Wyświetlacz biegów
Moderator: michu
Wlasnie wrocilem z garazu pokonany chwilowo.
Charles proponuje swietne rozwiazanie bo robi praktycznie pod konkretne moto. Ten z aukcji wymagalby troche rzezbienia na patyczki po lodach ale fakt cena fajna. Charles robi deko drozsze ale wszystko wychodzi jak fabryka by przygotowala. Poleglem poniewaz okazalo sie w moim typie silnika ze musialbym zdejmowac przednia zebate zeby sie dostac do tego dysku po ktorym pracuje czujnik. a zeby sie do niego dostac musialbym zdemontowac naped (przod) spuscic olej i dopiero myslec o wyjeciu tego ustrojstwa, szkoda ze nie wpadlem na to zima. Z rozmowy z wykonawca- wysyla sie czujnik i dysk na chwile do niego celem dokonania pomiarow i czeka pare dni na wykonanie nowego czujnika z dyskiem i elektornika . Potem wystarczy to zalozyc w miejsce fabtyki i podlaczyc pod napiecie. Koszty tez nie sa wygorowane bo ok 150 zl . Na alledrogo wskaznik do mechanicznego czujnika to ok 400 zyli. Nie ma dlubania , lutowania i wymyslania. poza tym okazalo sie ze ten z aukcji za 60 zl trzebaby montowac w ten sposob ze wiazke doprowadza sie do dysku a kable przez otwor w obudowie wybieraka no i trzeba by ja kleic co moze sie skonczyc wyciekami oleju.
Wymyslilem ze poszukam jakiejs taniej oferty w uzywkach moze za pare zl da sie kubic czujnik z tym dyskiem to wtedy wysle do obrobienia i zrobie wszystko na raz zeby 2 razy silnika nie rozkrecac.
Charles proponuje swietne rozwiazanie bo robi praktycznie pod konkretne moto. Ten z aukcji wymagalby troche rzezbienia na patyczki po lodach ale fakt cena fajna. Charles robi deko drozsze ale wszystko wychodzi jak fabryka by przygotowala. Poleglem poniewaz okazalo sie w moim typie silnika ze musialbym zdejmowac przednia zebate zeby sie dostac do tego dysku po ktorym pracuje czujnik. a zeby sie do niego dostac musialbym zdemontowac naped (przod) spuscic olej i dopiero myslec o wyjeciu tego ustrojstwa, szkoda ze nie wpadlem na to zima. Z rozmowy z wykonawca- wysyla sie czujnik i dysk na chwile do niego celem dokonania pomiarow i czeka pare dni na wykonanie nowego czujnika z dyskiem i elektornika . Potem wystarczy to zalozyc w miejsce fabtyki i podlaczyc pod napiecie. Koszty tez nie sa wygorowane bo ok 150 zl . Na alledrogo wskaznik do mechanicznego czujnika to ok 400 zyli. Nie ma dlubania , lutowania i wymyslania. poza tym okazalo sie ze ten z aukcji za 60 zl trzebaby montowac w ten sposob ze wiazke doprowadza sie do dysku a kable przez otwor w obudowie wybieraka no i trzeba by ja kleic co moze sie skonczyc wyciekami oleju.
Wymyslilem ze poszukam jakiejs taniej oferty w uzywkach moze za pare zl da sie kubic czujnik z tym dyskiem to wtedy wysle do obrobienia i zrobie wszystko na raz zeby 2 razy silnika nie rozkrecac.
- Posty: 1184
- Dołączył(a): 28 lutego 2010, o 21:44
- Lokalizacja: Warszawa
Ja nabyłem coś takiego ;-)
A temat był tutaj http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.ph ... c&start=45
I jeszcze to
A temat był tutaj http://www.mojekawasaki.pl/viewtopic.ph ... c&start=45
Sam nabyłem ten wyświetlacz . Jest bardzo prosty w montażu i działa bez zarzutów . Podaję linka do dwóch filmików jak go zamontować
Część 1
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Część 2
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Pozdrawiam
I jeszcze to
Witam wszystkich ! Otrzymałem wczoraj wyświetlacz jest zgodny z opisem wystawionym na aukcji . Zakładam go dopiero w niedzielę ( mam tylko wtedy na to czas ). Instrukcja podana wraz z wyświetlaczem . Podaję kolory przewodów jakie są potrzebne w Kawasaki
Witam, mam problem z wyswietlaczem biegow data tool do kawy zx6r 06r
jak ten http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-da ... ml#gallery
Troche juz walcze, wlutowalem kable jak w instrukcji (w styczniu - i dzialalo). W lutym bez sprawdzania czy dziala zalozylem krotkie klamki i zaczely sie problemy, programuje go na 6 biegow odpalam wrzucam 1ke i juz nie moze zaprogramowac, sprawdzalem 3razy luty kabli zgodnie z instrukcja i serwisowka, nie mam pamyslu co robic. W tym czasie zalozylem taki sam do kawy zx6 04r i gra. Zalozylem znow stare klamki i to samo. Macie jakies pomysly? :-?
jak ten http://allegro.pl/wyswietlacz-biegow-da ... ml#gallery
Troche juz walcze, wlutowalem kable jak w instrukcji (w styczniu - i dzialalo). W lutym bez sprawdzania czy dziala zalozylem krotkie klamki i zaczely sie problemy, programuje go na 6 biegow odpalam wrzucam 1ke i juz nie moze zaprogramowac, sprawdzalem 3razy luty kabli zgodnie z instrukcja i serwisowka, nie mam pamyslu co robic. W tym czasie zalozylem taki sam do kawy zx6 04r i gra. Zalozylem znow stare klamki i to samo. Macie jakies pomysly? :-?
- Posty: 19
- Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 13:44
Shane83, ja miałem ten sam problem z tym samym ,i leży w szafie :evil: ale postaram się może w tym tyg spróbować zamontować jak się ogarnę bo nie mogę znaleźć czasu wolnego bo brak mi tego wyświetlacza :-( mam ten sam problem co ty :!: :evil:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
kaszub napisał(a):Shane83, ja miałem ten sam problem z tym samym ,i leży w szafie :evil: ale postaram się może w tym tyg spróbować zamontować jak się ogarnę bo nie mogę znaleźć czasu wolnego bo brak mi tego wyświetlacza :-( mam ten sam problem co ty :!: :evil:
a co to moze byc? mozliwe ze cos po zmianie klamek? wysprzeglanie itp? czy problem tkwi w elektryce? Moze ktos z miernikiem musi to sprawdzic? Slabo to wyglada jak wszystko dobrze podlaczone :-?
[ Dodano: 22 Kwiecień 2011, 12:26 ]
Moze mialby Ktos troche czasu zeby to ogarnac? :-(
- Posty: 19
- Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 13:44
Shane83, ok powiem ci jak sprawa wygląda u mnie dzisiaj bo założyłem wyświetlacz :mrgreen:
po podłączeniu kabli masz tak
0 neutralny bieg trzymasz tak aby pojawiło się P puszczasz masę kabel i pstrykasz 1,2,3,4,5 ,6 tyle ile masz biegów skrzynia tyle wbijasz potem musi się pokazać 0- neutral wbijasz bieg 1 zaczyna migać coraz szybciej pokarze ci się 2 wrzucasz na 0- neutral i potem wbijasz 2jkę która u mnie nie idzie za cholery z neutrała ,ale zrobiłem z neutrała 1 potem 2 i 2,5 obrotów każdy bieg zacznie migać szybciej i przestanie pojawi się 3 to samo 2,5tys obrotów miga szybciej i pokarze się 4-rka i tak dalej po dojściu do 6 zapamięta i zjeżdżasz na du biegami
Ty musisz ponownie zaprogramować i będzie ok
U MNIE jest tak że za cholery żeby działał poprawnie z luzu trzeba wbić 2 jkę czego nie mogę zrobić :evil: u mnie działa zaprogramowane już mam ale jest błąd pomiędzy 1,a 2 biegiem :evil: wrzucam 1 a pokazuje czasami 2 na wyświetlaczu w zależności jakie obroty :evil:
Pomóżcie mi jak wbić 2jkę z luzu żeby dobrze zaprogramować :?: zeby poprawnie mi działał wyświetlacz z 3 ,4, 5, 6 jest ok podczas zmiany biegu w górę i w duł
Zrobiłem 80km dzisiaj i powiem że ten wyświetlacz to zarąbista sprawa widoczny w słońcu bo ustawia się sam co do aury słońca rozjaśnia się lub zaciemni by widoczny był
Oczekuje Pomocy będę nagradzał tylko powiecie jak to zrobić :?:
po podłączeniu kabli masz tak
0 neutralny bieg trzymasz tak aby pojawiło się P puszczasz masę kabel i pstrykasz 1,2,3,4,5 ,6 tyle ile masz biegów skrzynia tyle wbijasz potem musi się pokazać 0- neutral wbijasz bieg 1 zaczyna migać coraz szybciej pokarze ci się 2 wrzucasz na 0- neutral i potem wbijasz 2jkę która u mnie nie idzie za cholery z neutrała ,ale zrobiłem z neutrała 1 potem 2 i 2,5 obrotów każdy bieg zacznie migać szybciej i przestanie pojawi się 3 to samo 2,5tys obrotów miga szybciej i pokarze się 4-rka i tak dalej po dojściu do 6 zapamięta i zjeżdżasz na du biegami
Ty musisz ponownie zaprogramować i będzie ok
U MNIE jest tak że za cholery żeby działał poprawnie z luzu trzeba wbić 2 jkę czego nie mogę zrobić :evil: u mnie działa zaprogramowane już mam ale jest błąd pomiędzy 1,a 2 biegiem :evil: wrzucam 1 a pokazuje czasami 2 na wyświetlaczu w zależności jakie obroty :evil:
Pomóżcie mi jak wbić 2jkę z luzu żeby dobrze zaprogramować :?: zeby poprawnie mi działał wyświetlacz z 3 ,4, 5, 6 jest ok podczas zmiany biegu w górę i w duł
Zrobiłem 80km dzisiaj i powiem że ten wyświetlacz to zarąbista sprawa widoczny w słońcu bo ustawia się sam co do aury słońca rozjaśnia się lub zaciemni by widoczny był
Oczekuje Pomocy będę nagradzał tylko powiecie jak to zrobić :?:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
głowa jak ty zaprogramowałeś u siebie skoro według instrukcji żeby działał wyświetlacz i zaprogramować dobrze 2 bieg trzeba z neutrała wbić 2 -jkę co nie idzie wbić za cholery :?: :evil: a jak wezmę z 1,potem dwójkę to już jest błąd w programowaniu
:evil:
renpa1971, według instrukcji trzeba tak zrobić żeby poprawnie działał a za cholery nie idzie wbić :evil: a jak piszesz tak zrobiłem ale wtedy jest błąd bo raz 1,jest wbita a pokazuje czasami 2jkę :evil: w zależności od obrotów :-(
:evil:
renpa1971, według instrukcji trzeba tak zrobić żeby poprawnie działał a za cholery nie idzie wbić :evil: a jak piszesz tak zrobiłem ale wtedy jest błąd bo raz 1,jest wbita a pokazuje czasami 2jkę :evil: w zależności od obrotów :-(
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
636 napisał(a):2 z neutrala wbijesz
to ja wiem a jak myślałeś można też i pod czas jazdy :lol: ale nie idzie wbić za holery 2 z neutralnego :evil: zaprogramowany jest już ale oszukuje pomiędzy 1 a 2 biegiem :evil:
tak wygląda poza notowaniu zaprogramował wszystkie biegi ale oszukuje pomiędzy 1 a 2 jką ,bo po zaprogramowaniu jedynki wrzuca się na neutralny i potem 2jkę a tego nie idzie więc po zaprogramowaniu 1-dynki wrzuciłem na luz potem 1 która była zaprogramowana i wrzuciłem 2jkę i i programowałem kolejnie ,ale żeby działał poprawnie muszę 2 zaprogramować z luzu i potem 2jkę wbić która nie idzie :evil:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Zrobione mam nawet włącznik do zapamiętywania biegów który się dotyka do masy -pamięć ,żeby 100 razy nie od lutowywać i lutować ponownie bez ściągania szyby i wyciągania kostki
A dla przyszłości tanio to zrobiono bo nie ma grubszej pamięci :evil: po odłączenia akumulatora ponowne programowanie lub po rozładowaniu ako
Czy idzie wbić z neutrała bieg 2jkę :?: zx6r 00 czy ktoś mi to może sprawdzić bo ja za cholery nie mogę :evil: szału dostaje jutro działam dalej bo już dzisiaj nie mam nerwów :evil:
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 20:02 ]
jak zakładaliśmy z Zenonem na zlocie wiem jaki błąd popełnialiśmy :mrgreen: tak to jest jak człowiek po przepiciu :mrgreen: :lol:
A dla przyszłości tanio to zrobiono bo nie ma grubszej pamięci :evil: po odłączenia akumulatora ponowne programowanie lub po rozładowaniu ako
Czy idzie wbić z neutrała bieg 2jkę :?: zx6r 00 czy ktoś mi to może sprawdzić bo ja za cholery nie mogę :evil: szału dostaje jutro działam dalej bo już dzisiaj nie mam nerwów :evil:
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 20:02 ]
jak zakładaliśmy z Zenonem na zlocie wiem jaki błąd popełnialiśmy :mrgreen: tak to jest jak człowiek po przepiciu :mrgreen: :lol:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
636 napisał(a):ja dalej sie bede upieral ze da sie z neutrala zapodac 2
będę jutro grzebał jak rozwalę kastę to 636, to mój awatar ci wytłumaczy :lol: :mrgreen:
nikt nie zna odpowiedzi zx6r 98-2002 da się wbić z neutrala 2 jkę :?: :?:
jak nie wyrzeźbię z ta 2jką 636, będziesz mi ją wbijał tą 2jkę z neutrala nawet przez cała noc na Kaszubach a my będziemy pić Bronki :mrgreen: :evil:
Kuraś napisał(a):no dokladnie trzeba aby mu troche pomoc :)
ja zawsze pomagam a wy mi nie ,lubię was :mrgreen: :lol: :evil:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
kaszub napisał(a):Zrobione mam nawet włącznik do zapamiętywania biegów który się dotyka do masy -pamięć ,żeby 100 razy nie od lutowywać i lutować ponownie bez ściągania szyby i wyciągania kostki
A dla przyszłości tanio to zrobiono bo nie ma grubszej pamięci :evil: po odłączenia akumulatora ponowne programowanie lub po rozładowaniu ako
Czy idzie wbić z neutrała bieg 2jkę :?: zx6r 00 czy ktoś mi to może sprawdzić bo ja za cholery nie mogę :evil: szału dostaje jutro działam dalej bo już dzisiaj nie mam nerwów :evil:
[ Dodano: 23 Kwiecień 2011, 20:02 ]
jak zakładaliśmy z Zenonem na zlocie wiem jaki błąd popełnialiśmy :mrgreen: tak to jest jak człowiek po przepiciu :mrgreen: :lol:
Da sie z neutrala 2 zapodac musisz pocwiczyc ;)
Bynajmniej w zx6r z 99 się dało a to chyba te same skrzynie:)
- Posty: 107
- Dołączył(a): 5 marca 2011, o 00:34
- Lokalizacja: SCZ/OP
636, piwo poleciało ,wyświetlacz działa :-P ;-) żeby wbić 2-jke z neutralna trzeba koło puścić w obieg po zakręceniu kołem bieg idzie wrzucić zaprogramowane teraz działa poprawnie :-P nie testuje na dłuższym odcinku bo dzisiaj promile z lekka ;-)
Bez zakręcenia koła można zapomnieć wrzucić 2jkę :!:
Bez zakręcenia koła można zapomnieć wrzucić 2jkę :!:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
temat całkowicie z głowy umie wsio działa już jak należyShane83 napisał(a):to temat 2 biegu masz z glowy :)
Shane83 napisał(a):u mnie jest taki problem ze nie moge zaprogramowac 1 biegu :!:
bo nie wprowadziłeś do pamięci ilość biegów czyli musisz 6 bo tyle ma zx6r :lol:
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Shane83, wytłumaczę ci po kolei
Po podłączeniu wszystkich kabli masz jeden wolny kabel jasny pomarańcz którym podajesz ile ma twoja motocykl biegów w zx6 r masz 6 biegów -skoro by miał 5 biegowa np to wbijasz 5 biegów
1, włączasz zapłon stacyjkę ,wyświetlacz będzie się rozjaśniał pojawi się bardzo widoczne 0 -czyli neutral moto masz mieć też na neutralnym biegu
2,Pomarańczowy kolor jest tylko do wbijania pamięci ile masz mu nabić biegów w twoim przypadku 6 biegów
3,Pomarańczowy kabel przytykasz do masy gdzie kol wiek ja sobie zrobiłem mały włócznik bardzo malutki ,ale ci to nie potrzeba ,kabel pomarańczowy trzymasz jak masz to zero
na masie nie możesz puścić kabla aż pojawi się P
4 ,Pojawia się Puszczasz na chwile masę z 5 sekund i dotykasz ponownie pojawi się 1 puszczasz i przytykasz ponownie będzie 2 -jka i tak aż do 6 -stki puszczasz i nie dotykasz ty nic bo o ile się nie mylę jest możliwość nabicia nawet 8 biegów :mrgreen: ale wtedy nie będzie działał bo 6scio biegową masz skrzynię :lol: nabijasz 6 i nie dotykasz już nim masy
5 ,Po wbiciu 6 biegów musi pojawić się 0 -neutral ,zapalasz moto na neutralu ,wrzucasz mu bieg 1 -dyńkę musi migać ci 1 dynka puszczasz sprzęgło (moto na podnośniku ) dajesz mu ponad 2 tyś obrotów nie niżej możesz nawet 5tys obrotów musi ci migać coraz szybciej az pojawi się kreska pozioma i zaraz 2jka ci ci się pojawi czyli masz 1-dyńkę zakodowana zapamiętał -teraz ważna rzecz mimo ze zapamiętał ci 1 bieg na wyświetlaczu biegów jest już 2jka masz -wbij na neutralny bieg -bardzo ważne :!: musi ci po wbiciu neutral również pokaz na wyświetlaczu 0 -neutral ,potem niech ktoś ci zakręci koło tylne w obieg jak koło pójdzie w ruch wrzucasz 2jkę wskoczy bieg ,na wyświetlaczu miga 2-jka ,ponad 2 tys obrotów miga coraz szybciej ,pozioma kreska i 3 pojawi się popuszczasz manetkę gazu wbijasz 3jke i ponownie ponad 2 tys obrotów aż do 6stki po dojsciu do 6-ski zacznie eis kręcić na wyświetlaczu kreski w kształcie 0 czyli zapamiętuje jak przestanie pojawi się 6 tka koniec pracy :lol: :-P wyświetlacz zaprogramowany ;-)
Mam nadzieje ze to ci pomorze jak staniesz w jakimś miejscu z programowaniem pytaj ;-)
Po podłączeniu wszystkich kabli masz jeden wolny kabel jasny pomarańcz którym podajesz ile ma twoja motocykl biegów w zx6 r masz 6 biegów -skoro by miał 5 biegowa np to wbijasz 5 biegów
1, włączasz zapłon stacyjkę ,wyświetlacz będzie się rozjaśniał pojawi się bardzo widoczne 0 -czyli neutral moto masz mieć też na neutralnym biegu
2,Pomarańczowy kolor jest tylko do wbijania pamięci ile masz mu nabić biegów w twoim przypadku 6 biegów
3,Pomarańczowy kabel przytykasz do masy gdzie kol wiek ja sobie zrobiłem mały włócznik bardzo malutki ,ale ci to nie potrzeba ,kabel pomarańczowy trzymasz jak masz to zero
na masie nie możesz puścić kabla aż pojawi się P
4 ,Pojawia się Puszczasz na chwile masę z 5 sekund i dotykasz ponownie pojawi się 1 puszczasz i przytykasz ponownie będzie 2 -jka i tak aż do 6 -stki puszczasz i nie dotykasz ty nic bo o ile się nie mylę jest możliwość nabicia nawet 8 biegów :mrgreen: ale wtedy nie będzie działał bo 6scio biegową masz skrzynię :lol: nabijasz 6 i nie dotykasz już nim masy
5 ,Po wbiciu 6 biegów musi pojawić się 0 -neutral ,zapalasz moto na neutralu ,wrzucasz mu bieg 1 -dyńkę musi migać ci 1 dynka puszczasz sprzęgło (moto na podnośniku ) dajesz mu ponad 2 tyś obrotów nie niżej możesz nawet 5tys obrotów musi ci migać coraz szybciej az pojawi się kreska pozioma i zaraz 2jka ci ci się pojawi czyli masz 1-dyńkę zakodowana zapamiętał -teraz ważna rzecz mimo ze zapamiętał ci 1 bieg na wyświetlaczu biegów jest już 2jka masz -wbij na neutralny bieg -bardzo ważne :!: musi ci po wbiciu neutral również pokaz na wyświetlaczu 0 -neutral ,potem niech ktoś ci zakręci koło tylne w obieg jak koło pójdzie w ruch wrzucasz 2jkę wskoczy bieg ,na wyświetlaczu miga 2-jka ,ponad 2 tys obrotów miga coraz szybciej ,pozioma kreska i 3 pojawi się popuszczasz manetkę gazu wbijasz 3jke i ponownie ponad 2 tys obrotów aż do 6stki po dojsciu do 6-ski zacznie eis kręcić na wyświetlaczu kreski w kształcie 0 czyli zapamiętuje jak przestanie pojawi się 6 tka koniec pracy :lol: :-P wyświetlacz zaprogramowany ;-)
Mam nadzieje ze to ci pomorze jak staniesz w jakimś miejscu z programowaniem pytaj ;-)
- Posty: 3764
- Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
- Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości