potrzebuje pomocy, porady... ;/

Gotowe rozwiązania najczęstszych problemów, porady, opisy napraw i dane techniczne.
UWAGA!!
W tym dziale nie zadajemy pytań, tylko publikujemy opisy napraw, przydatne dane techniczne itp.

potrzebuje pomocy, porady... ;/

przez SkibaE32 » 4 marca 2015, o 00:19

Siemka jestem nowy i generalnie miałem duża przerwe a moto. rok temu kupiłem zx9r 96r dopuki smigałem wszystko było ok ale teraz jak zacząłem rozbierać i chciałem przygotowywać moto do sezonu to mam problemy zeby je wgl odpalic... krece dlugo dlugo i po czasie popyrka i odpuszcz a jak pozniej tak jakby zalapie to na pare sekund i gasnie... A i mam pytanko jakie tu beda swiece i gdzie kupic klucz do nich bo wejscie do swie jest tak waskie ze mi klucz nie wchodzi... a i Potrzebowałbym amortyzator tylny tak w nawiasie :)
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 marca 2015, o 00:03

przez Kawasaki ZX10R » 4 marca 2015, o 00:37

Model np jeśli chodzi o świece NGK to "CR9EK" ; DENSO "U27ETR"

lub szukaj np lepszej irydy NGK "CR9EIX" ; DENSO "IU27A"

Wybór należy do ciebie :-) Klucz to żaden problem powinieneś dostać w każdym sklepie z narzędziami czy też po prostu motoryzacyjnym
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez SkibaE32 » 4 marca 2015, o 00:51

a swieca na jaki jest klucz( 14/16)?
Ja próbowałem dojść ja nasadką do świec z mojego zestawu, a mam niby te węższe i dupa...
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 marca 2015, o 00:03

przez Kawasaki ZX10R » 4 marca 2015, o 01:11

16 :-)

Rozwartość klucza: 16,0 mm
Średnica gwintu: 10,0 mm
Długość gwintu: 19,0 mm
Avatar użytkownika
 
Posty: 513
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez szary_zx7r » 4 marca 2015, o 06:02

SkibaE32, sprawdź jeszcze dopływ paliwa.

combustion = fuel + oxygen + spark

Skoro mówisz, że coś popyrka to już jest zalążek sukcesu :-)

Klucz, tak jak mówił Kawasaki ZX10R, dostaniesz w każdym sklepie moto.Zwróć uwagę na gumę w środku. Klucz do świec powinien mieć gumową uszczelkę w środku. Na tyle ciasną aby dobrze przytrzymać świecę i naprowadzić dobrze na gwint, ale też elastyczną żeby zeszła z dokręconej już świecy i na niej nie została. Ja mam jeden z kluczy oszlifowany dookoła żeby lepiej pasował. Tylko nie przesadź ze szlifierką żeby nie popękał.

Daj znać jak efekty po wyeliminowaniu problemu świec i dopływu paliwa.


Pozdro
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 kwietnia 2012, o 21:51
Lokalizacja: Gdynia

przez SkibaE32 » 17 marca 2015, o 17:57

Zmieniłem świece i filtr. Chodzi na nowo bardzo dobrze
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 marca 2015, o 00:03

przez szary_zx7r » 17 marca 2015, o 18:25

SkibaE32, super. problem z głowy. czas pośmigać :-)
 
Posty: 13
Dołączył(a): 22 kwietnia 2012, o 21:51
Lokalizacja: Gdynia


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość