zamykanie opony
Moderator: michu
Ten winkiel jest ostry ;-) .. profilowanie niby pomaga ale też mi tam tył kilka razy uciekł ...
Co do ciśnienia to zawsze są kłótnie i każdy wie lepiej ;-) ... bo to trudna sprawa. Najgorzej jest bez kocy bo ustawiać powinno się na gorąco ... a po zjeździe robią się zimne i może być za małe przez te parę kółek ... ale moim skromnym zdaniem lepiej za małe niż za wysokie ( na kartingu - oczywiście ). Jak świeci słońce to można motocykl obracać bokiem do "lampy" i opony trzymają temperaturę .. no ale ze słońcem to jest różnie.
Przód to zależy czy moto ma być nerwowe czy stabilne bardziej i też każda opona pracuje inaczej ...ale ogólnie to powyżej 2.0 jest szybkie w składaniu - ma tendencję do zapadania ... poniżej jest ociężałe, trudniej skręca ale nie zapada się w winklu tak szybko i nerwowo ..
Tył - czym mniej tym większy kontakt z asfaltem w dużym złożeniu .. i co ciekawe tym mniej się opona zużywa .. Pokazał mi to kolega na SD .. i w D211 robiąc czasy w okolicy 1.51 - 1.52 tył w slicku i mieszance S wytrzymał dwa dni i w zasadzie się nie ZUŻYŁ !! Oczy mi wylazły !! Opona miękka strasznie .. motocykl to ZX-10 i o ile ten czas to nie jest kosmos o tyle nie jest to też jazda wolna ;-) .. a ustawiałem 1.55 bara na kocach .. co dawało 1.6 po zjeździe z toru i opona pracowała genialnie .. Ogólnie producent zaleca 1.5 , kolega jeździł na 1.4 bara ... opona po 2 dniach SD ( czasy 1.49 ) w CBR 1000RR była jak u innych po 3 sesjach ;-) .. ALE sytuacja dotyczy Dunlopa z Ntec ... Pirelli zaleca w Supercorsie 1.8 tył ... Bridgestone - nie wiem na prawdę ..trzeba by poszperać po stronach producenta .. ale ja bym ustawił też w okolicy 1.7 na zimno i sprawdził - najważniejsze że TOBIE pasowało i po to są wypady na kartingi żeby dotrzeć się z moto ..
Powinno działać ;-)
Co do ciśnienia to zawsze są kłótnie i każdy wie lepiej ;-) ... bo to trudna sprawa. Najgorzej jest bez kocy bo ustawiać powinno się na gorąco ... a po zjeździe robią się zimne i może być za małe przez te parę kółek ... ale moim skromnym zdaniem lepiej za małe niż za wysokie ( na kartingu - oczywiście ). Jak świeci słońce to można motocykl obracać bokiem do "lampy" i opony trzymają temperaturę .. no ale ze słońcem to jest różnie.
Przód to zależy czy moto ma być nerwowe czy stabilne bardziej i też każda opona pracuje inaczej ...ale ogólnie to powyżej 2.0 jest szybkie w składaniu - ma tendencję do zapadania ... poniżej jest ociężałe, trudniej skręca ale nie zapada się w winklu tak szybko i nerwowo ..
Tył - czym mniej tym większy kontakt z asfaltem w dużym złożeniu .. i co ciekawe tym mniej się opona zużywa .. Pokazał mi to kolega na SD .. i w D211 robiąc czasy w okolicy 1.51 - 1.52 tył w slicku i mieszance S wytrzymał dwa dni i w zasadzie się nie ZUŻYŁ !! Oczy mi wylazły !! Opona miękka strasznie .. motocykl to ZX-10 i o ile ten czas to nie jest kosmos o tyle nie jest to też jazda wolna ;-) .. a ustawiałem 1.55 bara na kocach .. co dawało 1.6 po zjeździe z toru i opona pracowała genialnie .. Ogólnie producent zaleca 1.5 , kolega jeździł na 1.4 bara ... opona po 2 dniach SD ( czasy 1.49 ) w CBR 1000RR była jak u innych po 3 sesjach ;-) .. ALE sytuacja dotyczy Dunlopa z Ntec ... Pirelli zaleca w Supercorsie 1.8 tył ... Bridgestone - nie wiem na prawdę ..trzeba by poszperać po stronach producenta .. ale ja bym ustawił też w okolicy 1.7 na zimno i sprawdził - najważniejsze że TOBIE pasowało i po to są wypady na kartingi żeby dotrzeć się z moto ..
Powinno działać ;-)
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
ja mam na codzień 2,5 przód 2,8 tył, powieidzieli mi żebym sobie na ulice zapodał 2,4 przód i tył....no i przetestował.
a na tor jak pojade po 2,0 przód i tył (mowa o kisielinie). No i zawiasem się ostatnio tylnym bawie, kurde klucza hakowaego nie mam żeby sprężyną pokręcić...
PS: dalej nie działa :mrgreen:
a na tor jak pojade po 2,0 przód i tył (mowa o kisielinie). No i zawiasem się ostatnio tylnym bawie, kurde klucza hakowaego nie mam żeby sprężyną pokręcić...
PS: dalej nie działa :mrgreen:
- Posty: 179
- Dołączył(a): 19 stycznia 2013, o 22:43
- Lokalizacja: Legnica
gromu, Hmm zważywszy na to że opony już się skończyły oraz to że sety akcesoryjne są wyżej i bardziejz tyłu to moim amatorskiem zdaniem zejśc do nich się nie da no chyba że ślizgiem :-P .
Nie nie śmigam po torze , śmigam całkowicie amatorsko na seryjnym motocyklu po publicznych drogach :mrgreen:
Nie nie śmigam po torze , śmigam całkowicie amatorsko na seryjnym motocyklu po publicznych drogach :mrgreen:
- Posty: 781
- Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
- Lokalizacja: Tarn
:-) ... da się głębiej złożyć ... Oj da ;-) ale setem tylko jak już bokiem leci :-P
Na patelni dużej i małej tre ślizgiem buta ... na Niewiadomym przytarłem stopką ;-) .. Myślałem że setem ... ale po zjeździe okazało się że set cały ... szukam miejsca gdzie przytarło i nagle zonnk ;-) .. stopka zjechana a od stopki jest 1 może 2 mm do rolki wahacza a to już kaplica i to nie jest dobrze oczywiście bo to znaczy zły tor jazdy i złą pozycję :-( ... Przy takim złożeniu jestem pozamiatany .. szybciej już nie pojadę a odkręcenie gazu to proszenie się o kolejne złamania ... Trzeba bardziej się zwiesić żeby wyprostować te kilka stopni motocykl .. no ale łatwo pisać na kompie, na torze jechać tak świadomie to koszmarnie trudne ...
Tutaj coś w sprawie świadomego prowadzenia moto i pozycji :
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... GWBSWopbsk
Ale to mniejsza bo nie o tym chciałem ... Co do tematu to fajnie widać na zdjęciach jak pracuje tylna opona i dlaczego tak ważne jest ciśnienie na torze ...
Na patelni dużej i małej tre ślizgiem buta ... na Niewiadomym przytarłem stopką ;-) .. Myślałem że setem ... ale po zjeździe okazało się że set cały ... szukam miejsca gdzie przytarło i nagle zonnk ;-) .. stopka zjechana a od stopki jest 1 może 2 mm do rolki wahacza a to już kaplica i to nie jest dobrze oczywiście bo to znaczy zły tor jazdy i złą pozycję :-( ... Przy takim złożeniu jestem pozamiatany .. szybciej już nie pojadę a odkręcenie gazu to proszenie się o kolejne złamania ... Trzeba bardziej się zwiesić żeby wyprostować te kilka stopni motocykl .. no ale łatwo pisać na kompie, na torze jechać tak świadomie to koszmarnie trudne ...
Tutaj coś w sprawie świadomego prowadzenia moto i pozycji :
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... GWBSWopbsk
Ale to mniejsza bo nie o tym chciałem ... Co do tematu to fajnie widać na zdjęciach jak pracuje tylna opona i dlaczego tak ważne jest ciśnienie na torze ...
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
Ja tam nie wiem... mi niczym nigdzie nie trze a pozycje mam chujową na maksa :-)
http://www.wgrzesiak.com/foto/picture.p ... ategory/82
http://www.wgrzesiak.com/foto/picture.p ... ategory/82
p.s
Jackowi nic sie nie stało a i moto nie oberwało jakoś niewiadomo jak. Trzeba było stelarz tylni wymienić i jakieś tam pierdoły :-D
http://www.wgrzesiak.com/foto/picture.p ... ategory/82
http://www.wgrzesiak.com/foto/picture.p ... ategory/82
p.s
Jackowi nic sie nie stało a i moto nie oberwało jakoś niewiadomo jak. Trzeba było stelarz tylni wymienić i jakieś tam pierdoły :-D
- Posty: 873
- Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
- Lokalizacja: DC
Jako że nie ma innego tematu w tej działce to napisze tutaj ...
Zmian na jazdach w Poznaniu na Speed DAY ciąg dalszy ....
Najpierw z 8 sesji zrobiło się 7
czyli jedna sesja została zmieniona na wyścig w którym można brać udział po :
- 50 zł egzamin
- 120 lekarz sportowy ( szopka jak skurwysyn )
- 350 zł w PZMot
Oczywiście - nie spełnisz wymogów - twój problem idź w pizdu !
Ale na tym nie koniec, od wczoraj w imię bezpieczeństwa i udogodnień ( czytaj MUSIMY UPCHAĆ WIĘCEJ LUDZI NA TORZE, bo masa chce jeździć a my nie możemy brać 1000 zł od łebka bo za mało miejsc jest i tylko 120 osób mogliśmy wpuścić) SĄ JUŻ 4 grupy !!!
No FANTASTYCZNIE !! Tylko z 7 sesji jest już 6
Tzn >> 7 sesji + wyścig ...
Cena oczywiście bez ZMIAN !!!
Ja mam jeszcze gorzej bo płaciłem za karnet >> 4800 zł za 12 dni po 8 sesji .. po czym po kolei odbierają mi kolejne sesje i za jakiekolwiek próby sprzeciwu jestem traktowany jak czepiający się wszystkiego pajac i człowiek nie umiejący docenić tak niesamowicie wspaniałych zmian .. :-(
Tak że polecam z całego serca ... ale nie wiem czy nadal uczestnictwo w SD ... bo jak tak dalej pójdzie to za 2 tygodnie będzie 5 sesji a może 4 ? Do dajmy do tego że czas jazdy zamiast 20 minut to GÓRA 16 .. a 15 jest standardem .. i obraz jest w pełni WSPANIAŁY :-( ..
Aha .. i jeszcze jedno .. Impreze robia na styl FUN CUPa ? Tam mi się wydaje .. Tylko tam koszt to 80 Euro .. czyli powiedzmy 330 zł ?? Nie 500 zł .... Ktoś powie grosze ? No może .. ale Slovakiaring a Przeźmierowo .. widzi ktoś różnicę ? Już nawet pal sześc nitkę toru i jej konstrukcję ( garby jak blacha trapezowa na Poznaniu ) - to niech spróbuje się umyć po jazdach o 19.00 czy nawet 22.00 na Torze Poznań ... SZOKUJĄCE doznania .. na prawdę trzeba tego spróbować !!
Zmian na jazdach w Poznaniu na Speed DAY ciąg dalszy ....
Najpierw z 8 sesji zrobiło się 7
czyli jedna sesja została zmieniona na wyścig w którym można brać udział po :
- 50 zł egzamin
- 120 lekarz sportowy ( szopka jak skurwysyn )
- 350 zł w PZMot
Oczywiście - nie spełnisz wymogów - twój problem idź w pizdu !
Ale na tym nie koniec, od wczoraj w imię bezpieczeństwa i udogodnień ( czytaj MUSIMY UPCHAĆ WIĘCEJ LUDZI NA TORZE, bo masa chce jeździć a my nie możemy brać 1000 zł od łebka bo za mało miejsc jest i tylko 120 osób mogliśmy wpuścić) SĄ JUŻ 4 grupy !!!
No FANTASTYCZNIE !! Tylko z 7 sesji jest już 6
Tzn >> 7 sesji + wyścig ...
Cena oczywiście bez ZMIAN !!!
Ja mam jeszcze gorzej bo płaciłem za karnet >> 4800 zł za 12 dni po 8 sesji .. po czym po kolei odbierają mi kolejne sesje i za jakiekolwiek próby sprzeciwu jestem traktowany jak czepiający się wszystkiego pajac i człowiek nie umiejący docenić tak niesamowicie wspaniałych zmian .. :-(
Tak że polecam z całego serca ... ale nie wiem czy nadal uczestnictwo w SD ... bo jak tak dalej pójdzie to za 2 tygodnie będzie 5 sesji a może 4 ? Do dajmy do tego że czas jazdy zamiast 20 minut to GÓRA 16 .. a 15 jest standardem .. i obraz jest w pełni WSPANIAŁY :-( ..
Aha .. i jeszcze jedno .. Impreze robia na styl FUN CUPa ? Tam mi się wydaje .. Tylko tam koszt to 80 Euro .. czyli powiedzmy 330 zł ?? Nie 500 zł .... Ktoś powie grosze ? No może .. ale Slovakiaring a Przeźmierowo .. widzi ktoś różnicę ? Już nawet pal sześc nitkę toru i jej konstrukcję ( garby jak blacha trapezowa na Poznaniu ) - to niech spróbuje się umyć po jazdach o 19.00 czy nawet 22.00 na Torze Poznań ... SZOKUJĄCE doznania .. na prawdę trzeba tego spróbować !!
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
Mam pytanie do chłopaków którzy byli już parę razy na speed day'ach. Przeglądając zdjęcia z tej imprezy zauważyłem że 3/4 motocykli ma akcesoryjne wydechy lub ewidentnie widać że coś tam było grzebane? Jak w takim razie załapują się oni na te 98dB? U mnie ostatnio wyszło 105dB przy końcówce mivv i db-killerze..
- Posty: 152
- Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 17:43
- Lokalizacja: Bia
WSZYSCY ( oprócz zawodników bo oni na tej samej imprezie mogą mieć 103 db - jeżdżą tak szybko że ich mikrofony nie łapią ) na każdym SPEED-GEJU są mierzeni !!! Jeśli nie masz dB-killera musisz jechać do domu ... Są naturalnie niewielkie odstępstwa .. jeśli limit jest 98 a ty masz 100 .... no to łba ci nie urwą .. ale jak masz 102 to koniec imprezy !!
Oprócz mierzenia na padocku czy na wjeździe na pierwszą sesję mierzą też wyrywkowo po przerwie .. no i cały czas w trakcie każdej sesji mikrofony rejestrują przejazdy i kto przekroczy limity to od razu "czerwona kartka" po zjeździe z sesji ..
Oprócz mierzenia na padocku czy na wjeździe na pierwszą sesję mierzą też wyrywkowo po przerwie .. no i cały czas w trakcie każdej sesji mikrofony rejestrują przejazdy i kto przekroczy limity to od razu "czerwona kartka" po zjeździe z sesji ..
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
Zamknięcie opony to fajna sprawa ale na Polskich ulicach od jakiegoś czasu się boję próbować. Najgorsze jest to że większość motocyklistów idzie w tym kierunku w zaparte. A ja powiem inaczej! Zamknięcie opony o niczym nie świadczy a już na pewno nie o tym że dany użytkownik zapier..la! Jeździłem po torach, miałem już 13 motocykli z tego 11 Kawasaki :P i tylko na 636 udało mi się zamknąć opony. Mówię tu o tym że nie każdy motocykl jest tak wyważony że bez problemu opony zamknie. Przykład miałem swoje Z750 '08 i jeździłem nim prawie 2 sezony i ni ch..ja nie zamknąłem. A potem załapałem się na test CB1000R i po 15min kolano na asfalcie a opona na krawędzi. Nie zawsze nie zamknięcie opony świadczy o braku umiejętności. Więc nie stresować się :P
- Posty: 18
- Dołączył(a): 5 lipca 2013, o 15:09
- Lokalizacja: Bytom
świetne te wasze foty ^^ ja od nie dawna jeżdze w kombiku dainese ze sliderami i mam cholerny problem zejść na kolano.. opona tył zamknięta z obu stron.. dupskiem siedze już praktycznie obok siedzenia.. nie wiem w czym problem jest możliwe że nowe ciuchy mnie krępują ? muszą sie ponaciągać ? wyrobić ? Próbuje i próbuje i nic ostatnio 2 razy dostalem takiego high side'a na zjazdach z autobany że narazie chyba sobie odpuszcze :mrgreen: w pore odpuściłem gazu i opona złapała przyczepność ale było groźnie powyrabiało mną jak nie wiem... a może poprostu nie przyzwyczaiłem sie jeszcze do Kawy po przesiadce z hondy 929 ? tutaj dupa i podnóżki są znacznie wyżej..
- Posty: 27
- Dołączył(a): 15 stycznia 2012, o 14:48
Niestety prawda jest taka że zamknięcie opony a kolano to wie różne sprawy ....
Na współczesnym sportowym motocyklu nie idzie to w parze :-) .... Złożenie nie kończy się na zamknięciu opony a dopiero zaczyna ...
Wzrost ma ogromne znaczenie bo długa noga inaczej "wystaje" niż krótka .. ale >>>> żeby uczyć się zamykania opon i złożenia i kolana .. to najlepiej odwiedzić jakiś karting na początek .. Straty niewielkie w razie "W" .... a dużo czasu i ludzi do pomocy ewentualnej .. w nauce ;-)
Potem SD i cała reszta ....
Na współczesnym sportowym motocyklu nie idzie to w parze :-) .... Złożenie nie kończy się na zamknięciu opony a dopiero zaczyna ...
Wzrost ma ogromne znaczenie bo długa noga inaczej "wystaje" niż krótka .. ale >>>> żeby uczyć się zamykania opon i złożenia i kolana .. to najlepiej odwiedzić jakiś karting na początek .. Straty niewielkie w razie "W" .... a dużo czasu i ludzi do pomocy ewentualnej .. w nauce ;-)
Potem SD i cała reszta ....
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
A.S. napisał(a):WSZYSCY ( oprócz zawodników bo oni na tej samej imprezie mogą mieć 103 db - jeżdżą tak szybko że ich mikrofony nie łapią ) na każdym SPEED-GEJU są mierzeni !!! Jeśli nie masz dB-killera musisz jechać do domu ... Są naturalnie niewielkie odstępstwa .. jeśli limit jest 98 a ty masz 100 .... no to łba ci nie urwą .. ale jak masz 102 to koniec imprezy !!
Oprócz mierzenia na padocku czy na wjeździe na pierwszą sesję mierzą też wyrywkowo po przerwie .. no i cały czas w trakcie każdej sesji mikrofony rejestrują przejazdy i kto przekroczy limity to od razu "czerwona kartka" po zjeździe z sesji ..
No tutaj pilnuja fakt. Kolege zmierzyli przed brama z DB i dostal naklejke. Jak podjechal pod lampe z depo to go wygonili bo w tlumiku pusto bylo. Nie ma co ryzykowac bo akurat przy moto popoludniu 1 z 3 sesji odpuscic to bol!
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
ja moge polecic tor w Radomiu na początek, cały tor objeżdza się na drugim biegu, jedna prosta kolo 200m, a reszta to winkiel przechodzacy w winkiel, co do zamykania opony, moja zamknieta gdzieś w 98% a do kolana pół metra ;) więc tak jak już było mówione to dwie różne rzeczy P.S. trzeba pilnować ciśnienia w oponach :)
- Posty: 168
- Dołączył(a): 10 marca 2012, o 21:08
- Lokalizacja: Radom
wesel24 napisał(a):co do zamykania opony, moja zamknieta gdzieś w 98% a do kolana pół metra ;) więc tak jak już było mówione to dwie różne rzeczy P.S. trzeba pilnować ciśnienia w oponach :)
Ja ostatnio wpadłem na Moto-Park w Koszalinie http://www.moto-park.pl/ , tył zamknięty bez problemu, na przodzie zostało może z 0.5cm, jednak do kolana jeszcze dużo brakowało(ale slajdery na butach ryły każdy winkiel). Oglądając fotki z wypadu widać, że nie ta pozycja co trzeba :-( i bardzo chętnie skorzystał bym z jazdy doszkalającej :-)
bonzo320i napisał(a):Oglądając fotki z wypadu widać, że nie ta pozycja co trzeba :-( i bardzo chętnie skorzystał bym z jazdy doszkalającej :-)
No szkoda że masz daleko np. do Kisielina ...
Ale chociaż tak coś podpowiem :
jak to mówią - jedn obraz warty jest 1000 słów ;-)
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
tutaj parę fotek z wypadu w porównaniu do A.S to nie mam pozycji za sterami :-(
https://plus.google.com/photos/10841074 ... 9D2gvWJzwE
https://plus.google.com/photos/10841074 ... 9D2gvWJzwE
Slajciak napisał(a):wesel24 napisał(a): moja zamknieta gdzieś w 98% a do kolana pół metra
To Panie musisz miec bardzo zla pozycje na moto. Pewnie winkle strasznie wolno przejezdzasz bo wychyl;asz sie na zewnatrzna strone zakretu.
u mnie wyglada to mnie wiecej tak, wiem ze bedzie pewnie kilka(naście) uwag, ale jeżdże na tyle na ile sie czuje - narazie tor zaliczyłem 2razy:
- Posty: 168
- Dołączył(a): 10 marca 2012, o 21:08
- Lokalizacja: Radom
Wesel sama pozycja nic CI nie da jak nie bedziesz mial odpowiedniej predkosci w zakrecie.
Jak sie rozbujasz troche szybciej musisz wejsc "pod motocykl" zeby przeniesc srodek ciezkosci. Wtedy motocykl nie bedzie potrzebowal tak mocnego zlozenia i zamkniecie opony nastepuje przy duzo wiekszych predkosciach
Jak sie rozbujasz troche szybciej musisz wejsc "pod motocykl" zeby przeniesc srodek ciezkosci. Wtedy motocykl nie bedzie potrzebowal tak mocnego zlozenia i zamkniecie opony nastepuje przy duzo wiekszych predkosciach
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
UUuu .... RADOM - mieć tor pod nosem i być dwa razy ... no wstyd :mrgreen: ..
Ale na poważnie ...
Jak cenię kolege Slajcaka ... a pewnie po wieczorze z 29 na 30 będę cenił jeszcze bardziej .. tak nie do końca ma rację . To nie działa tak że jak zaczniesz szybko jechać to ci pozycja wyjdzie .. to dzięki POZYCJI możesz jechać coraz szybciej ;-) . Przede wszytskim
1. TYŁEK DO TYŁU ma maxa - to też nie jest na dzień dzisiejszy optymalna pozycja ale to pomaga w nauce
2. KLATA DO BAKU - ma być przyklejona od strony wew... zakrętu
3. Łokieć od wewnętrznej MUSI BYĆ ZGIĘTY !!! Jeśli będzie prosty to mało tego że wygląda to komicznie to jest strasznie niebezpieczne ;-)
4. Głowa też poza "wlewem paliwa" od wewnętrznej zakrętu
5. Stopy podparte na podnóżkach w miejscu "poduszki" przy palcach - kuwa@ no nie wiem jak to inaczej opisać ;-)
6.. UWAGA !!!! To są tyko wskazówki .. Jak kto jest mądrzejszy to niech pisze ale, mnie nie atakuje że to że tamto .. Każdy ma swój styl, każdy jeździ inaczej .. każdemu co innego pasuje .. Ja pisze jak ja się uczyłem ...
I to co pisałem wyżej ... z pozycją w miarę poprawną czy opartą na podstawach chociaż - motocykl sam zapierdala ;-) .. To jest Pany NIEBO A ZIEMIA !
Aaaa. no i to co jest niby banalnie proste a kurwesko trudne i niemal nie do zrobienia .. LUŹNE RĘCE !!!! Jeśli pozycje mamy dobrą i całą siłę złożenia opieramy o kolano na zewnętrznej zakrętu i na klacie .. to rączki są luźne jak skórka na chuju .. i wtedy to dopiero otwiera się inny świat ... nie NIEBO a RAJ :-) .. Tylko jak to zrobić :-) ? Bo mi się udało może z kilkanaście razy nie spinać rąk i jechać na tyle świadomie że cały czas o tym myślałem i tego pilnowałem .. odruchowo po prostu tak nie potrafię i dupa ze mnie nie motórzysta ;-)
No i chciałem zaznaczyć że z tego co widzę ze zdjęć to wam to powinno iść jak "spłatka" ... Bo ja mam 170 cm a 90 kg prawie i jestem mówiąc wprost GRUBY ( tak delikatnie mówiąc nawet ) a to bardzo ale to bardzo przeszkadza .. a wy jak wieszaki na pranie więc DO ROBOTY i będzie OK !!! :-)
Ale na poważnie ...
Jak cenię kolege Slajcaka ... a pewnie po wieczorze z 29 na 30 będę cenił jeszcze bardziej .. tak nie do końca ma rację . To nie działa tak że jak zaczniesz szybko jechać to ci pozycja wyjdzie .. to dzięki POZYCJI możesz jechać coraz szybciej ;-) . Przede wszytskim
1. TYŁEK DO TYŁU ma maxa - to też nie jest na dzień dzisiejszy optymalna pozycja ale to pomaga w nauce
2. KLATA DO BAKU - ma być przyklejona od strony wew... zakrętu
3. Łokieć od wewnętrznej MUSI BYĆ ZGIĘTY !!! Jeśli będzie prosty to mało tego że wygląda to komicznie to jest strasznie niebezpieczne ;-)
4. Głowa też poza "wlewem paliwa" od wewnętrznej zakrętu
5. Stopy podparte na podnóżkach w miejscu "poduszki" przy palcach - kuwa@ no nie wiem jak to inaczej opisać ;-)
6.. UWAGA !!!! To są tyko wskazówki .. Jak kto jest mądrzejszy to niech pisze ale, mnie nie atakuje że to że tamto .. Każdy ma swój styl, każdy jeździ inaczej .. każdemu co innego pasuje .. Ja pisze jak ja się uczyłem ...
I to co pisałem wyżej ... z pozycją w miarę poprawną czy opartą na podstawach chociaż - motocykl sam zapierdala ;-) .. To jest Pany NIEBO A ZIEMIA !
Aaaa. no i to co jest niby banalnie proste a kurwesko trudne i niemal nie do zrobienia .. LUŹNE RĘCE !!!! Jeśli pozycje mamy dobrą i całą siłę złożenia opieramy o kolano na zewnętrznej zakrętu i na klacie .. to rączki są luźne jak skórka na chuju .. i wtedy to dopiero otwiera się inny świat ... nie NIEBO a RAJ :-) .. Tylko jak to zrobić :-) ? Bo mi się udało może z kilkanaście razy nie spinać rąk i jechać na tyle świadomie że cały czas o tym myślałem i tego pilnowałem .. odruchowo po prostu tak nie potrafię i dupa ze mnie nie motórzysta ;-)
No i chciałem zaznaczyć że z tego co widzę ze zdjęć to wam to powinno iść jak "spłatka" ... Bo ja mam 170 cm a 90 kg prawie i jestem mówiąc wprost GRUBY ( tak delikatnie mówiąc nawet ) a to bardzo ale to bardzo przeszkadza .. a wy jak wieszaki na pranie więc DO ROBOTY i będzie OK !!! :-)
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
A.S. napisał(a):Bo ja mam 170 cm a 90 kg prawie i jestem mówiąc wprost GRUBY ( tak delikatnie mówiąc nawet ) a to bardzo ale to bardzo przeszkadza .. a wy jak wieszaki na pranie więc DO ROBOTY i będzie OK !!! :-)
Ja 170cm i 85kg ;)
Nastepny wypad na tor jakos kolo polowy miesiaca ;) zapraszam
- Posty: 168
- Dołączył(a): 10 marca 2012, o 21:08
- Lokalizacja: Radom
ASik ykhm jak bedziesz jechac wolniej to sie wyjebiesz na zakrecie ;P
Tak na serio to im szybciej l
jedziesz w zakrecie tym wiekszego zlozenia potrzebujesz Panie. Jak jedziesz zbyt wolno to moto poprostu nie potrzenbuje takiego wylozenia zeby pokonac zakret.
P.S. karwa teraz ladna pogoda od rana jest!!
Tak na serio to im szybciej l
jedziesz w zakrecie tym wiekszego zlozenia potrzebujesz Panie. Jak jedziesz zbyt wolno to moto poprostu nie potrzenbuje takiego wylozenia zeby pokonac zakret.
P.S. karwa teraz ladna pogoda od rana jest!!
- Posty: 545
- Dołączył(a): 21 stycznia 2011, o 14:30
- Lokalizacja: Polkowice
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości