Kombinezon motocyklowy skórzany

kaski, rękawice, kombinezony, żółwie co gdzie po ile..

Moderator: michu

przez swiezak90 » 25 marca 2011, o 14:17

Podkręcasz mnie na jednoczęściowy..;p :mrgreen:
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez Husar » 25 marca 2011, o 16:14

tylko nie biały bo bedą problemy z utrzymaniem go w kolorze. Jeżeli chodzi o cześciówki - jeżdże po mieście i w trasach troche, czasami na tor i kupilem jednocześciowy. Tylko raz żałowałem zakupu gdy w +30 pojechalem do centrum na deptak napić sie soczku, myślałem ze rozpuszcze sie cały
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 lutego 2010, o 14:17
Lokalizacja: Bia

przez Strumyk » 25 marca 2011, o 16:33

jeżdżę w jednoczęściowym , są dwa mankamenty ciężko się zakłada oraz jak koledzy wspomnieli w upalne dni idzie się utopić na postoju ale tez jest i plus ze NIGDY nie wyjedziesz w jensach co za tym idzie zawsze jesteś bezpiecznie ubrany .
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 marca 2011, o 22:48
Lokalizacja: Wanda Lucyna

przez xede » 25 marca 2011, o 20:12

moim zdaniem 2 czesciowy nawet jak wyjedziesz w dzinach motocyklowych
 
Posty: 131
Dołączył(a): 17 stycznia 2010, o 11:11

przez janekpol » 25 marca 2011, o 20:48

Jednoczęściowy jest dla zawodowców!!!
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez PietruchM » 25 marca 2011, o 22:13

Ja mam jednoczesciowy i zbieram kase na 2 czesciowy bo mnie szlak trafia jak jade typowo w miasto i sie czesto ekipa zatrzymujemy jak kolega wczesniej napisal na hamburgera i cole , ja sie pieke w 1 czesciowym a oni zdejmuja kurtki i zadowoleni :mrgreen: .
 
Posty: 213
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 23:08
Lokalizacja: Ostrowiec/Krak

przez kaszub » 25 marca 2011, o 22:50

Strumyk napisał(a): są dwa mankamenty ciężko się zakłada


to prawda,ale na postoje coś żeby zjeść po drodze i usiąść to rozpinam go i wyciągam z rękawów i po kłopocie,na pewno praktyczniejszy jest dwu częściowy ale bezpieczniejszy na pewno jednoczęściowy ja kupiłem jednoczęściowy bo w dobrej monecie :lol:
 
Posty: 3774
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

przez JAKUBKO » 25 marca 2011, o 23:25

ja mam 2 częściowy i dwie wywroty i nic się nie dzieje z ekspresem między dołem a górą a dużo łatwiej zamontować na siebie
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 grudnia 2010, o 23:40

przez szymekzx7rr » 25 marca 2011, o 23:29

A czemu nikt nie napisze o korzystaniu z toalety w jednoczęściowym kombinezonie np. na stacji benzynowej,bo trzeba się trochę nagimnastykować :-P
Ja jestem zwolennikiem jednoczęściowego kombinezonu :mrgreen:
 
Posty: 281
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez janekpol » 25 marca 2011, o 23:45

Lepiej jeździ się w jednoczęsciowym i nie jest to tylko moje odczucie.
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez north » 25 marca 2011, o 23:45

ktoś ma dowody na to ze dwuczęściowe są mniej bezpiecznie poza argumentami że ktoś gdzieś słyszał ze ktoś miał i kiedyś komuś puścił zamek ? :-P

ja tam nie widzę sensu kupowania jednoczęściowych - chyba ze jest okazja na taki
 
Posty: 193
Dołączył(a): 31 grudnia 2008, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

przez Husar » 27 marca 2011, o 22:22

co do toalety w 1 cześciowym, porażka szczególnie jak idzie się na dwójke hahah
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 lutego 2010, o 14:17
Lokalizacja: Bia

przez janekpol » 27 marca 2011, o 23:20

Jednoczęściowe są na pewno bardziej aerodynamiczne i w związku z czym są po prostu lepsze. W jednoczęsciowym jest inna jazda - wiem bo mam taki i taki kombinezon.
Dlaczego w Moto gp nie jeżdżą w dwuczęsciowych?

Kombinezon jednoczęsciowy jest przeznaczony do super sportów. W dwuczesciowych można jeździć na turystykach czy coś w tym stylu.
Scigacz + jednoczęściowy kombinezon = profesjonalny zestaw do latania :)
Jak Cie widzą tak Cie piszą

http://www.youtube.com/watch?v=wS76mJ8r1FE
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez majkelek84 » 27 marca 2011, o 23:40

janekpol napisał(a):Jednoczęściowe są na pewno bardziej aerodynamiczne i w związku z czym są po prostu lepsze. W jednoczęsciowym jest inna jazda - wiem bo mam taki i taki kombinezon.
Dlaczego w Moto gp nie jeżdżą w dwuczęsciowych?

Kombinezon jednoczęsciowy jest przeznaczony do super sportów. W dwuczesciowych można jeździć na turystykach czy coś w tym stylu.
Scigacz + jednoczęściowy kombinezon = profesjonalny zestaw do latania :)
Jak Cie widzą tak Cie piszą

http://www.youtube.com/watch?v=wS76mJ8r1FE


:mrgreen: :mrgreen: a jaka jest różnica w areodynamice kombi 1 lub 2 częściowego?? interesował by mnie współczynnik Cx
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez swiezak90 » 27 marca 2011, o 23:43

Jeszcze co do kwestii upalnych dni...to wydaje mi się że i w jedno i dwu częściowym człowiek się ugotuje...
Dwuczęściowy (jak dla mnie ) ma taki plus że masz kurtke i spodnie...jak potrzeba gdzieś śmignąć szybko przez miasto i nie ma czasu na "strojenie" się zarzucasz kurtę i wio...co za tym idzie ma minus na który nie pozwala sobie kombi jednoczęściowe - bezpieczeństwo. Kwestia toalety jest tutaj też "ciekawa" i śmieszna.. :mrgreen:
Ale też tak jak było mówione jednoczęściowy strój służy do ostrego dzidowania..latania po winklach itp..a ja nie mam ani możliwości takiej jazdy a już nie mówiąc o umiejętnościach...W moim przypadku chyba dwuczęściowy będzie praktyczniejszy i zda egzamin w 100% jak na pierwszy prof. strój. No ale jednoczęściowy..jak on wygląda, jak się prezentuje hehe zajebiście mi się podoba...a wiecie jak to jest jak człowiekowi się coś podoba - musi to mieć :mrgreen: zobaczymy na razie się rozglądam...
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez Saul » 27 marca 2011, o 23:47

Widzę, że tworzymy kolejne urban legends :mrgreen: Przyłączę się do pytania majkela co do aerodynamiki.
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez north » 27 marca 2011, o 23:52

Ale też tak jak było mówione jednoczęściowy strój służy do ostrego dzidowania


równie dobrze można powiedzieć ze skarpety dainesa/alpinestars sie nadają na tor lepiej od zwykłych :-P
 
Posty: 193
Dołączył(a): 31 grudnia 2008, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

przez janekpol » 27 marca 2011, o 23:55

Nawet nie wiem co to jest wspołczunnik Cx. Każde dodatkowe załamanie, każdy zamek to dla powietrza zawirowanie w związku z czym gorsza aerodynamika. Dlaczego zawodowcy nie maja dwuczesciowych?
Bo to są zawodowcy którzy się ścigają a nie jeżdżą ścigaczami na cole czy frytki czy na niedzielny wypad do JASKINI NIEDZWIEDZIA.
Dlaczego ROSSI czy PEDROSA nie jeżdżą w dwuczesciowych??

Dwuczęsciowy nie idzie w parze ze scigaczem. To pomyłka. Naked. turystyk itp. pod takie sprzety zostaly stworzone dwuczesciowe kombinezony, ktoś nie udolnie ubrał dwuczesciowy na supersporta i tak zaczela sie lawina pomylek:)
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez Saul » 28 marca 2011, o 00:00

janekpol w sumie to przekonałeś mnie :mrgreen:
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez majkelek84 » 28 marca 2011, o 00:02

janekpol napisał(a):Nawet nie wiem co to jest wspołczunnik Cx. Każde dodatkowe załamanie, każdy zamek to dla powietrza zawirowanie w związku z czym gorsza aerodynamika. Dlaczego zawodowcy nie maja dwuczesciowych?
Bo to są zawodowcy którzy się ścigają a nie jeżdżą ścigaczami na cole czy frytki czy na niedzielny wypad do JASKINI NIEDZWIEDZIA.
Dlaczego ROSSI czy PEDROSA nie jeżdżą w dwuczesciowych??


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a co ma zamek w kombi do tego jak jesteś schowany w tunelu areodynamicznym wytworzonym przez owiewki ?? ...
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez north » 28 marca 2011, o 00:03

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: a co ma zamek w kombi do tego jak jesteś schowany w tunelu areodynamicznym wytworzonym przez owiewki ?? ...


jak to co przeciez waży 200 gram wiecej :P stad spadek osiągów supersporta :-P
 
Posty: 193
Dołączył(a): 31 grudnia 2008, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

przez janekpol » 28 marca 2011, o 00:09

A do czego służy tzw garb w kombinezonie?
Do czego służa spojlery i owiewki w samochodach?
Dlaczego w nowych autach nie ma już anten na dachach tylko sa w szybach??????

OPÓR POWIETRZA!!!!! Wiem że sa to gramy i milisekundy ale dzieki tym gramom i milisekunda jest walka o pole position w moto gp.
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez szymekzx7rr » 28 marca 2011, o 00:54

Niepopadajmy w skrajności że jednoczęściowy jest och i ach i mega bezpieczny,a 2-częsciowy do dupy.
Wszystko zależy od klasy kombinezonu,i jedne i drugie mają swoje plusy i minusy,a w uzytku drogowym oprócz dobrego wdzianka liczy się jeszcze szczęście,a ten koleś go nie miał...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
 
Posty: 281
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez Flaming » 28 marca 2011, o 01:37

k***wa co za foty :shock:
 
Posty: 1260
Dołączył(a): 1 lutego 2010, o 23:46

przez 636 » 28 marca 2011, o 01:55

ja p.....le to zes temat podsumowal
 
Posty: 2590
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez swiezak90 » 28 marca 2011, o 11:17

o ja pierdole :shock: masakra...co foty.. :shock:
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez bimoto » 28 marca 2011, o 12:13

w takim przypadku kombiak i agv nie pomoga:|
 
Posty: 385
Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 16:46
Lokalizacja: Sieradz

przez Saul » 28 marca 2011, o 17:07

Pany, ale ten pan ze zdjęcia miał dwuczęściowy kombiak. Gdyby był jednoczęściowy pewnie dziś by jeździł
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez miszi » 28 marca 2011, o 18:06

może, gdyby miał poduszkę powietrzną w kasku, albo jakiś kombinezokask :roll:
 
Posty: 699
Dołączył(a): 25 lipca 2010, o 10:32
Lokalizacja: Grajewo/Bia

przez A.S. » 28 marca 2011, o 18:45

Witam!!
Ważne jest jak się ktoś czuje w danym ubraniu .... jeśli przypomina ludzika Michelin .... to tylko JEDNO częściowy !! Bo w nim nie ma nic dodatkowego w okolicy PASA ;-) ... w 2 częściowym jest pas spodni potem pas kurtki .... + własny "pas" daje straszne męczarnie ... 1 częściowy w tej sytuacji jest ZAJEBISTY ... bo nic dodatkowego w pasie nie ma :mrgreen: :mrgreen: ...
Co do zakładania i zdejmowania to kwestia techniki i wyuczenia .. mi to zajmuje kilkanaście sekund ... A jak go pierwszy raz zakładałem to cała rodzina mi pomagała ... a przy zdejmowaniu pierwszy raz to miałem po straż dzwonić bo już wszyscy byli zrezygnowani i bez pomysłów jak tego kondona zdjąć :mrgreen: :mrgreen: .. a teraz ... miodzio i bez problemowo ...
Co do ciepła ... to ja tam tez problemu nie widzę raz ze jak jeżdżę to jeżdżę a nie żre po barach, a jak co to zawsze można rozpiąć po samego waca i zdjąć rękawy jak co .. na a propos WACA to zależy od gabarytów węża ... jak go trzeba szukać no to fakt jest problem z robieniem z niego gumy do żucia .. a jak jest SZLAUF to się wyjmuje i "leje" :mrgreen: :mrgreen ... reszta ekscesów w kiblu też nie stanowi problemu ....
Ja miałem 2 częściowy a teraz mam jedno ... i nie kupie innego no chyba że trafie Dainese Ducati w kolorze ZIELONYM hehehehhe ....
 
Posty: 869
Dołączył(a): 10 grudnia 2009, o 01:22

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość