Lytr V2 ;-) grzmi !!

Informacje technicze i dzwieki naszych motocykli

Lytr V2 ;-) grzmi !!

przez czarny » 31 grudnia 2012, o 17:16

 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez Mateuszek » 31 grudnia 2012, o 17:19

o kurde heheh, ostra Fałka panie czarny :)
 
Posty: 31
Dołączył(a): 13 października 2012, o 23:17

przez Tobi » 31 grudnia 2012, o 17:32

naklejki robia robotę :lol:
 
Posty: 609
Dołączył(a): 2 czerwca 2007, o 03:10
Lokalizacja: z nienacka

przez Kura » 31 grudnia 2012, o 17:56

Mam wrażenie, że mała sv lepiej grzmi na jednym kominie.
Obecnie przerobiłem org tłumik na przelot 50mm + dbkiller i jest ogień, z db jest przyjmnie do ucha a od 65km/h już ich prawie nie słychać, a bez db to jest grzmot niemiłosierny ;D :mrgreen:
 
Posty: 955
Dołączył(a): 30 października 2008, o 18:31
Lokalizacja: ostr

przez czarny » 31 grudnia 2012, o 17:58

naklejki robia robotę


wiem wiem zabawne są ale ja je ściągnąłem :-D to filmik poprzedniego właściciela ;-)

Kuraś, tak masz racje na jednym głośniej ale to też zależy od komina. poluje teraz na ebayu ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez FRYC » 31 grudnia 2012, o 21:15

Brzmi jak na diesla ptzystalo jedni to lubia inny mniej :-D
 
Posty: 317
Dołączył(a): 23 czerwca 2011, o 19:32
Lokalizacja: 12 km od Gdyni

przez A.S. » 31 grudnia 2012, o 22:23

JA bardzo lubię dźwięk dużego V2 ... to wkręcanie, basss i błyskawiczne schodzenie z obrotów .. MEGA !!
Ale jak dla mnie to wygląd tych motocykli skreśla wszystko ze stajni Suzuki ... ale to już gusta i guściki ;-)
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez bonzo320i » 1 stycznia 2013, o 04:32

kumpel ma VFRe 800 na kominie DIDa i miażdży te suzi jak nic, tylko tam jest V4
Avatar użytkownika
 
Posty: 631
Dołączył(a): 14 lipca 2009, o 21:39
Lokalizacja: Ko

przez czarny » 1 stycznia 2013, o 12:35

czyli 2x więcej garów... więc nie dziwota. na żywo można sprawdzać a nie telefonem. po drugie jeszcze w planie mam zmiane tłumików.

FRYC napisał(a):Brzmi jak na diesla ptzystalo jedni to lubia inny mniej


każdy woli co innego ;-) ja już wybrałem ;-)

A.S. napisał(a):Ale jak dla mnie to wygląd tych motocykli skreśla wszystko ze stajni Suzuki ... ale to już gusta i guściki


no oczywiście ;-) mi sie podobają :-D po tym też będzie v2 tyle że coś z Aprili ;-)
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez jewon » 1 stycznia 2013, o 19:23

V-dwója to dobry szit.walory dżwiekowe do obadania jedynie na zywo,i w czasie jazdy.na postoju inaczej chodzi ;-)
 
Posty: 1117
Dołączył(a): 10 października 2010, o 23:29
Lokalizacja: Jaworzno

przez czarny » 1 stycznia 2013, o 19:31

jewon napisał(a):V-dwója to dobry szit


zaraziłem sie od Ciebie i raczej przy tym już zostane tyle że kupie coś młodszego ;-)

jewon napisał(a):walory dżwiekowe do obadania jedynie na zywo,i w czasie jazdy.na postoju inaczej chodzi


dokładnie. inaczej na postoju, inaczej na starcie i jeszcze lepiej podczas hamowania silnikiem ;-)
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez A.S. » 1 stycznia 2013, o 21:47

Aprilla fajne moto .. w sumie tanie a często zawieha i hample to czysto mega sportowe gadżety sprzed paru lat ... RSV1000 miał kolega i ładnie to latało. Problemy są tylko z serwisem, częściami, osprzętem ( np. dostać wyświetlacz biegów ) ... No i co ważne długa ciężka krówka .. gumy to ciężka sprawa nie idzie to jak ZX-10 do pionu hehhe .... o charakterystyce silnika to nie mówię bo to jednemu przeszkadza a drugi łyka go na tym moto jak żaba muchę ;-) ... Ładnie się składa, szybko reaguje jest stabilne bo długie ...
 
Posty: 865
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

przez jewon » 2 stycznia 2013, o 20:38

tak poza tematem to w ogóle najlepsze w V-dwójkach jest to ze sa tak wąskie że po przesiadce z czterocylindrowca zwłaszcza takiego starszego nie takiego nowoczesnego,anorektycznego w pierwszej chwili ma sie wrażenie że siedzi się na jakiejś 125ccm.
ja osobiscie po przesiadce z dwunastki miałem chwilowe wrażenie że siedze na motorowerze. :-D oczywiście tylko do momentu ruszenia z miejsca i odkrecenia manety na maxa :mrgreen:
 
Posty: 1117
Dołączył(a): 10 października 2010, o 23:29
Lokalizacja: Jaworzno

przez czarny » 2 stycznia 2013, o 20:43

mam to samo odczucie po zx6r. Osiągi nie te i power z samego dołu ;-) to jest to co lubię ;-)

A.S. napisał(a):Aprilla fajne moto


tak sama prawda w tym co piszesz. ja wogóle z chęcią przypolowałbym na SP2 ale to to już wogóle rzadkośc nawet jesli chodzi o cześci czy inne podzespoły. Już chyba aprilia ma wiekszą dostępność części.
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez Seba 636 » 16 marca 2013, o 00:52

Kumpel ma 2 microny w SP1... poprostu jak do mnie jedzie to słyszę. Włączam czajnik na herbate zapazam wypijam schodze... jest. W miedzy czasie włącza się kilka alarmow samochodach...
 
Posty: 45
Dołączył(a): 14 czerwca 2009, o 19:26
Lokalizacja: Warszawa/Bia

przez _Michał_ » 17 marca 2013, o 22:54

A.S. napisał(a):Aprilla fajne moto .. w sumie tanie a często zawieha i hample to czysto mega sportowe gadżety sprzed paru lat ... RSV1000 miał kolega i ładnie to latało.


Nie latałem ale byłbym mocno ostrożny przy takich ocenach ;-) RSV 1000 kupił mojego znajomego kumpel - sprzedał dychę '06 i nabył RSV bodajże '04... Kolega tym jeździł i mówił, że kiepsko... Właściciel też stwierdził, że "poleciał" na hample od BREMBO, zawiechy OHLINSA a jednak całokształt wypada mocno średnio... :-P Prawda pewnie leży gdzieś pośrodku ;-)

Sam jestem ciekawy, oni odradzali oraz jeszcze jeden z moich znajomych... A mnie z wygląda podoba się RSV od '04 :-D
 
Posty: 568
Dołączył(a): 6 kwietnia 2008, o 15:52
Lokalizacja: Lodz

przez czarny » 18 marca 2013, o 15:38

ja poluje po sv1000 na tuono a to to samo tyle że bez owiewek. Pojeździłem i mi pasuje. Tyle że pozycja inna od RSV bo tam to typowo sportowa i moje plecy wysiadają.
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez bodzenty » 19 marca 2013, o 09:21

moze tl 1000r mialem kiedys ske i erke fajne moto mysle coraz brdziej o powrocie cos z niego zrobic jakiego dzikusa z erki zmiana zadupka i takie tam
 
Posty: 219
Dołączył(a): 3 czerwca 2010, o 20:32
Lokalizacja: Nowa D

przez jewon » 19 marca 2013, o 18:32

ostatnio ślinie sie na tl 1000s.podobno brutalna bestia??bodzenty napiszesz cos wiecej o tym sprzęcie??
 
Posty: 1117
Dołączył(a): 10 października 2010, o 23:29
Lokalizacja: Jaworzno

przez bodzenty » 19 marca 2013, o 23:30

powiem ci ze ma jada przy kazdym wyjsciu z zakretu kolo sie odrywa motorek spoko spalanie okolo 6literkow niemialem z nim zadnych przygod ladnie wykonanie i przedewszystkim na wtrysku nie jak vtr co tupisac duzo porostu trza sie przejechac w porownaniu do wersji r jest roznica ci powiem erka sie duzo lepiej prowadzi chamulce ma lepsze i gore mocniejsza niekonczy sie moc przy 6tys jak w tls ze pasuje juz zmienic bieg na wyzszy ta idzie dalej ale znowu jest gorsza w prowadzeniu moze zludne bo ma owiewki i wydaje sie wieksza i ciezsza ... od wersji s ale wybral bym raczej erke jak cos .... wole obudowane sprzety
do jazy na codzien i wypady we dwoje wersja r sie kompletnie nie daje wysoko wydeche niema jak bagazu przypiac podnozki posazeraq wysoko i niewygodnie sie siedzi s wersja jest stwozona do wypadow we dwoje uchwyty na siatki na bagaz sama radosc
ps sorki za :-D bledy
 
Posty: 219
Dołączył(a): 3 czerwca 2010, o 20:32
Lokalizacja: Nowa D

przez _Michał_ » 20 marca 2013, o 14:44

bodzenty, a to prawda, że TL1000S tak łatwo wpada w shimmy??? Wg opinii model '97 był mocno nie dopracowany i motocykle wracały na akcje serwisowe, m.in montaż amora skrętu. Od '98 montowali już seryjnie a w 2000 r. zakończono produkcję obu modeli :-> Ja bym tego nie kupił, ciężko coś dorwać zadbanego :->
 
Posty: 568
Dołączył(a): 6 kwietnia 2008, o 15:52
Lokalizacja: Lodz

przez czarny » 20 marca 2013, o 15:37

strasznie nerwowy sprzęt...
 
Posty: 1308
Dołączył(a): 18 czerwca 2011, o 16:38
Lokalizacja: jestem

przez bodzenty » 21 marca 2013, o 01:08

dokladnie ciezko cos zadbanego dobrac no zdazylo mi sie pare razy w wyjsciu z zakretu lekko zlapac shimme ale delikatnie mialem juz amor skretu szczerze nie wem czym to jest spowodowane ale w wersji r juz tego niema moto idzie jak po sznurki ...wersje R produkowano do 2002 roku bodajze mialem z 2001 roku a wersje S z 98'
 
Posty: 219
Dołączył(a): 3 czerwca 2010, o 20:32
Lokalizacja: Nowa D


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości