regulator czy alternator
Posty: 2
|Strona 1 z 1
regulator czy alternator
Witam was posiadam Kawasaki ZX6r z 99r i mam maly problem z nia moze mi ktos pomoze wracajac ostatnio z trasy zalwazylem ze skazowka od obrotomierza i od pretkosciomieza spadly mi na 0 przy wlaczonych swiatlach jak swiatla wylaczylem to powrocily do gory i normalnie dzialaly i dojezdzajac do skrzyzowania i wciskajac klamke od sprzegla motocykl gasl ale odpalal na popych czy to moze byc wina reduktora napiecia czy alternatora i oczywiscie akumulator po dojechaniu do domu byl calkiem rozladowany
- Posty: 5
- Dołączył(a): 4 października 2015, o 13:04
Re: regulator czy alternator
alternator (sprawdź ładowanie, powinno być ok 13,8 - 14,4, sprawdź szczotki i styki poczyść,)
sprawdź reg. napięcia - zadaniem jest utrzymywanie stałego napięcia ładowania (właśnie o 14 V) za niskie nap. powoduje niedoładowanie i
problemy z odpaleniem, za wysokie rozd***cy aku ;)
sprawdź aku po nocnym postoju czy ma 12,4V
aku podczas rozruchu silnika nie powinno mieć mniej niż 10-11V jeśli jest mniej to aku do wymiany a skoro sie popsuło to patrz wyżej (alternator i reg. do sprawdzenia/naprawy)
sprawdź reg. napięcia - zadaniem jest utrzymywanie stałego napięcia ładowania (właśnie o 14 V) za niskie nap. powoduje niedoładowanie i
problemy z odpaleniem, za wysokie rozd***cy aku ;)
sprawdź aku po nocnym postoju czy ma 12,4V
aku podczas rozruchu silnika nie powinno mieć mniej niż 10-11V jeśli jest mniej to aku do wymiany a skoro sie popsuło to patrz wyżej (alternator i reg. do sprawdzenia/naprawy)
Posty: 2
|Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości