Strona 1 z 1

kawasaki z800E

PostNapisane: 3 lipca 2014, o 08:56
przez gaxxx
Witam
Za pół roku się żenię więc muszę kupić pierwszy motor jeszcze przed tym wydarzeniem bo później to mi moja małżonka pewnie zabroni :d
wybór padł na z800e (95KM ) 2014 ABS, oczywiście kredyt itp.

styl jazdy: wolno spokojnie, prawym pasem, nie zapierdzielam po 120 po mieście, czuje się pewnie na moto ale znam swoje ograniczenia i kompletny brak doświadczenia,

Co myślicie o tym wyborze? 230kg, motor ciężki, ale stabilny. co ze spalaniem? Będę wdzięczny za wszystkie uwagi i porady odnośnie motocykla ( ewentualnie er6n abs ).

Drugie pytanie, to co można ugrać w salonie podczas kupowania. Może jakieś przykłady?

pzdr

PostNapisane: 9 lipca 2014, o 18:23
przez pitrak
:-) Więc wybrałeś Z 800 e :-) zapraszam do lektury tutaj ;-) http://www.scigacz.pl/Kawasaki,Z800,ska ... 19674.html ;-) A tak moim zdaniem to bardzo fajny "Bike" ;-) i dodam tylko to :
Z800e
Zapewne zwróciliście uwagę na wersję Z800e, która jest nieco uproszczona, ale jednocześnie ciut tańsza od standardowego modelu. Już wyjaśniam o co chodzi. Model e to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku europejskiego na pojazdy o mocy do 100KM, ale również wyjście naprzeciw kierowcom poszukującym fajnego motocykla, którym będą mogli poruszać się na podstawie prawa jazdy kategorii A2. Właśnie dlatego Z800e dysponuje mocą 70 kW (czyli 95KM), którą można obniżyć do 35kW wymaganych przez nowe przepisy dotyczące praw jazdy.
W stosunku do standardowego modelu wersja „e” różni się uproszczonym zawieszeniem, a model bez ABSu wyposażono w 2-tłoczkowe zaciski, zamiast standardowych 4-tłoczkowych. Niższa jest również cena i to jest informacja o tyle istotna, że Z800e w obu wersjach mocy oferowany będzie również w Polsce ;-)

PostNapisane: 12 lipca 2014, o 10:54
przez gaxxx
Witajcie
Odebrałem maszynę.
Opowiem co i jak o niej sądzę, może komuś się przyda.
Co do moich wypowiedzi to musicie wziąć poprawkę na to że nie mam doświadczenia i jestem początkujący.

Kawasaki z800 ABS
Zdecydowałem się na pełna wersję ( nie tą z800e ) bo po prostu już jej nie było, powiedzieli mi w salonie że to był wymysł kawasaki tylko na 2013 rok i już tego nie praktykują. Więc ogólnie mam pełną wersję.

Na początku się strasznie balem że po dotknięciu manetki od razu jest kosmos. Nic z tych rzeczy. naprawdę tym motocyklem da się wolno i spokojnie jeździć, moc jest uwalniania łagodnie, nie szarpie i jest spokojnie do opanowania. nie przekraczam 6 tyś obrotów aby silnik się dotarł. Od 4 tyś ten motor naprawdę idzie super, dla mnie wystarczająco, więc powyżej 6 tyś musi być niezły ogień, ale to jak trochę pojeżdżę.
Silnik bardzo elastyczny, 60km/h na 6 biegu i jak chce przyśpieszyć to nic nie redukuje tylko spokojnie dodaje gazu i moto idzie.

Motocykl ciężki, ale przez to stabilny, i podmuchy wiatru np: od przejeżdżających aut nie szarpią nim tak bardzo.

Spalanie, przy 80km/h na 6 biegu, licznik pokazuje 23km/L wiec około 4l/100km - dla mnie super.

wyświetlacz zmiany biegów - dokupiłem, ale zawiodłem się, działa średnio precyzyjnie i niezbyt szybko, szkoda że kawasaki nie pomyślało aby był w oryginalnym wyświetlaczu. ocenił bym na 6ptk na 10 możliwych. ogólnie jednak jest przydatny dla początkującego.

Co mnie zadziwiło, każdy przejeżdżający motocyklista cię pozdrawia, wow, w aucie najczęściej obserwowałem pozdrowienia w postaci "środkowego palca" co chyba oznacza, "szerokiej drogi przyjacielu" haha :d


Jakby ktoś miał jakieś pytania to śmiało.
pzdr

PostNapisane: 14 sierpnia 2014, o 20:43
przez TurboDzik
@gaxxx - dobry wybór ;) Choć pewnie są tu osoby, które by nas zeżarły na śniadanie, ale ja też właśnie zakupiłem full wersję Z800, nówka salon. I jest to mój pierwszy motocykl. Potwierdzam to co napisałeś, mimo ogromnej jak na początek mocy, moto daje się łatwo prowadzić i elegancko śmiga na wolnych obrotach. Lewa w górę i być może do zobaczenia, a jak jesteś z Wlkp, to na pewno do zobaczenia!