opony motocylowe - jakie? naprawiać? inny rozmiar?

przez miecu » 30 maja 2009, o 10:35

wierse, ja osobiscie na Twoim miejscu zalozylbym do er-5 komplet tego co zaleca producent...ja mialem od nowosci dunlop gt501 i taka tez na tyl zalozylem...erka nie jest sportem tylko szosowym turystykiem i zakladanie jakis demon czy innych diabłow nie jest w moim przekonaniu niezbedne...a wrecz przeciwne nawet do szybszej jazdy i wiekszych złozen te oponki powinny wystarczyc...ale to jest Twoja sprawa :-P jak chcesz to podaj jakie Cie interesuja konkretnie modele opon i w poniedzialek wszystko sie podowiaduje :-)
 
Posty: 484
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 23:58
Lokalizacja: Lublin

przez miecu » 30 maja 2009, o 13:17

w poniedzialek wieczorem dam znac w tym temacie co i jak

czuwaj :-)

[ Dodano: 1 Czerwiec 2009, 16:19 ]
Dunlop ARROWMAX GT501 110/70R17 54 H TL J - 310 zl
+
Dunlop ARROWMAX GT501 130/70R17 62 H TL J - 560 zl

oraz

Pirelli Sport Demon 110/70R17 54 H - 340 zl
+
Pirelli Sport Demon 130/70R17 62 H - 400 zl


ZenonBoski, Twoja oponke na specjalne zamowienie moze bym dorwal za jakies 600 zl ale ciezko bedize...
 
Posty: 484
Dołączył(a): 2 grudnia 2007, o 23:58
Lokalizacja: Lublin

tylna oponka so zx9r

przez mirek_smok » 11 czerwca 2009, o 20:04

Szybkie pytanko jaka jest oponka na tył do zx9r 98 rok i co polecanie dunlopa sport max ???
taka podejdzie :oponka
Spindala mi powietrze a oponke i tak mam na koncówce zeby nie robic 2 razy chce nowa załozyc . rozmiat chyba dobry ???

[ Dodano: 11 Czerwiec 2009, 20:37 ]
a moze dac zamiast 180/55/17 taką 190/50ZR17 ???
 
Posty: 92
Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 15:52
Lokalizacja: koronowo/bydgoszcz

przez marek760i » 11 czerwca 2009, o 21:42

mirek_smok napisał(a): taką 190/50ZR17 ???

Taka to dopiero po 2000r
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez crow » 11 czerwca 2009, o 21:50

w serwisówce jest 180/55-17, w 2000 r była 190 ale ponoć 180 jest lepsza w zakretach,ponoć bo sam nie sprawdzałem a i pewnie zależy tez od kierowcy ;-)
 
Posty: 389
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 10:17

przez endriu » 11 czerwca 2009, o 22:23

jeden ch.. 190 ciężej będzie Ci zamknąc, tylko tyle.
Teoretycznie powinien być zwrotniejszy przy 180 a bardziej stabilny przy zapierdalaniu na 190.
To tyle.
Nie wiem jakie opony fabryka zalecała i ilu calową masz tam felge ale ja bym zakładał co radzi producent.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 19 maja 2007, o 14:41
Lokalizacja: Los Angeles, CA USA

przez crow » 11 czerwca 2009, o 22:33

racja!teżtak myśle!
 
Posty: 389
Dołączył(a): 7 czerwca 2009, o 10:17

przez mirek_smok » 11 czerwca 2009, o 22:56

ok kupie 180 , dzieki za pomoc
 
Posty: 92
Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 15:52
Lokalizacja: koronowo/bydgoszcz

opony gpz

przez ikar2 » 1 lipca 2009, o 18:27

gpz 500s 91r laczki na mojej kawie są w takim stanie że nieidzie odczytać numerków ani sprzodu ani styłu
Ostatnio edytowano 9 sierpnia 2011, o 14:36 przez ikar2, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 czerwca 2009, o 11:21
Lokalizacja: wytok

przez Łysy » 1 lipca 2009, o 18:39

Witam. Przod 100/90-16 a tyl 120/90-16, mam serwisowke do tego modelu jak bys chcial to na email wysle.
Avatar użytkownika
 
Posty: 765
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 13:45
Lokalizacja: Przejd

przez Z » 2 lipca 2009, o 09:12

Jakbyś chciał tańsze (300zł za komplet) a ni najgorsze to popytaj o gumki Haydeman. Założyłem je do GPZ500S i bardzo sobie chwalę.
 
Posty: 84
Dołączył(a): 6 kwietnia 2009, o 21:07
Lokalizacja: Warszawa

przez chris78 » 2 lipca 2009, o 09:56

ja mam założone 100/90/16 przód i 130/90/16 tył i z tego co czytałem na niemieckim forum wszyscy na takich jeżdżą
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21 sierpnia 2007, o 22:03
Lokalizacja: Rybnik

przez gandi » 2 lipca 2009, o 12:33

Złoty napisał(a):gumki Haydeman

chyba Heidenau
 
Posty: 382
Dołączył(a): 17 września 2007, o 15:33

gpz900

przez gpz900r » 5 lipca 2009, o 14:22

witam,mam pytanie.w moim moto mam załozone opony dunlopa-przód i tył,tylna jest do wymiany-moge załozyc tylna innej firmy o tym samym rozmiarze?nie zmieni to własciwosci jezdnych?moze zna ktos zamiennik opny DUNLOP K275 150/70/18-o ile wogóle mozna tak zrobic...
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 czerwca 2008, o 21:49
Lokalizacja: dabrowa gornicza

Jakie opony do ZX9R ?

przez Kacperek » 5 lipca 2009, o 20:58

Witam !
Koledzy możecie mi doradzić jakie oponki kupić do 9-tki ? Przód 120/70/17 tył 180/55/17 :)
Raczej odrazu komplet i w miarę normalnej cenie < 1000 zł.
Z góry dzięki.
Pzdr.
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 czerwca 2009, o 22:57
Lokalizacja: WOT

Opony potorowe

przez Fazorex82 » 5 lipca 2009, o 22:58

Jak w temacie.Myslicie ze warto sie nimi zainteresowac?Jezeli sa przytarte na samych bokach z roku np 2008-09 i kosztuja okolo 200-300zl, bieznik maja nie tkniety praktycznie?Czy dobre sa do jazdy po ulicy?Zastanawiam sie nad zalozeniem takiego kapciucha i prosze o podzielenie sie doswiadczeniem jak ktos latal na takich ewentualnie co myslicie na ten temat.Z gory dzieki.
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez KOWAL » 6 lipca 2009, o 00:08

tak!! kupuj normalnie, ja do kawki kupiłem 2-wie za cos o 400zł boki zjechanie srodek jak nowy, mozna powiedziec, ze masz nowe opony bo i tak mało kiedy tak mocno się wykladasz na normalniej drodze patrz zeby był w miare swieze i zeby tych boków az za bardzo zdartych nie miały... jak znowy bede zmieniał kapcie to tylko na potorowe...
 
Posty: 139
Dołączył(a): 11 listopada 2007, o 21:37
Lokalizacja: Dobrzany

przez ZenonBoski » 6 lipca 2009, o 00:12

Sprawa pierwsza to kształt bieżnika - slicki nie mają homologacji drogowej bo nie odprowadzają wody
Druga to czy torówki nie są robione z innej gumy :?: nie wiem czy na ulicy je dogrzejesz odpowiednio
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez KOWAL » 6 lipca 2009, o 00:51

ale Fazorex82 nie mówił o oponach torowych tylko o takich co były latanie po torze przynajmniej tak to zrozumiałem bo nie kazdy lata po torze na slickach. A z prawdziwą torową gumą będzie tak jak zenon piszesz.
http://moto.allegro.pl/item669569140_br ... 80_55.html o cos takiego mi chodzi.
 
Posty: 139
Dołączył(a): 11 listopada 2007, o 21:37
Lokalizacja: Dobrzany

przez marek760i » 6 lipca 2009, o 00:52

Pirelli
 
Posty: 713
Dołączył(a): 15 listopada 2008, o 22:06
Lokalizacja: OGL

przez endriu » 6 lipca 2009, o 08:33

... jak nie latasz po winklach to kapcie pierwyj sort :-D
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 19 maja 2007, o 14:41
Lokalizacja: Los Angeles, CA USA

przez zdrojek » 6 lipca 2009, o 09:22

mam taką z przodu,niby wszystko z nią ok,ale jak puscisz kierownice to wpada w delikatne drgania :->
 
Posty: 1593
Dołączył(a): 9 marca 2008, o 00:41
Lokalizacja: CB

przez punkt » 6 lipca 2009, o 10:08

ja mam też taki dostęp do opon i były to slicki - ziomek założył raz na R6, do momentu kiedy jest sucho i czysto na jezdni to podobno kozak. Gorzej z ostrym winklem nie mówiąc już o jakiejkowiek kałuży.
 
Posty: 414
Dołączył(a): 18 lutego 2009, o 13:27
Lokalizacja: Warszawa

przez pork » 6 lipca 2009, o 12:06

Nie kumam o co chodzi z tym mitem 'zjechanych boków' : ) Przeważnie takie opony nie są zabite na bokach ( zresztą im mniej bieżnika, tym lepiej : P ), i da się na nich pałować niesamowicie.
 
Posty: 228
Dołączył(a): 28 lipca 2008, o 15:52
Lokalizacja: pomorskie

przez pawelmoto2 » 6 lipca 2009, o 12:23

ze jak mowisz?? im mniej bieznika tym lepiej hm... to po co te matolki w wielkich koncernach dunlop, michelin pirelli robia te biezniki, ze tez nikt im nie wytlumczy, ze bez bieznika lepiej i bezpieczniej a pozniej kupi taki jeden z drugim(czy auto czy moto) nowa gume z biezniczkiem elegenacka i wypadek gotowy
 
Posty: 2724
Dołączył(a): 15 czerwca 2007, o 22:13
Lokalizacja: wroclaw

przez KOWAL » 6 lipca 2009, o 12:59

no najlepiej to wcale opon nie zakładac tylko na felgach latac :mrgreen:
 
Posty: 139
Dołączył(a): 11 listopada 2007, o 21:37
Lokalizacja: Dobrzany

przez Fazorex82 » 6 lipca 2009, o 17:01

Chodzi o opony jezdzone po torze a dokladnie zastanawiam sie miedzy pilot power a diablo corsa.Wlasnei pytam bo latam po winklach i nie chcialbym niespodzianki w postaci slizgu kola czy cos.Wiadomo ze nie bedzie to jazda jak na torze ale tez nie lans przez miasto.Normalna ostra jazda uliczna :D.A no i czy sprawa ma sie tak samo z guma na przod? Oczywiscie tyl i przod z jednego moto z toru o takim samym przebiegu starciu itp.

Znaczy dokladnie to chodzi o supercorsa :)
 
Posty: 336
Dołączył(a): 21 lutego 2009, o 22:38
Lokalizacja: Podkarpacie

przez ikar2 » 6 lipca 2009, o 18:26

mam takie pytanie mianowicie mam u siebie 17 opony i niewiem czy 16 będą pasiły na felge
 
Posty: 16
Dołączył(a): 14 czerwca 2009, o 11:21
Lokalizacja: wytok

przez rider143 » 6 lipca 2009, o 18:40

Masz moto z 1991 które fabrycznie wyjechalo na 16 calowych oponach. Ktoś musiał wymienic felgi na 17stki-bardziej popularny rozmiar. Oczywiście szukaj opon na ten rozmiar ktory obecnie posiadasz (srednica) a szerokosc i profil dobierz z serwisowki.
 
Posty: 88
Dołączył(a): 28 czerwca 2007, o 22:52
Lokalizacja: lublin

przez wujek200 » 6 lipca 2009, o 22:45

jezdze na michalach(michelin)
mysle ze sa spoko moze troche miekkie ale dobrze sie kleja do asfaltu
 
Posty: 23
Dołączył(a): 30 stycznia 2008, o 21:37
Lokalizacja: mazowsze

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości