Jak stawiacie moto na koło

Stunt, tricki, jak stanąć na koło itp

Moderator: michu

przez A.S. » 9 września 2013, o 21:49

No Marjan .. :-) .... Zębata w stuncie to jak PIZZA wygląda .. wolne gumy, powerslajdy, cyrkle i cała reszta zabawy ... no o czym mowa ;-) ?? . Na 6 tym biegu na odcinie masz 120 km/h ;-) ...
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez Marjan » 9 września 2013, o 22:16

czyli mam rację? :D
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49

przez Legion » 9 września 2013, o 22:24

masz tylko ze zebatka musi byc wieksza nie mniejsza. tzn jesli mowimy o tylnej.
 
Posty: 105
Dołączył(a): 26 kwietnia 2013, o 06:48

przez A.S. » 10 września 2013, o 08:52

Ile ta zębatka jest mniejsza od 17 calowego KOŁA :-) ??

Obrazek
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez kriszx-6r » 10 września 2013, o 20:17

eosik napisał(a):a moja wczoraj latala z 3 tysiecy z gazu. kwestia tego ile odkrecisz manetke

3 tys.sa 3 tys.niezaleznie ile manetke odkrecisz!!no chyba ze masz na mysli odkrecenie manetki przy 3 a przy 7 sie podnosila...
eosik napisał(a):no nie prawda. seria...wszystko zalezy jak szybko odkrecisz manetke. stunterzy z francji na 636 jezdza na serii zebatkach...

hmmmm....jakos nie znam ani jednego...

A.S. napisał(a):No Marjan .. :-) .... Zębata w stuncie to jak PIZZA wygląda .. wolne gumy, powerslajdy, cyrkle i cała reszta zabawy ... no o czym mowa ;-) ?? . Na 6 tym biegu na odcinie masz 120 km/h ;-) ...


Masz tu na mysli zebatke z 80 zebami? :mrgreen:
A.S. napisał(a):Ile ta zębatka jest mniejsza od 17 calowego KOŁA :-) ??
Obrazek

No ile?,bo Pizze ktore jadam sa wieksze :-P
A moze wiesz ile ma zebow?Mozesz sie pomylic o 3 :mrgreen:
Avatar użytkownika
 
Posty: 472
Dołączył(a): 14 czerwca 2007, o 19:30
Lokalizacja: Hamburg(D)/Biala(PL)

przez Marjan » 10 września 2013, o 20:27

no tak chodzi mi że z tyłu musi być duża zębatka, na każdym filmie to widać że z tyłu jest wyjeb..a, np. filmy stunter 13
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2 maja 2012, o 16:49

przez Oktanski » 11 września 2013, o 21:15

kriszx-6r napisał(a):3 tys.sa 3 tys.niezaleznie ile manetke odkrecisz!!no chyba ze masz na mysli odkrecenie manetki przy 3 a przy 7 sie podnosila...


Nie rozumiem Twojego toku rozumowania :D Odkręcisz na maxa, otworzysz przepustnicę całkowicie i jest kop, moto wstaje na koło. Odkręcisz mniej to nic się nie dzieje, przecież manetka nie działa zero-jedynkowo.
Moje moto wstaje na koło na jedynce przy 2tys.obr/min. wg Twojej teorii nie dałoby się tym jeździć :P z resztą niczym co ma więcej jak 100koni.
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 lipca 2012, o 16:32
Lokalizacja: KOL

przez kriszx-6r » 11 września 2013, o 22:39

Oktanski napisał(a):Nie rozumiem Twojego toku rozumowania :D

To juz nie moj problem :-P
Oktanski napisał(a):Odkręcisz na maxa, otworzysz przepustnicę całkowicie i jest kop,moto wstaje na koło. Odkręcisz mniej to nic się nie dzieje

Tak,tylko ze jak odkrecisz przy 2tys.obr.to wtedy jeszcze nie "wstaje na kolo",(mowa tu oczywiscie bez uzycia sprzegla!!)ale ogolnie dzieki za wyjasnienie jak to funkcjonuje moze kiedys poprobuje... :-P
Oktanski napisał(a):przecież manetka nie działa zero-jedynkowo.

hmmm.a jak to jest"zero-jedynkowo" :roll:
Oktanski napisał(a):Moje moto wstaje na koło na jedynce przy 2tys.obr/min.

Moje rowniez wstaje przy 1,3tys. z tym ze na przednie :lol:
Oktanski wybacz ale glupio gadasz i albo nie podnosisz na kolo,albo nie wiesz do konca kiedy Ci sie kolo "odrywa",albo poprostu odkrecasz manetke przy 2 a sekunde pozniej Ci sie podnosi wtedy ale obroty juz sa wyzsze!!!(tu rowniez mowa bez uzycia sprzegla)
Oktanski napisał(a):wg Twojej teorii nie dałoby się tym jeździć :P z resztą niczym co ma więcej jak 100koni.

Nie rozumiesz mojego toku myslenia,ale znasz moja teorie... :lol:
Pozatym gdzie ja cos o mocy pisalem albo o tym czym sie da,a czym nie da jezdzic???
No ale ja sie nie znam,a Ty masz racje ;-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 472
Dołączył(a): 14 czerwca 2007, o 19:30
Lokalizacja: Hamburg(D)/Biala(PL)

przez Legion » 11 września 2013, o 22:51

Oktanski napisał(a):
kriszx-6r napisał(a):3 tys.sa 3 tys.niezaleznie ile manetke odkrecisz!!no chyba ze masz na mysli odkrecenie manetki przy 3 a przy 7 sie podnosila...


Nie rozumiem Twojego toku rozumowania :D Odkręcisz na maxa, otworzysz przepustnicę całkowicie i jest kop, moto wstaje na koło. Odkręcisz mniej to nic się nie dzieje, przecież manetka nie działa zero-jedynkowo.
Moje moto wstaje na koło na jedynce przy 2tys.obr/min. wg Twojej teorii nie dałoby się tym jeździć :P z resztą niczym co ma więcej jak 100koni.



wszelkie wczesniejsze wypowiedzi dotyczyly raczej 600, przy ktorej watpliwe jest postawienie z gazu na kolo przy 3 tysiach i fabrycznej zebatce.
 
Posty: 105
Dołączył(a): 26 kwietnia 2013, o 06:48

przez A.S. » 12 września 2013, o 10:16

Legion >> piwko za ostateczne podsumowanie ;-) ...
Kawa ma fajny piec .. o tym wie każdy, ale litości .. 600 ccm nie istnieje poniżej 5 czy nawet 6000 obr. ... Kwazi ma -2 przód i + 4 tył w ZX-6 z 2004 roku i na kartingu zapierdala wtedy z odejściem jakie ja mam w ZX-10 z -1 ząb na przedzie ( i ja i on na drugim biegu oczywiście ) - i jeśli 600 ccm wstaje na koło przy 3000 na standardzie to on by z miejsca nie ruszył na takim przełożeniu - czyli mniej więcej różnica 10 zębów na plus na tyle !! do serii .... ciągle pion albo drift .. a on całkiem normalnie jeździ ;-) .. tzn. zapierdala ;-) ...

Można siąść max z tyłu i jak się ma powiedzmy 90+ kg i szarpnie tak że aż półka zajęczy to być może ( z dużym MOŻE ) coś tam dźwignie .. techniką to i pies jeża wypierd... ale pisanie że stunterzy latają ZX-6 na standardzie to już masakra ;-)
1600 są wolne obroty ( pomijam setup na tor gdzie wolne oscylują w okolicy 1800-2000 ) ... puścisz sprzęgło .. masz 2200 jedziesz 20-30 km/h dodajesz 800 obr. i walisz piona odkręcając manetę do końca ?? :lol:
Ja wjeżdżając na Pozen mam jedyne - ruszam i maneta w opór i faktycznie dźwiga mi przód ładnie bez szarpania bez przesuwania do tyłu ALE w okolicy 8000 obr. - chociaż to tez kulawe porównanie bo mam inne kilogramy i moment obrotowy..
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez maroo85 » 12 września 2013, o 14:50

ja dla poprawienia dawania na kolo i odejścia moto wybrałem optymalna zebatke z tylu 45 zebow przod 15 lancuch zloty dida czekam na przesylke zobaczymy jak to będzie smigalo, moto używam na codzien i mysle ze będzie to kompromis, a Wy co myślicie?
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez A.S. » 12 września 2013, o 21:38

A jak to wygląda w odniesieniu do serii ?
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez maroo85 » 13 września 2013, o 18:12

jest to 5 zębów więcej z tyłu przód seria,]

a co do postów wyżej to moja kawa 636 gaźnik to na koło teraz elegancko wstaje z 7 tysięcy obrotów, odpuszczam gaz daje gazuuu i idzie :))))))))))
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez A.S. » 13 września 2013, o 20:21

I tak dokładnie ma być .. ale nie z 3 tysięcy :mrgreen: ...

Jeśli +5 tył to będzie OGIEŃ ;-) !!!
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez maroo85 » 14 września 2013, o 07:01

mam nadzieje że te +5 z tyłu będzie kompromisem i nie będę żałował....
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez A.S. » 14 września 2013, o 11:38

Będzie jak najbardziej OK... Tak jak pisałem kolo ma +10 i też jest całkiem fajnie ( a daje po garach na kartingach ostro ) .. więc +5 tak jak piszesz będzie kompromisem .. ale pazur będzie spory ;-)
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez maroo85 » 14 września 2013, o 14:03

a propo 3 tysięcy i dawania na gume to tak szła Sv 650 i gaznik i wtrysk już w czarnej ramie obie miałem wersje N piękne były i wlasnie szły tak z 3 - 4 tysięcy ale wiadomo silnik V i zabawa konczyla się na 11 tysiącach...... niestety tam gdzie ja chciałem żeby jechała to ona chciała żeby jej biegami wachlować :evil: :evil:
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez A.S. » 15 września 2013, o 09:09

Hehh .. jak to w "dzilu"

Puszczasz sprzęgło moto rwie do przodu - czekasz na pierdolnięcie że ci spod tyłka wyskoczy o tu >>>>> ODCINA :-( ... masakra .. też stanowczo moto nie dla mnie ..

Ale fakt z niskich idzie w piona ...
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez maroo85 » 15 września 2013, o 10:52

no ja już też choruje tylko na rzędówki :D a ze sprzęgła nie próbowałem jeszcze za cieńki jeszcze jestem na razie z gazu przy mniejszych prędkościach.... ale też jest fajnie....
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez kriszx-6r » 15 września 2013, o 12:50

maroo85 napisał(a):no ja już też choruje tylko na rzędówki :D a ze sprzęgła nie próbowałem jeszcze za cieńki jeszcze jestem na razie z gazu przy mniejszych prędkościach.... ale też jest fajnie....


Dlaczego uwazasz ze jestes "za cienki" na sprzeglo? Ogolnie wydaje mi sie ze ze sprzegla jest o wiele latwiej i kontroluje sie lepiej...No ale moze to tak ze kazdy jak sie nauczy,ja zaczynalem od Simsona i tam wielu mozliwosci samym gazem nie bylo...
Avatar użytkownika
 
Posty: 472
Dołączył(a): 14 czerwca 2007, o 19:30
Lokalizacja: Hamburg(D)/Biala(PL)

przez maroo85 » 15 września 2013, o 15:13

no za cieńki bo nie mogę się przełamać.... no i na tylnych podnóżkach też nie podniosę a kumple tłumaczą że łatwiej, lepiej, lepsza kontrola itd.... no ale to mój dopiero drugi sezon stawiania, w tamtym roku ujezdzałem Sv w tym kawe, a na przyszły rok szukam czegoś za 3 -4 klocki zrobione już do nauki na placyku jakimś :D:D

ze sprzęgła stawiać to mus, jak patrze na "zawodowców" to aż mi się chce :mrgreen: prędkość 3km/h, gaz, strzał, pisk tylnego kapcia i moto stoi w pionie:D:D:D

http://www.youtube.com/watch?v=8RNaKpfUJdU
http://www.youtube.com/watch?v=11KLnE-a8bA

takie latanie po zamkniętej drodze oczywiście, teraz się miejscówka zmieniła i próbuje sam bliżej domu, ale ogólnie to moi idole hehehhe
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez kriszx-6r » 15 września 2013, o 19:09

maroo85 napisał(a): prędkość 3km/h, gaz, strzał, pisk tylnego kapcia i moto stoi w pionie:D:D:D


ogolnie tez tak lubie,tylko bez tego "3km/h" :mrgreen:
Avatar użytkownika
 
Posty: 472
Dołączył(a): 14 czerwca 2007, o 19:30
Lokalizacja: Hamburg(D)/Biala(PL)

przez maroo85 » 15 września 2013, o 19:20

hhhehe no ale wiadomo o co chodzi, tak zwane wolne wheeli piękna sprawa.... dać gazu i pojechać to chyba nawet małpa by pojechała a tu już wyższa szkoła jazdy, szacun! masz jakieś swoje filmiki ??:D
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez kriszx-6r » 15 września 2013, o 22:40

maroo85 napisał(a):hhhehe no ale wiadomo o co chodzi, tak zwane wolne wheeli piękna sprawa.... dać gazu i pojechać to chyba nawet małpa by pojechała a tu już wyższa szkoła jazdy, szacun! masz jakieś swoje filmiki ??:D


hahaha nie ma wyzszej szkoly,sa tylko treningi bez ktorych nawet by malpa dodajac tylko gazu nie pojechala :lol:

Filmiki mam stare...bardzo stare,jeszcze na starym moto i takie troche slabe,ale jak chcesz to wejdz sobie na YT i wpisz krisZX
zreszta tu tez gdzies kiedys wkleialem...
Jak pogoda jeszcze dopisze w tym roku to cos chce pokrecic i swiezego skleic...
Avatar użytkownika
 
Posty: 472
Dołączył(a): 14 czerwca 2007, o 19:30
Lokalizacja: Hamburg(D)/Biala(PL)

przez maroo85 » 16 września 2013, o 14:38

krisZXstunt..... takie znalazłem filmiki no mega, brak słów, wyjebane na maxa!!!! szacun!
 
Posty: 69
Dołączył(a): 12 maja 2013, o 09:51
Lokalizacja: Warszawa

przez cezary1985 » 15 maja 2014, o 22:09

kriszx, a powiedz czy da się też postawić ze sprzegła np. z dwójki mam 636 z 2006 i dzisiaj w końcu odważyłem się postrzelać trochę i fakt dużo lepiej niż z gazu z tym że tylko na jedynce na dwójce wydaje mi się że bardzo szarpie
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

przez AdamSsS » 16 maja 2014, o 09:20

Model C1 z gazu z jedyni z dwójki też da radę ale trzeba trochę więcej techniki
 
Posty: 781
Dołączył(a): 26 marca 2012, o 14:47
Lokalizacja: Tarn

przez cezary1985 » 16 maja 2014, o 13:13

Adamsss chodzi mi ze sprzegla bo jak probowalem to wydaje mi sie ze barfzo szarpie do przodu a b nie idzie w gore wiec pewnie cos robie zle u mnie z dwojki z gazu nierazpojdzie ale ciezko brak umiejetnosci chyba
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

przez Grom19 » 16 maja 2014, o 19:38

636 z dwójki z gazu zanim bedzie miala juz własciwy pion to obroty sie juz beda kończyc poniewaz za wolno wstaje a przez ten czas sie napedza... to nie zx10r I gen ;-)
a jak pójdzie ze sprzegła to odrazu pojdzie ladnie w góre...
 
Posty: 143
Dołączył(a): 18 grudnia 2009, o 19:36
Lokalizacja: Warszawa

przez cezary1985 » 16 maja 2014, o 21:11

n tak jak mowisz grom dwsojka z gazu to słaba opcja a jesli chodzi o sprzeglo to tak jak mowie z jedynki to nawet przy 4 k wstaje fajnie ale jak wrzuce dwojke to za kazdym razem szarpie mi d przodu tak ze juz mi sie odechciewa dodawania daleej gazu moze to bariera w glowie tylko a moze daje za malo za duzo w gaz. tak jak wczesniej napisalem dopiero sie ucze wiec metoda prob i bledow tylko probuje bo tutaj w de raczej nie mam z kim jezdzic wiec nie ma z kim pocwiczyc
 
Posty: 210
Dołączył(a): 13 stycznia 2013, o 13:18

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość