Strona 4 z 5

PostNapisane: 11 kwietnia 2010, o 14:14
przez zunmen
Fajnie . Kurde ile miejsca pod zadupkiem :)
Moja tak wyglada : http://www.bikepics.com/pictures/1935482/

PostNapisane: 11 kwietnia 2010, o 17:33
przez Mario
moja podobnie na Arrow-ach wygladała ale zachcialo sie zmian:)

PostNapisane: 13 kwietnia 2010, o 15:58
przez Mario
..................pomine to !!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:



powracajac do tematu zamontowałem eliminatory i sprzet dziala ok!!! pieknie sie wkreca zero dolin na niskich obrotach wszystko si

kontrolka Fi

PostNapisane: 17 czerwca 2010, o 22:02
przez Lonnet
Komunikat pojawił sie po wymianie blaszki jak na zdjeciu poniżej.

http://img269.imageshack.us/img269/2689/blaszkap.jpg

Dodatkowo dzwięk podczas włączania - jest jakby ktoś charkał obok. Czy ktoś z Was miał podobny problem. Tak czy siak moto wraca do serwisu jutro, a ja stracilem wieczór - zamiast polatać to sie po du.... drapałem.

PostNapisane: 23 czerwca 2010, o 09:02
przez Lonnet
moto nie leci ani na prawo ani na lewo podczas jazdy bez trzymanki, a co do regulacji tylnego koła to musze sprawdzić

A juz na pewno nigdzie nie dzwoniłem :lol:

[ Dodano: 25 Czerwiec 2010, 11:44 ]
A wogóle to jestem niepocieszony - nikt z Was nie ma pojęcia co z tym błedem :lol: . A ja się paru rzeczy dowiedziałem.

[ Dodano: 9 Lipiec 2010, 10:41 ]
No i na razie wygląda wszystko ok po wymianie listwy przepustnic. Czas pokaże czy naprawa byla skuteczna.

PostNapisane: 11 sierpnia 2010, o 09:42
przez premislaus
Panowie, odgrzeję temat w zakresie migającej kontrolki FI. (coś mi się wydaje że nie ma ona funkcji odstraszacza ...)

Mam ZX6R z 2005.
Poczytałem trochę serwisówkę i zapytam czy robiliście coś kiedyś z diagnozowaniem błędów za pomocą "self diagnostic unit" ?

Czy może do tego moto podłącza się komputer i odczytuje błędy ?

PostNapisane: 14 września 2010, o 17:04
przez radek.88
Ja robiłem, nie trzeba do tego kompa. mi świeciła kontrolka bo miałem inny wydech. sprzwdziłem podłączając odpowiedni kabelek do masy i wtedy kontrolka FI miga w sposób dający się odczytać w taki sposób: np 3 szybkie mignięcia i 4 dłuższe, zapamiętujesz i sprawdzasz w książce serwisowej. To tyle. A błąd FI spowodowany odłaczeniem silniczka krokowego od exup łatwo obejść i praktycznie za darmo. Daje link na jutuba jakby mogło się komuś przydać: http://www.youtube.com/watch?v=_g6nrjtA0Ag

exup a zmiana wydechu

PostNapisane: 4 stycznia 2011, o 17:10
przez january4
witam szanownych kolegow . od niedawna jestem posiadaczem kawasaki zx10r z 2009r. jest to motocykl z usa lekko uszkodzony. chcialbym w nim wymienic tłumik na sportowy AKRAPOVIC . poniewaz jestem laikiem w sprawach tuningu mam do was pytanie. czy po montarzu takiego wydechu bede musial jechac na hamownie? czy i jak zmienia sie parametry silnika? no i co najbardziej mnie ciekawi , tam do tego tlumika ida jakies 2 linki czy cos w tym stylu. prowadza one pod siedzenie do jakiegos urzadzenia, sterownika czy cos w tym stylu,nie wiem jak to nazwac? co robi sie z tym wszystkim po zamontowaniu sportowego? prosze o szybka odp , moge wyslac zdj mailem ,jesli bedzie ktos zainteresowany pomoca w owej sprawie. pozdrawiam rafal [/b]

PostNapisane: 4 stycznia 2011, o 17:44
przez Lester1970
january4 napisał(a): tam do tego tlumika ida jakies 2 linki czy cos w tym stylu. prowadza one pod siedzenie do jakiegos urzadzenia, sterownika czy cos w tym stylu,nie wiem jak to nazwac?

I jeżeli tych" linek" nie podłączysz,to będzie ci się wyświetlał błąd.Jedna koleżanka tak ma-pewnie nikt nie zgadnie która :mrgreen:
A tak ogólnie ,to zapraszamy do powitalni
http://www.mojekawasaki.pl/viewforum.php?f=16

PostNapisane: 4 stycznia 2011, o 19:33
przez glowa
linki możesz wypiąć u mnie w zx10r 06r po wyjęciu linek nie było żadnego błędu ale moto stracił trochę na dolnym zakresie obr.

PostNapisane: 4 stycznia 2011, o 20:49
przez A.S.
Witam!!
Nie wolno odpinać całego silnika od kostki .. tzn. nie że niewolno ale będą błędy na wyświetlaczu .. same linki od strony "motyla" w wydechu można spokojnie odłączyć .. komputer nie pozna że linka niczym nie steruje ;-)

PostNapisane: 4 stycznia 2011, o 22:09
przez january4
dzieki koledzy czyli stawiam na odp zeby odpiac je od strony wydechu :-) jestem laikieem w tych sprawach ale to nie moj pierwszy motor z rodziny KAWY :mrgreen: dwa lata temu jezdzilem przez sezon KAWA zx6r z 2006 roku. poprostu pytam bo w moim kregu znajomych niema fachowcow w sprawie motocyki :cry: a tak przy okazji to chcialbym sie dowiedziec jakie zadanie ma to w motocyklu? pozdro ;-)

kontrolka Fi

PostNapisane: 28 stycznia 2011, o 11:57
przez dzymol
witam
czy jest możliwość usunięcia błedu komputera tzn odczytanie numeru błedu samemu nie w serwisie ??
czy konieczne jest podłączenie pod komputer czy jest jakiś myk i pokaże się kod błędu ??
chyba mozna kupic wtyczke i podłączyć pod komp ale chyba trzeba miec jakis specjalny program ??
prosze o pomoc
pozdrawiam

PostNapisane: 28 stycznia 2011, o 13:06
przez matey
wydaje mi się ze sam bez programu diagnostycznego nic nie zdziałasz, w starszych konstrukcjach samochodów odłączenie akumulatora na kilka godzin kasowało błedy, ale watpie żeby to się dało w Twoim motocyklu zrobić

PostNapisane: 2 lutego 2011, o 18:13
przez isio
Z komputerem czy bez błędu nie wykasujesz, błędy pozostają na zawsze w pamięci komputera. Komputer służy do diagnozy i odczytania błędu.

PostNapisane: 4 lutego 2011, o 10:53
przez Lonnet
odczytanie jest mozliwe - przy czym musisz miec książkę serwisowa a błedu z kompa nie usuniesz - mi wspaniały serwis kawasaki w katowicach zrobił 270 notyfikacji o błedzie - o czym chu...mnie nie poinformowali - dowiedziałem się w innym serwisie ze ktoś bardzo świetnie naprawiał motko :evil: :evil: :evil: ffs

[ Dodano: 4 Luty 2011, 09:58 ]
dzymol - po kiego chcesz usuwać błąd z kompa - jak se tam jest to niech se siedzi - nawet przy sprzedaży moto lepiej historię miec niż jej nie mieć. Insza sprawa gdy bład miga na pulpicie. MI się pojawiało FI - a potem dowiedziałem się że kod błedu to 62.

W serwisuwce dla swojego moto znajdziesz instrukcję jak poznac kod błędu. Chyba wciskałem ODO przy włączeniu moto. i wtedy pojawiała się cyferka - jakoś tak

PostNapisane: 4 lutego 2011, o 11:31
przez dzymol
a no właśnie świeci mi f1 dlatego chce sie go pozbyc z tego co wiem to w moim modelu kod błedu można poznac chyba tylko podłączając pod kompa mam serwisówke wiec mając kod błedu odczytam co nie tak
wiem ze w starszych konstrukcjach była jakis knif robiąc zworkę pomiedzy kabelkami a u mnie ponoc się nie da

ja podejrzewam ze po glebie pierdolnoł si ten czujnik żyroskopowy ale wole odczytac bład i wtedy wiadomo co i jak a nie wymieniac czujnik na chybił trafił

PostNapisane: 4 lutego 2011, o 11:59
przez zunmen
dzymol, a mozesz napisać jakie moto ??

PostNapisane: 4 lutego 2011, o 12:40
przez Lonnet
prawdopodobnie chodzi o FI - fuel injection, nie F1

PostNapisane: 4 lutego 2011, o 15:39
przez dzymol
moto to zx6r 2007 a błąd mozliwe fi

PostNapisane: 7 lutego 2011, o 13:09
przez Lonnet
no i szukałeś manuala dla swojej niuni? bo w modelu z 2005 serwis mógł kody usunąć tak przynajmniej pisze w serwisówce dla tego rocznika

PostNapisane: 7 lutego 2011, o 19:30
przez Lonnet
Były bo i ja miałem z tym stres, tyle ze do jego niuni musi miec manuala z serwisu.

PostNapisane: 7 lutego 2011, o 22:00
przez dzymol
kaszub poszukam moze czegoś więcej sie dowiem
lonnet mam manual owners
mjusze tylko odczytać ten pieprzony kod z kompa i sprawdze w manualu co on oznacza
poszukam moze znajde service manual albo workshop manual`a moze tam coś znajde
wiem ze 05-06 mozna było jakies kabelki polączyć i wyskakiwał błąd
w r1 jest sekwencja użycia knefli przy liczniku i tez wyskakuje a tu ??? kiszka

[ Dodano: 7 Luty 2011, 21:36 ]
panowie znalałzem przerwane kabelki które wchodza do exapa czy sondy mniejsza o to (przejście kolektorów z4 na 2 sa takie kabelki) podłącze je i sprawdze czy dlaej swiec sie f1
pewnie sie przerwały przy glebie

PostNapisane: 8 lutego 2011, o 10:21
przez Lonnet
ale w manualu pisze jak taki błąd można odczytać bez użycia kompa - przynajmniej dla mojez zety pisało. Ciekawostka jest taka z komputer w serwisie podał kod błedu i nic poza tym, żadnych wskazówek jak to naprawić...

PostNapisane: 19 kwietnia 2011, o 17:24
przez suli
mam blad 83 Oxygen sensor #2 inactivation, wiring open or short (Equipped Models) :) co robic ?:) nie znam sie kompletenie na mechanice ;)

[ZX6R] Zmiana wydechu

PostNapisane: 7 lipca 2011, o 09:52
przez patryho
Wymieniłem w swojej nince 05 wydech na tuningowy i tu dwie LIPY:
- zapaliła się lampka FI (odłączyłem exup)
- moto zupełnie straciło moc w dolnym i średnim zakresie (mam założony K&N)

Macie pomysł jak sytuacje uratować?!

PostNapisane: 7 lipca 2011, o 10:04
przez Ssiwy3
błąd f1 przy wymianie wydechu to na 100% exup i przez to straciłeś moc . exup pomaga silnikowi utrzumowac wiekszą moc na niszych obrotach poprzez blokowanie i odblokowywanie zapadki regulującej wypuszczanie spalin do tłumika.
ale nawet jak byś odłączył linki to błąd ni powinien sie pojawic.
sprawdz mechanizm exup czy sie nie zacina jesli tak to odlącz linki z drugiej strony tzn przy mechanizmie

PostNapisane: 7 lipca 2011, o 14:10
przez sebasbox
patryho, Ssiwy3 właśnie po odłączeniu linek\exupa pojawia się błąd FI i to jak najbardziej normalne. Exup po przekręceniu stacyjki sprawdza maksymalne punkty oporu (przekręca sie w lewo i w prawo). Jak masz zdjęte linki to exup nie "czuje" oporu i dlatego wywala FI.
Rozwiązaniem jest założenie na exup blaszki która będzie blokowała/opierała się o exup i ten dzięki temu będzie myślal ze linki cały czas są założone (powinieneś takie cuś dostać razem z wydechem, a jak nie to trzeba dorobić).
Ja u siebie po założeniu wydechu i oczywiście eliminacji linek exupa nie zaóważyłem spadku mocy. Dioda FI nie świeci się.
Jaki wydech zakładałeś (firma)?
Nowy czy używany (jak używany to zapewne nie dostałeś wyszstkich elementów)?

PostNapisane: 7 lipca 2011, o 14:25
przez levisik
Jaki jest sens wywalania exupa ? czy właśnie przez to nie pozbywacie się mocy w dolnym zakresie obrotów ?

PostNapisane: 7 lipca 2011, o 15:15
przez patryho
Żadne z wydechów dostępnych na rynku mi się nie podobały więc zamówiłem u producenta wg mojego gustu i teraz jest kozacko - zrobię dziś fotkę i podrzucę :mrgreen:
Blaszkę właśnie dorabiam - 8-)