Exup - Kontrolka Fi
- Posty: 357
- Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Wroc
- Posty: 357
- Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Wroc
- Posty: 357
- Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Wroc
- Posty: 357
- Dołączył(a): 1 listopada 2009, o 09:09
- Lokalizacja: Wroc
andd11 napisał(a):haha no właśnie angielski to raczej w porozumiewaniu się ale technicznie to już mnie nie przypilnowali :/
to jakbys dorwał serwisowke po angielsku i nie bardzo sobie z nia poradził to ten translator online moze byc pomocny
http://www.translatica.pl/
zawsze to tłumaczenie za free i można coś zmontować
- Posty: 219
- Dołączył(a): 8 stycznia 2010, o 12:21
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
andd11 napisał(a):Mam pytanko zaświeciło mi się FI, ale pali sie na wyłączonym zapłonie a jak odpalę to gaśnie co to może oznaczać dzięki za odp
andd11 napisał(a):u mnie właśnie gaśnie od razu po przekręceniu kluczyka wiec nie wiem co to może być
Musisz troche konkretniej napisac jak jest,bo raz piszesz ze gasnie jak odpalisz,a raz ze po przekreceniu kluczyka(czy kluczykiem odpalasz? :lol: )
Konkretnie czyli:
Jak moto jest wylaczone to swieci,nie swieci czy mruga?
Jak wlozysz klucz swieci nie swieci,czy mruga?
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony wylacznik po prawej w pozycji wyl.)
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony przelacznik w pozycji wlacz.)
Jak odpalisz swieci,nie swieci,czy mruga?
Sprawdz dokaldnie to co wyzej napisalem,pomiedzy kazda czynnoscia odczekaj 20 sek.bo moze byc tak ze po jakieis z czynnosci dopiero po 10 sek.komputer odczyta blad.(jezeli taki istnieje a jeszcze nie jest zaprogramowany)
Odpisz konkretnie na powyzsze pytania.
dzisiaj niestety nie dam rady tego sprawdzić, za dużo pracy nawet w tak megaśnie słoneczny dzionek nie miałem jak odpalić :( ale jutro sprawdze to napiszę dokładnie jak jest teraz to juz nawet niewiem czy gaśnie po przekręceniu czy dopiero po odpaleniu ale odpalam starterem heh tego jestm pewny :lol:
- Posty: 67
- Dołączył(a): 27 listopada 2009, o 19:55
- Lokalizacja: Op'oleCityRa
Witam ponwnie sprawdziłem i wyglada to tak.
Na wstępie przypominam że kontrolka się zapala kiedy WYŁĄCZAM zapłon i gaśnie samoistnie po dłuższym czasie niewiem po ilu ale napewno po paru godzinach już nie mruga.
Więc tak dzisiaj podchode do moto,nie mruga, włączam zapłon dalej nie mruga, gaszę zapłon i jest mruga
teraz odpowiadam na pytania:
Jak moto jest wylaczone to swieci,nie swieci czy mruga?
odp. powoli mruga
Jak wlozysz klucz swieci nie swieci,czy mruga?
odp. jak włoże kluczyk i nie przekręce to mruga jak przekręce to gaśnie
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony wylacznik po prawej w pozycji wyl.)
odp. nie mruga
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony przelacznik w pozycji wlacz.)
odp. nie mruga
Jak odpalisz swieci,nie swieci,czy mruga?
odp. nie mruga
Mruga tylko jak wyłącze zapłon (mruga powoli)
Test wypada tak samo, obojętnie czy włączm i wyłączam tylko zapłon, czy bym odpalał i gasił moto
Na wstępie przypominam że kontrolka się zapala kiedy WYŁĄCZAM zapłon i gaśnie samoistnie po dłuższym czasie niewiem po ilu ale napewno po paru godzinach już nie mruga.
Więc tak dzisiaj podchode do moto,nie mruga, włączam zapłon dalej nie mruga, gaszę zapłon i jest mruga
teraz odpowiadam na pytania:
Jak moto jest wylaczone to swieci,nie swieci czy mruga?
odp. powoli mruga
Jak wlozysz klucz swieci nie swieci,czy mruga?
odp. jak włoże kluczyk i nie przekręce to mruga jak przekręce to gaśnie
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony wylacznik po prawej w pozycji wyl.)
odp. nie mruga
Jak przekrecisz klucz to swieci,nie swieci,czy mruga?(czerwony przelacznik w pozycji wlacz.)
odp. nie mruga
Jak odpalisz swieci,nie swieci,czy mruga?
odp. nie mruga
Mruga tylko jak wyłącze zapłon (mruga powoli)
Test wypada tak samo, obojętnie czy włączm i wyłączam tylko zapłon, czy bym odpalał i gasił moto
- Posty: 67
- Dołączył(a): 27 listopada 2009, o 19:55
- Lokalizacja: Op'oleCityRa
kriszx-6r zdaje relację :-D , zrobiłem jak pisałeś i BINGOO :-P zgasło i jak narazie sie nie zaświeca od razu lepiej ciekawe co to było, ale najważniejsze że już oka nie drażni wielkie dzięki :-) a odpisuj dopiero teraz bo zalatany trochę byłem no i pogoda u nas dziwnie mokra :-( wsumie dzisiaj też deszczowo ale musiałem to sprawdzić jeszcze raz wielkie dzięki ;-) pozdroo
- Posty: 67
- Dołączył(a): 27 listopada 2009, o 19:55
- Lokalizacja: Op'oleCityRa
diabelek669 napisał(a):andd11, NO spok ja w swojej ustawiam kontrolke ob na 15.500 ciezko ja u nas wkrecic
:-( U nas terz :-/ :-/Sloniceeee deszcz a zrana pizga niemilosiernie :mrgreen: :lol:
Nie mowa o tej kontrolce o ktorej piszesz.
andd11 pisze o FI,czyli o kontrolce ktora wskazuje bledy.
Moze ona rowniez miec zastosowanie"odstraszacza" w wiekszosci samochodow z immobilaiserem sa takie kontrolki ,w motocyklach rowniez,jednak w moto w 99% da sie je wylaczyc i wlasnie to,zrobil andd11. ;-)
U mnie FI tak samo miga.
Chciałam wyłączyć ale akurat aku poszedł w pizdu.
kriszx-6r masz na myśli że to nie jest nic złego, i może sobie migać?
Czy to wyłączyć?
[ Dodano: 31 Marzec 2010, 19:29 ]
Ok jest w serwisówce że miga 24 h po wyjęciu kluczyka.
Można wyłączyć jak się chce.
kriszx-6r, dzięki :-)
Chciałam wyłączyć ale akurat aku poszedł w pizdu.
kriszx-6r napisał(a):Moze ona rowniez miec zastosowanie"odstraszacza" w wiekszosci samochodow z immobilaiserem sa takie kontrolki ,w motocyklach rowniez,jednak w moto w 99% da sie je wylaczyc i wlasnie to,zrobil andd11. ;-)
kriszx-6r masz na myśli że to nie jest nic złego, i może sobie migać?
Czy to wyłączyć?
[ Dodano: 31 Marzec 2010, 19:29 ]
Ok jest w serwisówce że miga 24 h po wyjęciu kluczyka.
Można wyłączyć jak się chce.
kriszx-6r, dzięki :-)
- Posty: 177
- Dołączył(a): 21 kwietnia 2009, o 00:11
- Lokalizacja: Szczecin
kontrolka ta w trybie czuwania sygnalizuje działanie imo. to że po zgaszeniu moto ona jakiś czas mruga to jest normalne jednak ze względu na oszczędność energii po jakimś czasie przestaje ;)
mi tez się raz świeciła cały czas powód? złej jakości paliwo prawdopodobnie. Potem zalałem jej shella v-power trochę przegoniłem na obrotach i już spokój sprawdź to też;)
kolejna sprawa jak masz akcesoryjny wydech bez exup'a tez się świeci bo wykrywa błąd silniczka sterującego czy coś tam idzie to obejść ale musiałbym iść zobaczyć do siebie jak bo to na jakimś patencie jest :P
kolejne możliwe powody zapchanie wtrysków (syf w paliwie)
błędny odczyt sondy lambda(w kawie osobiście tego nie miałem ale kumpel w gixie ma tak że jak pojedziemy w góry to mu świeci też pewnie dlatego że powietrze rzadsze zły skład mieszanki wtedy jest chyba
mi tez się raz świeciła cały czas powód? złej jakości paliwo prawdopodobnie. Potem zalałem jej shella v-power trochę przegoniłem na obrotach i już spokój sprawdź to też;)
kolejna sprawa jak masz akcesoryjny wydech bez exup'a tez się świeci bo wykrywa błąd silniczka sterującego czy coś tam idzie to obejść ale musiałbym iść zobaczyć do siebie jak bo to na jakimś patencie jest :P
kolejne możliwe powody zapchanie wtrysków (syf w paliwie)
błędny odczyt sondy lambda(w kawie osobiście tego nie miałem ale kumpel w gixie ma tak że jak pojedziemy w góry to mu świeci też pewnie dlatego że powietrze rzadsze zły skład mieszanki wtedy jest chyba
- Posty: 43
- Dołączył(a): 18 czerwca 2009, o 20:56
- Lokalizacja: K
decu Nim cos napiszesz to przeczytaj dokladnie temat ,bo mozesz wprowadzac w blad i ktos kto nie siedzi w temacie nie koniecznie zrozumi to tak jak Ty to rozumiesz
Swieci ale po odpaleniu,a nie tak jak bylo w temacie
Nie rozumie po co dodawac cos to tematu jak sprawa zostala rozwiazana,tylko sie syf robi,chyba ze ktos ma podobny problem i zwraca sie z pytaniem,to wtedy ok.
decu napisał(a):kolejna sprawa jak masz akcesoryjny wydech bez exup'a tez się świeci bo wykrywa błąd silniczka sterującego czy coś tam idzie to obejść ale musiałbym iść zobaczyć do siebie jak bo to na jakimś patencie jest :P
kolejne możliwe powody zapchanie wtrysków (syf w paliwie)
błędny odczyt sondy lambda(w kawie osobiście tego nie miałem ale kumpel w gixie ma tak że jak pojedziemy w góry to mu świeci też pewnie dlatego że powietrze rzadsze zły skład mieszanki wtedy jest chyba
Swieci ale po odpaleniu,a nie tak jak bylo w temacie
Nie rozumie po co dodawac cos to tematu jak sprawa zostala rozwiazana,tylko sie syf robi,chyba ze ktos ma podobny problem i zwraca sie z pytaniem,to wtedy ok.
decu napisał(a):no to skoro świeci sie po odpaleniu (w czasie jazdy) znakiem że komputer wywala bład i dałem mu propozycje co może byc nie tak albo komuś innemu z podobnym problemem.
Mozesz mi pokazac posta w ktorym ktos pisal ze swieci po odpaleniu(w czysie jazdy)???
Pozatym chodzi o to ze z Twojego posta(tego co wyzej zacytowlem) nie mozna stwierdzic ze chodzi o swiecaca kontrolke w czasie jazdy(po odpaleniu).
exup - Kontrolka FI
Witam!!! nie chcialem zakladac tego tematu bo pare tematow wstecz juz jest cos podobnego !!! ale jednak w moim przypadku jest roznica. mianowicie.......
jestem po przeróbce ukladu wydechowego w sprzecie tzn zamontowałem jeden komin "krotki" czyli uklad 4w2w1(mazyna jest po regulacji zaworow itd) seryjnie w ukladzie zostawilem sondy, kata, exupa wywalilem!!!
zrobilem na tym zestawie przed regulacja zaworow ok 150 km. Po regulacji i przegladzie pojawia sie magiczne Fi!!! Tak sobie mysle ze jest to wina exzupa a raczej jego brak ale chcialem was prosic o zdanie!!!
FI nie pojawia sie zaraz po uruchomieniu sprzeta pojawia jak mazyna ma ok 52 st C.
Domowym sposobem udało mi sie ten Blad skasowac posiadam eliminatory sondy z ukladu ktory mialem wczesniej w moto( kompletny uklad ARROWA bez sond kata i exupa) wypiolem sondy i wczepilem te eliminatory!!
I pytanie czy idzie samemu skasowac ten blad ale tak zeby sondy byly wpiete w kompa czy zostawic je wypiete i podpiac te eliminatory???
Przepraszam za moj chaos słowny :)
jestem po przeróbce ukladu wydechowego w sprzecie tzn zamontowałem jeden komin "krotki" czyli uklad 4w2w1(mazyna jest po regulacji zaworow itd) seryjnie w ukladzie zostawilem sondy, kata, exupa wywalilem!!!
zrobilem na tym zestawie przed regulacja zaworow ok 150 km. Po regulacji i przegladzie pojawia sie magiczne Fi!!! Tak sobie mysle ze jest to wina exzupa a raczej jego brak ale chcialem was prosic o zdanie!!!
FI nie pojawia sie zaraz po uruchomieniu sprzeta pojawia jak mazyna ma ok 52 st C.
Domowym sposobem udało mi sie ten Blad skasowac posiadam eliminatory sondy z ukladu ktory mialem wczesniej w moto( kompletny uklad ARROWA bez sond kata i exupa) wypiolem sondy i wczepilem te eliminatory!!
I pytanie czy idzie samemu skasowac ten blad ale tak zeby sondy byly wpiete w kompa czy zostawic je wypiete i podpiac te eliminatory???
Przepraszam za moj chaos słowny :)
Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2011, o 14:46 przez Mario, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 110
- Dołączył(a): 25 grudnia 2007, o 13:12
- Lokalizacja: Swarz?dz k/Poznania
Mario, to napewnie nie EXUP ( w właściwie jego brak ) . Skoro wcześniej juz w ARROWie nie miałeś EXUPa i wszystko bylo OK to nie to .
Wywaliłeś całego ARROWa ?? Od samych kolektorow i wsadziłes seryjne kolektory i katalizator i tylko sama końcówkę zmieniłeś na pojedynczą ??
Wywaliłeś całego ARROWa ?? Od samych kolektorow i wsadziłes seryjne kolektory i katalizator i tylko sama końcówkę zmieniłeś na pojedynczą ??
- Posty: 372
- Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 13:16
- Lokalizacja: Kra
tak dokladnie tylko na Arrowach mialem wlasnie te eliminatory ktore wpinalem w kostki od kompa (wlasnie zeby nie pokazywal sie blad) to byl kompletny uklad od kolektorow pelen przelot arrow nie mial sond dlatego trzeba bylo je oszukac tymi kostkami "eliminatorami"
Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2010, o 22:51 przez Mario, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 110
- Dołączył(a): 25 grudnia 2007, o 13:12
- Lokalizacja: Swarz?dz k/Poznania
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości