Strona 1 z 1

motoGP

PostNapisane: 1 stycznia 2012, o 16:12
przez michal78
od nastepnego sezonu tzn 2012 :mrgreen: powraca poj. silnikow 1000ccm :mrgreen:
wiec zapowiadaja sie niezle emocje z tym zwiazane :mrgreen:
jak myslicie da cos podwyzszenie pojemnosci skokowej :roll:

PostNapisane: 1 stycznia 2012, o 22:32
przez Black-Ghost
michal78, Jedyne co może byc ciekawe w motoGP to maszyny CRT. Reszta bedzie dalej tak samo nudna jak do tej pory. Honda->Yamaha->Ducati.

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 11:15
przez jewon
chopy beda jeszcze szybciej latać,pewnie bedzie jeszcze wiecej spektakularnych gleb,żeby sie tylko nie okazało że co drugi wyścig będa musieli kogos do czarnego wora ładowac :-/

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 15:57
przez 636
a moze ida w strone mniej wysilonych motorow co by dluzej wytrzymywaly

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 21:41
przez michal78
636 napisał(a):a moze ida w strone mniej wysilonych motorow co by dluzej wytrzymywaly


watpie :mrgreen: ja mysle jak jewon przeciez poto zmniejszyli poj. zeby zwolnic! ;-)

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 21:43
przez 636
a kto powiedzial ze zwolnili

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 23:02
przez jewon
może zmniejszyli wtedy poj. bo ekologia itp.?a zwolnic to fakt że nie zwolnili.wrecz przeciwnie :-D

PostNapisane: 2 stycznia 2012, o 23:04
przez 636
no tak ekologia... ale mniejsza pojemnosc bardziej wysilili i silniki starczaly na mniej? :mrgreen: a teraz wieksza pojemnosc jeszcze bardziej wykreca :mrgreen:

PostNapisane: 3 stycznia 2012, o 13:26
przez ryszard1964-r1
Maszyny CRT to nieunikniona przyszłość Moto Gp.Osiągi to tylko kwestia czasu

PostNapisane: 3 stycznia 2012, o 23:34
przez numberuno
Pojemność zmniejszyli, bo rzeczywiście chcieli zwolnić królewską klasę, tak jak i F1. Tylko, że to nie F1 i w efekcie maszyny stały się szybsze poprzez polepszenie ich poręczności. A skutkiem ubocznym było to, że na starcie stawiało się coraz mniej maszyn, bo niewielu producentom opłacało się rozwijać drogie prototypowe silniki 800cm, których to rozwijanie nie będzie miało żadnego przełożenia na maszyny seryjne. Powrót do 1000ccm jest ratunkiem dla tej klasy, bo za kilka lat by umarła śmiercią naturalną wraz z kolejnym "kryzysem". A co do dzwonów, to więcej ich nie będzie na pewno, bo elektronika w tej klasie jest tak zaawansowana, że na wyjściu z zakrętu skutecznie dopasuje moc do przyczepności.

PostNapisane: 4 stycznia 2012, o 22:04
przez Black-Ghost
numberuno, To sie nazywa kontrola trakcji. ;-) Szczerze śmiem wątpić żeby silniki 1000cm3 używane w GP miały choc minimalna wspulną z silnikami używanymi w motocyklach produkcyjnych. Honda używa V4 wcześniej V5 gdzie w bladym od początku produkcji jest R4, Suzuki tak samo V4 a w gixie R4, Ducati V4 a w superbikach v2, Tylko Yamaha zastosowała po kilku latach w motogp silnik w technologi Big-Bang w R1. co dla mnie akurat jest minusem. Tak wiec? Co niby rozwija motogp? może jakies tam nowe technologie ale nie maja wiekszego wpływu namotocykle produkcyjne. Wiecej nowinek technicznych i zmiany w geometri czy silniku rozwijają Superbiki. Nigdy nie bylem fanem MotoGP, ze wzgledu na male powiazanie z normalnymi motocyklami i nude. Przeciwnie bylo, jest i bedzie w WSBK ;-)

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 22:12
przez jewon
no więc po pierwszym wyścigu :-D co moge powiedzieć?jamaszka złoiła dupe hundom chociaż hunda dwa miejsca na pudle.
te nowe tysiączki niezle juz latają.(250KM)
ciekawe jak na zywo ryczą?
ale kawasaki jednak jakos tam istnieje w motoGP,w zespołach prywatnych CRT jest kilka zespolów które uzywaja silnika ZX10R ;-)

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 22:37
przez Lester1970
Wedlug mnie , to wieje nuda w Moto Gp , WSBK jest lepsze.
Co mi sie podobalo , to Moto 2 - tam sprzety mialy podobne osiagi i bylo wiecej tasowania .
Najwieksza niespodzianka to doktorek :-P , wybitnie sobie nie radzi na dukacie - ( zawsze kibicowalem Haydenowi i ten pokazal doktorkowi , kto gra pierwsze skrzypce w zespole ducati :mrgreen: )

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 22:56
przez jewon
podobno valentino cos mysli o F1 lub cos w tym stylu??
a moto2 no mnie się zajebiscie podobał ten wyścig.nagłe zwroty akcji i ci co popełnili najwieksze błedy byli na podjum.a luthi niestety nie dał rady,ale wg mnie było czysto :-D
wyrównane bo chyba dalej wszystkie motocykle maja ten sam silnik hondy cbr 600rr??
silniki sa wybierane przez losowanie żeby uniknać pózniejszych pretensji że ktos miał gorzy silnik a kto inny lepszy.
a moto3 co sądzicie?wg mnie spoko dzięk wydają ale to dalej takie mini sprzęty czase nimi kieruja 16-latkowie

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 23:24
przez Lester1970
jewon napisał(a): to dalej takie mini sprzęty czase nimi kieruja 16-latkowie

Dokladnie , ale wole walki maja . Tez ciekwy wyscig byl.
Tak na marginesie , zauwazyliscie , ze coraz wiecej naszych poludniowych sasiadow widac a to w WSBK , a to Moto GP itd ?

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 23:32
przez jewon
no karel abraham akurat do boksu zjechał,jakis problem
ale on to akurat miał ułatwiony wjazd w świat motocykli bo jego ojciec chyba jest dyrektorem toru w brnie.czy nawet włascicielem???

PostNapisane: 8 kwietnia 2012, o 23:39
przez Lester1970
jewon napisał(a):bo jego ojciec chyba jest dyrektorem toru w brnie.czy nawet włascicielem???

a to czyli uklady jak za komuny i dlatego na owiewkach mial reklamy toru w Brnie - a juz myslalem , ze to jakis niespotykany talent , a to bogaty tatus :-P

PostNapisane: 23 marca 2014, o 22:38
przez jozpa
ale ten dział żyje, uchuchu...uchuchuchu...k***wa miśki litrowe dla waszej wiadomości:

rozpoczął się sezon MotoGP 2014 w pierwszym wyścigu w Qatarze wygrał Marc Marquez, drugi Valentino Rossi, trzeci Dani Pedrosa, może by co skrobnęli, chyba że woleli oglądać rancho w tivipi

PostNapisane: 23 marca 2014, o 22:49
przez Kubek
ale ten dział żyje, uchuchu...uchuchuchu...k***wa miśki litrowe

Nie bardzo wiem o co ci kaman :)
Ja tam wyścig oglądałem, zapomniałeś dodać że Lorenzo poszedł w rabaty.