Z800 na pierwsze moto - spoko :)

informacje dla wszystkich którzy zaczynają przygodę z motocyklem

Z800 na pierwsze moto - spoko :)

przez TurboDzik » 14 sierpnia 2014, o 21:00

Siemka! Ponad pół roku temu zakochałem się w jednym motocyklu - Kawasaki Z800. Nie było odwrotu. Pół roku przeglądania zdjęć i wzdychania do nich. W końcu powiedziałem sobie "YOLO!" I kupiłem. Zdaję sobie sprawę ze swojej głupoty, ale...

...motor doskonale się prowadzi. Nie mam żadnego doświadczenia (wcześniej kilka razy jechałem WSK 125 po polu). Pewnie nie zdziwi Was fakt, że nawet nie mam prawa jazdy. Po pierwszych przejechanych 200 kilometrach stwierdzam, że to motocykl właśnie dla mnie i kupując tylko oczami, od razu trafiłem w dziesiątkę. Prowadzi się z lekkością skutera, do tego jest ciężki (230 kg), stabilny i nie miota nim jak szatan. Spokojna jazda na 6. biegu, 60 km/h - miód. Nie muszę dodawać że miodem na serce jest również przyspieszenie (choć na razie mój vmax to 100 km/h, bo silnik na dotarciu). Jazda po mieście - bez przeszkód, pełna kontrola, nic się nie wyrywa (raz mi zgasł na światłach). W trasie - sunie aż miło. Hamulce jak brzytwa, plus ABS. No i wygląd - marzenie. Podsumowując - Z800 na pierwsze moto. Można? Można!

Pewnie teraz zostanę nazwany co najmniej idiotą bez wyobraźni, ale co tam. Będę co jakiś czas zamieszczał w tym wątku swoje doświadczenia z tym motocyklem. Pozdrawiam!
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14 sierpnia 2014, o 20:37

przez unearth » 14 sierpnia 2014, o 21:48

Można wiedzieć czemu nie masz prawka?
 
Posty: 51
Dołączył(a): 13 kwietnia 2012, o 22:25

przez TurboDzik » 14 sierpnia 2014, o 22:00

unearth napisał(a):Można wiedzieć czemu nie masz prawka?


Bo decyzję o zakupie moto podjąłem przed decyzją o rozpoczęciu kursu. Taka głupota, ale tak jak już wspomniałem - miłość nie ma nic wspólnego z rozumem. Aktualnie rozpocząłem procedurę kursową, mam profil kierowcy i zrobione badania (wbrew pozorom jestem zdrowy). :mrgreen:
 
Posty: 5