ceramizer, płukanie silnika i inne dodatki do oleju

przez renpa1971 » 29 stycznia 2011, o 12:04

Co wy pitolicie jakie tam ceramizery to tylko chwyt reklamowy. :shock:
Dobry olej i huj po co dodatki :-(
 
Posty: 1247
Dołączył(a): 6 lutego 2009, o 16:18
Lokalizacja: lodz

przez matey » 29 stycznia 2011, o 12:16

ceramizer to taki sam shit jak ten dodatek
 
Posty: 886
Dołączył(a): 8 listopada 2010, o 13:34

przez Kropel » 29 stycznia 2011, o 17:28

Kiedyś podobny wynalazek zastosowałem do silnika dwusuwowego . Dodawało się to do mieszanki i g....no w efekcie dało.
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4 lipca 2008, o 10:12
Lokalizacja: Bielsko-Bia

przez Tazziu » 29 stycznia 2011, o 18:29

Kropel napisał(a):Kiedyś podobny wynalazek zastosowałem do silnika dwusuwowego . Dodawało się to do mieszanki i g....no w efekcie dało.

bo miales dwusuwa... nim ten preparat zadzialal to sie spalil wraz z olejem i benzyna...
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, o 19:47

przez Kropel » 29 stycznia 2011, o 18:39

No pewnie że się spalił właśnie o tym mowa.
 
Posty: 57
Dołączył(a): 4 lipca 2008, o 10:12
Lokalizacja: Bielsko-Bia

płukanie silnika-dodatek czyszczacy

przez tiger666 » 12 lipca 2011, o 20:29

Co powiecie o tym dodatku czyszczącym do oleju "motul engine clean" Używał ktoś? Ma to sens w silniku z przebiegiem 35tys? Są jakieś skutki uboczne tego?
 
Posty: 260
Dołączył(a): 30 września 2009, o 16:40
Lokalizacja: bia

przez caliper » 12 lipca 2011, o 20:32

W jakim celu chcesz to zastosować?
 
Posty: 156
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 22:37
Lokalizacja: kalisz

przez tiger666 » 12 lipca 2011, o 20:38

W celu usunięcia nagaru z silnika, zreszta sama nazwa mówi "engine clean", ale nie wiem czy to jest zdrowe dla silnika. Czytalem na forach o tym i opinie są podzielone...
 
Posty: 260
Dołączył(a): 30 września 2009, o 16:40
Lokalizacja: bia

przez _DsP_ » 12 lipca 2011, o 22:08

Używam przy każdej wymianie oleju. Niestety nie rozbierałem jeszcze głowicy i nie oglądałem tłoków, więc nie mogę powiedzieć, czy działa :)

Zgodnie z teorią, te kilka minut pracy powinno wystarczyć, aby ładnie wypłukać silnik - z tego co pamiętam to w świecie motocykli albo w motocyklu robili test chyba transalpa z czyszczeniem silnika tym ustrojstwem i po wymianie oleju parametry się poprawiły - czyli działa.
 
Posty: 100
Dołączył(a): 16 stycznia 2009, o 16:00
Lokalizacja: Kielce /

przez bimoto » 12 lipca 2011, o 22:49

ja używałem przed wymianą oleju przy 16tyś km , z niewiadomo czego na pełny systetyk:)
po kolejnych 5tyś km stwierdzam ,że negatywnych skutków nie przyniosło...
Jako ,że olej lałem Motula to środek również od niego był.
 
Posty: 385
Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 16:46
Lokalizacja: Sieradz

przez tiger666 » 13 lipca 2011, o 16:30

podobno silnik ciszej chodzi po takim płukaniu, prawda, czy bzdura? cb 400 ,1997 rok ,35tys przebiegu, olej i filtr zakupilem i teraz mysle nad Engine Clean, ale dopiero po regulacji gaźników
 
Posty: 260
Dołączył(a): 30 września 2009, o 16:40
Lokalizacja: bia

przez pawel29 » 25 stycznia 2012, o 15:09

;CERAMIZER; popatrzeć,poczytać,daje efekty a nie szkodzi. ;-)
 
Posty: 69
Dołączył(a): 5 marca 2009, o 21:59
Lokalizacja: okolice zgorzelca

przez Grzybek ZX9R » 25 stycznia 2012, o 16:48

pawel29 napisał(a):;CERAMIZER; popatrzeć,poczytać,daje efekty a nie szkodzi.

Dla mnie te wszystkie ulepszacze, ceramizery, doktory itp. to raczej dobry motyw ale dla handlarzy na sprzedaż moto czy fury :evil: A później masz zdziwko gdy zmieniasz olej i nagle zaczyna go drastycznie ubywać:-/ Jak Bierze olej to raczej znak że coś się poprostu zaczyna dziać czyli uszczelniacze zaworowe lub niestety pierścienie:-( Czasem lepiej przeliczyć czy opłaca Ci się dolewać ulepszacza czy zrobić remont i mieć spokojną głowę ;-)

[ Dodano: 25 Styczeń 2012, 15:49 ]
Gdyby te wszystkie dodatki były takie dobre to już w fabryce by je lali i polecał je każdy producent :lol: :lol:
 
Posty: 429
Dołączył(a): 1 sierpnia 2011, o 18:31
Lokalizacja: Okol. Pu

przez Herdi » 25 stycznia 2012, o 18:01

Grzybek ZX9R napisał(a):
pawel29 napisał(a):;CERAMIZER; popatrzeć,poczytać,daje efekty a nie szkodzi.

Dla mnie te wszystkie ulepszacze, ceramizery, doktory itp. to raczej dobry motyw ale dla handlarzy na sprzedaż moto czy fury :evil: A później masz zdziwko gdy zmieniasz olej i nagle zaczyna go drastycznie ubywać:-/ Jak Bierze olej to raczej znak że coś się poprostu zaczyna dziać czyli uszczelniacze zaworowe lub niestety pierścienie:-( Czasem lepiej przeliczyć czy opłaca Ci się dolewać ulepszacza czy zrobić remont i mieć spokojną głowę ;-)

[ Dodano: 25 Styczeń 2012, 15:49 ]
Gdyby te wszystkie dodatki były takie dobre to już w fabryce by je lali i polecał je każdy producent :lol: :lol:

Rewitalizant XADO jeśli już a nie Ceramizer bo Ceramizer goni w piętkę pierwowzór - to raz, a dwa to nie nie lali by bo wtedy byś rzadko bywał w serwisie.
 
Posty: 258
Dołączył(a): 22 lipca 2011, o 07:23
Lokalizacja: Castel de MotoJama

przez pawel29 » 26 stycznia 2012, o 15:12

Herdi napisał(a):
Grzybek ZX9R napisał(a):
pawel29 napisał(a):;CERAMIZER; popatrzeć,poczytać,daje efekty a nie szkodzi.

Dla mnie te wszystkie ulepszacze, ceramizery, doktory itp. to raczej dobry motyw ale dla handlarzy na sprzedaż moto czy fury :evil: A później masz zdziwko gdy zmieniasz olej i nagle zaczyna go drastycznie ubywać:-/ Jak Bierze olej to raczej znak że coś się poprostu zaczyna dziać czyli uszczelniacze zaworowe lub niestety pierścienie:-( Czasem lepiej przeliczyć czy opłaca Ci się dolewać ulepszacza czy zrobić remont i mieć spokojną głowę ;-)

[ Dodano: 25 Styczeń 2012, 15:49 ]
Gdyby te wszystkie dodatki były takie dobre to już w fabryce by je lali i polecał je każdy producent :lol: :lol:

Rewitalizant XADO jeśli już a nie Ceramizer bo Ceramizer goni w piętkę pierwowzór - to raz, a dwa to nie nie lali by bo wtedy byś rzadko bywał w serwisie.
O :XADO: niewiele wiem,natomiast ceramizer stosowałem osobiście w automatycznej skrzyni biegów,jak i w tylnym moście w aucie i muszę przyznać że efekty mnie zaskoczyły,oczywiście na plus.dwa lata temu mój szwagier użył tego środka w MZ ETZ 251.Silnik przeżył 42000km i został sprzedany jeszcze w dobrej kondycji.coś chyba w tym jest.pozdrawiam.
 
Posty: 69
Dołączył(a): 5 marca 2009, o 21:59
Lokalizacja: okolice zgorzelca

przez pepus11 » 26 stycznia 2012, o 15:23

Ja ceramizer wlałem do auta , załuję ze nie zmierzyłem kompresji wcześniej tylko już po zastosowaniu wyszło 13,5 bar na każdym garze książkowo powinno być 13 bar autko lekko niema a silnik chodzi jak zegarek
 
Posty: 855
Dołączył(a): 24 sierpnia 2010, o 21:42
Lokalizacja: Go

przez Herdi » 27 stycznia 2012, o 12:34

pawel29 napisał(a):.coś chyba w tym jest
No jest jest, gość który robi Ceramizery, kiedyś pracował dla Xado ;)
 
Posty: 258
Dołączył(a): 22 lipca 2011, o 07:23
Lokalizacja: Castel de MotoJama

przez arczi » 4 lutego 2012, o 11:29

Co do tego preparatu od nagaru, strzykawką to za dużo tego nagaru nie wyciągnąłem, dopiero po odpaleniu i wyjęciu db-killera z wydechu wyleciało może nawet pół garści jakiegoś syfu :lol:
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 września 2011, o 10:23

przez Herdi » 4 lutego 2012, o 12:19

arczi napisał(a):Co do tego preparatu od nagaru, strzykawką to za dużo tego nagaru nie wyciągnąłem, dopiero po odpaleniu i wyjęciu db-killera z wydechu wyleciało może nawet pół garści jakiegoś syfu :lol:

Ale jak to strzykawką ? :)
 
Posty: 258
Dołączył(a): 22 lipca 2011, o 07:23
Lokalizacja: Castel de MotoJama

przez arczi » 4 lutego 2012, o 18:16

Stosowanie:
1. Rozgrzać silnik. Silnik powinien być ciepły, ale nie gorący.
2. Wymontować świece (wtryskiwacze). Rozłączyć układ zapłonowy.
3. Wprowadzić przez otwory świec (wtryskiwaczy) po około 60ml preparatu na cylinder(1/4 butelki). Jedno opakowanie wystarcza na 4 cylindry.
Zamontować świece (wtryskiwacze). Odczekać ok. 60 minut, (maks czas działania do 8 godzin)
Wykręcić świece (wtryskiwacze). Strzykawką z wężykiem oddessać brud. Przykryć otwory świec czyściwem lub czymś podobnym aby wylatujący brud nie rozprysnął się np. na lakier.
Obracać rozrusznikiem przez kilkanaście sekund, aby wydmychać Pozostałości brudu.
4. Wmontować świece (wtryskiwacze) na miejsce.
5. Uruchomić silnik i utrzymać jego pracę na podwyższonych (około 2000-2500) obrotach do 15 minut. W tym czasie resztki zmiękczonych odkładów będą usunięte do układ wydechowego.
6. Wymienić olej w silniku.
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 września 2011, o 10:23

przez crazybiker_ » 4 lutego 2012, o 18:22

arczi, a mierzyles kompresje wczesniej? bo jezeli trzymalo pierścienie to teraz powinny sie rozluznic i komprecha by urosła .....
 
Posty: 97
Dołączył(a): 15 sierpnia 2007, o 13:44
Lokalizacja: Jaworzno

przez arczi » 5 lutego 2012, o 00:03

Niestety nie mierzyłem.
 
Posty: 10
Dołączył(a): 4 września 2011, o 10:23

Poprzednia strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości