opony motocylowe - jakie? naprawiać? inny rozmiar?
Rozumiem, ale mówię Ci, przelatałem 2 sezony na różnych kapciach z tyłu. Osobiście najlepiej mi się jeździło na kapciach:
1. Dunlop d207
2. Dunlop d208
3. Michelin power sport (czy jakoś tak).
na metzelerach, bridstonach i różnych innych modelach jeździło mi się dużo gorzej (może trafiłem na kiepskie modele, nie wiem) - to moje indywidualne zdanie.
1. Dunlop d207
2. Dunlop d208
3. Michelin power sport (czy jakoś tak).
na metzelerach, bridstonach i różnych innych modelach jeździło mi się dużo gorzej (może trafiłem na kiepskie modele, nie wiem) - to moje indywidualne zdanie.
- Posty: 1948
- Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
hajen napisał(a):Sporty
właśnie to sporty mnie zmyliło jak kiedys kupywałem opone do GS 500
sa michelin pilot power SPORT a tu mi nie pasowało to sportY a miałem słuszne obawy... masakrycznie mi sie na niej jeździło, juz wolałem bridgestone'a battlax bt 45 bodajże
- Posty: 137
- Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, o 19:33
- Lokalizacja: Wro (Pasikurowice)
swiezak90 napisał(a): a z tyłu 180/55
odświeże temacik... w mojej 95 rok zalecana na tył jest 160/60 z tego co wiem
upchnąłes w swojej 180/55 bez problemu ? ja mam aktualnie 170/60 i jest git ale takie jak chce teraz kupic jest tylko w rozmiarze 180/55 i boje sie ze nie wlizie miedzy wachacz a nie bede kupywał zeby zaraz ja znowu sprzedawac w razie czego...
- Posty: 137
- Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, o 19:33
- Lokalizacja: Wro (Pasikurowice)
Xaime91 napisał(a):upchnąłes w swojej 180/55 bez problemu ? ja mam aktualnie 170/60 i jest git ale takie jak chce teraz kupic jest tylko w rozmiarze 180/55 i boje sie ze nie wlizie miedzy wachacz
wejdzie bez problemu nie wiem skąd te obawy?? zresztą masz kilka postów wyżej wyraźnie napisane że właśnie taki rozmiar był stosowany
bonzo320i napisał(a):zresztą masz kilka postów wyżej wyraźnie napisane że właśnie taki rozmiar był stosowany
no tak tylko ze w tych po lifcie 0d 98roku, a nie mam pewnosci czy np rozstaw wachacza nie był zwiekszony... no ale jak tak to zaryzykuje
- Posty: 137
- Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, o 19:33
- Lokalizacja: Wro (Pasikurowice)
Xaime91 napisał(a):no tak tylko ze w tych po lifcie 0d 98roku, a nie mam pewnosci czy np rozstaw wachacza nie był zwiekszony... no ale jak tak to zaryzykuje
kolego czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem, jaki lift?? przecież w pierwszym moim poście tego tematu wyraźnie napisałem że zakładałem do swojej ZX6R z 96roku i pasiło, wiec bez paniki :mrgreen:
bonzo320i napisał(a):kolego czytaj na spokojnie i ze zrozumieniem, jaki lift?? przecież w pierwszym moim poście tego tematu wyraźnie napisałem że zakładałem do swojej ZX6R z 96roku i pasiło, wiec bez paniki
sory właśnie jak juz napisałem to zauważyłem dopiero :D umknęło mi :D proszę o wybaczenie :mrgreen:
- Posty: 137
- Dołączył(a): 10 kwietnia 2011, o 19:33
- Lokalizacja: Wro (Pasikurowice)
W sumie moje poyranie pasuje do tematu więc nie zakładam nowego, jako ze tylna opona zrownala mi się ze wskaźnikiem zużycia powoli myśle nad tym co dalej, to mój pierwszy sezon więc mam pytanie , ile tn wskaźnik ma wspólnego z realnym stanem opony znaczy czy jak już do niego dotrze się opona to traci właściwości szybko czy można jeszcze polatac, jak tak to ile? Bo boki opony mam całkiem dobre a to w winklach najważniejsze chyba,. I 2 pytanie skoro przód mam dobry to mogę wymienić sam tył ( na taki sam jak był) czy muszę obie na raz? Mam qualifiery w z750
- Posty: 24
- Dołączył(a): 28 czerwca 2011, o 13:12
- Lokalizacja: Sopot
wierzba6, możesz latać aż się bieżnik skończy, sam latam aż do momentu gdy sznurki/ druty zaczną z opony wystawać. Na nowej "okrągłej" oponie się jednak przyjemniej lata w zakrętach niż na kwadratowej. Jeśli masz przód jeszcze dobry, to go nie wymieniaj. Można założyć opony innego producenta, natomiast trzeba raczej je rozsądnie dobrać i pamiętać o oryginalnych wymiarach.
- Posty: 289
- Dołączył(a): 23 września 2009, o 18:20
- Lokalizacja: Zamo
1.Cała wiedza forum o oponach zebrana w jednym temacie, jakie? zmiana rozmiaru itp.
2. Jesli szukasz pomocy w tej dziedzinie, przeczytaj ten temat.
3. Chcesz zmienic rozmiar opony? w tym temacie dowiesz sie czy mozna i czy jest to wykonalne
4. Jesli nie znalazles odpowiedzi pewnie zle szukales, wroc do punktu nr 2.
p.s jezeli jakims cudem w tym temacie nie ma odpowiedzi na nurtujace cie pytanie, załóż nowy temat(dotyczy nowego modelu opony). Ktorys z moderatorow napewno oceni czy tak bylo i ewentualnie nagrodzi lub tez nie ostrzezeniem za "śmiecenie" :mrgreen:
2. Jesli szukasz pomocy w tej dziedzinie, przeczytaj ten temat.
3. Chcesz zmienic rozmiar opony? w tym temacie dowiesz sie czy mozna i czy jest to wykonalne
4. Jesli nie znalazles odpowiedzi pewnie zle szukales, wroc do punktu nr 2.
p.s jezeli jakims cudem w tym temacie nie ma odpowiedzi na nurtujace cie pytanie, załóż nowy temat(dotyczy nowego modelu opony). Ktorys z moderatorow napewno oceni czy tak bylo i ewentualnie nagrodzi lub tez nie ostrzezeniem za "śmiecenie" :mrgreen:
- Posty: 2588
- Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
- Lokalizacja: chrzan
180/55/17 Avon AV60 Viper
Interesuje mnie tej marki Opony 180/55/17 Avon AV60 Viper
proszę o wypowiedzi na temat tej marki dobre i złe cechy
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... &country=1
Jak użytkowałeś tej marki lub użytkujesz to podziel się opinia , bez jakich kol wiek a ja bym kupił taka ... Proszę tylko o odpowiedzi na temat tej marki opony bez spamu :lol:
proszę o wypowiedzi na temat tej marki dobre i złe cechy
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... &country=1
Jak użytkowałeś tej marki lub użytkujesz to podziel się opinia , bez jakich kol wiek a ja bym kupił taka ... Proszę tylko o odpowiedzi na temat tej marki opony bez spamu :lol:
Ostatnio edytowano 21 marca 2012, o 01:03 przez kaszub, łącznie edytowano 1 raz
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
180/55/17 Avon AV60 Viper sam wygaśniesz zaraz idź spać koneserze oj dostaniesz na zlocie :lol:
cd, wiem tyle że opona coraz bardziej popularna w Angli ale jak z przyczepnością :?: jak się grzeje :?: jak w deszczu sie sprawia :?: :roll:
cd, wiem tyle że opona coraz bardziej popularna w Angli ale jak z przyczepnością :?: jak się grzeje :?: jak w deszczu sie sprawia :?: :roll:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Opona sklada sie z wielu warstw i sa one przystosowane do odpowiednich przeciazen i sil odsrodkowych. Zalozenie opony z nizszym indeksem moze powodowac odksztalcanie sie opony przy wyzszych predkosciach, robienie sie jaja, odrywanie sie warstwy bieznika od warstwy konstrukcji opony. Przy skrajnych obciazeniach moze ci pierd***ac. Jak nie przekraczasz 210, to powinno byc ok. Powyzej bym nie ryzykowal :).
Radzilbym Ci mimo wszystko zmienic na indeks W ;p.
Radzilbym Ci mimo wszystko zmienic na indeks W ;p.
-
hajen
na tej oponie do 210km jechałem 230km ale przez chwile na A4 wiecej juz sie boje nie będe jej zmieniał bo przejechałem na niej dopiero 7tyś km tylko ze mechanik po założeniu opony w serwisie dopiero mi o tym powiedział tył mam do 270km wiec te 210 to można powiedzieć ze trzeci hamulec zeby nie przesadzać hehe
- Posty: 53
- Dołączył(a): 31 marca 2012, o 12:05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości