Strona 1 z 4

ubezpiecznie OC

PostNapisane: 16 listopada 2009, o 15:27
przez scibor
Witam. Troche OT, ale moze nikt mnie za to nie pogoni. Przed chwila ubezpieczalem sobie samochod (hehe, mercedesa sobie kupilem:)) i z kalkulatora ipolisa wyszlo mi najtaniej w AXA. A zeby bylo jeszcze taniej wstawilem w formularz numer polisy kolesia jako polecajacego i dostalem dodatkowe 50zl znizki:) I w ten sposob roczna skladka za auto z dwulitrowym silnikiem wyszla mi 279zl:D Dlatego jesli ktos z Was bedzie cos ubezpieczal w AXA to moze sie powolac na moj numer polisy: BA/1600422/00 .

PostNapisane: 16 listopada 2009, o 18:48
przez rat
co do AXA, to pewien cyklista w slupsku ma nie fajnie, bo auto mu nowe r1 przewrocil, rzeczozanwca wycenil na chyba 14 tys straty. i axa nie chce mu wyplacic... sadzi sie z nimi. i ponac to nie jest wyjatek. nie chce robic antyreklamy ;-)

PostNapisane: 16 listopada 2009, o 18:56
przez maniakowy
tanie ubezpieczenia sa dobre jak Ty je masz.. jak maja to CI, ktorzy zrobili Ci szkode to juz sytuacja nie jest taka fajna :))

PostNapisane: 16 listopada 2009, o 21:56
przez clash
e, nie.

ostatnio mi pijaczek wjechał w bok.
naprawa na 20kafli - był ubezpieczony w AXA.

po dwóch tygodniach samochód miałem zrobiony.

szacun i respekt.

ubezpieczenie OC

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 12:11
przez greak
Witam
Kończy mi sie ubezpieczenie OC. Do tej pory miałem w Link4 i płaciłem 71 zł za cały rok /60% zniżki/ a teraz chcą 107 zł
Gdzie macie ubezpieczone motocykle

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 12:32
przez miecu
PZU - wbrew pozorom najtaniej wychodzi...ja teraz place 90 OC + 37 NNW mam razem z ojcem wziete on ma maks znizek ale na mnie jest wzwyzka :-) a na swoj motocykl przy maks znizkach placi za OC 52 zl

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 12:33
przez kola
Jeżeli chcesz samo oc, idz do jakiegoś agenta i powiedz że chcesz najtańsze. Wybierze Ci jakąś firme

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 12:40
przez MicheleW
Idź do PZU ja w tamtym roku na zephyra płaciłem 160 zł z nnw bez żadnych zniżek. A jak wtedy dzwoniłem do link 4 żeby sprawdzić u nich ceny to Pan mi powiedział od razu, że na motocykle to PZU ma najtańszą propozycję a u nich to oferta jest nienajlepsza.

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 12:53
przez nepalczyk
Na motocykle zawsze PZU wychodziło najtaniej, natomiast na auta - masakra

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 13:10
przez greak
DZIĘKI PRZEJDĘ SIĘ DO NICH

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 13:24
przez bodzio204
PZU: OC - 52zł, NNW - 34zł, płacone 2 tygodnie temu, więc aktualne.

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 15:19
przez Dezyd
Ja mam w UNIQA OC + NW 98 zeta przy 60% zniżek

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 16:44
przez renpa1971
bodzio204 napisał(a):PZU: OC - 52zł, NNW - 34zł, płacone 2 tygodnie temu, więc aktualne.
wiec nic sie nie zmienilo od tamtego roku :mrgreen: ja place 3.03 2010 dzieki bodzio za info ;-)

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 19:14
przez 636
rowniez pzu :mrgreen: w tym roku mi wzwyzka odpadnie :mrgreen: i ze 10% rabatu bedzie :lol:

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 20:13
przez adach
no dobrze OC ustaliliśmy że w Pizetju a jak tam AC dla naprzykładu Wam wychodzi?

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 21:11
przez MicheleW
no dobrze OC ustaliliśmy że w Pizetju a jak tam AC dla naprzykładu Wam wychodzi?


Ja pytałem tydzień temu w poniedziałek o AC jak ubezpieczałem zx6 w PZU.
I drogoooo wartość pojazdu podałem ok 11 tyś. To wyliczyła mi dziewczyna ponad dwa tysiące :evil:, Ale nie mam zniżek żadnych...! Ale teraz w PZU jest tak, że przenoszą zniżki z OC na AC. Więc jak ktoś ma zniżki np. 60 % na OC to taką zniżkę dostanie na AC...

PostNapisane: 16 lutego 2010, o 21:17
przez Irek_R
OC w PZU najtaniej, jak ktoś ma zniżki to się opłaca brać i AC,
bez zniżek najtaniej wychodzi ALIANZ, ja od wartości 20k zł AC bez zniżek mam za 2 250zł i jest to pełne AC- żadnych tam udziałów własnych, czy innych głupot.

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 00:18
przez kaszub
ja mam pełno zniżkę 60% za OC płacę swojego moto 82zł -UNIKA bez AC ;-)

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 10:55
przez A.S.
Witam!!
Wszystko zależy od strefy, wieku i MOTOCYKLA .. to nie jest tak że motocykl to motocykli czy GL czy ZX to 70 zł ..... a najśmieszniejsze jest to :
1. Ubezpieczałem CBR 1000 RR - według Eurotaxu ( to dopiero banda jełopów jest :mrgreen: ) to jest to motocykl SPORTOWY i składka to przy max zniżkach coś koło 120 zł
2. Teraz ubezpieczam ZX-10 ( RAKIETA w porównaniu z CBR ... ) i UWAGA >>> według tego samego Eurotaxu jest to motocykl SPORTOWO-TURYSTYCZNY .. i przy max zniżkach place 71 zł .... no polałem się ze śmiechu :-) .... Jak Boga kocham zewsząd jełopy :-) ..

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 11:37
przez miecu
BAUmk, nie siedze gleboko w temacie ale jak ubezpieczalem motocykle a przez ostatni rok byly to 3 sztuki to za moja er-5 , horneta 900 i ojca pan europeana 1100 podstawa byla taka sama...nikt nie rozroznial pojemnosci klas itd.

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 15:02
przez A.S.
Witam!!
No tak to niestety jest że co firma i co województwo to inaczej ;-) .... U nas AC to koszt 3500zł a w Białymstoku 700 zł ... :-) .. "co kraj to obyczaj" ....

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 17:37
przez neeken
sory za Ot ale.....troche tez na temat bo chodzi o ubezpieczenie.Mam taka sytuacje.2 lata temu kupilem kawusie i w Pzu bez zadnych znizek zaplacilem cos ok 150zl.Potem sie ozenilem(zona ma 60%znizek tez w Pzu)nastepnie kupilem samochod i.......
chcialem kupic na wspowlasnosc z zona(wiadomo dla znizek)a sprzedawca mi mowi ze po co zone ciagac po urzedach ze ja jako maz automatycznie mam jej znizki a auto tylko i wylacznie na siebie.A ze ja nie taki latwowierny jestem wiec dzwonie do mojej agentki Pzu i sie pytam czy tak jest na 100%bo wlasnie spisuje umowe.Potwierdzila wiec mam auto na siebie 60%znizek i wlasnie tu sedno mojego pytania.Czy teraz placac Oc na moto tez bede mial 60%znizek?i czy np jakbym teraz popierdolil Pzu(chodzi o auto)i zmienil firme to czy w nowej firmie przejdzie mi te 60% jak im pokaze ostatnie moje ubezpeczenie pzu ze znizkami?

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 18:10
przez renpa1971
[ Dodano: 17 Luty 2010, 17:12 ]
Ja jak zmienialem ubzp z Pzu na inny mialem 60% znizki to w nowym chcieli wydruk z pzu o przebiegu ubezpieczenia wiec nie wiem czy ci policza te 60% znizki moze jak by zona byla wspolwlascicielka moto

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 19:13
przez bodzio204
renpa1971 napisał(a):[ Dodano: 17 Luty 2010, 17:12 ]
Ja jak zmienialem ubzp z Pzu na inny mialem 60% znizki to w nowym chcieli wydruk z pzu o przebiegu ubezpieczenia wiec nie wiem czy ci policza te 60% znizki moze jak by zona byla wspolwlascicielka moto

Potwierdzam, chcą historie z ostatnich kilku lat, inaczej żadnych zniżek nie uwzględnią. I musi to być papier z centrali potwierdzony jakimiś ważnymi pieczątkami i podpisami bo inaczej jest nieautentyczny i nieważny. Przerabiałem to rok temu. :-(

PostNapisane: 17 lutego 2010, o 20:57
przez Irek_R
idź do PZU, jak Ci się będzie umowa na moto kończyć i powiedz, że masz u nich 60% zniżki na samochód i taka sama zniżka Ci się należy na moto. Jak się zgodzą (a w zasadzie powinni) to ok, jak się nie zgodzą to wypowiadasz umowę, potem prosisz o dokument stwierdzający, że masz 60% zniżki i idziesz ubezpieczyć moto :)
Zniżka jest na osobę a nie na pojazd.

PostNapisane: 18 lutego 2010, o 00:12
przez bodzio204
Zapomniałem dopisac że chodziło o przeniesienie OC z innej firmy do PZU. Stąd problemy z potwierdzeniem zniżek.

PostNapisane: 18 lutego 2010, o 08:19
przez neeken
dzieki panowie za odpowiedzi.Nie wiedzialem ze zmieniajac firme trzeba miec zaswiadczenia o znizkach.Myslalem ze tylko ostatni swistek z zaznaczona znizka :lol: (jak bylo ponad 10 lat temu)gdzie firmy oprocz(Pzu,Warta itp)dopiero raczkowaly,nie wymienialy miedzy soba danych klientow.Coz licze na to ze zostajac w pzu dostane tez znizki na moto choc jakby sie nie udalo to plakac nie bede skoro pelna stawka to poltora stowki czyli tyle ile ze znizka w inne firmie

PostNapisane: 18 lutego 2010, o 20:54
przez izba
ja tez oblatalem wszystkie ubezpieczalnie i pzu jest najtansze przy motocyklach oczywiscie bo jak ktos juz pisal auta masakra... pozatym wszedzie od nowego roku nieco podrozaly skladki :(

PostNapisane: 18 lutego 2010, o 22:05
przez kaszub
izba napisał(a):a tez oblatalem wszystkie ubezpieczalnie i pzu


unica najtańsza jest :-P i co roku masz 20% zniżki :-P tylko trzeba kontynułować
10% za bezszkodową ,10 za następny rok kontynułacja :-P ;-)

PostNapisane: 18 lutego 2010, o 23:36
przez nepalczyk
kaszub napisał(a):
izba napisał(a):a tez oblatalem wszystkie ubezpieczalnie i pzu


unica najtańsza jest :-P i co roku masz 20% zniżki :-P tylko trzeba kontynułować
10% za bezszkodową ,10 za następny rok kontynułacja :-P ;-)


ja mam pełno zniżkę 60% za OC płacę swojego moto 82zł -UNIKA bez AC


Najtaniej :?:
W PZU przy 60 % zniżek wychodzi coś 56 zł