Moto Gymkhana

Stunt, tricki, jak stanąć na koło itp

Moderator: michu

Moto Gymkhana

przez korrba_ » 6 listopada 2011, o 12:42

Witam ;)
takie pytanko mam. Chcialabym od przyszłego sezonu zacząć trenować na mojej kawie Gymkhane, mam juz w tym małe doświadczenie ale co najwyżej na crossie Hondzie 250ccm i nie wiem czy mój motorek wogóle sie do tego nadaje.
Mam Kawe ZXR 750. Jak sadzicie czy jest do tego odpowiednia? Niby ladnie się kładzie i nie jest wcale taka ciężka ale chcę o opinie innych, bo na pewno jest tu dużo ludzi którzy się duuuzo lepiej na tym znają :)
Z góry dzięki ;] LwG ;)
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
Lokalizacja: Sosnowiec

przez Flaming » 6 listopada 2011, o 13:23

Koleżanka zza miedzy :lol:

Wydaje mnie się że twoja 7 może być za ciężka żeby ogarnąć wszystko perfecto. Nie mówię że się nie da bo widziałem że i na litrach śmigają. Ale pomyśl o ZXR400. Lekki sprzęcik i bardzo zwinny. Do nauki dla kobity w sam raz. Widziałem twoją 7 na fotach i nie szkoda Ci jej poobijać? :-P
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46

przez hajen » 6 listopada 2011, o 13:43

Wcale nie. O dziwo Crossy mialy bardzo dobre czasy. Ja jezdzilem na CB600F, a zwyciezca na Horneccie, wiec 750 nie koniecznie musi byc za ciezka. Zreszta to wszystko kwestia umiejetnosci i stylu. Jezeli jezdzisz stylem europejskim to jezdzisz na przeciwwadze, japonski to skladanie sie w zakrety. Ponoc japonski szybszy - ale trudniejszy :).

Jak masz szerokiego lacia to sie przykleisz. Ja cwiczylem na mojej GPZ - jest za ciezka do tak waskiego lacia i nie ma takiej mocy z dolu niestety ;).
 
Posty: 815
Dołączył(a): 28 kwietnia 2011, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa/Wielu

przez Flaming » 6 listopada 2011, o 13:49

Tak ale to jest kobieta i taka 7 może być dla korrba_ nieco za ciężka. Poza tym 7 jest odpicowana i szkoda by mi jej było ;-)
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46

przez hajen » 6 listopada 2011, o 14:05

Wiesz, wszystko kwestia umiejętności. Widziałem laskę, która się przesiadła na treningu na hornetta na moment z hondy 250 i powiem Ci, ze miala tak wyrobionego skilla, ze hornett to jej latal miedzy bioderkami :)
 
Posty: 815
Dołączył(a): 28 kwietnia 2011, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa/Wielu

przez michal78 » 6 listopada 2011, o 16:05

hajen ty zboku!! :lol:

a tak powaznie nie to zxr nie powinien byc za ciezki jak zrx 1100 o wadze 249kg tak lata po japoncem (co porownywalnie ciezarem jest podobny do naszch europejskich kobitek) ja jestem pod wrazeniem :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=j_bAf0lj0y0
 
Posty: 925
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 10:54
Lokalizacja: bludenz

przez Saul » 6 listopada 2011, o 17:26

Mnie się widzis, że do nauki może być oporny. Więc nauka będzie się dłużyla, na crossie myślę, że było by łatwiej, a na SM to w ogóle. Kwestia ćwiczeń. Ew włóż kierę do zxr. Powodzenia.
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez Łysy » 6 listopada 2011, o 18:32

Nie wydaje mi się żeby 7 była dobrym moto do takich zabaw, słaby dół, leżąca pozycja za kierownica według mnie dyskwalifikują ten sprzęt, to moto służy do zapier.... ale oczywiście to tylko moje zdanie :-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 767
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:45
Lokalizacja: Przejd

przez hajen » 6 listopada 2011, o 18:37

michal78 napisał(a):hajen ty zboku!! :lol:


ło kuźwa. rzeczywiście to tak trochę zabrzmiało. Jeżeli ma ćwiczyć to szybsze efekty uzyska na trudniejszym technicznie sprzęcie :P supermoto to juz zupelnie inna liga i styl.
 
Posty: 815
Dołączył(a): 28 kwietnia 2011, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa/Wielu

przez Saul » 6 listopada 2011, o 18:38

No mnie też, ale korrba co masz na myśli pisząc "moto do gymkhany"? Tj dla Twojej zabawy, czy chcesz to robić "zawodowo"?
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez FRYC » 6 listopada 2011, o 23:33

mi sie podoba z gymkhany ten filmik

http://www.youtube.com/watch?v=9twUAi1Q4o0

jak widać moto trochę przerobione np. kiera
 
Posty: 317
Dołączył(a): 23 czerwca 2011, o 19:32
Lokalizacja: 12 km od Gdyni

przez michal78 » 8 listopada 2011, o 23:28

to jest mistrz swiata!! :mrgreen:
i powiedzial ze ta honda 600rr jest najlepsza na swiecie!! :evil:

a ja mysle ze nie latal na kawie :lol: :mrgreen:
 
Posty: 925
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 10:54
Lokalizacja: bludenz

przez levisik » 9 listopada 2011, o 00:00

dobrą ma patelnię z tyłu :P
 
Posty: 1943
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez korrba_ » 27 grudnia 2011, o 12:33

ojj dawno nie zaglądałam z braku czasu ale widze ze duużo pomocnych rad się pojawiło :D Dziękuje wszystkim ;))

[ Dodano: 27 Grudzień 2011, 11:57 ]
Saul napisał(a):No mnie też, ale korrba co masz na myśli pisząc "moto do gymkhany"? Tj dla Twojej zabawy, czy chcesz to robić "zawodowo"?


narazie chodzi mi własnie o moto "dla mojej zabawy" o sprawy techniczne, które muszą być spełnione by coś takiego wogóle robić i sobie uprościć zycie i motocyklowi nie dać się za bardzo poobijać :D jednak jak mnie to wciągnie to dopiero wtedy będe sie starac, żeby robić to zawodowo ;]
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
Lokalizacja: Sosnowiec

przez songoku » 27 grudnia 2011, o 13:24

Moim zdaniem do zabawy spoko, ale coś pokroju Horneta jest lepsze. W mojej ocenie chodzi o pozycję właśnie. Na sportach jest trochę trudniej co nie oznacza, że się nie da. Jak ktoś magik to i Gold Wingiem da radę :mrgreen:
 
Posty: 871
Dołączył(a): 20 listopada 2011, o 18:04
Lokalizacja: DC

przez michal78 » 27 grudnia 2011, o 22:54

korrba_, jak chcesz do zabawy to poszukaj husaberg 650 :-P i jak sie przejedziesz to juz z niego nie zleziesz :lol:
 
Posty: 925
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 10:54
Lokalizacja: bludenz

przez Flaming » 28 grudnia 2011, o 22:12

michal78 a dostanie nogami do ziemi? :mrgreen:
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46

przez korrba_ » 29 grudnia 2011, o 12:27

oj z tym może być problem Flaming, bo nawet 170 nie mam hehe :D kiedyś chciałam crossika fajnie sie nimi śmiga, :mrgreen: ale problem nadchodził gdy trzeba było sie zatrzymać ;DD
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
Lokalizacja: Sosnowiec

przez Saul » 29 grudnia 2011, o 14:54

Ewentualnie możemy się zamienić . Ja Ci dam er5, Ty mi dasz 750 :mrgreen:
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez korrba_ » 29 grudnia 2011, o 15:44

nigdy w życiuu nie oddam mojej śniezynki za nic ;P
 
Posty: 19
Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
Lokalizacja: Sosnowiec

przez tiger666 » 29 grudnia 2011, o 20:08

Do Gymkhany świetnie nadaje sie CB 400 SF ;p Lekki, zwinny, moment dobry
 
Posty: 259
Dołączył(a): 30 września 2009, o 16:40
Lokalizacja: bia

przez michal78 » 29 grudnia 2011, o 22:55

Flaming, sa takie buty z gruuuba podeszfa :lol:
 
Posty: 925
Dołączył(a): 31 maja 2007, o 10:54
Lokalizacja: bludenz

przez slawo666 » 7 sierpnia 2012, o 15:39

Na sportowym sprzęcie może być trudno (duży promień skrętu), ale da się - tylko wymaga dopracowanej techniki i jazdy w mocnym złożeniu. Na początek łatwiej będzie na enduro lub niedużym nakedzie.
Po więcej informacji zapraszam na nowo powstałe forum poświęcone tej tematyce: http://forum.motogymkhana.info
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 lipca 2009, o 02:46
Lokalizacja: Wroc

przez pedros » 26 października 2012, o 15:06

Jako że jestem tu nowy, a temat jest mi bardzo bliski to go odkopuję.

Moje zdanie jest takie, startować się da, jeździć i wykręcać nie najgorsze czasy, lecz pozycja jest nie wygodna, 360tki będą dość niewygodne, clipony będą przeszkadzały.
Jeśli jeździsz tym moto na co dzień to jak najbardziej polecam wzięcie udziału w treningach jak i zawodach, jeśli nie po to aby wygrać, to dlatego, żeby wziąć udział w darmowym treningu, a szkolenie umiejętności jazdy jest bezcenne. Sam dałem się namówić w 2011r na wzięcie udziału w finałowej rundzie, a w obecnym wziąłem udział we wszystkich edycjach, zabawa super, treningi męczące, doświadczenie zdobyte. Polecam każdemu, a każdy motocyklista na swoim motocyklu powinien umieć zrobić egzaminacyjną ósemkę :)

w 2013 na pewno znowu biorę udział :)
 
Posty: 39
Dołączył(a): 24 października 2012, o 14:32
Lokalizacja: WWL

przez Oktanski » 4 lutego 2013, o 01:40

Odkopuję! ZXR750 może być troszkę toporny, najbardziej będą przeszkadzać clipony, ale na ostatnich zawodach widziałem jak znajomek kręcił świetne kółeczka na CBR600F4, tam pozycja podobna, może nie aż tak leżąca.
Sam brałem udział w kilku takich imprezach i znacznie lepiej mi się jeździło na ZRX1200R :P niż na przykład w Pucharze Katanki na GS500.
Podstawa to motocykl taki którego się nie boisz i dobra praca gazem. Później wszystko już przyjdzie z czasem.
Śmigacie gdzieś w okolicy Sosnowca czy DG? :) Ja w tamtym sezonie układałem sobie tor na pustym parkingu, z tym, że tam jest kostka brukowa, trzeba się przyzwyczaić.
Jak macie jakieś namiary na miejscówki to z chęcią dowiem się gdzie można troszkę pogłupieć.
 
Posty: 28
Dołączył(a): 17 lipca 2012, o 16:32
Lokalizacja: KOL

przez ciders » 5 lipca 2013, o 16:26

ZXR750 jest na te zawody i za wielkie i za ciężkie i źle wyważone. Jeśli chcesz powalczyć o dobre miejsce to radzę zacząć od skutera najlepiej 125ccm lub jakiejś małej 250tki. Ja raz startowałem na Z750 '08 i po 2h się poddałem bo zwrotność w tym sprzęciku nie jest jego atutem.
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lipca 2013, o 15:09
Lokalizacja: Bytom


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron