Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi

Wszystkie sprawy mechaniczne, jak naprawić motocykl, książki serwisowe itp..

Moderator: michu

Szybkie pytania, szybkie odpwiedzi

przez czarny » 19 września 2012, o 23:29

[b]Mój post w tym temaci jest czysto informacyjny i wyjaśniający działanie. Otóż w tym temacie (żeby nie zakładac nowych tych samych powtarzających sie tematów) zadajemy krótkie pytania odnośnie wszystkiego. Nie mówię o bzdurach czy też dyskusjach bez sensu tylko pytania dotyczące tego co kochamy lub z czym mamy problemy. Ogólnie jeśli nie znasz odpowiedzi lub nie znalazłeś w inych tematach to zapytaj tutaj a na pewno uzyskasz odpowiedź.[b][/b]
Ostatnio edytowano 20 września 2012, o 19:39 przez czarny, łącznie edytowano 3 razy
 
Posty: 1311
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez miszi » 20 września 2012, o 19:00

To ja może zacznę, żeby rozruszać trochę temat ;-) Pytanie do posiadaczy GPZ 500. Wymieniłem dzisiaj czujnik od włączania wentylatora gdyż stary odmówił posługi. I zastanawia mnie, czy wentylator nie włącza się zbyt późno. Gdy wskazówka jest w zielonym położeniu (patrz zdjęcie) wentylator dopiero się włącza. Jak to jest u was? Pytam bardziej z ciekawości bo w sumie wskazówka nie weszła mi jeszcze nigdy na czerwone pole. Kilka razy było blisko.

Obrazek
 
Posty: 699
Dołączył(a): 25 lipca 2010, o 10:32
Lokalizacja: Grajewo/Bia

przez Yarek » 20 września 2012, o 19:31

U mnie wentylator również włącza się mniej więcej w tym samym położeniu wskazówki temperatury.Wiec chyba wszystko jest w porządku.
 
Posty: 43
Dołączył(a): 5 maja 2012, o 23:05
Lokalizacja: K

przez emsi1 » 20 września 2012, o 19:48

U mnie jest podobnie.
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:29
Lokalizacja: Krak

przez levisik » 20 września 2012, o 21:17

wszystko ok, wentylator powinien włączać się tuż przed czerwonym polem
 
Posty: 1947
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez stanio » 20 września 2012, o 21:20

pytanko takie: czy zaciski przednie hamulcowe od kawy zx9r z 99 roku beda pasowaly do kawy zx9r z 2000 roku
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez ryszard1964-r1 » 20 września 2012, o 21:27

na 100 %

ja już nie młody jestem,ale ty moim dziadkiem byś mógł być haha
 
Posty: 109
Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 20:05
Lokalizacja: Wierzchucino

przez Grzybek ZX9R » 21 września 2012, o 12:26

Dokładnie, jak mówi Rysiek ;-) Te beda pasowac, nie pasowały by te z 03 rocznika bo sa juz inne mocowania do lag.
 
Posty: 429
Dołączył(a): 1 sierpnia 2011, o 18:31
Lokalizacja: Okol. Pu

przez stanio » 22 września 2012, o 20:38

a koledzy mam taki problem nie moge odkrecic nakretyki na przedniej zebatce w swoim zx9r. orietuje sie moze czy jest tam lewy gwint? i jakims specjalnym kluczem powinno sie nia odkrecic?
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez 636 » 22 września 2012, o 20:45

http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=8589

nie nie mamy pojecia jak to odkrecic :evil: tragedia
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez levisik » 23 września 2012, o 10:33

dłuuuuga przedłużka albo klucz pneumatyczny do tirów :D
 
Posty: 1947
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez Piera » 23 września 2012, o 21:24

Owiewki do GPZ500 - czy owiewki z wersji po liftowej da sie zalozyc bez problemu do przedliftowej?
Przed 94 sa dwie boczne + obudowa tylnej lampy, a po 94 jest to jakby w calosci.
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 kwietnia 2012, o 18:03
Lokalizacja: Zielona G

przez miszi » 24 września 2012, o 16:45

nie da rady, nie ma tak łatwo. Różni się też lusterkami i stelażem owiewki
 
Posty: 699
Dołączył(a): 25 lipca 2010, o 10:32
Lokalizacja: Grajewo/Bia

przez levisik » 24 września 2012, o 18:52

Zna ktoś wymiar oringów, jakie są używane w ER5/GPZ500 w dwóch rurkach idących od termostatu w głowicę w okolicy świec.

Mam na wzór, ale jest spłaszczona i rozcięta, więc wolałbym dobrać pod oryginalny wymiar.
 
Posty: 1947
Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
Lokalizacja: Warszawa

przez bazi » 27 września 2012, o 22:43

Panowie, orientujecie się może czy lotka z zxr 750 podejdzie do zxr 400? Czy jest jakaś różnica?
 
Posty: 22
Dołączył(a): 16 września 2012, o 11:21
Lokalizacja: Krak

przez streetfighter66 » 30 września 2012, o 19:10

Witam kolegów mam pytanko czy ktos wie jak ustawic dobrze ustawic obroty do zx9 94rok poniewaz jak dodaje gazu i cieszko mu sie spada w dół i niewiem co jest czy za duza ilosc paliwa moze za mała aha i jescze jedno jak sie doda gazu to strzela z gaznika
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 września 2012, o 21:41

przez Piera » 30 września 2012, o 19:35

A nie ma przy gazniku takiej sruby regulacyjnej od spodu??
W GPZ500 takie cos bylo jak zle ustawilem tym pokretlem.
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 kwietnia 2012, o 18:03
Lokalizacja: Zielona G

przez stanio » 23 października 2012, o 20:59

nakretka puscil.a teraz drugie pytanie, nie bede zakladac nowego tematu. kolega tez w swoim moto wymienia naped ale kompletuje wszystko osobno nie w zestawie. i ma problem bo zle skompletowal a mianowicie lancuch ma 530 a zebatki ma na 520 (czyli za waskie zebatki). bedzie to mialo jakos mocno odczuwalny wplyw na jazde i zywotnosc takie zestawu?
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez hajen » 23 października 2012, o 21:20

Skad sie takie kamikaze biorą :P przecież nowe zębatki to śmieszny koszt. moim zdaniem spadnie mu łańcuch (najbardziej optymistyczna wersja)
Avatar użytkownika
 
Posty: 816
Dołączył(a): 28 kwietnia 2011, o 12:49
Lokalizacja: Warszawa/Wielu

przez cineq » 23 października 2012, o 21:41

moim zdaniem będzie luz między łańcuchem i zębatkami co doprowadzi do szybkiego zużycia tych elementów
 
Posty: 94
Dołączył(a): 11 lutego 2012, o 00:01
Lokalizacja: Soko

przez Piera » 23 października 2012, o 22:56

odnosnie tego lancucha ... jak z kumplem rozmawialem i jego jakis tam kolo kiedys niedopilnowal wymiany lancucha itp. to zerwalo mu w czasie jazdy i kilkadziesiat szwow na plecach mial.

Stanio ... zadaj sobie lub koledze pytanie, czy chce przy 100km/h dostac zerwanym lancuchem np. po nodze lub po plecach... chyba kazdy sobie moze wyobrazic efekt lecacego lancucha z ta predkoscia ... aua !!!!
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 kwietnia 2012, o 18:03
Lokalizacja: Zielona G

przez stanio » 24 października 2012, o 15:32

sprawa wyjasniona zebatki juz wymienil....jak przeczytal te posty od was... :)
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 czerwca 2012, o 13:18

przez Marcin1980 » 7 listopada 2012, o 14:02

witam mam maly problem ,wyjolem akumularor do podladowania i po ponownym wlozeniu alarm (meta system m357t) nie reaguje co jest grane? sprawdzilem baterie w kluczyku sa ok alarm nie reaguje na przycisniecie pilotem nie migaja kierunki przy podlaczeniu aku. tylko slychac dzwiek z glosnika alarmu. wszystki swiatla dzialaja oprucz klaksony a jak prubuje rozrusznik (stary) by zapalil to cos pyka w bezpiecznikach i mam zaklopotanie jak holera ... :-( moze ktos mi cos doradzi :))))
 
Posty: 3
Dołączył(a): 3 listopada 2012, o 19:09

Serwisówka do ZX-9R - PL

przez TyLuH » 22 stycznia 2013, o 00:55

Heja,

Jak w temacie.
Swego czasu juz szukałem tej lektury, znalazlem espaniole i angliki co nie bardzo mnie urządza.
Konkretnie pytanie brzmi czy ktoś z Was ma namiar na serwisówke do zx9r model po 99 w ojczystym jezyku?
Wiem ze nie bylo serii polsko jęzczynej ale moze jakies amatorskie przelozenie ?

z góry dziękówa :*
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 stycznia 2013, o 00:20
Lokalizacja: Grudzi

przez czarny » 22 stycznia 2013, o 13:48

ja o takowej nie słyszałem ale co to za problem angielski? tym bardziej że większość to obrazki :-P
 
Posty: 1311
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez TyLuH » 23 stycznia 2013, o 00:45

czarny napisał(a):ja o takowej nie słyszałem ale co to za problem angielski? tym bardziej że większość to obrazki :-P


Tak jak wspomnialem wczesiniej - anglojezczyne mnie nie urzadzaja.
Z obrazków sporo nie wywnioskuje i w gruncie rzeczy nie o obrazki mi chodzi tylko o literki skoro szukam przelozenia na PL :)))
Szkoda. Bede musial sie wziąć za angl :)
;-)
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 stycznia 2013, o 00:20
Lokalizacja: Grudzi

przez miszi » 23 stycznia 2013, o 09:02

zazwyczaj serwisówki są w j. angielskim i niemieckim. Osobiście nie spotkałem żadnej serwisówki w j. polskim. Co najwyżej instrukcję obsługi. Tak więc nie zostaje nic innego jak mozolne tłumaczenie.
 
Posty: 699
Dołączył(a): 25 lipca 2010, o 10:32
Lokalizacja: Grajewo/Bia

przez TyLuH » 23 stycznia 2013, o 11:28

miszi napisał(a):zazwyczaj serwisówki są w j. angielskim i niemieckim. Osobiście nie spotkałem żadnej serwisówki w j. polskim. Co najwyżej instrukcję obsługi. Tak więc nie zostaje nic innego jak mozolne tłumaczenie.


rozumiem, dzieki za info

pzdr
 
Posty: 11
Dołączył(a): 14 stycznia 2013, o 00:20
Lokalizacja: Grudzi

przez BCGarage » 28 stycznia 2013, o 09:43

Szybkie pytanie - felga od zxr 750 z 92r przednia będzie pasowała do zxr z 95r?
 
Posty: 57
Dołączył(a): 12 grudnia 2012, o 10:40

przez krychuuu » 31 stycznia 2013, o 02:19

Potrzebuję śrubki do bocznej owiewki.. kawa 636 2003r. Ma ktoś niepotrzebną? :D

[ Dodano: 31 Styczeń 2013, 12:30 ]
jedną sztukę :P
 
Posty: 53
Dołączył(a): 3 kwietnia 2012, o 14:58
Lokalizacja: FSW

Następna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości