Strona 5 z 5

PostNapisane: 17 czerwca 2012, o 13:47
przez baxiorr
Z tego co się orentuję to chyba nie warto naprawiać tylnego amo. Jedynie wymiana na nowy;P

PostNapisane: 17 czerwca 2012, o 13:52
przez marcin186
baxiorr napisał(a):Z tego co się orentuję to chyba nie warto naprawiać tylnego amo. Jedynie wymiana na nowy;P


To mnie pocieszyłeś :roll: A macie jakieś namiary na sklepy internetowe z amortyzatorami, bo w serwisach to pewnie dostane zawału jak zapytam o cenę :cry:

[ Dodano: 17 Czerwiec 2012, 14:07 ]
Z tego co szukam na allegro to do ZR7 nic nie widzę, czy z innych motocykli kawasaki też będzie pasować amortyzator?

PostNapisane: 7 lutego 2013, o 16:37
przez M20B25
Witam,cieknie z lagow olej wiec musze wymienic uszczelniacze wystarcza uszczelniacze dolne czy tez przeciwpylkowe musze? ile powinno byc lane ml na lage?? jakies wieksze problemy ktos mial przy ZZR 600 E,dzeki i czekam.

PostNapisane: 8 lutego 2013, o 01:21
przez wierzbik13
najlepiej wymienić całość ale jeśli chcesz zaoszczędzić pare zł (niewarto) na przeciwpyłowych to sprawdź w jakim stanie jest guma i czy wszędzie elegancko dochodzi do lagi. Tyle że jeśli guma jest juz stara to nie bedzie pracowała jak należy i Twoje nowe uszczelniacze mogą szybciej się zużyć wiec lepiej zrobić raz a porządnie. Co do ilości oleju to powinienes miec napisane w serwisów-ce, jesli jej nie masz to szybko ja zdobądź- często się przydaje. Pozdr

PostNapisane: 9 lutego 2013, o 12:01
przez Memek^^
Też popieram zdanie kolegi z postu wyżej;) Polecam wymienić od razu uszczelniacz plus uszczelniacz przeciwpyłowy... Kiedyś sam miałem podobny problem i wymieniłem tylko ten dolny uszczelniacz. Była to kompletna klapa... Teraz nie żałuję paru złotych i wymieniam cały komplet. Jest pewniej i starcza na dłużej:) Pozdrawiam

PostNapisane: 23 lutego 2013, o 02:32
przez M20B25
Memek a czemu byla totalna klapa?? co sie stalo jak nie wymieniles pylkowych??

PostNapisane: 23 lutego 2013, o 22:52
przez wierzbik13
widać że kolega wyżej to Świeżak i doszukuje się oszczędności tam gdzie nie powinien... heh jakbyś dobrze czytał to co ja napisałem to byś wiedział, że twoje uszczelniacze, które powinny wytrzymać jakieś xxx km mogą zatrzeć się po pierwszym pyłku, który tam się dostanie, nawet jeśli niedawno wyjechałeś z garażu i zabawa z wymianą uszczelniaczy zacznie się na nowo. pozdr

PostNapisane: 8 sierpnia 2013, o 17:58
przez Guzik
witam. Czy lagi po wymianie oleju i uszczelniaczu sie jakoś odpowietrza?? bo gdzieś czytałem ze powinno sie odpowietrzać..

PostNapisane: 8 sierpnia 2013, o 21:19
przez Zbigniew Gil
Ja nie słyszałem nigdy o odpowietrzaniu chyba że hamulce :)

PostNapisane: 20 października 2013, o 23:37
przez pepus11
Amortyzator w lagach odpowietrza sie sam , po zalaniu olejem i kilku naciskach amortzator napije sie oleju i laga staje sie twardsza , jedynie w amortyzatorach pneumatycznych , po serwisie zawieszenia tzreba nabic odpowiednia ilosc powietrza , a najlepiej azotu

PostNapisane: 18 lipca 2014, o 15:30
przez Krzychooo
Witam!
Do wymiany samego oleju w lagach ZX6R g1 98 też wymagany jest specjalny klucz?

Re: uszczelniacze zawieszenia wymiana wycieki itp

PostNapisane: 21 października 2015, o 20:44
przez Krystian92
Witam ile oleju do lagi zx10r II generacja ?