Witam parę rad dla świeżaka

informacje dla wszystkich którzy zaczynają przygodę z motocyklem

Witam parę rad dla świeżaka

przez Blaster » 25 grudnia 2014, o 11:37

Witam wszystkich forumowiczów .
Mam na imię Dawid, i w końcu dorobiłem się swojego pierwszego upragnionego motoru jakim jest Kawasaki zx9r z 1998 r.
Mam pytanie a zarazem prośbę, czy jesteście w stanie doradzić mi coś na początek mojej kariery związanej z motocyklami? na co muszę zwróci uwagę podczas jazdy i jakieś cenne rady? z góry bardzo dziękuje i proszę o wyrozumiałość gdyż naprawde jestem zielony w tych sprawach.
Zanim ktos zacznie cos negatywnie komentować proszę zrozumiec że jest to mj pierwszy motor o który chcialem miec (zamiana za samochod) i mimo wielu przeciwnosci zyciowych w koncu go mam :)
Jeszcze jedno aby ktos sobie nie pomyslal nie jestem zadnym urzytkownikiem motoru ja jestem motocyklista czyli jasda bez szalenstw ale z rozsadkiem pozdrawiam i zycze wesolych swiat :)
 
Posty: 250
Dołączył(a): 25 grudnia 2014, o 11:27
Lokalizacja: Elbl

przez huragan » 25 grudnia 2014, o 16:36

Siema Blaster:) co by Ci tu doradzić? jak ktoś mówi Ci żebyś zwolnił to niesłuchaj:P hahah - jeździć jeździć i łanmortajm jeździć <--------taka rada! albo lepiej - ZAPIERDALAĆ!! ale to już sam ogarniesz. LwG przyczepności & szerokości :) witay wlepszym świecie!
 
Posty: 328
Dołączył(a): 16 grudnia 2011, o 04:06
Lokalizacja: ZS

przez Krystian92 » 25 grudnia 2014, o 18:20

siemano :-) :-) :-)
 
Posty: 392
Dołączył(a): 13 stycznia 2014, o 21:01
Lokalizacja: PCT

przez Blaster » 25 grudnia 2014, o 22:20

Dzieki mam nadzieje ze bedzie frajda z jazdy ale jak myslicie czy kawa 900 jak na poczatek dobra? czy lepiej slabsza np 600?
 
Posty: 250
Dołączył(a): 25 grudnia 2014, o 11:27
Lokalizacja: Elbl

przez tomi 87 » 26 grudnia 2014, o 04:13

Troche za późno kolego na takie pytania, ale jak masz olej w głowie i benzyne we krwi to na pewno ogarniesz temat ;-)
Jedni zaczynają od litrów i kończą w rowach.