Moto Gymkhana
Moderator: michu
Posty: 26
|Strona 1 z 1
Moto Gymkhana
Witam ;)
takie pytanko mam. Chcialabym od przyszłego sezonu zacząć trenować na mojej kawie Gymkhane, mam juz w tym małe doświadczenie ale co najwyżej na crossie Hondzie 250ccm i nie wiem czy mój motorek wogóle sie do tego nadaje.
Mam Kawe ZXR 750. Jak sadzicie czy jest do tego odpowiednia? Niby ladnie się kładzie i nie jest wcale taka ciężka ale chcę o opinie innych, bo na pewno jest tu dużo ludzi którzy się duuuzo lepiej na tym znają :)
Z góry dzięki ;] LwG ;)
takie pytanko mam. Chcialabym od przyszłego sezonu zacząć trenować na mojej kawie Gymkhane, mam juz w tym małe doświadczenie ale co najwyżej na crossie Hondzie 250ccm i nie wiem czy mój motorek wogóle sie do tego nadaje.
Mam Kawe ZXR 750. Jak sadzicie czy jest do tego odpowiednia? Niby ladnie się kładzie i nie jest wcale taka ciężka ale chcę o opinie innych, bo na pewno jest tu dużo ludzi którzy się duuuzo lepiej na tym znają :)
Z góry dzięki ;] LwG ;)
- Posty: 19
- Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
- Lokalizacja: Sosnowiec
Koleżanka zza miedzy :lol:
Wydaje mnie się że twoja 7 może być za ciężka żeby ogarnąć wszystko perfecto. Nie mówię że się nie da bo widziałem że i na litrach śmigają. Ale pomyśl o ZXR400. Lekki sprzęcik i bardzo zwinny. Do nauki dla kobity w sam raz. Widziałem twoją 7 na fotach i nie szkoda Ci jej poobijać? :-P
Wydaje mnie się że twoja 7 może być za ciężka żeby ogarnąć wszystko perfecto. Nie mówię że się nie da bo widziałem że i na litrach śmigają. Ale pomyśl o ZXR400. Lekki sprzęcik i bardzo zwinny. Do nauki dla kobity w sam raz. Widziałem twoją 7 na fotach i nie szkoda Ci jej poobijać? :-P
- Posty: 1260
- Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46
Wcale nie. O dziwo Crossy mialy bardzo dobre czasy. Ja jezdzilem na CB600F, a zwyciezca na Horneccie, wiec 750 nie koniecznie musi byc za ciezka. Zreszta to wszystko kwestia umiejetnosci i stylu. Jezeli jezdzisz stylem europejskim to jezdzisz na przeciwwadze, japonski to skladanie sie w zakrety. Ponoc japonski szybszy - ale trudniejszy :).
Jak masz szerokiego lacia to sie przykleisz. Ja cwiczylem na mojej GPZ - jest za ciezka do tak waskiego lacia i nie ma takiej mocy z dolu niestety ;).
Jak masz szerokiego lacia to sie przykleisz. Ja cwiczylem na mojej GPZ - jest za ciezka do tak waskiego lacia i nie ma takiej mocy z dolu niestety ;).
-
hajen
hajen ty zboku!! :lol:
a tak powaznie nie to zxr nie powinien byc za ciezki jak zrx 1100 o wadze 249kg tak lata po japoncem (co porownywalnie ciezarem jest podobny do naszch europejskich kobitek) ja jestem pod wrazeniem :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=j_bAf0lj0y0
a tak powaznie nie to zxr nie powinien byc za ciezki jak zrx 1100 o wadze 249kg tak lata po japoncem (co porownywalnie ciezarem jest podobny do naszch europejskich kobitek) ja jestem pod wrazeniem :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=j_bAf0lj0y0
- Posty: 918
- Dołączył(a): 31 maja 2007, o 10:54
- Lokalizacja: bludenz
mi sie podoba z gymkhany ten filmik
http://www.youtube.com/watch?v=9twUAi1Q4o0
jak widać moto trochę przerobione np. kiera
http://www.youtube.com/watch?v=9twUAi1Q4o0
jak widać moto trochę przerobione np. kiera
- Posty: 317
- Dołączył(a): 23 czerwca 2011, o 19:32
- Lokalizacja: 12 km od Gdyni
ojj dawno nie zaglądałam z braku czasu ale widze ze duużo pomocnych rad się pojawiło :D Dziękuje wszystkim ;))
[ Dodano: 27 Grudzień 2011, 11:57 ]
narazie chodzi mi własnie o moto "dla mojej zabawy" o sprawy techniczne, które muszą być spełnione by coś takiego wogóle robić i sobie uprościć zycie i motocyklowi nie dać się za bardzo poobijać :D jednak jak mnie to wciągnie to dopiero wtedy będe sie starac, żeby robić to zawodowo ;]
[ Dodano: 27 Grudzień 2011, 11:57 ]
Saul napisał(a):No mnie też, ale korrba co masz na myśli pisząc "moto do gymkhany"? Tj dla Twojej zabawy, czy chcesz to robić "zawodowo"?
narazie chodzi mi własnie o moto "dla mojej zabawy" o sprawy techniczne, które muszą być spełnione by coś takiego wogóle robić i sobie uprościć zycie i motocyklowi nie dać się za bardzo poobijać :D jednak jak mnie to wciągnie to dopiero wtedy będe sie starac, żeby robić to zawodowo ;]
- Posty: 19
- Dołączył(a): 27 lipca 2011, o 13:21
- Lokalizacja: Sosnowiec
Na sportowym sprzęcie może być trudno (duży promień skrętu), ale da się - tylko wymaga dopracowanej techniki i jazdy w mocnym złożeniu. Na początek łatwiej będzie na enduro lub niedużym nakedzie.
Po więcej informacji zapraszam na nowo powstałe forum poświęcone tej tematyce: http://forum.motogymkhana.info
Po więcej informacji zapraszam na nowo powstałe forum poświęcone tej tematyce: http://forum.motogymkhana.info
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23 lipca 2009, o 02:46
- Lokalizacja: Wroc
Jako że jestem tu nowy, a temat jest mi bardzo bliski to go odkopuję.
Moje zdanie jest takie, startować się da, jeździć i wykręcać nie najgorsze czasy, lecz pozycja jest nie wygodna, 360tki będą dość niewygodne, clipony będą przeszkadzały.
Jeśli jeździsz tym moto na co dzień to jak najbardziej polecam wzięcie udziału w treningach jak i zawodach, jeśli nie po to aby wygrać, to dlatego, żeby wziąć udział w darmowym treningu, a szkolenie umiejętności jazdy jest bezcenne. Sam dałem się namówić w 2011r na wzięcie udziału w finałowej rundzie, a w obecnym wziąłem udział we wszystkich edycjach, zabawa super, treningi męczące, doświadczenie zdobyte. Polecam każdemu, a każdy motocyklista na swoim motocyklu powinien umieć zrobić egzaminacyjną ósemkę :)
w 2013 na pewno znowu biorę udział :)
Moje zdanie jest takie, startować się da, jeździć i wykręcać nie najgorsze czasy, lecz pozycja jest nie wygodna, 360tki będą dość niewygodne, clipony będą przeszkadzały.
Jeśli jeździsz tym moto na co dzień to jak najbardziej polecam wzięcie udziału w treningach jak i zawodach, jeśli nie po to aby wygrać, to dlatego, żeby wziąć udział w darmowym treningu, a szkolenie umiejętności jazdy jest bezcenne. Sam dałem się namówić w 2011r na wzięcie udziału w finałowej rundzie, a w obecnym wziąłem udział we wszystkich edycjach, zabawa super, treningi męczące, doświadczenie zdobyte. Polecam każdemu, a każdy motocyklista na swoim motocyklu powinien umieć zrobić egzaminacyjną ósemkę :)
w 2013 na pewno znowu biorę udział :)
- Posty: 39
- Dołączył(a): 24 października 2012, o 14:32
- Lokalizacja: WWL
Odkopuję! ZXR750 może być troszkę toporny, najbardziej będą przeszkadzać clipony, ale na ostatnich zawodach widziałem jak znajomek kręcił świetne kółeczka na CBR600F4, tam pozycja podobna, może nie aż tak leżąca.
Sam brałem udział w kilku takich imprezach i znacznie lepiej mi się jeździło na ZRX1200R :P niż na przykład w Pucharze Katanki na GS500.
Podstawa to motocykl taki którego się nie boisz i dobra praca gazem. Później wszystko już przyjdzie z czasem.
Śmigacie gdzieś w okolicy Sosnowca czy DG? :) Ja w tamtym sezonie układałem sobie tor na pustym parkingu, z tym, że tam jest kostka brukowa, trzeba się przyzwyczaić.
Jak macie jakieś namiary na miejscówki to z chęcią dowiem się gdzie można troszkę pogłupieć.
Sam brałem udział w kilku takich imprezach i znacznie lepiej mi się jeździło na ZRX1200R :P niż na przykład w Pucharze Katanki na GS500.
Podstawa to motocykl taki którego się nie boisz i dobra praca gazem. Później wszystko już przyjdzie z czasem.
Śmigacie gdzieś w okolicy Sosnowca czy DG? :) Ja w tamtym sezonie układałem sobie tor na pustym parkingu, z tym, że tam jest kostka brukowa, trzeba się przyzwyczaić.
Jak macie jakieś namiary na miejscówki to z chęcią dowiem się gdzie można troszkę pogłupieć.
- Posty: 28
- Dołączył(a): 17 lipca 2012, o 16:32
- Lokalizacja: KOL
ZXR750 jest na te zawody i za wielkie i za ciężkie i źle wyważone. Jeśli chcesz powalczyć o dobre miejsce to radzę zacząć od skutera najlepiej 125ccm lub jakiejś małej 250tki. Ja raz startowałem na Z750 '08 i po 2h się poddałem bo zwrotność w tym sprzęciku nie jest jego atutem.
- Posty: 18
- Dołączył(a): 5 lipca 2013, o 15:09
- Lokalizacja: Bytom
Posty: 26
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość