Brak ładowania - regulator napięcia itp

przez izba » 4 sierpnia 2009, o 17:34

no wlasnie tylko jeszcze kupilem nowy akumulator i to samo... a ciekawy jestem gdzie w er-5 jest alternator... moze ktos podpowie albo fotke podesle
 
Posty: 139
Dołączył(a): 12 lipca 2008, o 19:17

przez skowerek » 4 sierpnia 2009, o 18:00

Alternator jest z lewej strony pod deklem, ale tam jest tylko koło magnesowe i stojan. Tak więc musisz zajżeć do regulatora napięcia. Sprawdź jeszcze masę czy nie zaśniedziała.
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 21:14
Lokalizacja: R

przez satanic_masta » 5 sierpnia 2009, o 09:36

sprawdz regel sposobem podanym w servisówce
 
Posty: 369
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 21:45
Lokalizacja: k-g/p-

przez arkobubel » 5 sierpnia 2009, o 11:53

Po przegazowaniu 14,7V to obstawiam szczotki. 8-)
Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 lipca 2009, o 08:33
Lokalizacja: DOL

przez satanic_masta » 5 sierpnia 2009, o 18:37

arkobubel napisał(a):Po przegazowaniu 14,7V to obstawiam szczotki. 8-)


no gdyby jeszce tam były ;-)
 
Posty: 369
Dołączył(a): 28 maja 2007, o 21:45
Lokalizacja: k-g/p-

przez arkobubel » 5 sierpnia 2009, o 22:31

satanic_masta napisał(a):
arkobubel napisał(a):Po przegazowaniu 14,7V to obstawiam szczotki. 8-)


no gdyby jeszce tam były ;-)


Fakt pomyłka z 750-tką :roll:
Avatar użytkownika
 
Posty: 16
Dołączył(a): 8 lipca 2009, o 08:33
Lokalizacja: DOL

Brak ładowania w kawasaki zx6r 99r

przez piotrek998 » 6 sierpnia 2009, o 12:50

witam padło mi ładowanie w kawasaki zx6r z 99r myslalem ze jest to wina regulatora napięcia niestety po zakupie nowego problem pozostał, wiec to wina alternatora ,chyba. Mam pytanie czy jest mozliwosc regeneracji takiego alternatora, jesli nie czy opłaca sie kupowac uzyway i czy problem jest z wymiana????z gory dziekuje za odpowiedz:) :-)
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 sierpnia 2009, o 14:27
Lokalizacja: tukl

przez ZenonBoski » 6 sierpnia 2009, o 12:53

Wszystkie problemy z ładowaniem rozwiązujemy przez sprawdzenie napięć - więc miernik w dłoń i jedziesz z koksem.

A co do serwisu alternatorów to wujek google Ci pomorze
Ostatnio edytowano 22 lutego 2012, o 02:08 przez ZenonBoski, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 2140
Dołączył(a): 30 października 2008, o 04:22
Lokalizacja: \m/ \m/

przez pakaaa » 6 sierpnia 2009, o 13:02

Musisz ospiąć kostkę i zdjąć tą dużą brązową pokrywę z lewej strony motocykla, będziesz miał wrażenie, że trzyma ją jakaś sprężyna ale to tylko magnes będzie przyciągał uzwojenie. po zdjęciu odkręcasz 3 śrubki i masz uzwojenie wyjęte. Wymieniasz i składasz w odwrotnej kolejności
 
Posty: 276
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
Lokalizacja: DBRN

przez izba » 7 sierpnia 2009, o 01:40

no wyjalem reg napiecia ale nie mam serwisowki do niego .... raczej to bedzie on bo jest od spodu troche napuchniety jakby byly w nim kondesatory i wlasnie ktorys z nich...

[ Dodano: 7 Sierpień 2009, 13:06 ]
no i potrzebuje regulatora napiecia jakby ktos mial do sprzedania
 
Posty: 139
Dołączył(a): 12 lipca 2008, o 19:17

przez bodzio204 » 9 sierpnia 2009, o 09:17

Ja kiedyś potrzebowałem do jakiegoś i był bardzo drogi, więc stary zastosowałem tylko jako szczotkotrzymacz i pociągnąlem przewody od niego do regulatora z maluszka - działa do dziś, ale to tylko przykład, choć można go zastosować w moto.
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17 kwietnia 2009, o 22:03
Lokalizacja: RPZ / RLE

przez izba » 10 sierpnia 2009, o 23:28

heh jkuz znalazlem za 100zł wiec moze niedlugo znowu posmigam ale thx moze komus sie przydac
 
Posty: 139
Dołączył(a): 12 lipca 2008, o 19:17

przez Gryfny » 10 sierpnia 2009, o 23:40

Mam podobne objawy w Vulcanie 750. Regulator nówka a napięcia ładownie brak. Mierzyłem napięcia alternatora i wychodzi mi mniej więcej po 17V przy 3000 obr/min. W manualu brak danych na temat prawidłowego napięcie alternatora, więc pomierzyć jedno- a odnieść się do wartości prawidłowych drugie- a tych brak.
Nie macie namiarów na człowieka, który regeneruje (przezwaja) alternatory?
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 maja 2009, o 16:40
Lokalizacja: Chorz

przez piotrek998 » 18 sierpnia 2009, o 21:58

sprawdziłem alternator i jednak uzwojenie bylo w jedny miejscu przerwane.ale juz wymienione na nowe i wszystko gra. :-) dzieki za pomoc
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 sierpnia 2009, o 14:27
Lokalizacja: tukl

Brak ładowania ZX6R 2001r

przez kristof824 » 20 września 2009, o 17:53

[b] Witam mam problem z ładowaniem w Kawie ZX6R z 2001r Co może być przyczyną i gdzie rozbierać aby zlokalizować usterkę. Może ktoś przerabiał ten temat i może mnie poprowadzić krok po kroku co i jak bo powoli sie załamuje :cry: Prosiłbym o jakieś fotki jak ktoś posiada albo na forum, albo do mnie na e-mail krzysztofszewczyk4@wp.pl Będę wdzięczny bo jeszcze chętnie bym polatał przed jesienną aurą ;-)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2009, o 17:17

przez pakaaa » 20 września 2009, o 18:08

Jak slabe ładowanie to regulator napięcia a jak wcale to uzwojenie które się znajduje pod lewym deklem silnika a pozatym temat był milion razy przerabiany wystarczy poszukać
Ostatnio edytowano 3 kwietnia 2012, o 22:58 przez pakaaa, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 276
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
Lokalizacja: DBRN

przez kristof824 » 20 września 2009, o 19:09

Jak się zdejmie ten dekiel to chyba olej się nie wyleje? a to uzwojenie cieżko wychodzi? droga sprawa?
Ostatnio edytowano 3 kwietnia 2012, o 23:02 przez kristof824, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2009, o 17:17

przez pakaaa » 20 września 2009, o 19:14

A więc jak zdejmiesz dekiel to sie olej wyleje dlatego musisz pochylic motocykl na prawa strone albo zlać olej, będziesz miał wrażenie że dekiel trzyma jakas sprężyna ale to tylko magnes i musisz mocno pociągnąć to zejdzie i wtedy już będziesz mieć wszystko na wierzchu.
Ostatnio edytowano 3 kwietnia 2012, o 23:01 przez pakaaa, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 276
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
Lokalizacja: DBRN

przez kristof824 » 20 września 2009, o 19:21

Pewnie sie jutro wezmę za dobieranie do tego uzwojenia:-)
Ostatnio edytowano 3 kwietnia 2012, o 23:00 przez kristof824, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2009, o 17:17

przez kristof824 » 23 września 2009, o 19:50

Dzięki za info! Pozdro w moim przypadku padło faktycznie uzwojenie ale do tego żeby zdjąć dekiel z uzwojeniem trzeba sie jeszcze pozbyć owiewki i odkręcić zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego, to tak w ramach info dla innych czytających. ;-)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 20 września 2009, o 17:17

przez pakaaa » 24 września 2009, o 20:32

To było tak oczywiste, że nawet nie pomyślałem,żeby o tym wspomnieć
 
Posty: 276
Dołączył(a): 18 maja 2009, o 13:44
Lokalizacja: DBRN

brak ladowania gpz1100

przez egzekutor » 25 września 2009, o 07:34

witam stracilo mi sie ladowanie ale i do tego wolne obroty czy jedno z drugim bedzie zwiazane?
co do ladowania najprawdopodobnie regulator napiecia ale co z obrotami?
pozdrawiam
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 września 2009, o 18:55
Lokalizacja: jastrzebie zroj

przez skowerek » 25 września 2009, o 20:13

Siemanko, może być tak jak piszesz. Motorek ma elektroniczny zapłon, więc trochę może świrować jak nie ma stałego napięcia,zacznij od regulatora i pewnie będzie ok.
 
Posty: 80
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 21:14
Lokalizacja: R

przez egzekutor » 25 września 2009, o 21:48

taki mam plan dzis zamowilem regulator na poczatku tyg powinien byc i zobaczymy.
pozdrawiam
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 września 2009, o 18:55
Lokalizacja: jastrzebie zroj

regulator napiecia er5

przez vinss » 7 października 2009, o 14:36

Problem jest taki, ze padł mi regulator napiecia i przy okazji akumulator zjarało. Kupilem na allegro nowy(uzywany) regulator, ktory okazal sie zepsuty. Czy jest mozliwosc zalozenia innego regulatora np. od zx9, zx6, itp.? wtyczki troche inne, ale łatwo przerobic. Pytanie jest skierowane do ludzi ogarniajacych elektryke. pzdr
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16 lutego 2008, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

przez WI » 7 października 2009, o 19:50

Jest możliwość!Musi mieć tą samą ilość przewodów.Nie wiem jak u ciebie ale podejrzewam ze masz pięć przewodów ''3 od alternatora i 2 zasilanie'' sam wkładałem do hondy,potem do raptora i coś jeszcze , od nie wiem czego(taki z dużym radiatorem :lol: )
 
Posty: 87
Dołączył(a): 4 lipca 2009, o 03:01
Lokalizacja: OLSZTYN

przez vinss » 7 października 2009, o 21:58

mam 6 przewodow ;]
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16 lutego 2008, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

przez egzekutor » 9 października 2009, o 09:23

masz3 zolte,bialo czerwony,brozowy i czarny? jak tak to mam taki
 
Posty: 87
Dołączył(a): 11 września 2009, o 18:55
Lokalizacja: jastrzebie zroj

przez vinss » 9 października 2009, o 17:30

mam 3 zolte, brazowy, bialy, i zolto-czarny. Czyli praktycznie to samo. Od czego masz ten regulator? I za ile bys chciał go ewentualnie sprzedac?
 
Posty: 26
Dołączył(a): 16 lutego 2008, o 16:59
Lokalizacja: Warszawa

przez izba » 10 października 2009, o 22:34

ja kupilem na allegro ale dobry mi sie trafil akumulator tez mi zespolo do konca chociaz byl slaby... no a teraz hasa jak trzeba...
 
Posty: 139
Dołączył(a): 12 lipca 2008, o 19:17

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości