Strona 3 z 3

PostNapisane: 2 czerwca 2013, o 14:10
przez AdamSsS
zx-6r 98r. opony seryjne , układ wydechowy kolektory seryjne końcowy microna fi60 długość seryjnego , filtr powietrza seryjny , silnik zdrowy bez modów prędkość licznikowa z pasażerem 267km/h porównanie z r6 05r która miała wtedy 265km/h


Nie ma źle tym bardziej że według specyfikacji max to 260 ;-)

PostNapisane: 2 czerwca 2013, o 16:53
przez maroo85
zoltaibiza napisał(a):
maroo85 napisał(a):Ja swoja 636 wczoraj do 280 rozpedzilem i chyba więcej nie pójdzie...

Ja swoja licznikowo 286 :)



To w sumie fajnie ze podobne wyniki:-) ale pewnie ma znaczenie ze Ty masz nowsza wersje ja mam 2003 ale gaznik jeszcze.... One były produkowane 2003? Czy tylko w dowodzie mam datę pierwszej rejestracji 2003 a rocznik 2002 ??

PostNapisane: 2 czerwca 2013, o 17:47
przez pitrak
:-) Niestety tylko licznikowe ale z ustawioną szybą w najwyższym położeniu :-) 265 km/h ;-) niestety :-) może jakbym położył szybę w najniższym położeniu to zyskałbym może jeszcze jakieś 5 km/h ;-)

PostNapisane: 2 czerwca 2013, o 18:16
przez zoltaibiza
maroo85 napisał(a):Czy tylko w dowodzie mam datę pierwszej rejestracji 2003 a rocznik 2002 ??


No tak, ja mam na wtrysku. Wiem ze wlasnie jak wchodzila ta nasza 636 to pierwsze modele byly na gazniku. Ale na bank masz 2003 bo ten nasz model byl 03-04

PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 06:14
przez maroo85
zoltaibiza napisał(a):
maroo85 napisał(a):Czy tylko w dowodzie mam datę pierwszej rejestracji 2003 a rocznik 2002 ??


No tak, ja mam na wtrysku. Wiem ze wlasnie jak wchodzila ta nasza 636 to pierwsze modele byly na gazniku. Ale na bank masz 2003 bo ten nasz model byl 03-04[/quote

Bardzo bym chciał 03-04 ale juz po Twoim avatarze widzę ze masz nowszego konia, ja mam w takim razie model 2002 z data pierwszej rejestracji 2003....

PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 08:09
przez zoltaibiza
maroo85 napisał(a):po Twoim avatarze widzę ze masz nowszego konia, ja mam w takim razie model 2002

No tak, myslalem ze masz juz ten model co ja. To w takim razie masz faktycznie 2002r. ale jak widac predkosci maksymalne maja podobne jak nie te same :)

PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 10:50
przez maroo85
Ciekawe jak przyspieszenie i odejście.... Na bank tutaj by juz były różnice zsuwa,alne. No niestety nie miałem na nowsza 6 tyle ile bym chciał to wolałem coś starszego ale w przyzwoitym stanie. Po sv to bez porównania na plus wszystko:-D na pewno zostanę juz przy kawasaki

PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 15:55
przez zoltaibiza
maroo85 napisał(a):wolałem coś starszego ale w przyzwoitym stanie

no i bardzo mądrze. Przyjdzie czas na zmiane :)
SV-ka to chyba z dołu lepiej sie zbierała. No ale nie robmy juz smietnika z tego watku ;)

PostNapisane: 3 czerwca 2013, o 16:49
przez maroo85
zoltaibiza napisał(a):
maroo85 napisał(a):wolałem coś starszego ale w przyzwoitym stanie

no i bardzo mądrze. Przyjdzie czas na zmiane :)
SV-ka to chyba z dołu lepiej sie zbierała. No ale nie robmy juz smietnika z tego watku ;)


Tak z dołu elegancko ale kiedy ja chciałem jechać to ona chciała aby jej biegi zmieniać;) miałem sv gaznik później wtrysk ale odczucia z jazdy prawie takie same.... To może mały sprint z kimś z okolic aby sprawdzić czy jednak gaznik czy wtrysk.....? Ma ktoś porownanie??

PostNapisane: 5 lipca 2013, o 16:54
przez ciders
Ja kiedyś miałem zx636r 2005 z USA z jakimś dziwnym tłumikiem i o dziwo pokazała mi licznikowo 298 co mnie strasznie zdziwiło. Potem kilka razy pokazało 287 więc jest to możliwe.

PostNapisane: 10 czerwca 2014, o 11:34
przez cezary1985
nort7 napisał(a):franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.

Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.


Exup robi robote na niskich obrotach ale w przelocie wystarczy zalozyc dbkillera I juz jest znaczna poprawa. A jesli chidzi o dzwiek to moj scorpion z dbk brzmial przepieknir niestety cieszylem sie tylko tydzien I zgubulem dbkillera

[ Dodano: 10 Czerwiec 2014, 11:34 ]
nort7 napisał(a):franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.

Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.


Exup robi robote na niskich obrotach ale w przelocie wystarczy zalozyc dbkillera I juz jest znaczna poprawa. A jesli chidzi o dzwiek to moj scorpion z dbk brzmial przepieknir niestety cieszylem sie tylko tydzien I zgubulem dbkillera

PostNapisane: 5 stycznia 2015, o 02:44
przez DamianZX6Rninja
Model G2 1999r, opona 180/55 przełożenie seria licznikowe 265km.h i jeszcze szła ale droga się skończyła. Widziałem na yt filmik jak niby gościu w tym samym modelu ponad 280kmh szedł aż odciął szóstkę.

PostNapisane: 10 stycznia 2015, o 09:25
przez walor
moja 636 z 2005r osiagnela 296 km/h :-D

PostNapisane: 10 stycznia 2015, o 12:43
przez levisik
zejdźcie na ziemie Panowie :-]

PostNapisane: 10 stycznia 2015, o 18:02
przez Kr1s
636 06r. - licznikowe 282 a realnie to niby 269 kmh (test na hamowni).

PostNapisane: 11 stycznia 2015, o 16:30
przez huragan
levisik napisał(a):zejdźcie na ziemie Panowie :-]


Obrazek

XO

PostNapisane: 11 stycznia 2015, o 17:04
przez AdamSsS
Niezła przeróbka ale ta 3 niedopracowana ;-) Przerobiona z 2 :-P

PostNapisane: 13 stycznia 2015, o 23:02
przez danio85
636 2002 rok seria, bez pasażera + niewielki bagaż. 270 km/h i chyba dało by radę z 10-15 km/h więcej ale auta mnie zblokowały :-)