Prędkość Maxymalna ZX6R Jaką wy osiągnęliście ?
Jak pojadę na autostradę to zmierzę predkość z GPS bo nie ufam swojemu licznikowi. Zdaje mi się,że zawyża. Co prawda przy 230 miała jeszcze zapas obrotów ale jakoś drogi brakowało czy mocy. Po drugie wątpie,żeby chciała coś więcej jechać,w końcu to jest emerytka.
- Posty: 65
- Dołączył(a): 26 kwietnia 2009, o 22:13
- Lokalizacja: O
zx6r 2002r
ja moim zx6r 2002r opona tył 180 wycisnąłem 253 i niestety trzeba było hamować :(
- Posty: 10
- Dołączył(a): 24 października 2011, o 10:13
- Posty: 27
- Dołączył(a): 1 maja 2011, o 15:09
- Lokalizacja: Sosnowiec
ja swoją kawą zx636 05r. na początku przy seryjnym wydechu i zwykłym filtrze powietrza miałem licznikowe 265, potem na przelocie 275, teram mam seryjny wydech i filtr K&N i bez problemu mi te 275 wyciska a zrezygnowałem z przelotu bo lubię dłuższe trasy a przelot lubi nabroić przy zaworach i słuch można stracić przy tak wysokoobrotowym silniku, no i brak mocy na niskich obrotach bo jednak exup jest tylko przy serii :D
myślę że nawet więcej by poszło niż te 275 wszystko zależy od pogody i drogi :)
myślę że nawet więcej by poszło niż te 275 wszystko zależy od pogody i drogi :)
Panowie nie sugerujcie się licznikami - mi pokazało 294km/h. Przy pierwszym pomiarze na Garminie (GPS) 284km/h. Poprawione przy największym złożeniu. Pokazało tym razem 290km/h. W Corvette na zegarach było 300km/h. W TomTomie 289km/h.
Więcej się po prostu nie da! :)
A to zrzut z mojego Garmina, ten pierwszy pomiar.
R6 - słabsze od szóstki, ale to jest troszkę tam pogrzebane i licznikowo 295km/h - jeśli na seryjnych zębatkach to wyszło też ok 290 na GPS :) http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JC ... re=related
Więcej się po prostu nie da! :)
A to zrzut z mojego Garmina, ten pierwszy pomiar.
R6 - słabsze od szóstki, ale to jest troszkę tam pogrzebane i licznikowo 295km/h - jeśli na seryjnych zębatkach to wyszło też ok 290 na GPS :) http://www.youtube.com/watch?v=LCjPn_JC ... re=related
- Posty: 21
- Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58
levisik napisał(a):Rozumiem, że masz wygrzebane z 600cc więcej niż 150 kucy ??
Bo inaczej nie jestem w stanie zrozumieć, jak mogłeś pojechać więcej niż 270.
122KM na kole. Spoko... Jest parę zabawek w Lublinie (600cc) pogrzebanych i chłopaki dochodzą do podobnych prędkości. Moim zdaniem nie trzeba 150KM - troszkę poprawiona seria też wygarnie temat :)
- Posty: 21
- Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58
to raczej warunki atmosferyczne i dobra prosta swoje robią :D bo wiadomo jak nie masz mocy to pod wiatr swojego nie wygarniesz a za każdym razem na pewno też nie ma takich samych pomiarów :) ja np na hamowni miałem 129km a wygarnął te 275 tyle, że jak pokazało taki pomiar to puściłem manetkę więc pewnie da radę więcej, może nawet by te 290 jak kolega się dało ogarnąć :D
ssswer napisał(a):to raczej warunki atmosferyczne i dobra prosta swoje robią :D bo wiadomo jak nie masz mocy to pod wiatr swojego nie wygarniesz a za każdym razem na pewno też nie ma takich samych pomiarów :) ja np na hamowni miałem 129km a wygarnął te 275 tyle, że jak pokazało taki pomiar to puściłem manetkę więc pewnie da radę więcej, może nawet by te 290 jak kolega się dało ogarnąć :D
Dokładnie! :)
- Posty: 21
- Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58
nie chcę filmu, moja na liczniku też pokazuje 300, a wcale tyle nie jedzie.
po prostu patrzę na realia i prawa fizyki. Moment obrotowy powyżej 14 tyś obrotów szybko maleje, co za tym idzie moc również.
rozumiem, że na seryjnych zębatkach, seryjnych oponach walisz 16 tyś obrotów na 6 biegu ?
po prostu patrzę na realia i prawa fizyki. Moment obrotowy powyżej 14 tyś obrotów szybko maleje, co za tym idzie moc również.
rozumiem, że na seryjnych zębatkach, seryjnych oponach walisz 16 tyś obrotów na 6 biegu ?
- Posty: 1948
- Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
levisik napisał(a):nie chcę filmu, moja na liczniku też pokazuje 300, a wcale tyle nie jedzie.
po prostu patrzę na realia i prawa fizyki. Moment obrotowy powyżej 14 tyś obrotów szybko maleje, co za tym idzie moc również.
[url=http://images42.fotosik.pl/432/eb56b409a400db9d.jpg]Obrazek[/u rl]
rozumiem, że na seryjnych zębatkach, seryjnych oponach walisz 16 tyś obrotów na 6 biegu ?
Po pierwsze nikt nie mówi o 300. Po drugie - nikt też nie mówił, że licznik pokazuje 300 - tylko navi GPS. Jeśli chcesz to mogę podłączyć dodatkowo G-TECH (pewnie wiesz co to jest?)...
Poza tym nie wiem czy jesteś mechanikiem czy kim - ale jeśli bywasz na jakimkolwiek zgrupowaniu MP na Poznaniu albo przynajmniej pretedentów to pogadaj z chłopakami. Zazwyczaj wszyscy mają jedynie te same mody co wszyscy (wydechy, pwrcmd, filtry itd) i wymienioną uszczelkę pod głowicą na sportową. Jestem fotografem w motogenie/często wymieniam info z chłopakami - wymienić Ci kolejno nazwiska od 600 kto może Ci potwierdzić zrzut GPS z prędkością na poziomie 285-290? :)
Stary nie wiem - ja się nie znam w takim razie. Mówię to co mam na GPS :)
P.S. Nie wiem co rozumiesz przez opony seryjne. Ja zmieniam co Poznań - zmieniam cały czas pomiędzy racetec a supercorsa. A zębatki? Sprawdzę na fakturze, jedyne co pamiętam to to, że są Driven'a.
- Posty: 21
- Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58
zębatki - chodzi mi oczywiście o ich rozmiar (ilość zębów).
co mi powie G-tech, przecież on służy do pomiaru przyśpieszeń, a prędkość mierzy równie niedokładnie jak navi.
Opony seryjne - proszę Cię, przecież to oczywiste, że chodziło mi o rozmiar...
Powiedz, jakie miałeś obroty przy tej magicznej prędkości 284km/h to się okaże jaka naprawdę była prędkość.
co mi powie G-tech, przecież on służy do pomiaru przyśpieszeń, a prędkość mierzy równie niedokładnie jak navi.
Opony seryjne - proszę Cię, przecież to oczywiste, że chodziło mi o rozmiar...
Powiedz, jakie miałeś obroty przy tej magicznej prędkości 284km/h to się okaże jaka naprawdę była prędkość.
- Posty: 1948
- Dołączył(a): 10 lipca 2009, o 23:55
- Lokalizacja: Warszawa
levisik napisał(a):zębatki - chodzi mi oczywiście o ich rozmiar (ilość zębów).
co mi powie G-tech, przecież on służy do pomiaru przyśpieszeń, a prędkość mierzy równie niedokładnie jak navi.
Opony seryjne - proszę Cię, przecież to oczywiste, że chodziło mi o rozmiar...
Powiedz, jakie miałeś obroty przy tej magicznej prędkości 284km/h to się okaże jaka naprawdę była prędkość.
16/42
180-190/55 - 120/70
15-16tyś? Nie wiem, nie zwróciłem uwagi - świeciła się jedynie dioda od zmiany biegów ;)
- Posty: 21
- Dołączył(a): 14 czerwca 2012, o 01:58
Panowie, tak trochę odświeżę suchara, ale... bo ssswer napisał m.in. że " no i brak mocy na niskich obrotach bo jednak exup jest tylko przy serii :D "
nie orientowałem się w temacie, ale czy rzeczywiście exup daje odczuwalnego "kopa" na niższych obrotach i czy tylko w serii może on być?
Jak kupiłem swoją 636 to miałem przelot i exupa, ale chłopaki, co mi ogarniali serwis wyrzucili exupa, bo mówili właśnie, że zamula bardziej...
nie orientowałem się w temacie, ale czy rzeczywiście exup daje odczuwalnego "kopa" na niższych obrotach i czy tylko w serii może on być?
Jak kupiłem swoją 636 to miałem przelot i exupa, ale chłopaki, co mi ogarniali serwis wyrzucili exupa, bo mówili właśnie, że zamula bardziej...
- Posty: 22
- Dołączył(a): 25 października 2011, o 12:26
- Lokalizacja: WX
franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.
Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
- Lokalizacja: RJA
franklin, nie mam exupa ale nie możliwe, żeby exup zamulał. Przecież przy wysokich obrotach otwarty jest na maxa a zwęża srednicę wylotu na niskich jednocześnie poprawiając "dół". Po coś to wymyślili.
Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
Miałem za to okazję jeździć fazerem 1000 z rozregulowanym exupem a później z ustawionym. Róźnica jest duża na niskich obrotach na +.
- Posty: 19
- Dołączył(a): 10 marca 2013, o 23:02
- Lokalizacja: RJA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość