętu
Moderator: michu
A ja sie zastanawiam.Po co wymieniac standardowy Dobry tlumik drgan kierownicy skoro standardowy jest wystarczajacy, przynajmniej mnie nigdy nie zawiodl i zawsze spisal sie dobrze.Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny.Chyba ze koledzy na torze duzo jezdza to faktycznie moze nie domagac.
- Posty: 336
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
nie mam pojecia czy by pasowal http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ZX6R-05- ... 56374e135b raczej nie
- Posty: 245
- Dołączył(a): 29 września 2009, o 17:34
- Lokalizacja: slask
Kry napisał(a):nie mam pojecia czy by pasowal http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-ZX6R-05- ... 56374e135b raczej nie
to jest aukcja amortyzatora+mocowania do zx6r 05-06 więc ten komplet będzie pasował na 100%
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
Fazorex82 napisał(a):Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny
standardowy to mozna rzeczywiscie po chuju fest regulowac-skrec sobie go i rozkrec i powiedz jaka jest roznica
zaloz sobie akcesoryjny i na nim polataj i dopiero wtedy sie wypowiadaj odnosnie roznicy
p.s chyba ze u ciebie drogi gladkie jak lustro to wtedy nie jest potrzebny nawet standardowy
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
a może Fazorex82, ma właśnie akcesoryjny a myśli, że ma fabryczny i stąd to całe zamieszanie.
Bo na ten przykład w r1 fabryczny w ogóle nie ma regulacji i na daje sie do wyjebania. a Fazorex82, mówi,że u niego jest regulacja wiec, może ma już wymieniony,
chyba , że 10 ma fabryczny regulowany
Bo na ten przykład w r1 fabryczny w ogóle nie ma regulacji i na daje sie do wyjebania. a Fazorex82, mówi,że u niego jest regulacja wiec, może ma już wymieniony,
chyba , że 10 ma fabryczny regulowany
- Posty: 713
- Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
- Lokalizacja: OGL
Wypowiadam sie bo tak uwazam.Moze miales zepsuty albo Ci olej poszedl sie jebac bo u mnie roznica jest wyrazna.Wyglada jak seryjny wiec mysle ze taki jest.Co do drog jak wszedzie raz lepsze raz gorsze jak kazdy normalny uzytkownik moto staram sie nie jezdzic kolo domu tylko robic km i zapierdalac w trase.
Pozatym nie pisalem o roznicy miedzy akcesoryjnym a seryjnym wiec bicie piany nie na miejscu.Moze zle przeczytales.
Pozatym nie pisalem o roznicy miedzy akcesoryjnym a seryjnym wiec bicie piany nie na miejscu.Moze zle przeczytales.
- Posty: 336
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
Fazorex82 napisał(a):A ja sie zastanawiam.Po co wymieniac standardowy Dobry tlumik drgan kierownicy skoro standardowy jest wystarczajacy, przynajmniej mnie nigdy nie zawiodl i zawsze spisal sie dobrze.Mozna sobie go wyregulowac i ogolnie jest fajny.Chyba ze koledzy na torze duzo jezdza to faktycznie moze nie domagac.
czyli wymieniac standardowy na jaki jesli nie na akcesoryjny????????
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 15:18 ]
Fazorex82 napisał(a):Moze miales zepsuty albo Ci olej poszedl sie jebac
tak na pewno tak bylo, na pewno mialem 2 zepsute 10 i na pewno zepsuty amor sprzedalem chlopu i dlatego mowil ze jest ok, na pewno tez kazda dziesiatke , ktora widzialem to widzialem zjebana, zreszta wszystkie 10 oprocz twojej sa zjebane
[ Dodano: 9 Grudzień 2009, 15:19 ]
Fazorex82 napisał(a):Pozatym nie pisalem o roznicy miedzy akcesoryjnym a seryjnym
jesli pisales po co wymieniac to na jaki wymieniac, bo ja mysle ze seryjny (standardowy) wymienia sie na akcesoryjny
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
marek760i napisał(a):ale on nie chce wymieniać, bo ten mu wystarcza, spisuje sie dobrze, jest kul, git ,haraszo
wiem bo nie ma zepsutego i olej mu sie nie poszedl jebac
zreszta teraz zaczalem sie zastanawiac jesli seryjny jest taki fajny, dobrze dziala ma regulacje, gdzie sa wyrazne roznice na skreconym i rozkreconym to po kiego chuja produkuja te akcesoryjne
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
Jedni uzytkownicy maja mniejsze wymagania inni wieksze.Wieksze zaplecze finansowe na pierdoly lub mniejsze.Wszysko jest z mysla o kims.Ja yrazilem swoje zdanie na temat tego amorka i jak ja to widze nikogo nie krytykowalem ani innych sprzetow.A co do wyczucia miedzy skreceniem a rozkreceniem to sie naprawde dziwie bo roznica jest i to dosyc zauwazalna:) a napewno wyczuwalna.
- Posty: 336
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
marek760i napisał(a):ten co kaszub dał to jest do staraj takiej 2000-2002 albo do 9-ki 2000-2003
ja mam taki taki w 9-tce, mocowanie boczne
Obrazek
Kry-sorry myślałem ze ty masz rocznik 2002 -model co mój czyli mocuje tak jak umieścił [quote="marek760i"]
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
amortyzator skretu Wilbers
szukam rzetelnych informacji i waszych opini [nie w stylu najlepszy jest ohlins bo to ohlins] na temat amortyzatorów firmy Wilbers, najlepiej opinie posiadaczy ewentualnie byłych uzytkownikow???
- Posty: 2
- Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 14:36
- Lokalizacja: warszawa
hyperpro w zx-6r 05-06
Czy ktoś może instalował amortyzator skrętu hyperpro w zx-6r 05-06?
Bo po instalacji tej pierwszej części pod bakiem, po położeniu baku zostaje mi taka jakby większa o 1 cm przerwa między bakiem a ramą z prawej strony. Nie mogę tego spasować i wkurza mnie to :-)
Miał tak ktoś i jeśli tak, to co poprawić? Nie wiem co blokuje ten bak, a może tak musi być?
Bo po instalacji tej pierwszej części pod bakiem, po położeniu baku zostaje mi taka jakby większa o 1 cm przerwa między bakiem a ramą z prawej strony. Nie mogę tego spasować i wkurza mnie to :-)
Miał tak ktoś i jeśli tak, to co poprawić? Nie wiem co blokuje ten bak, a może tak musi być?
- Posty: 177
- Dołączył(a): 21 kwietnia 2009, o 00:11
- Lokalizacja: Szczecin
zarzuć jakieś zdjęcia to coś poradzimy,ja jak montowałem Hyperpro w zx10r to nie było żadnego problemu
[ Dodano: 4 Kwiecień 2010, 19:32 ]
tu masz kilka fotek porównaj jak to u Ciebie wygląda;
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/1686721/
http://www.bikepics.com/pictures/1686716/
http://www.bikepics.com/pictures/913042/
http://www.bikepics.com/pictures/913045/
http://www.bikepics.com/pictures/913041/
[ Dodano: 4 Kwiecień 2010, 19:32 ]
tu masz kilka fotek porównaj jak to u Ciebie wygląda;
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/584482/
http://www.bikepics.com/pictures/1686721/
http://www.bikepics.com/pictures/1686716/
http://www.bikepics.com/pictures/913042/
http://www.bikepics.com/pictures/913045/
http://www.bikepics.com/pictures/913041/
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
szymekzx7rr, dzięki za zdjęcia, nie widziałam ich wcześniej. Tam na zdjęciach przerwa jest normalna. Muszę we wtorek kupić dłuższe śruby zamiast oryginalnych (bo nie było w tym zestawie który mam a powinny być) i we wtorek spróbuję to poprawić. A jak się nie uda, to wrzucę fotki od wewnątrz jak to wygląda.
[ Dodano: 12 Kwiecień 2010, 19:16 ]
Ok już po problemie :-)
[ Dodano: 12 Kwiecień 2010, 19:16 ]
Ok już po problemie :-)
- Posty: 177
- Dołączył(a): 21 kwietnia 2009, o 00:11
- Lokalizacja: Szczecin
Amor skrętu ZX-9R 1994-1997
Witam.
Może ma ktoś zamontowany amorek w ZX-9R 1994-1997 ?
Prosiłbym o fotki "kitu" w jaki sposób jest zamontowany.
Dziur niestety coraz więcej i amorek pora zamontować. Zastanawiam się jednak w jaki sposób to zrobić.
Wpadł mi do głowy pomysł aby skrócić wypełnienia airboxu i zamontować część "kitu" pod śruby które trzymają zbiornik.
Jeśli ktoś ma amorek zamontowany, proszę o fotki.
Pozdrawiam
Może ma ktoś zamontowany amorek w ZX-9R 1994-1997 ?
Prosiłbym o fotki "kitu" w jaki sposób jest zamontowany.
Dziur niestety coraz więcej i amorek pora zamontować. Zastanawiam się jednak w jaki sposób to zrobić.
Wpadł mi do głowy pomysł aby skrócić wypełnienia airboxu i zamontować część "kitu" pod śruby które trzymają zbiornik.
Jeśli ktoś ma amorek zamontowany, proszę o fotki.
Pozdrawiam
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
- Lokalizacja: E
Witam.
Taką kombinacje mniej więcej wykombinowałem.
Lipa się robi przy śrubie która wchodzi w górny stelaż. Tam trzeba coś z imbusem pokombinować ...
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś foty, niech wrzuci proszę.
Mam uszkodzony łokieć po glebie i bez amorka nie dam rady jeździć "tak jak trzeba"....
Pozdrawiam
Taką kombinacje mniej więcej wykombinowałem.
Lipa się robi przy śrubie która wchodzi w górny stelaż. Tam trzeba coś z imbusem pokombinować ...
Jakby ktoś miał jeszcze jakieś foty, niech wrzuci proszę.
Mam uszkodzony łokieć po glebie i bez amorka nie dam rady jeździć "tak jak trzeba"....
Pozdrawiam
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
- Lokalizacja: E
Witam.
Tam jest śruba (płaska) która wchodzi w górną półkę, stelaż.
Śruba jest odkręcana kluczem imbusowym. Dziurka w którą wkłada się klucz.
Tam pewnie trzeba będzie wymyślić coś wkręcanego, zamocowanego w ten otwór.
Pokombinuję ...
Pozdrawiam
Tam jest śruba (płaska) która wchodzi w górną półkę, stelaż.
Śruba jest odkręcana kluczem imbusowym. Dziurka w którą wkłada się klucz.
Tam pewnie trzeba będzie wymyślić coś wkręcanego, zamocowanego w ten otwór.
Pokombinuję ...
Pozdrawiam
- Posty: 275
- Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 11:29
- Lokalizacja: E
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości