Strona 1 z 46

opony motocylowe - jakie? naprawiać? inny rozmiar?

PostNapisane: 27 lutego 2008, o 11:03
przez olsen
My?le nad wrzuceniem do swojej GPZ wiekszych kapci, z przoddu 110/70 - 16 a z ty?u 130/70 - 16 tylko nie wiem czy felgi sa do niskoprofiilowych przstosowane. Niby ró?niica du?a nie jest bo fabryka z ty?u dala 120/90-H16 a przód chyba 100/90-H16. Co o tym s?dzicie?



1.Cała wiedza forum o oponach zebrana w jednym temacie, jakie? zmiana rozmiaru itp.
2. Jesli szukasz pomocy w tej dziedzinie, przeczytaj ten temat.
3. Chcesz zmienic rozmiar opony? w tym temacie dowiesz sie czy mozna i czy jest to wykonalne
4. Jesli nie znalazles odpowiedzi pewnie zle szukales, wroc do punktu nr 2.

p.s jezeli jakims cudem w tym temacie nie ma odpowiedzi na nurtujace cie pytanie, załóż nowy temat(dotyczy nowego modelu opony). Ktorys z moderatorow napewno oceni czy tak bylo i ewentualnie nagrodzi lub tez nie ostrzezeniem za "śmiecenie" :mrgreen:

PostNapisane: 27 lutego 2008, o 11:16
przez Micha
My¶le ¿e powinno bez problemu wej¶æ ale czy to Ci poprawi jako¶æ jazdy, w to raczej w±tpie.

PostNapisane: 27 lutego 2008, o 12:22
przez MACI_MG
kolego dobry pomys³te¿o tym my¶le ale tylko o tyle ?????

PostNapisane: 27 lutego 2008, o 15:04
przez olsen
Nie chce za du¿ych zeby sie nie je¼dzi³o nieprzyjemnie w zakrêtach, to taki z³oty ¶rodek dla mnie, poprawiæ wygl±d ale nie zepsuc za bardzo w³a¶ciwo¶ci jezdnych. Mo¿e do ty³u rzuce 140/70-16 ale jeszcze zobacze. Najpierw kupiê jakie¶ tanie u¿ywki i na nich sprawdze jak siiê je¼dzi

[ Dodano: 27 Luty 2008, 14:06 ]
PS: jak my¶licie ile s± warte wk³adki pomiêdzy owiewke a p³ug do gpz 500? Te wype³niaj±ce t± lukê...

uszczelniacze przebitych opon

PostNapisane: 23 kwietnia 2008, o 22:13
przez perez
witam!!

czy korzystali¶cie kiedy¶ z uszczelniaczy opon w aerozolu, czy sprawdza sie ta metoda??

szukam czego¶ takiego, tak ¿eby miec jakies zabezpieczenie na d³u¿szej trasie. na allegro znalaz³em jedn± pozycjê, ale tylko do opon do 15 cali.

http://allegro.pl/item349185482_nigrin_ ... opone.html

PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 19:32
przez skrzypolzx9r
Witam! Jesli chodzi o zabezpieczenie na dluzsza trase to polecam wlasnie cos takiego, ale po zastosowaniu takiego srodka to wlasciwie przy najblizszej mozliwej okazji i tak powinienies wymiecnic albo skleic gume!! Bo ten aerozol sluzy tylko jak "dojazdowka" i tez mozna na tym jechac z bardzo ograniczona predkoscia ale jak najbardziej polecam :!: Kumpel mial okazje z czegos podobnego skozystac i sie sprawdzilo, a poza tym widzialem test tego w jakims programie.

PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 22:00
przez PG
osobiscie nie testowalem ale slyszalem kilka zlych opini ...
sam wolalbym dolozyc i kupic taki zestaw
http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/prod ... ts_id=1518 jest drozszy ale tez mozna go wiecej razy uzyc.
naprawiasz i sie nie przejmujesz jedziesz dalej.
w przypadku spray-a trzeba szukac wulkanizacji.
no i jeszcze jakie ladne etui :-P :-P :-P

PostNapisane: 24 kwietnia 2008, o 23:38
przez perez
skrzypolzx9r napisał(a):Jesli chodzi o zabezpieczenie na dluzsza trase to polecam wlasnie cos takiego, ale po zastosowaniu takiego srodka to wlasciwie przy najblizszej mozliwej okazji i tak powinienies wymiecnic albo skleic gume!!


zdaje sobie z tego sprawê, ma to byc zabezpieczenie na ekstramalna sytucje...

PG napisał(a):naprawiasz i sie nie przejmujesz jedziesz dalej


raca:) tylko obawiam sie sytuacji, gdzie nie bedê w stanie zlokalizowaæ rozszczelnienia, a tak poza tym to wskazany przez Ciebie zestaw wygl±da wrêcz na chirurgiczny :-P :mrgreen: mam nadzieje z posiada dobra instrukcje obs³ugi:)

PostNapisane: 26 kwietnia 2008, o 21:13
przez adam_zaki
:-( a ja dzi¶ patrze a tam gwo¼dzik i trzeba zwalaæ oponke

PostNapisane: 28 kwietnia 2008, o 22:58
przez LukaSS
Dzi¶ by³ u mnie cz³owek Dukatem na maxa przerobionym. Mia³ felgi karbonowe. Przyjecha³ z przebit± opon±. Wszysstko rêcznie i to strasznie delikatnie trzeba by³o robiæ ¿eby felgi nie po³amaæ :-P

PostNapisane: 28 kwietnia 2008, o 23:21
przez perez
LukaSS napisał(a):Dzi¶ by³ u mnie cz³owek Dukatem na maxa przerobionym. Mia³ felgi karbonowe. Przyjecha³ z przebit± opon±. Wszysstko rêcznie i to strasznie delikatnie trzeba by³o robiæ ¿eby felgi nie po³amaæ :-P


czyli nie polecasz pianki? bo mi chodzi tylko o dojazd do wulkanizatora, jesli z³abie gume, zebym nie musia³ szukac lawety

PostNapisane: 29 kwietnia 2008, o 13:21
przez LukaSS
Prawde mówi±c sam nie stosowa³em ¿adnych uszczelniaczy. Nigdy na japoni nie z³apa³em gumy, jedynie na zabytkach, ale wymienia³em wtedy dêtkê ;-)

Moim zdaniem mo¿na pianki i nne spreye zastosowaæ na krótki okres casu, w koñcu trzeba dojechac na miejsce czy do wulkanizatora.

opony motocyklowe

PostNapisane: 26 maja 2008, o 17:39
przez Dominik
Potrzebuj? nowej oponki do mojego moto, co s?dzicie o tej:

http://moto.allegro.pl/item368985295_ma ... a_hit.html

lub:

http://moto.allegro.pl/item369803866_18 ... b_fzr.html

dzi?ki :-)

PostNapisane: 26 maja 2008, o 17:42
przez endriu
nie lepiej Danka czy Micha³a w tej cenie kupiæ (no mo¿e kilkadziesiat pln do³o¿yæ) ;-)

jako¶ maxxis czy shinko mi nie le¿±, wolê sprawdzone firmy i produkty.
Pozdrawiam

PostNapisane: 26 maja 2008, o 18:16
przez Kwazi_
to jakas Chiñszczyzna jest...? :-> :-?

zazuc sobie Pilot Sport
przystepna cena(komplecik 850z³ 07r) a ruznice pomiedzy nimi a Pilot Power w klejeniu widac tylko podczas deszczu,jednak Pilot Sport lapia ta piepszana wode slizgaj±c sie dosyc...

PostNapisane: 26 maja 2008, o 18:46
przez Dominik
No dobra, wezmê co¶ firmowego :-)
dziêki

PostNapisane: 26 maja 2008, o 20:55
przez Goman
zobacz tutaj
www.draiv.pl

mo¿esz sie targowac, napisz do w³asciciela
ja kupilem continentale za 800 wyjsciowa 960

pozdr.

PostNapisane: 26 maja 2008, o 21:31
przez kamillo44
Niezly sklepik Goman, dobre ceny nawet maja i mowisz ze jeszcze mozna stargowac, juz mi sie tyl konczy, trzeba bedzie niedlugo cos zapodac!

A co do pytania Dominika, to zalezy jak jezdzisz, jezeli jezdzisz tak bez jakiegos duzego skladania sie to pewnie nawet nie zauwarzysz roznicy miedzy takimi np pilot powerami a takimi szinko czy innym wynalazkiem. Jednak i tak polecam wziosc cos lepszego zeby w razie awaryjnej sytuacji miec pewnosc i oszczedzic np te kilka centymetrow na drodze hamowania itp, ktore nie raz moga uratowac zycie...

ja polecam bardzo Bridgestone, np ten nowy model BT016, swietne gumy!

PostNapisane: 26 maja 2008, o 22:04
przez Dominik
kamillo44 napisał(a):ja polecam bardzo Bridgestone, np ten nowy model BT016, swietne gumy!


W³a¶nie trochê o nich czyta³em ostatnio i raczej tak± oponkê sobie kupiê. Przód jeszcze przeje¼dzi ten sezon ale ty³ b³aga ju¿ o wymianê...

Jako¶ mega ekstremalnie to nie je¿d¿ê ale ciekaw by³em Waszych opinii na temat tych chiñskich gum bo nigdy wcze¶niej o nich nie s³ysza³em

Goman, dziêki za linka :-)

Dziêki Panowie raz jeszcze
pzdr :-)

PostNapisane: 27 maja 2008, o 20:27
przez voti
Je¶li mo¿na to ja poprosz± o Wasze do¶wiadczenia z opn± metzeler ME Z4

PostNapisane: 27 maja 2008, o 22:28
przez Goman
s³ysza³em ¿e drewniana i d³ugowieczna :-D niektórzy podobno nakrecili 25 ty¶ na niej....'
podobno....mam kolesia co smiga na niej w hondzie 1100 i nie narzeka.

PostNapisane: 30 maja 2008, o 19:46
przez J
Jeszcze nie znalaz³em wulkanizatora by chcia³ na miejscu zdejmowaæ ( w trasie ) ko³o i robiæ gumê.
Wo¿ê z sob± kompresorek za 29 PLN z pod³±czeniem do aka. napompowanie i 50 kmdo przodu i tak dojazd do domu czy do ,mechanika by wymontowa³ ko³o ------ wystarczy. Pomog³o mi ju¿. Ale to siê sprawdza jak dziura po gwo¼dziu. A jak wiêksza to i ¿adne spraye nie pomob±.

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 13:31
przez Karol2804
wg mnie nie warto. kolega smigal po torze?

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 13:46
przez glowa
tego dokładnie nie wiem ale na to wygląda choć jak patrze na pirelli supercorsa oferowane na allegro wszystkie wyglądają podobnie.... :?:

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 15:49
przez greak
jak ma boki sfilcowane to prawdopodobnie kolega bardzo dobrze się wykłada na zakretach i troche ma przejechane, wszytsko zalezy ile hce i jak długo ma ci służyć

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 16:09
przez glowa
za oponke chce "flaszke" a długo na niej szaleć nie będę tylko też nie chciałbym się wyłożyć gdzieś na zakręcie :-P może jednak kupie jakiegoś pilota powera bo te boki dziwnie wyglądają

opony motocyklowe

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 18:51
przez ULOK
Witam.
Pasowało by zmienić wreszcie oponkę bo mam Metzelera ale już się kończy (ile cm jest dopuszczalne?) tylko nie wiem na jaką.Tak się narazie przymierzam do używanej jak ktoś ma czas to luknijcie.

http://moto.allegro.pl/item396985981_me ... _nowa.html

http://moto.allegro.pl/item396995094_pi ... 4_mm_.html

Albo co polecacie???

przenosze!
pozdrawiam

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 22:25
przez Kiloscar
nie masz sie czym przejmować ,boki opony są Ok widać ze sie kleją asfaltu.ja na twoim miejscu za flaszkę bym sie nawet nie zastanawiał jak długo nie będziesz na niej latał to poprostu ja spalisz i juz :-P

PostNapisane: 9 lipca 2008, o 22:58
przez kanalia
polecam kupic nowa, np lezaka

PostNapisane: 10 lipca 2008, o 00:08
przez glowa
hmm takie małe spostrzeżenie myślałem że w każdej zx6r jest oponka 180/55/17 a tu patrze że masz 170 czyżbym miał za szeroką :?: :-/ niee :mrgreen:

ta najlepiej kup sobie nówkę za 500zł i good he tylko skąd na to frut brać mnie metzeler nie urzekł swoją historią a co do dragona polecam sam śmigam na takiej jeszcze choć już łysawa :-P i najlepiej kupić jak najmłodszą bynajmniej tak mówią a ja się z tym zgadzam... a 4 latka na dragona to już troszke jest

życzę powodzenia w poszukiwaniach