Kawasaki ZX636R '06 pytanie o kilka szczegółów

Tutaj umieszczamy artykuły z gazet np. ŚM, M i podobnych, przekroje silników, ciekawostki, informacje o motocyklach, historii, modyfikacjach itp

Kawasaki ZX636R '06 pytanie o kilka szczegółów

przez Dome » 19 stycznia 2015, o 12:44

Witam Kolegów.
Mam pytanie odnośnie kilku danych mojego moto bo coś mi się nie zgadza.

1. moc silnika w dowodzie - mam wpisane moc 87KW -+ 118 KM a z tego co wyczytałem na wiki, taka moc występowała jedynie w wersjach 03 - 04. Dla sprzętu z '06 powinno to być 95 lub 100 KW czyli -+ 130 KM.
Czy to możliwe że w moto z 2006 roku zamontowany byłby silnik z poprzedniej generacji ? Oznaczenie silnika jakie znalazłem na naklejce na ramie to 6kaxc.636aac.

2. Model w dowodzie rejestracyjnym to zx 636 (bez R) - czy tak samo wygląda to u Was czy to lenistwo urzędnika a może jakaś wersja ... biedna ? niesportowa ?

Dzięki za pomoc w wyjaśnieniu moich wątpliwości.
Dominik
 
Posty: 125
Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
Lokalizacja: Skierniewice

przez Kawasaki ZX10R » 19 stycznia 2015, o 14:45

Ty lepiej nie patrz na dowód bo tam strzelają różne babole :-P
Jak chcesz dla twojej pewności podaj albo nr VIN motocykla albo nr silnika to ci rozwieję twoje wątpliwości co to masz ;-) (najlepiej to i to)
Pozdrawiam i tak jak mówię nie takie cuda w dowodzie widziałem :-D
Przykładowo u siebie we wcześniejszym moto też miałem w ogóle inne dane które miały się ni jak do tego co miałem faktycznie.
Avatar użytkownika
 
Posty: 524
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez TOFIK1987 » 21 stycznia 2015, o 08:37

WITAM.Producent podaje dla rocznika 05,06 w teori 136KM przy dobrym ciśnieniu w air boxie,niewiem od czego to zależy lecz w praktyce jest to 130KM, chamownia prawde powie :-)
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20 stycznia 2015, o 19:00
Lokalizacja: Jas

przez Kawasaki ZX10R » 21 stycznia 2015, o 11:55

Zależy od prędkości motocykla proste :-) Czyli czym szybciej zapierd... tym większe doładowanie masz (RamAir) Moc podana przez producenta jest mocą z pełnym doładowaniem czyli przy V-Max no i rzecz jasna w laboratorium na wale silnika a nie na kole motocykla.
Avatar użytkownika
 
Posty: 524
Dołączył(a): 18 października 2012, o 18:33

przez Dome » 30 stycznia 2015, o 11:12

Dzięki za odpowiedzi ;-)
Już myślałem że pierwsze moto i jakieś wybrakowane trafiłem.
 
Posty: 125
Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
Lokalizacja: Skierniewice

przez ssswer » 30 stycznia 2015, o 22:05

ja miałem w dowodzie tak samo napisane przy roczniku 2005, ale maiłem też założoną blokadę na przepustnicę, którą zdemontowałem małym imbusem :P
moc była pełna a w dowodzie zostało mniej koni, a dla przykładu miałem r1 2007r, w dowodzie 189km a w rzeczywistości 156km bo wersja USA :/
teraz odpowiedz sobie na pytanie co jest ważniejsze, dane w dowodzie i czy to co pod tyłkiem faktycznie siedzi :)
Avatar użytkownika
 
Posty: 77
Dołączył(a): 29 marca 2011, o 17:14
Lokalizacja: Pniewy

przez tony984 » 20 lutego 2015, o 13:49

To ja dorzucę swoją przygodę z wydziałem komunikacji i tymi co w dowody wpisują rożne ciekawostki. Miałem szlifa na KTM Super Duke 990. Zahaczyłem puszkarza więc była Policja. Mega zdziwienie funkcjonariuszy wywołał fakt , że mój motocykl w systemie sklasyfikowano jako "motorower" :D Ot taka inwencja wpisującego urzędnika 130 konny motorower bez pedałów :) Wiec magia może mieć miejsce też w twoim dowodzie. Dopiero hamownia to zweryfikuje.
 
Posty: 21
Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez Dome » 20 lutego 2015, o 13:54

Dzięki za informacje.

ssswer - możesz przybliżyć nieco temat blokady na przepustnicy ? Jak ona wygląda ? gdzie jest umieszczona i ja ją zdemontować ? Prosiłbym o krótki opis.

Hamownię mam niedaleko i jak zrobi się cieplej i ładniej to na pewno się tam przejadę.
 
Posty: 125
Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
Lokalizacja: Skierniewice

przez tony984 » 20 lutego 2015, o 15:49

Zdlawienie na przepustnicy może polegać na ślubie wkręconej w przepustnice, która redukuje możliwość jej obrotu - otwarcia.Bedzie sie blokowała uderzając w obudowe. Miałem tak w moim pierwszym motocyklu. Dodatkowo była blaszka na rolgazie, która nie pozwalala na pelne odkrecenie manetki. Było to wprost wpisane w niemieckich dokumentach. Może być jeszcze kastracja elektroniczna - mieszanie w module. Francuzi się w tym lubują i masz 100 konne R1 albo zx10 :P
 
Posty: 21
Dołączył(a): 23 stycznia 2011, o 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz

przez Dome » 20 lutego 2015, o 16:10

Mój sprzęt to rodowity Kanadyjczyk więc spodziewam się rozwiązań w dławieniu sprzętu z USA :evil:
 
Posty: 125
Dołączył(a): 7 stycznia 2015, o 12:35
Lokalizacja: Skierniewice


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
cron