Jak stawiacie moto na koło
Moderator: michu
Pewnie nic nowego nie napisze .. ameryki tez na pewno nie odkrylem .. :P ale ze swojego doswiadczenia wiem ze wszystko idzie postawic na kolo ... jedno lepiej drugie gorzej .. :) ALE IDZIE ! Najwieksza blokada jest w glowie(ze sie wyglebiemy) a potem w umiejetnosciach...
99% sprzetow idzie na gume...slabe (typu er5 gs500 itp) najlepiej ze sprzegla sie rwie i jaadee :) sporty typu r6 gsxr spokojnie z gazu i lekkiego szarpniecia... a litry to juz wogole lajtowo ida w gore... ostatnio moj z1000 tak jak i cbr 1000rr jezdzila ze mna wiecej na jednym niz na dwoch :P
Kwestia wyczucia maszyny i oceny wysokosci poderwania koła :)
99% sprzetow idzie na gume...slabe (typu er5 gs500 itp) najlepiej ze sprzegla sie rwie i jaadee :) sporty typu r6 gsxr spokojnie z gazu i lekkiego szarpniecia... a litry to juz wogole lajtowo ida w gore... ostatnio moj z1000 tak jak i cbr 1000rr jezdzila ze mna wiecej na jednym niz na dwoch :P
Kwestia wyczucia maszyny i oceny wysokosci poderwania koła :)
- Posty: 41
- Dołączył(a): 26 września 2012, o 21:14
- Lokalizacja: Gdynia
witam, no szału nima :D ale nie pękaj wszystko przed tobą :P Im więcej będziesz próbował tym szybciej sie nauczysz:D tez to kiedyś przerabiałem.
Co do pionu wcale nie trzeba stawać na nóżkach, fakt jest lepsza kontrola nad maszyną, no i na siedząco też można
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Ale do póki nie umiesz to próbuj tylko na siedząca, bo na stojak możne cie za bardzo pociągnąć. pozdro
Co do pionu wcale nie trzeba stawać na nóżkach, fakt jest lepsza kontrola nad maszyną, no i na siedząco też można
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Ale do póki nie umiesz to próbuj tylko na siedząca, bo na stojak możne cie za bardzo pociągnąć. pozdro
- Posty: 24
- Dołączył(a): 28 maja 2013, o 13:24
- Lokalizacja: Goszcz
Dzięki
Chodzi mi bardziej o to czy nogi, plecy, ręce są ułożone w taki sposób że będę twardo siedział i miał kontrolę czy muszę coś poprawić. Moje spostrzeżenia:
1. Normalnie jeżdżę na dwa palce na klamkach ale do koła to chyba lepiej jak rowerem jadąc trzymać.
2. Plecy chyba bardziej do tyłu jeszcze muszę wziąć.
3. Ręce trzymać luźno czy jednak bardziej napięte niż podczas jazdy?
4. Spalić delikatnie kapcia przed gumowaniem. Dzisiaj bardzo delikatnie kilka sek. go spaliłem i tak sobie z gazu na jedynce na gumę poszedłem, w sposób taki że się zdziwiłem:D poderwało go moment i pięknie.
5. kto ma er 6 niech powie przy ilu obrotach z gazu wali na gumę.
6. Nie wiem czy to tylko moje fanaberię ale po założeniu samego filtra BMC, czuję jak przy próbie gumowania koło 5tyś obr/min motor miał mniej mocy, spotkaliście się z czymś takim? Muszę chyba tego akrapovica kupić i PC V, szkoda trochę te 4koła wywalić ale jak mus to mus.
Chodzi mi bardziej o to czy nogi, plecy, ręce są ułożone w taki sposób że będę twardo siedział i miał kontrolę czy muszę coś poprawić. Moje spostrzeżenia:
1. Normalnie jeżdżę na dwa palce na klamkach ale do koła to chyba lepiej jak rowerem jadąc trzymać.
2. Plecy chyba bardziej do tyłu jeszcze muszę wziąć.
3. Ręce trzymać luźno czy jednak bardziej napięte niż podczas jazdy?
4. Spalić delikatnie kapcia przed gumowaniem. Dzisiaj bardzo delikatnie kilka sek. go spaliłem i tak sobie z gazu na jedynce na gumę poszedłem, w sposób taki że się zdziwiłem:D poderwało go moment i pięknie.
5. kto ma er 6 niech powie przy ilu obrotach z gazu wali na gumę.
6. Nie wiem czy to tylko moje fanaberię ale po założeniu samego filtra BMC, czuję jak przy próbie gumowania koło 5tyś obr/min motor miał mniej mocy, spotkaliście się z czymś takim? Muszę chyba tego akrapovica kupić i PC V, szkoda trochę te 4koła wywalić ale jak mus to mus.
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
ja rok temu upieralem sie, ze ZZR za ciezki jest i na kolo nie pojdzie. w tym roku walil na wiosne takie piony, ze plyn chlodniczy sie przelewal gora :D kwestia przelamania bariery strachu i tego jak szybko i ile odkrecisz manetke... teraz mam 636, to o wiele latwiej wszystko idzie
- Posty: 153
- Dołączył(a): 7 grudnia 2011, o 00:00
- Lokalizacja: W
lajtowo idzie z gazu, podejrzewam że z dwójki jak już się nauczę podrywać i pokonam starach to też go bójnie, to dwugaz i ma dobre pierdo...cie....
masz filmik
http://www.youtube.com/watch?v=uE5UW9-JBkQ
masz filmik
http://www.youtube.com/watch?v=uE5UW9-JBkQ
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
- Posty: 210
- Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18
powiem Ci że bez szarpania sam gaz, ja dopiero to zaczynam rozkminiać. Czasem nie idzie bo zrobię złą pozycję albo nie te obroty itp., a kilka razy poszedł mi już tak bez szarpania że straciłem kontakt z horyzontem, wtedy sraczka tylni hebel i lądowanie.....:D
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
też tak myślałem ale to co powiesz na to:
http://www.youtube.com/watch?v=xsa0dvnubBw
wydaje mi się że wszystko to gaz.....
[ Dodano: 3 Wrzesień 2013, 13:47 ]
BTW ciekawe ile mu silnik wytrzyma od takiego długiego gumowania..... Jak ER 6 się do tego sprawdzają? padł komuś piec od gumowania w ER 6?
http://www.youtube.com/watch?v=xsa0dvnubBw
wydaje mi się że wszystko to gaz.....
[ Dodano: 3 Wrzesień 2013, 13:47 ]
BTW ciekawe ile mu silnik wytrzyma od takiego długiego gumowania..... Jak ER 6 się do tego sprawdzają? padł komuś piec od gumowania w ER 6?
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
poczytaj sobie o modernizacjach układu smarowania silnika w stuncie. Bez tych modernizacji normalnym jest, że przy długich okresach wheelie, silnik nie ma idealnego rozprowadzenia oleju, jaki powinien mieć. Wszystko zasługa mokrej miski olejowej.
Co innego, gdybyś miał silnik z suchą miską olejową (np. yamaha TDM).
Co innego, gdybyś miał silnik z suchą miską olejową (np. yamaha TDM).
- Posty: 91
- Dołączył(a): 13 stycznia 2012, o 01:50
dudu, Dzięki czytałem o tym ale mojemu to nie grozi, bo strachu nie mogę cały sezon przezwyciężyć, może dlatego że poprzedni motor skasowałem doszczętnie w 5dni od wyjechania z salonu i niby 1,5roku mineło ale blokada jest. 20-30m to max, potem za duży pion (wg. mnie oczywiście) sraczka i zejście :D ch..j kiedyś to ogarnę albo kupię choopera :D
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
jest sporo zdjęć i filmów, słyszałem tutaj nie raz że wszystko można postawić na koło i w to zacząłem wierzyć jak u kumpla ciągniczek do koszenia trawy bujneliśmy na koło :D
goldwing wheelie:
http://3.bp.blogspot.com/-0Az0cmjkTi4/U ... heelie.jpg
goldwing wheelie:
http://3.bp.blogspot.com/-0Az0cmjkTi4/U ... heelie.jpg
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
eosik napisał(a):wszystko zalezy jak szybko odkrecisz manetke. stunterzy z francji na 636 jezdza na serii zebatkach...
k***wa UMARŁEM ze śmiechu ;-) ... POST ROKU !!!
Widziałeś ty kiedyś STUNTERA ?? Cyrkiel tez robią na standardzie ?? Masakra .. mój Boże :-( ..
- Posty: 865
- Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22
raczej nie o szybkość odwinięcia manetki chodzi ale o całą resztę czyli pozycję, szarpnięcie, właściwe obroty itp.
a 636 idzie z gazu w pion czy ni kuta? generalnie stunt na seryjnej zębatce raczej bez szans bo:
1. za szybko by jechał przy wolnych akrobacjach i ciężej byłoby opanować.
2. wątpię czy dało by radę tak łatwo 600tami robić powerslady.
3. tak szybko i tak łatwo nie stawialiby do pionu.
4. operowanie gazem było by przy takiej zębatce przejebane, bo małe odwinięcie to spora zmiana prędkości, a tu liczy się precyzja i szybka reakcja czyli wszystko co osiągasz mała zębatką
... ale tak w ogóle to się nie znam bo sam mam problem z dobrym wheelie, ot tak moje czysto logiczne wywody (o ile moja logika nie zawodzi, o czym zaraz się przekonam :D )
[ Dodano: 9 Wrzesień 2013, 20:46 ]
A.S. powiedź czy pie...le głupoty to przestanę, czy może jednak mam rację ?
a 636 idzie z gazu w pion czy ni kuta? generalnie stunt na seryjnej zębatce raczej bez szans bo:
1. za szybko by jechał przy wolnych akrobacjach i ciężej byłoby opanować.
2. wątpię czy dało by radę tak łatwo 600tami robić powerslady.
3. tak szybko i tak łatwo nie stawialiby do pionu.
4. operowanie gazem było by przy takiej zębatce przejebane, bo małe odwinięcie to spora zmiana prędkości, a tu liczy się precyzja i szybka reakcja czyli wszystko co osiągasz mała zębatką
... ale tak w ogóle to się nie znam bo sam mam problem z dobrym wheelie, ot tak moje czysto logiczne wywody (o ile moja logika nie zawodzi, o czym zaraz się przekonam :D )
[ Dodano: 9 Wrzesień 2013, 20:46 ]
A.S. powiedź czy pie...le głupoty to przestanę, czy może jednak mam rację ?
- Posty: 118
- Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość