napęd motocyklowy - wymiana, zmiana przełożenia itp

przez Fazorex82 » 26 stycznia 2010, o 10:45

No ja mowilem ze swojego doswiadczenia.Moge jeszcze powiedziec ze najwiecej na napedzie przejechalem okolo 17 tys km i strzelil zwyczajnie.Byl to naped ze sredniej polki.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez Sznajder » 26 stycznia 2010, o 23:42

ja strzelił????? normalnie się rozerwał??? ja to słyszałem bajki typu strzela łańcuch blokuje koło i .... nawet nie kończę?:) lepiej do takich sytuacji nie dopuszczać !!
moim zdaniem jak masz jakieś wątpliwości a kasa Cie puszcza to nie ma co gdybać przynajmniej będziesz wiedział kiedy przy jakim przebiegu wymieniłeś i komfort psychiczny masz ;-)
 
Posty: 62
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, o 18:49
Lokalizacja: ma

przez Fazorex82 » 27 stycznia 2010, o 02:32

No strzelil normalnie.Nie spotkalem sie zeby komus poszedl w kolo.Najwieksza strata oa jakiej slyszalem to pelnieta obudowa silnika w ktora przywalila koncowka lancucha.u mnie zerwal sie przy malej predkosci kolo 50 podczas naglego odkrecenia manetki i ladnie sie rozwinal na szosie.Moto dopiero kupilem i jeszcze nie zdarzylem wymienic i pech tak chcial:)
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez pawelmoto2 » 27 stycznia 2010, o 09:22

Fazorex82 napisał(a):No strzelil normalnie.


mi jak naciagneli w serwisie to pieknie strzelil- przerysowal kawalek felgi( wiec jak najbardziej mozliwe jest ze pojdzie w kolo) i delikatnie zeszlifowal jednego akrapa, kiedys byl jakis program w tv czy gdzies i byl kolo , ktoremu łancuch w pieknym stylu zeszlifowal pol piety i jakies tam plastikowe nadbudowy mu robili-wiec naprawde warto dbac o lancuch bo nie ma zartow z tym
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez gandi » 27 stycznia 2010, o 13:49

Ale łańcuch jak ma dobry luz to nie powinien strzelić. Może miałeś źle zakuty? Albo zrobiony na zapinkę a nie zakuty? Na zapinkę można robić łańcuchy w słabszych motocyklach, tak do 70-80KM.
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

przez pawelmoto2 » 27 stycznia 2010, o 13:58

gandi napisał(a):Może miałeś źle zakuty? Albo zrobiony na zapinkę a nie zakuty? Na zapinkę można robić łańcuchy w słabszych motocyklach, tak do 70-80KM.


naprawde?? a jak myslisz jak ktos ma pare zl na 10 to kupuje łancuch na ruskim bazarku?? lancuch mialem jeszcze oryginalny tylko jak go ciec pie******ny naciagnal na maksa ze prawie luzu nie mial to nic dziwnego ze jak odkrecilem to strzelil
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez gandi » 27 stycznia 2010, o 16:14

Raczej pisałem o złym zakuciu do Fazorexa który nie podał przyczyny strzelenia. Paweł, u Ciebie jest ona oczywista nie musisz się ciśnieniować ;-) mi też raz cytując Ciebie "cieć" w serwisie oś tylnego koła nie ustawili dobrze w lini i klocki tarły o tarcze, dobrze że nie zrobiłem wiele km w ten sposób bo bym sobie oprócz klocków zębatkę i łańcuch zniszczył. A ten serwis niby dobrą opinie miał, bo szukałem wcześniej.
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

przez Fazorex82 » 27 stycznia 2010, o 17:10

lancuch przelatal sporo tysiecy i byl zuzyty naciagniety byl dobrze i jezeli bylby zle zakuty strzelil by wczesniej.Nie byl na zapinke.zbyt naciagniety lancuch jak nie strzeli to moze przyniesc sporo innych szkod bardzo kosztownych w naprawie.Ale bylo chyba o tym wiec mysle ze kazdy wie o co chodzi.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez Sznajder » 27 stycznia 2010, o 22:35

tak to jest jak samemu nie zadbasz sobie to możesz mieć nadzieje że wszystko jest w porządku
a wiadomo kogo matka jest nadzieja... ;-)
jedziesz do serwisu kasę wywalasz i dupa do sądu taki serwis! bo nie nauczą sie porządnie brać za nasze cacuszka!!
pawelmoto2 nie wyczułeś że coś ciężko idzie moto po odpuszczeniu gazu??
moi zdaniem spinać to można łańcuch w jedno konnej maszynie jaka jest rower:) a nie w 100!!
fuszery nie ma co odwalać w tak istotnej sprawie jak napęd
 
Posty: 62
Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, o 18:49
Lokalizacja: ma

przez renpa1971 » 27 stycznia 2010, o 22:50

Sznajder, ja musze na zapinke bo zakuwarki nie mam tylko 15km musze dojechac zeby zakuc wiec napewno wytrzyma ;-)
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
Lokalizacja: lodz

przez nepalczyk » 28 stycznia 2010, o 00:47

Słyszałem też o pewnych hardcorowcach którzy skracają łańcuch o jedno ogniwo, jak jest już wyciągnięty, długo na nim nie śmigają :mrgreen:
 
Posty: 612
Dołączył(a): 23 marca 2008, o 09:09
Lokalizacja: Katmandu

przez Neon87 » 28 stycznia 2010, o 15:45

nom i tu sie zgodze z kolega co wypowiadal sie wczesiej bede musial zmienic ten łancuch i miec problem zglowy po wiadomo jak w maszynie jest cos nie tak to juz zaraz czlowiek bolu glowy dostaje takze trzeba zmienc heh tylko pytanie jaki jest naprawde bardzo dobry naped do zx6r 2000r?? jakies podpowiedzi
 
Posty: 81
Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 10:16
Lokalizacja: Goleni

przez gandi » 28 stycznia 2010, o 17:43

Generalnie z tego co wyczytałem to DID X-ring, a który to mniej więcej wygląda tak, że im wyższy (droższy) model tym lepszy. Chyba topowym jest x-ring hiperwzmacniany. Ja kupowałem ten prawie najlepszy. No i oczywiście powinieneś (musisz) zmienić zębatki. Ogólnie impreza na jakieś 500-700zł. Podobno łańcuchy RK też są dobre, ale mniej popularne w Polsce.
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

przez slaweko110 » 28 stycznia 2010, o 19:54

gandi, No widzę że ty zorientowany :) fakt gdzieś od 500pln taka zabawa ;/ mnie tez będzie czekać za jakieś 2-3 sezony
przykladowy zestaw tylko nie wiem czy przypadkiem czy nie było by lepiej jakby jeszcze może zębatki były choć trochę mocniejsze od standardowych
 
Posty: 416
Dołączył(a): 8 października 2009, o 14:54
Lokalizacja: Ma

przez Fazorex82 » 28 stycznia 2010, o 21:41

Najlepiej zebatki ktore stosuja w motoGP...
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez slaweko110 » 28 stycznia 2010, o 22:25

Fazorex82 napisał(a):Najlepiej zebatki ktore stosuja w motoGP...

no b@ :D trzeba przyszłościowo myśleć i z rozmachu jeszcze można dołożyć taki zestaw aby się zębatki wtedy nie marnowały :lol: N.O.S
 
Posty: 416
Dołączył(a): 8 października 2009, o 14:54
Lokalizacja: Ma

Łańcuch napędowy ER5

przez darek 004 » 9 lutego 2010, o 12:16

Witam napiszcie proszę jaki łańcuch będzie dobry do mojej Kawy czy te drogie z All. Did są warte swojej ceny może macie jakieś namiary na inne
druga sprawa jak wymontować stary u mnie nie ma żadnej spinki kiedyś jak pamiętam w Simsonie i w MZ były nie było żadnego problemu .
Trzecia sprawa kontrolka oleju i temperatury płynu zapala się i gaśnie jednocześnie tzn jak zgaszę silnik jednocześnie się zapalają ,a jak zapalę jednocześnie gasną czy to jest normalne :?: :shock:
czwarta sprawa nie mogę rozkminić :oops: w jakiej pozycji ma być kranik paliwa do jazdy na ON czy PR 1 czy RES
i czy zamykać czy nie :shock:
to tyle na razie z góry dzięki za ew. odpowiedzi :-D
Jak znam życie dalszy ciąg pytań nastąpi :mrgreen:
pozd.Darek
 
Posty: 17
Dołączył(a): 8 lutego 2010, o 16:41
Lokalizacja: Polska centralna

przez miecu » 9 lutego 2010, o 13:29

1.poszukaj serwisowki na forum tam wszystko jest opisane jakie łancuchy zebatki itd.
2. zeby zdjac stary lancuch wystarczy ze sciagniesz na maksa w regulacji lancucha i badziesz mial swobody wystarczajaco zeby zdjac , a jak nie to przetnij poprostu.
3.lamki to normalny objaw...jak zaplasz samochod i Ci np zgasnie to tez przeciez kontrolki sie swieca
4.kranika w erce nie da sie zamknac. on jest do jazdy , res rezerwa jak malo wachy jest , pri to przelew czyli swobodny opad...kranik jest podcisnieniowy

Swoja droga wiekszosc Twoichy pytan jest nie potrzebna wystarczy sie zastanowic ;-)
 
Posty: 484
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 23:58
Lokalizacja: Lublin

przez Aeternus » 9 lutego 2010, o 13:49

Co do lancucha to na co Ci DID w tym motocyklu? Kup RK a zaosczedzone pieniadze przepij.
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 lutego 2009, o 21:28
Lokalizacja: 3miasto

re

przez darek 004 » 9 lutego 2010, o 20:10

''Miecu'' co to serwisówka :?: co do kontrolek to kiedyś był taki patent że jak autko miało małe ćiśnienie oleju na wolnych i zapalała się kontrolka od ciśnienia to spinało się kabelek tej kontrolki z kabelkiem od kontrolki ładowania i poszło :mrgreen: ciśnienie od razu się znajdywało tak że strasznie nie lubię jeżeli jakieś kontrolki zapalają się lub gasną w jednej chwili :-x

Aeternus poproszę jaśniej RK co to :?: :shock:

[ Dodano: 10 Luty 2010, 08:27 ]
Znalazłem łańcuch RK do mojej kawy sklep w Kaliszu cena 225zł oringowany czy ten będzie dobry :?: :-D
pozd.Darek
 
Posty: 17
Dołączył(a): 8 lutego 2010, o 16:41
Lokalizacja: Polska centralna

przez kaszub » 11 lutego 2010, o 02:59

darek 004 napisał(a):'Miecu'' co to serwisówka


darek 004 napisał(a):Jak znam życie dalszy ciąg pytań nastąpi


darek 004,

moze to ci pomoze szukaj sobie tutaj serwisówki do er 5 twojej ;-)

http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=38
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

przez Aeternus » 11 lutego 2010, o 22:28

Generalnie tanio 225 ale jezeli sprzedaja to do Twojego modelu i to w sklepie motocyklowym to chyba nie musze Ci mowic ze tak? bedzie dobry.
 
Posty: 74
Dołączył(a): 18 lutego 2009, o 21:28
Lokalizacja: 3miasto

przez miecu » 11 lutego 2010, o 22:44

jak zmieniasz lancuch to zmien tez zebatki :-) to sie zmienia kompletem tak jak olej z filtrem :-)
 
Posty: 484
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 23:58
Lokalizacja: Lublin

rozciaga sie łancuch`

przez Koblant » 21 lutego 2010, o 22:47

Witam mam problem taki ze podczas jazdy rozciąga się łańcuch, jak naciągnę i ustawie go to on po czasie rozciąga się samoczynnie a potem znów go naciągam i znów się rozciąga, miał ktoś kiedyś taki problem?? Motocykl z 2005 r przeb. 23 tys km
 
Posty: 42
Dołączył(a): 19 grudnia 2007, o 22:41
Lokalizacja: Kamie? Pomorski

przez majkelek84 » 21 lutego 2010, o 22:54

poszukaj było :oops: nie tak dawno zresztą
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez Koblant » 21 lutego 2010, o 23:01

Ale to go naciągnę i po paru dniach znów jest luźny
 
Posty: 42
Dołączył(a): 19 grudnia 2007, o 22:41
Lokalizacja: Kamie? Pomorski

przez kola » 21 lutego 2010, o 23:05

Koblant napisał(a):Ale to go naciągnę i po paru dniach znów jest luźny
To kup nowy i po problemie ;-)
 
Posty: 463
Dołączył(a): 7 października 2009, o 19:55
Lokalizacja: stg

przez ZenonBoski » 22 lutego 2010, o 08:45

Koblant, może za mocno go naciągasz :?: Albo masz jajko z zębatek
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez gandi » 22 lutego 2010, o 18:17

Łańcuch i zębatki są nie zmienione? Masz ten problem od kupna?
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

Napęd do zx6r 95r

przez dawgad » 21 marca 2010, o 02:37

Witam. Mam pytanko dotyczace napedu jak w temacie. Moze ktos potrfi zalatwic cos po rozsadnej cenie. Mam problem z lancuchem bo motocykl stersznie szarpie przy niskich obrotach, tak jakby lancuch byl nie rownomiernie wyeksploatowany. Wklejcie jakies wlasne sugestie i rady na przyszlosc
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15 marca 2010, o 00:28
Lokalizacja: Gliwice

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość