Odkręcenie manetki gazu do samego końca na 1 biegu

Stunt, tricki, jak stanąć na koło itp

Moderator: michu

Odkręcenie manetki gazu do samego końca na 1 biegu

przez Piotrx2x2 » 7 grudnia 2014, o 01:56

Siemka.
Jestem początkującym motocyklistą i stąd moje, może wydawać się co po niektórym dziwne pytanie ale dla mnie jest bardzo istotne.
Moje moto to Kawasaki z750 z 2011r jakoś 106 koni, a pytanie jest następujące, czy jadąc powoli na pierwszym biegu (10-20kmh) mogę gwałtownie odkręcić manetkę gazu do samego końca? Chodzi mi o to czy nie podniesie mi się do góry przednie koło i czy nie zrobię fikołka do tyłu? Mam też pytanie czy robiąc taki manewr mogę siedzieć normalnie wyprostowany, czy lepiej przykleić się do zbiornika paliwa? Moto jest bardzo ładne ale nie chciałbym go za szybko przerysować.
Pozdrawiam Piotr
 
Posty: 4
Dołączył(a): 28 listopada 2014, o 13:52
Lokalizacja: NDG

przez brygi15 » 7 grudnia 2014, o 10:54

najszybciej się dowiesz jak odkręcisz manete :D albo stracisz przyczepność (jeżeli opona na to pozwoli) albo przód zacznie wędrować do góry. A może jedno i drugie :p
 
Posty: 70
Dołączył(a): 27 kwietnia 2014, o 08:59
Lokalizacja: radzy

przez Nikt » 8 grudnia 2014, o 21:44

Popróbuj :) Mała Zetka na jedynce łapie kopa przy około 50km/h, szarpnięcie gazem przy tak małej prędkości jak podałeś spowoduje raczej tylko żwawsze przyspieszanie, ale bez rewelacji. Możliwy uślizg tyłu-zależy od nawierzchni(nierówności będą podbijać koło!), opon, Twojej pozycji na moto (rozłożenie ciężaru przód-tył).
Mnie łatwiej opanować gwałtowne przyspieszanie będąc pochylonym do przodu, ale bez kładzenia się na baku. Kładę się dopiero >180.
 
Posty: 26
Dołączył(a): 3 marca 2013, o 20:53
Lokalizacja: WLKP

przez Piotrx2x2 » 9 grudnia 2014, o 01:19

Dziękuje za pomoc.