opony motocylowe - jakie? naprawiać? inny rozmiar?

przez seba601s » 27 sierpnia 2012, o 20:57

Tylko uważaj na mokrym na tych oponach..
 
Posty: 634
Dołączył(a): 24 sierpnia 2010, o 15:48
Lokalizacja: katowice

przez barteex » 27 sierpnia 2012, o 21:06

a używałeś tych opon?
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 11:23

przez emsi1 » 27 sierpnia 2012, o 22:06

Używam tego w GPZ, tylko rozmiar 17 cali, z 10 tys. kilometrów już zrobiłem. W tym roku na tył też założyłem Duro HF 918. W zupełności wystarczają do GPZ-ta do normalnego turlania się i turystyki, no chyba że chcesz schodzić na kolano, wtedy nie wiem bo nie próbowałem. Większych problemów nie miałem, aczkolwiek na mokrym dość ostrożnie na nich jadę. Ale jak masz kasę to jednak Maxxisy, na forum GS 500 chwalą je sobie.
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:29
Lokalizacja: Krak

przez barni114 » 28 sierpnia 2012, o 10:49

Rowniez mam te opony i nie ufam im w 100%. Lubi zarzucic dupa jak nie sa rozgrzane ,no i na mokrym trzeba bardzo uwazac.
 
Posty: 201
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 22:54
Lokalizacja: Krak

przez seba601s » 28 sierpnia 2012, o 19:02

Tak używałem a potem Piotrek Emsi po mnie jak kupił moja GPZ,ale z tego co mi przekazał szybko sie zużyła tylna opona,chyba że tak sie zużywają opony..
 
Posty: 634
Dołączył(a): 24 sierpnia 2010, o 15:48
Lokalizacja: katowice

przez barteex » 29 sierpnia 2012, o 15:52

opinie macie podzielone ale ze względu na kase pewnie zamówie to Duro,
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 11:23

przez emsi1 » 29 sierpnia 2012, o 21:12

Co do trwałości tych opon to nie jest tak źle. Jak kupiłem GPZ to faktycznie po 3 000 km zmieniłem tył, ale ile było na niej zrobione wcześniej to nie wiem. Obecnie na nowej zrobiłem 7 000 km i nie wygląda, żeby była specjalnie przytarta. Przód natomiast wygląda zupełnie dobrze, a skoro Sebastian jej nie nie zmieniał to ma pewnie ze 20 000 km i pewnie szybciej opona pójdzie do wymiany z uwagi na wiek niż zużycie.
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:29
Lokalizacja: Krak

przez seba601s » 31 sierpnia 2012, o 22:22

No ja jak kupiłem gpz to były nówki te opony i miały chyba 300km zrobione..a ja zrobiłem może 12000 albo mniej..
 
Posty: 634
Dołączył(a): 24 sierpnia 2010, o 15:48
Lokalizacja: katowice

przez barni114 » 1 września 2012, o 10:11

Na przod zostawil bym Duro ,ale na tyl wybralbym cos lepszego.
 
Posty: 201
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 22:54
Lokalizacja: Krak

przez sebasbox » 1 września 2012, o 17:11

barni114 napisał(a):Na przod zostawil bym Duro ,ale na tyl wybralbym cos lepszego.

a ja odwrotnie...
 
Posty: 161
Dołączył(a): 24 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Wola R.\Warszawa

przez barteex » 2 września 2012, o 13:45

w sumie w motorze trudno stwierdzić która opona jest ważniejsza
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 11:23

przez emsi1 » 2 września 2012, o 15:03

przednia, bo kierujesz przodem i na przód masz większość hamowania, a w razie uślizgu łatwiej wyprowadzić jest tył niż przód
 
Posty: 22
Dołączył(a): 12 czerwca 2011, o 13:29
Lokalizacja: Krak

przez barteex » 3 września 2012, o 23:11

Duro zamówione i w sobotę wymiana i na przegląd z bryką i można śmigać.
w końcu dziś prawko odebrałem i legalnie mogę pośmigać.
 
Posty: 6
Dołączył(a): 23 maja 2012, o 11:23

Poprzednia strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości