Kombinezon motocyklowy skórzany

kaski, rękawice, kombinezony, żółwie co gdzie po ile..

Moderator: michu

przez Rudi30 » 22 lutego 2011, o 21:02

Buse Lago to chyba nowy model spodni dlatego chyba nikt się nimi nie chwali. Chyba je kupię i napiszę jak się w nich śmiga.
 
Posty: 168
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 00:49
Lokalizacja: Szczecin

przez Gumis0303 » 6 marca 2011, o 23:23

Tschul mi nie podchodzi ;]

Co powiecie o kombiaku FLM Polo np. taki model jak w aukcji poniżej:
http://allegro.pl/flm-54-mischelin-na-k ... 28257.html
:?:
 
Posty: 289
Dołączył(a): 23 września 2009, o 18:20
Lokalizacja: Zamo

przez Tazziu » 7 marca 2011, o 15:11

W piątek zakupiłem OZONE Air Force, przymierzyłem jeszcze 2 inne i ten mi najbardziej przypasił. Lecz co na niego spojrze to mi sie przypomina:
http://www.youtube.com/watch?v=mHky57VKWTY
:lol: :lol: :-P numa numa jeej :mrgreen:
 
Posty: 89
Dołączył(a): 20 stycznia 2011, o 19:47

przez Gumis0303 » 8 marca 2011, o 21:02

Tazziu, gdy stestujesz- zdaj relacje jak się sprawuje. Ja sobie go raczej odpuszczam, bo będę "polował" na FLM taki jak podałem w linku wyżej. :-)
 
Posty: 289
Dołączył(a): 23 września 2009, o 18:20
Lokalizacja: Zamo

kombinezon motocyklowy helda

przez Oliwer74 » 10 marca 2011, o 20:00

Witam.

Śmiga ktoś ubrany w komplet z Helda Hakuna i Matata ??
A może ktoś o tym ubranku coś wie, słyszał ??

http://allegro.pl/held-hakuna-i-matata- ... 74725.html

Czy warto :-?

Pozdrawiam...
Ostatnio edytowano 22 czerwca 2011, o 22:20 przez Oliwer74, łącznie edytowano 1 raz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 18 lutego 2011, o 21:05
Lokalizacja: Ruda

przez AG » 11 marca 2011, o 07:53

cyt :"Moge opısac jak na razıe tyle ze sprawdza soe rewelacyjnie. Jest przewiewny ı na dzısıejsze upaly 50stopnıowe dal rade;) szybko sıe brudzi ze wzgledu na bardzo jjasne wstawki ale odpınanıe wywietrzenıa z boku kurtki plus dodatkowe bajery spelnil moje oczekıwanıa w 100 %... szczegoly opisze po powrocie... kurtke naprawde polecam" zaczerpniete z : http://www.hondavaradero.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1072
 
Posty: 253
Dołączył(a): 13 maja 2010, o 13:16

kombinezon jedno czy dwuczesciowy???

przez swiezak90 » 22 marca 2011, o 10:04

Witam.
Przymierzam się do zakupu pierwszego kombi..;) Raczej interesuje mnie najniższa półka cenowa i jakościowa ale no co poradzić na lepsze mnie nie stać. Znalazłem na allegro probiker prx-5 jednoczęściowy i prx-4 dwuczęściowy. Ogólnie szukam czegoś w białym kolorze ale że moje finanse są ograniczone tak a nie inaczej więc myśle że kupie co podejdzie cenowo. Moje pytanie do użytkowników obu rodzajów kombinezonów czy jednoczęściowy jest bardzo uciążliwy w codziennym użytkowaniu? (Latanie po mieście dojazdy do pracy jakaś traska weekendami) Chciałbym poznać wasze zdanie.
P.S. Gdzie w łodzi można by przymieżyć jakiś kombi probiker'a???
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez barni114 » 22 marca 2011, o 10:52

Jak nie jezdzisz po torze to tylko 2 czesciowy ,o wiele bardziej wygodny ,latwiej i szybciej idzie sie ubrac ,zawsze np mozesz jechac w samej kurtce
 
Posty: 201
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 22:54
Lokalizacja: Krak

przez 636 » 22 marca 2011, o 11:55

wystarczy poszukac i poczytac w dziale akcesoria
 
Posty: 2588
Dołączył(a): 11 lutego 2009, o 23:18
Lokalizacja: chrzan

przez janekpol » 22 marca 2011, o 21:55

Jeżeli się ścigasz to tylko jednoczęsciowy. Ja jeżdżę z dwoma ekipami. Jedna ekipa to zapierdziela, duża prędkość i ostre winkle tzw. jazda na krawędzi, wyjeżdżając z garażu wiem że będę tylko się ścigał i wtedy zakładam jednoczęściowy, na pewno jest wygodniejszy i bezpieczniejszy. A jak jadę z innymi i wiem że gdzieś tam będziemy chodzić jeść hamburgery i pić cole to wtedy zakładam dwuczęsciowy. Rozpinasz sobie kurtkę i pełen luzik. Kup sobie dwu częściowy jest praktyczniejszy
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez swiezak90 » 24 marca 2011, o 23:29

ok...dzięki za pomocne odpowiedzi..raczej na 80% wybiorę dwuczęściowy. Chociaż co trafiam te co mi się bardziej podobają są jednoczęściowe ale wiadomo ma być wygodnie i praktycznie. A że nie jeżdżę na "krawędzi" ;-) jak kolega wyżej napisał to zakup jednoczęściowego byłby bez sensu...
dzięki i pozdrawiam Lwg 8-)
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez janekpol » 25 marca 2011, o 08:26

Jednoczęściowy o wiele ładniej się prezentuje jest ładniejszy i na pewno lepszy, zobacz w Moto Gp czy ktoś jeździ w dwuczęsciowym - nikt. Ścigacz służy do ścigania i do tego typu motoru został skonstruowany jednoczęściowy kombinezon.Jakbym miał jakiegoś turystyka czy coś w tym stylu to owszem dwucześciowy.
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez swiezak90 » 25 marca 2011, o 14:17

Podkręcasz mnie na jednoczęściowy..;p :mrgreen:
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez Husar » 25 marca 2011, o 16:14

tylko nie biały bo bedą problemy z utrzymaniem go w kolorze. Jeżeli chodzi o cześciówki - jeżdże po mieście i w trasach troche, czasami na tor i kupilem jednocześciowy. Tylko raz żałowałem zakupu gdy w +30 pojechalem do centrum na deptak napić sie soczku, myślałem ze rozpuszcze sie cały
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 lutego 2010, o 14:17
Lokalizacja: Bia

przez Strumyk » 25 marca 2011, o 16:33

jeżdżę w jednoczęściowym , są dwa mankamenty ciężko się zakłada oraz jak koledzy wspomnieli w upalne dni idzie się utopić na postoju ale tez jest i plus ze NIGDY nie wyjedziesz w jensach co za tym idzie zawsze jesteś bezpiecznie ubrany .
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 marca 2011, o 22:48
Lokalizacja: Wanda Lucyna

przez xede » 25 marca 2011, o 20:12

moim zdaniem 2 czesciowy nawet jak wyjedziesz w dzinach motocyklowych
 
Posty: 131
Dołączył(a): 17 stycznia 2010, o 11:11

przez janekpol » 25 marca 2011, o 20:48

Jednoczęściowy jest dla zawodowców!!!
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez PietruchM » 25 marca 2011, o 22:13

Ja mam jednoczesciowy i zbieram kase na 2 czesciowy bo mnie szlak trafia jak jade typowo w miasto i sie czesto ekipa zatrzymujemy jak kolega wczesniej napisal na hamburgera i cole , ja sie pieke w 1 czesciowym a oni zdejmuja kurtki i zadowoleni :mrgreen: .
 
Posty: 213
Dołączył(a): 13 lutego 2011, o 23:08
Lokalizacja: Ostrowiec/Krak

przez kaszub » 25 marca 2011, o 22:50

Strumyk napisał(a): są dwa mankamenty ciężko się zakłada


to prawda,ale na postoje coś żeby zjeść po drodze i usiąść to rozpinam go i wyciągam z rękawów i po kłopocie,na pewno praktyczniejszy jest dwu częściowy ale bezpieczniejszy na pewno jednoczęściowy ja kupiłem jednoczęściowy bo w dobrej monecie :lol:
 
Posty: 3764
Dołączył(a): 3 lipca 2009, o 19:48
Lokalizacja: Kaszuby-GKA/GDA/GWE

przez JAKUBKO » 25 marca 2011, o 23:25

ja mam 2 częściowy i dwie wywroty i nic się nie dzieje z ekspresem między dołem a górą a dużo łatwiej zamontować na siebie
 
Posty: 200
Dołączył(a): 24 grudnia 2010, o 23:40

przez szymekzx7rr » 25 marca 2011, o 23:29

A czemu nikt nie napisze o korzystaniu z toalety w jednoczęściowym kombinezonie np. na stacji benzynowej,bo trzeba się trochę nagimnastykować :-P
Ja jestem zwolennikiem jednoczęściowego kombinezonu :mrgreen:
 
Posty: 280
Dołączył(a): 17 sierpnia 2008, o 12:57
Lokalizacja: Rzesz

przez janekpol » 25 marca 2011, o 23:45

Lepiej jeździ się w jednoczęsciowym i nie jest to tylko moje odczucie.
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez north » 25 marca 2011, o 23:45

ktoś ma dowody na to ze dwuczęściowe są mniej bezpiecznie poza argumentami że ktoś gdzieś słyszał ze ktoś miał i kiedyś komuś puścił zamek ? :-P

ja tam nie widzę sensu kupowania jednoczęściowych - chyba ze jest okazja na taki
 
Posty: 193
Dołączył(a): 31 grudnia 2008, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

przez Husar » 27 marca 2011, o 22:22

co do toalety w 1 cześciowym, porażka szczególnie jak idzie się na dwójke hahah
 
Posty: 81
Dołączył(a): 27 lutego 2010, o 14:17
Lokalizacja: Bia

przez janekpol » 27 marca 2011, o 23:20

Jednoczęściowe są na pewno bardziej aerodynamiczne i w związku z czym są po prostu lepsze. W jednoczęsciowym jest inna jazda - wiem bo mam taki i taki kombinezon.
Dlaczego w Moto gp nie jeżdżą w dwuczęsciowych?

Kombinezon jednoczęsciowy jest przeznaczony do super sportów. W dwuczesciowych można jeździć na turystykach czy coś w tym stylu.
Scigacz + jednoczęściowy kombinezon = profesjonalny zestaw do latania :)
Jak Cie widzą tak Cie piszą

http://www.youtube.com/watch?v=wS76mJ8r1FE
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

przez majkelek84 » 27 marca 2011, o 23:40

janekpol napisał(a):Jednoczęściowe są na pewno bardziej aerodynamiczne i w związku z czym są po prostu lepsze. W jednoczęsciowym jest inna jazda - wiem bo mam taki i taki kombinezon.
Dlaczego w Moto gp nie jeżdżą w dwuczęsciowych?

Kombinezon jednoczęsciowy jest przeznaczony do super sportów. W dwuczesciowych można jeździć na turystykach czy coś w tym stylu.
Scigacz + jednoczęściowy kombinezon = profesjonalny zestaw do latania :)
Jak Cie widzą tak Cie piszą

http://www.youtube.com/watch?v=wS76mJ8r1FE


:mrgreen: :mrgreen: a jaka jest różnica w areodynamice kombi 1 lub 2 częściowego?? interesował by mnie współczynnik Cx
 
Posty: 676
Dołączył(a): 4 listopada 2009, o 12:40
Lokalizacja: Warszawa

przez swiezak90 » 27 marca 2011, o 23:43

Jeszcze co do kwestii upalnych dni...to wydaje mi się że i w jedno i dwu częściowym człowiek się ugotuje...
Dwuczęściowy (jak dla mnie ) ma taki plus że masz kurtke i spodnie...jak potrzeba gdzieś śmignąć szybko przez miasto i nie ma czasu na "strojenie" się zarzucasz kurtę i wio...co za tym idzie ma minus na który nie pozwala sobie kombi jednoczęściowe - bezpieczeństwo. Kwestia toalety jest tutaj też "ciekawa" i śmieszna.. :mrgreen:
Ale też tak jak było mówione jednoczęściowy strój służy do ostrego dzidowania..latania po winklach itp..a ja nie mam ani możliwości takiej jazdy a już nie mówiąc o umiejętnościach...W moim przypadku chyba dwuczęściowy będzie praktyczniejszy i zda egzamin w 100% jak na pierwszy prof. strój. No ale jednoczęściowy..jak on wygląda, jak się prezentuje hehe zajebiście mi się podoba...a wiecie jak to jest jak człowiekowi się coś podoba - musi to mieć :mrgreen: zobaczymy na razie się rozglądam...
 
Posty: 116
Dołączył(a): 1 grudnia 2010, o 23:27

przez Saul » 27 marca 2011, o 23:47

Widzę, że tworzymy kolejne urban legends :mrgreen: Przyłączę się do pytania majkela co do aerodynamiki.
 
Posty: 568
Dołączył(a): 28 listopada 2008, o 17:57

przez north » 27 marca 2011, o 23:52

Ale też tak jak było mówione jednoczęściowy strój służy do ostrego dzidowania


równie dobrze można powiedzieć ze skarpety dainesa/alpinestars sie nadają na tor lepiej od zwykłych :-P
 
Posty: 193
Dołączył(a): 31 grudnia 2008, o 01:52
Lokalizacja: Gdynia

przez janekpol » 27 marca 2011, o 23:55

Nawet nie wiem co to jest wspołczunnik Cx. Każde dodatkowe załamanie, każdy zamek to dla powietrza zawirowanie w związku z czym gorsza aerodynamika. Dlaczego zawodowcy nie maja dwuczesciowych?
Bo to są zawodowcy którzy się ścigają a nie jeżdżą ścigaczami na cole czy frytki czy na niedzielny wypad do JASKINI NIEDZWIEDZIA.
Dlaczego ROSSI czy PEDROSA nie jeżdżą w dwuczesciowych??

Dwuczęsciowy nie idzie w parze ze scigaczem. To pomyłka. Naked. turystyk itp. pod takie sprzety zostaly stworzone dwuczesciowe kombinezony, ktoś nie udolnie ubrał dwuczesciowy na supersporta i tak zaczela sie lawina pomylek:)
 
Posty: 335
Dołączył(a): 24 lutego 2011, o 21:10
Lokalizacja: DSW

Poprzednia stronaNastępna strona

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości