regulacja zawieszenia
ER 6F - regulacja amortyzatora
Hej,
jak sie reguluje amorek w er 6f z 2008?
Jest jakies pokrętło?
jak sie reguluje amorek w er 6f z 2008?
Jest jakies pokrętło?
- Posty: 3
- Dołączył(a): 25 czerwca 2009, o 10:07
- Lokalizacja: Warszawa/Radom
regulacja zawieszenia
Witam
Jestem nowy na forum, Dolnośląskie, Olszyna Lub. , szukałem na forum tego tematu, ale znalazłem tylko o ZRX 1100. A ja mam ZZR 1100 96 rok i nie wiem czy można w moim zygzaku regulować tylne zawieszenie, tzn ustawić troche bardziej na sztywno, bo kiedy jeżdzę z pasażerem to jest trochę " kanapowo ".Jesli ktoś wie to proszę o radę, kiedys miałem GPZ 900 i była regulacja a tu nie wiem gdzie szukać. Pozdrawiam
Jestem nowy na forum, Dolnośląskie, Olszyna Lub. , szukałem na forum tego tematu, ale znalazłem tylko o ZRX 1100. A ja mam ZZR 1100 96 rok i nie wiem czy można w moim zygzaku regulować tylne zawieszenie, tzn ustawić troche bardziej na sztywno, bo kiedy jeżdzę z pasażerem to jest trochę " kanapowo ".Jesli ktoś wie to proszę o radę, kiedys miałem GPZ 900 i była regulacja a tu nie wiem gdzie szukać. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 kwietnia 2012, o 21:43 przez czatnorris, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 lipca 2009, o 12:43
- Lokalizacja: Dolny
w serwisówce masz to wszystko opisane i narysowane.
Jeżeli jej nie masz to sobie ściągnij z netu jest tego dużo.
Moim zdaniem powinieneś ustawić napięcie wstępne sprzęzyny, troche skręcić tą srubą na klucz hakowy. pozostałe regulacje masz napewno na wkrętak.
tu masz ciekawego linka:
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/u ... art17.html
Jeżeli jej nie masz to sobie ściągnij z netu jest tego dużo.
Moim zdaniem powinieneś ustawić napięcie wstępne sprzęzyny, troche skręcić tą srubą na klucz hakowy. pozostałe regulacje masz napewno na wkrętak.
tu masz ciekawego linka:
http://www.motogen.pl/artykuly/porady/u ... art17.html
- Posty: 156
- Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 22:37
- Lokalizacja: kalisz
Aha czyli regulacja jest a to jest najważniejsze.Zaniosę chyba monitor do garażu żeby patrzeć i kręcić tym wszystkim.Serwisówki nie mam ale faktycznie poszukam w necie.Właśnie dopiero co wymienione simmeringi przód i nowe oleum, więc chyba teraz czas na regulacje tyłu.Dzieki za link.
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 lipca 2009, o 12:43
- Lokalizacja: Dolny
regulacja amortyzatorow przednich zx7r
witam! potrzebuje instrukcij jak zwiekszyc twardosc przednich amorow bo jak wiade w dziure to bardzo dobija? ktore srobki dokrecic te na srobokrent czy te na klucz 17 i ile zeby bylo ok??
- Posty: 56
- Dołączył(a): 30 sierpnia 2009, o 22:37
- Lokalizacja: Cz
- Posty: 369
- Dołączył(a): 28 maja 2007, o 21:45
- Lokalizacja: k-g/p-
miałem ten sam problem gdy wymieniałem olej i uszczelniacze.
Gość wlał za dużo oleju i pomimo wkrecania i wykręcania każdej ze śrub nic ro nie dawało bo skok widelca w czasie dobicia ze zwykłej pozucji ( ze mna na moto) miał ok 2,5 cm a powinien ok 8cm czy 10cm.
Ja odkręciłem śruby na dole lag i spuszczałem po 50gram z lagi - jak było jeszcze za mało to nastepne 50 gram.
aż wkońcu mam uskok jaki mi pasuje :)
Gość wlał za dużo oleju i pomimo wkrecania i wykręcania każdej ze śrub nic ro nie dawało bo skok widelca w czasie dobicia ze zwykłej pozucji ( ze mna na moto) miał ok 2,5 cm a powinien ok 8cm czy 10cm.
Ja odkręciłem śruby na dole lag i spuszczałem po 50gram z lagi - jak było jeszcze za mało to nastepne 50 gram.
aż wkońcu mam uskok jaki mi pasuje :)
- Posty: 91
- Dołączył(a): 17 maja 2008, o 12:47
- Lokalizacja: Jarocin
regulacja zawieszenia
Otóż chcę podnieść tyłek w mojej 7. Na necie znalazłem coś takiego: http://www.bikefarmmv.de/EN/tail-riser/ ... fid=206198 Ale cholera dawać 160 zł za coś takiego to lekkie przegięcie. Czy ktoś coś podobnego montował- kupował- zrobił sam do swojego moto. Jakieś plany, zdjęcia? Bo myślę, że da rade zrobić to "samemu" (u tokarza) i zaoszczędzić trochę kasy.
Ostatnio edytowano 4 kwietnia 2012, o 22:24 przez pupgo, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 20
- Dołączył(a): 12 października 2009, o 22:44
- Lokalizacja: Legnica
Zmiana dźwigni to najprostszy sposób podniesienia tyłu, możesz jednak podłożyć kilka podkładek między mocowanie górne amortyzatora a ramę lub dotoczyć zamiast nich odpowiednią tulejkę. Jeśli zdecydujesz się na wykonanie dźwigni we własnym zakresie pamiętaj żeby wykonać je z odpowiednio mocnego materiału.
W 7 tył jest całkiem wysoko może masz poprostu za słabo skręconą sprężynę i tył za mocno siada przy obciążeniu?
W 7 tył jest całkiem wysoko może masz poprostu za słabo skręconą sprężynę i tył za mocno siada przy obciążeniu?
- Posty: 276
- Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
- Lokalizacja: DBRN
Z tego co pamiętam w zx7r,są dwie śruby do regulacji wysokości na górnym mocowaniu tylnego amortyzatora,jedna pod, a druga nad mocowaniem do ramy.
Górną śrubę wykręć maxymalnie,(tak aby dało sie ją zabezpieczyć zawleczką)i dokręć dolną śrubę,w ten sposób możesz trochę dzwignąć tyłek w 7,chyba że masz już to skręcone na maksa :-)
Sprawdż również tak jak pisał pakaaa, czy sprężyna jest odpowiednio skręcona.
Ewentualnie jak powyższe regulacje to za mało,wtedy możesz znienić kości mocowania amortyzatora na krótsze,by go jeszcze podnieść.
Ps. miałem takie kości do 7,ale sprzedałem.
Górną śrubę wykręć maxymalnie,(tak aby dało sie ją zabezpieczyć zawleczką)i dokręć dolną śrubę,w ten sposób możesz trochę dzwignąć tyłek w 7,chyba że masz już to skręcone na maksa :-)
Sprawdż również tak jak pisał pakaaa, czy sprężyna jest odpowiednio skręcona.
Ewentualnie jak powyższe regulacje to za mało,wtedy możesz znienić kości mocowania amortyzatora na krótsze,by go jeszcze podnieść.
Ps. miałem takie kości do 7,ale sprzedałem.
- Posty: 280
- Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
- Lokalizacja: Rzesz
Na kumpla 7mce zanim jeszcze obniżył tyłek to szczerze powiem ze gorzej mi sie jechało
- za wysoko sie siedzi, nie idzie sie juz tak schować za owiewkę i nie dośc ze w 7mce kierownica jest bardzo nisko i cały ciężar masz na nadgarstkach to u niego jeszcze bardziej to odczuwałem.
Sam bym nie podnosił zadupka - chyba że co jedynie na streeta i wygiąć mu tyłek w góre ale wysokość zostawi tak jak jest.
- za wysoko sie siedzi, nie idzie sie juz tak schować za owiewkę i nie dośc ze w 7mce kierownica jest bardzo nisko i cały ciężar masz na nadgarstkach to u niego jeszcze bardziej to odczuwałem.
Sam bym nie podnosił zadupka - chyba że co jedynie na streeta i wygiąć mu tyłek w góre ale wysokość zostawi tak jak jest.
- Posty: 91
- Dołączył(a): 17 maja 2008, o 12:47
- Lokalizacja: Jarocin
ZenonBoski napisał(a):pupgo, że tak skromnie zapytam - po co :?:
Chciałem trochę spuścić przód, podnieść tyłek i nadać mu jeszcze bardziej agresywny wygląd (chociaż i tak tył jest wysoko). Cholera chyba przez tą pizgawice za oknem z nudów bije mi na dekiel i kombinuję jak tylko mogę :lol:
- Posty: 20
- Dołączył(a): 12 października 2009, o 22:44
- Lokalizacja: Legnica
śrubka regulacji zawieszenia
pytanie odnosnie tej srubki w zx600g 1999r. da sie to jakos wykrecic wymienic badz cokolwike z tym zrobic? nie moge sobie ustawic zawiechy tak jak bym tego chcial przez te srubki. sa strasznie zjechane i ani w jedna ani w druga. ma ktos jakies rady?
Ostatnio edytowano 30 maja 2012, o 20:18 przez szoscio, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 9
- Dołączył(a): 17 października 2008, o 16:09
- Lokalizacja: Lubart
- Posty: 2140
- Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
- Lokalizacja: \m/ \m/
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości