napęd motocyklowy - wymiana, zmiana przełożenia itp
ja strzelił????? normalnie się rozerwał??? ja to słyszałem bajki typu strzela łańcuch blokuje koło i .... nawet nie kończę?:) lepiej do takich sytuacji nie dopuszczać !!
moim zdaniem jak masz jakieś wątpliwości a kasa Cie puszcza to nie ma co gdybać przynajmniej będziesz wiedział kiedy przy jakim przebiegu wymieniłeś i komfort psychiczny masz ;-)
moim zdaniem jak masz jakieś wątpliwości a kasa Cie puszcza to nie ma co gdybać przynajmniej będziesz wiedział kiedy przy jakim przebiegu wymieniłeś i komfort psychiczny masz ;-)
- Posty: 62
- Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, o 18:49
- Lokalizacja: ma
No strzelil normalnie.Nie spotkalem sie zeby komus poszedl w kolo.Najwieksza strata oa jakiej slyszalem to pelnieta obudowa silnika w ktora przywalila koncowka lancucha.u mnie zerwal sie przy malej predkosci kolo 50 podczas naglego odkrecenia manetki i ladnie sie rozwinal na szosie.Moto dopiero kupilem i jeszcze nie zdarzylem wymienic i pech tak chcial:)
- Posty: 336
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
Fazorex82 napisał(a):No strzelil normalnie.
mi jak naciagneli w serwisie to pieknie strzelil- przerysowal kawalek felgi( wiec jak najbardziej mozliwe jest ze pojdzie w kolo) i delikatnie zeszlifowal jednego akrapa, kiedys byl jakis program w tv czy gdzies i byl kolo , ktoremu łancuch w pieknym stylu zeszlifowal pol piety i jakies tam plastikowe nadbudowy mu robili-wiec naprawde warto dbac o lancuch bo nie ma zartow z tym
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
gandi napisał(a):Może miałeś źle zakuty? Albo zrobiony na zapinkę a nie zakuty? Na zapinkę można robić łańcuchy w słabszych motocyklach, tak do 70-80KM.
naprawde?? a jak myslisz jak ktos ma pare zl na 10 to kupuje łancuch na ruskim bazarku?? lancuch mialem jeszcze oryginalny tylko jak go ciec pie******ny naciagnal na maksa ze prawie luzu nie mial to nic dziwnego ze jak odkrecilem to strzelil
- Posty: 2724
- Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
- Lokalizacja: wroclaw
Raczej pisałem o złym zakuciu do Fazorexa który nie podał przyczyny strzelenia. Paweł, u Ciebie jest ona oczywista nie musisz się ciśnieniować ;-) mi też raz cytując Ciebie "cieć" w serwisie oś tylnego koła nie ustawili dobrze w lini i klocki tarły o tarcze, dobrze że nie zrobiłem wiele km w ten sposób bo bym sobie oprócz klocków zębatkę i łańcuch zniszczył. A ten serwis niby dobrą opinie miał, bo szukałem wcześniej.
- Posty: 382
- Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33
lancuch przelatal sporo tysiecy i byl zuzyty naciagniety byl dobrze i jezeli bylby zle zakuty strzelil by wczesniej.Nie byl na zapinke.zbyt naciagniety lancuch jak nie strzeli to moze przyniesc sporo innych szkod bardzo kosztownych w naprawie.Ale bylo chyba o tym wiec mysle ze kazdy wie o co chodzi.
- Posty: 336
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
- Lokalizacja: Podkarpacie
tak to jest jak samemu nie zadbasz sobie to możesz mieć nadzieje że wszystko jest w porządku
a wiadomo kogo matka jest nadzieja... ;-)
jedziesz do serwisu kasę wywalasz i dupa do sądu taki serwis! bo nie nauczą sie porządnie brać za nasze cacuszka!!
pawelmoto2 nie wyczułeś że coś ciężko idzie moto po odpuszczeniu gazu??
moi zdaniem spinać to można łańcuch w jedno konnej maszynie jaka jest rower:) a nie w 100!!
fuszery nie ma co odwalać w tak istotnej sprawie jak napęd
a wiadomo kogo matka jest nadzieja... ;-)
jedziesz do serwisu kasę wywalasz i dupa do sądu taki serwis! bo nie nauczą sie porządnie brać za nasze cacuszka!!
pawelmoto2 nie wyczułeś że coś ciężko idzie moto po odpuszczeniu gazu??
moi zdaniem spinać to można łańcuch w jedno konnej maszynie jaka jest rower:) a nie w 100!!
fuszery nie ma co odwalać w tak istotnej sprawie jak napęd
- Posty: 62
- Dołączył(a): 26 kwietnia 2008, o 18:49
- Lokalizacja: ma
nom i tu sie zgodze z kolega co wypowiadal sie wczesiej bede musial zmienic ten łancuch i miec problem zglowy po wiadomo jak w maszynie jest cos nie tak to juz zaraz czlowiek bolu glowy dostaje takze trzeba zmienc heh tylko pytanie jaki jest naprawde bardzo dobry naped do zx6r 2000r?? jakies podpowiedzi
- Posty: 81
- Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 10:16
- Lokalizacja: Goleni
Generalnie z tego co wyczytałem to DID X-ring, a który to mniej więcej wygląda tak, że im wyższy (droższy) model tym lepszy. Chyba topowym jest x-ring hiperwzmacniany. Ja kupowałem ten prawie najlepszy. No i oczywiście powinieneś (musisz) zmienić zębatki. Ogólnie impreza na jakieś 500-700zł. Podobno łańcuchy RK też są dobre, ale mniej popularne w Polsce.
- Posty: 382
- Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33
gandi, No widzę że ty zorientowany :) fakt gdzieś od 500pln taka zabawa ;/ mnie tez będzie czekać za jakieś 2-3 sezony
przykladowy zestaw tylko nie wiem czy przypadkiem czy nie było by lepiej jakby jeszcze może zębatki były choć trochę mocniejsze od standardowych
przykladowy zestaw tylko nie wiem czy przypadkiem czy nie było by lepiej jakby jeszcze może zębatki były choć trochę mocniejsze od standardowych
- Posty: 416
- Dołączył(a): 8 października 2009, o 14:54
- Lokalizacja: Ma
Fazorex82 napisał(a):Najlepiej zebatki ktore stosuja w motoGP...
no b@ :D trzeba przyszłościowo myśleć i z rozmachu jeszcze można dołożyć taki zestaw aby się zębatki wtedy nie marnowały :lol: N.O.S
- Posty: 416
- Dołączył(a): 8 października 2009, o 14:54
- Lokalizacja: Ma
Łańcuch napędowy ER5
Witam napiszcie proszę jaki łańcuch będzie dobry do mojej Kawy czy te drogie z All. Did są warte swojej ceny może macie jakieś namiary na inne
druga sprawa jak wymontować stary u mnie nie ma żadnej spinki kiedyś jak pamiętam w Simsonie i w MZ były nie było żadnego problemu .
Trzecia sprawa kontrolka oleju i temperatury płynu zapala się i gaśnie jednocześnie tzn jak zgaszę silnik jednocześnie się zapalają ,a jak zapalę jednocześnie gasną czy to jest normalne :?: :shock:
czwarta sprawa nie mogę rozkminić :oops: w jakiej pozycji ma być kranik paliwa do jazdy na ON czy PR 1 czy RES
i czy zamykać czy nie :shock:
to tyle na razie z góry dzięki za ew. odpowiedzi :-D
Jak znam życie dalszy ciąg pytań nastąpi :mrgreen:
pozd.Darek
druga sprawa jak wymontować stary u mnie nie ma żadnej spinki kiedyś jak pamiętam w Simsonie i w MZ były nie było żadnego problemu .
Trzecia sprawa kontrolka oleju i temperatury płynu zapala się i gaśnie jednocześnie tzn jak zgaszę silnik jednocześnie się zapalają ,a jak zapalę jednocześnie gasną czy to jest normalne :?: :shock:
czwarta sprawa nie mogę rozkminić :oops: w jakiej pozycji ma być kranik paliwa do jazdy na ON czy PR 1 czy RES
i czy zamykać czy nie :shock:
to tyle na razie z góry dzięki za ew. odpowiedzi :-D
Jak znam życie dalszy ciąg pytań nastąpi :mrgreen:
pozd.Darek
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8 lutego 2010, o 16:41
- Lokalizacja: Polska centralna
1.poszukaj serwisowki na forum tam wszystko jest opisane jakie łancuchy zebatki itd.
2. zeby zdjac stary lancuch wystarczy ze sciagniesz na maksa w regulacji lancucha i badziesz mial swobody wystarczajaco zeby zdjac , a jak nie to przetnij poprostu.
3.lamki to normalny objaw...jak zaplasz samochod i Ci np zgasnie to tez przeciez kontrolki sie swieca
4.kranika w erce nie da sie zamknac. on jest do jazdy , res rezerwa jak malo wachy jest , pri to przelew czyli swobodny opad...kranik jest podcisnieniowy
Swoja droga wiekszosc Twoichy pytan jest nie potrzebna wystarczy sie zastanowic ;-)
2. zeby zdjac stary lancuch wystarczy ze sciagniesz na maksa w regulacji lancucha i badziesz mial swobody wystarczajaco zeby zdjac , a jak nie to przetnij poprostu.
3.lamki to normalny objaw...jak zaplasz samochod i Ci np zgasnie to tez przeciez kontrolki sie swieca
4.kranika w erce nie da sie zamknac. on jest do jazdy , res rezerwa jak malo wachy jest , pri to przelew czyli swobodny opad...kranik jest podcisnieniowy
Swoja droga wiekszosc Twoichy pytan jest nie potrzebna wystarczy sie zastanowic ;-)
- Posty: 484
- Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 23:58
- Lokalizacja: Lublin
re
''Miecu'' co to serwisówka :?: co do kontrolek to kiedyś był taki patent że jak autko miało małe ćiśnienie oleju na wolnych i zapalała się kontrolka od ciśnienia to spinało się kabelek tej kontrolki z kabelkiem od kontrolki ładowania i poszło :mrgreen: ciśnienie od razu się znajdywało tak że strasznie nie lubię jeżeli jakieś kontrolki zapalają się lub gasną w jednej chwili :-x
Aeternus poproszę jaśniej RK co to :?: :shock:
[ Dodano: 10 Luty 2010, 08:27 ]
Znalazłem łańcuch RK do mojej kawy sklep w Kaliszu cena 225zł oringowany czy ten będzie dobry :?: :-D
pozd.Darek
Aeternus poproszę jaśniej RK co to :?: :shock:
[ Dodano: 10 Luty 2010, 08:27 ]
Znalazłem łańcuch RK do mojej kawy sklep w Kaliszu cena 225zł oringowany czy ten będzie dobry :?: :-D
pozd.Darek
- Posty: 17
- Dołączył(a): 8 lutego 2010, o 16:41
- Lokalizacja: Polska centralna
darek 004 napisał(a):'Miecu'' co to serwisówka
darek 004 napisał(a):Jak znam życie dalszy ciąg pytań nastąpi
darek 004,
moze to ci pomoze szukaj sobie tutaj serwisówki do er 5 twojej ;-)
http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.php?t=38
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
rozciaga sie łancuch`
Witam mam problem taki ze podczas jazdy rozciąga się łańcuch, jak naciągnę i ustawie go to on po czasie rozciąga się samoczynnie a potem znów go naciągam i znów się rozciąga, miał ktoś kiedyś taki problem?? Motocykl z 2005 r przeb. 23 tys km
- Posty: 42
- Dołączył(a): 19 grudnia 2007, o 22:41
- Lokalizacja: Kamie? Pomorski
- Posty: 676
- Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Posty: 2140
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
- Lokalizacja: \m/ \m/
Napęd do zx6r 95r
Witam. Mam pytanko dotyczace napedu jak w temacie. Moze ktos potrfi zalatwic cos po rozsadnej cenie. Mam problem z lancuchem bo motocykl stersznie szarpie przy niskich obrotach, tak jakby lancuch byl nie rownomiernie wyeksploatowany. Wklejcie jakies wlasne sugestie i rady na przyszlosc
- Posty: 17
- Dołączył(a): 15 marca 2010, o 00:28
- Lokalizacja: Gliwice
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość