Strona 1 z 1

zx6r chrobotanie łożyska z zębatki alternatora

PostNapisane: 18 sierpnia 2017, o 01:15
przez wp4pl
Witam. Moja kawa ma problem,prawie zawsze po odpaleniu przez 10-15 sec słychać chrobotanie(ocieranie zębatki z pod pokrywy alternatora, o obudowe. Mechanik miał to rozebrane, zębatka na wałku miała taki luz ze można nią było ruszać na boki. Rzecz w tym że zamowilem drugą zębatke(używaną) (bo samej tulejki nie można dostać) która po założeniu na wałek siedziała w miare sztywno, ale po kilku dniach problem znowu wrócił. Tulejka(łożysko ślizgowe) w tej zębatce jest aluminiowe, wałek twarda stal, jest możliwe że wałek sie poddał i zatarł(dostał luzu) ? bo ogolnie wygląda na wyślizgany. Nie wiem co o tym myślec, nowa oryginalna zębatka kosztuje 400 zł, wałek używki widzialem po 200. Boje sie ze jak kupie nową zębatke to ona tez padnie,a by wymienić wał to trzeba wyciągac silnik...
nie wiem co z tym faktem zrobić i jaka jest przyczyna że to dostaje luzów(zatarło się)
Czy ktos miał podobny problem ?

Obrazek
Obrazek
https://zapodaj.net/c945a30eb2330.jpg.html
https://zapodaj.net/a8c1dd19193d6.jpg.html