ZX10R '09 - Jazda na kole, a żywotność silnika
Moderator: michu
Posty: 12
|Strona 1 z 1
ZX10R '09 - Jazda na kole, a żywotność silnika
Witam.
Mam pytanie do osób które latają na kole na dyszce z 2009. Co na to silnik?
To moja pierwsza kawa w życiu i nie chciałbym aby potórzyłą los mojej byłej R1 z 2008 i obróciło panewe.
W przypadku R1 moge sie wypowiedzieć że roczniki:
98-03 - silny doł, same lecą na koło, silnik dobrze3 znosi gumowanie, przy przebitce biegow na kole lubi sie sypać drugi bieg
04-08 - bardzo słaby dół, trzeba ją walić z wysokich obrotów, padają silniki od gumowania, oleju trzeba lać ponad stan, chu..owe sprzegło (20 tyś przebiegu i w koszu tak npie..dala że szok)
09-14 - zupełnie inny silnik, bardzo silny dół, skrzynia igła, tylko chodzi jak mikser :/ (dzwięk jak V4 a piec R4)
Jakie Kawasaki znoszą dobrze jazde na kole? I czego trzeba pilnować żeby moto posłużyło jak najdłużej?
Mam pytanie do osób które latają na kole na dyszce z 2009. Co na to silnik?
To moja pierwsza kawa w życiu i nie chciałbym aby potórzyłą los mojej byłej R1 z 2008 i obróciło panewe.
W przypadku R1 moge sie wypowiedzieć że roczniki:
98-03 - silny doł, same lecą na koło, silnik dobrze3 znosi gumowanie, przy przebitce biegow na kole lubi sie sypać drugi bieg
04-08 - bardzo słaby dół, trzeba ją walić z wysokich obrotów, padają silniki od gumowania, oleju trzeba lać ponad stan, chu..owe sprzegło (20 tyś przebiegu i w koszu tak npie..dala że szok)
09-14 - zupełnie inny silnik, bardzo silny dół, skrzynia igła, tylko chodzi jak mikser :/ (dzwięk jak V4 a piec R4)
Jakie Kawasaki znoszą dobrze jazde na kole? I czego trzeba pilnować żeby moto posłużyło jak najdłużej?
- Posty: 33
- Dołączył(a): 10 sierpnia 2014, o 21:53
Miałem 5szt R1... Napisałem to z własnego doświadczenia... i kolegów którzy ze mną jeżdżą... Zresztą wystarczy wejsc na forum R1 i poczytać...
Zresztą pytanie tyczy się tego jak kawasaki zx10r '09 znosi jazdę na kole a nie skąd mam wiedzę na temat R1...
Zresztą pytanie tyczy się tego jak kawasaki zx10r '09 znosi jazdę na kole a nie skąd mam wiedzę na temat R1...
- Posty: 33
- Dołączył(a): 10 sierpnia 2014, o 21:53
ZX10R z 09r Z gazu z jedynki nie pójdzie nawet na gume... Tylko strzał z klamy zostaje a z dwójki to zapomnij nawet przy strzelaniu ze sprzęgła nie pójdzie ;-) A tak na powaznie mój ziomek ma r1 07r i gumuje non stop i nic złego sie jeszcze nie zdarzyło a to ze oleju trzeba dolać ponad stan to norma dla mnie, ja mam zx10r z 04r i gumuje w ch*j i tez leje ponad stan a silnik chodzi jak złoto, jedyne co to rame spawałem w standardowym miejscu dla tych modeli ;-) A w zx10r z 09r jedyne na co musisz uwazac to zeby nie pójsc na plecy jak zreszta w kazdym :lol:
- Posty: 143
- Dołączył(a): 18 grudnia 2009, o 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
BIEDRONE zaliczyłem już dwa razy :-( :-( Też miałem rn12 i rn19 i wiecej latałem na jednym niż na dwóch kołach i żadnego problemu - ale!!!! zawsze był stan oleju maxymalny a nawet za górną kreskę. Raz się przejechlem kolegi TL gdzie miał min oleju i skonczyło się silnikiem do roboty :-) :-) :-) :-)
- Posty: 335
- Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
- Lokalizacja: DSW
Janekpol a jak bys porownal swoje kawasaki do rn19 jesli chodzi o gumowanie? I czy nie teskni Ci sie za R1? :)
Kawa zrobilem dopiero 200km. A co do R1 to mocny sprzet ale strasznie draznil mnie brak mocy do 7 tys obr a pozniej dopiero pieklo i trzeba ja tluc w wysokich obrotach albo walic ze sprzegla ktore jest bardzo kiepskie i dzwonia na potege kosze sprzeglowe...
Kawa zrobilem dopiero 200km. A co do R1 to mocny sprzet ale strasznie draznil mnie brak mocy do 7 tys obr a pozniej dopiero pieklo i trzeba ja tluc w wysokich obrotach albo walic ze sprzegla ktore jest bardzo kiepskie i dzwonia na potege kosze sprzeglowe...
- Posty: 33
- Dołączył(a): 10 sierpnia 2014, o 21:53
Z koszem to prawda tłuk się jak głupi. Ja w swojej wywaliłem kata exupa i dalem caly przelot AKRAPA i wtedy dopiero pojawiła się mega dziura do 7 tyś - szok. Jeżeli chodzi o gumowanie to nie mogę dużo powiedzieć bo na r1 zaliczyłem plecy bo wtedy jeszcze nie waliłem z klamy :-) :-) . Jak na razie najlepiej latało mi się na 10 z 2007r :-) :-) Tą Kawą to robiłem loty ale pewnego dnia przestrzeliłem i też skonczyło się plecami. Obecnej Kawie nie mam nic do zarzucenia ale pamiętam te plecy prawie przy 200km i mam lęki dlatego teraz jak na gumie to max z 2 bo z 3 mam lęki że za szybko. :-) :-)
- Posty: 335
- Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
- Lokalizacja: DSW
Janek a na jakim napędzie gumujesz? Orginał czy -1 +1? U siebie mam stock napęd I opone 190/55 I z jedyny z gazu idzie śmiało do gory ale z dwójeczki z setów nie wstaje z taka łatwością jak Honda 929 czy moja R1 z 99r ;) Myślę że mała zmiana zębów by się przydała bo wszystki moto po 2004 mają przełożenia typowo na tor a fanem strzału z klamki nie jestem :)
- Posty: 33
- Dołączył(a): 10 sierpnia 2014, o 21:53
Opisywałem już w poprzednich postach jak też brakowało mi mocy z gazu w R1 i też chodziło mi po głowie zmiana napędu :-) :-) :-) :-) Ale na szczęscie się wyleczyłem z tego. Odkąd zacząłem strzelać to teraz praktycznie staje kiedy chcę jak chcę i gdzie chcę :-) :-)
Miałem F2 z pizza z tylu 63 zęby
Miałem F2 z pizza z tylu 63 zęby
- Posty: 335
- Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
- Lokalizacja: DSW
Posty: 12
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości